Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 15 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 217
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2010
    Skąd
    Kielce
    Postów
    50
    Auto
    Brava 1.2 16V steel
    Rick. Powiem Ci że ciężko ale udało się. U mnie bo mam wersję z klimą altek jest na 3 srubach 2 u dołu a jedna u góry. Te u góry ciężko wykręcić tzn dostęp do niej jest trudny ale udało się musisz mieć odpowiednio spasowany klucz. Na półosi prawej masz taki krążek gumowy jego musisz poluzować i przesunąć pod jedną stronę. Teraz odkręcasz alternator trzeba nim tak umiejętnie manewrować aby przecisnął sie pomiędzy silnikiem a półosią, Przechodzi dosłownie na milimetry. Przede wszystkim musisz mieć kanał. Wyczyść sobie skrzynke bo nie mogłem ci na priva wysłać



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ok posprawdzam wszystko.
    Skrzynka wyczyszczona.

    Jutro w pierwszej kolejności po pracy biorę się za odmę.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wojtek918 Zobacz post
    Rick. Powiem Ci że ciężko ale udało się. U mnie bo mam wersję z klimą altek jest na 3 srubach 2 u dołu a jedna u góry. Te u góry ciężko wykręcić tzn dostęp do niej jest trudny ale udało się musisz mieć odpowiednio spasowany klucz. Na półosi prawej masz taki krążek gumowy jego musisz poluzować i przesunąć pod jedną stronę. Teraz odkręcasz alternator trzeba nim tak umiejętnie manewrować aby przecisnął sie pomiędzy silnikiem a półosią, Przechodzi dosłownie na milimetry. Przede wszystkim musisz mieć kanał.
    Masz altka na dole? Ja mam też wersje z klima i mam alternator na górze, dostęp jest bardzo łatwy.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Chyba że masz cf3 (2001r.) tam jest jeden długi pasek i altek z kompresorem są odwrotnie względem tego co ja mam.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    ja mam 1,2 bez klimy i bez kanału na ulicy, przy pomocy podstawowych narzedzi wyjołem alternator po 15 min,
    z rozrucsznikiem juz tak szybko nie było, ale za drugim razem moze 20-30 min

  6. #35
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Bez klimy altek chyba tez jest na gorze. Ale wyjales rozrusznik bez kanalu?
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    rozrusznik wyjmowałem na kanale, ale może by sie dało górą

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Wyjąłem odmę - była cała zapchana masłem orzechowym..
    Wyczyściłem - zamontowałem.

    Teraz się zastanawiam skąd taki kolor - jeżdżę ostatnio krótkie odcinki - 15 km max
    Najczęściej miasto.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    33
    Postów
    123
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    Wskazówka temperatury silnika utrzymuje się na środku skali?

    Patrzyłeś czy czysty jest tłumik płomienia (ta spiralka) w króćcu pionowym na którym siedzi odma.
    Fiat Bravo SX 1.2 82KM 1999
    http://www.autocentrum.pl/awc/panterka/fiat-bravo-1999/

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Co do wskazówki - Niestety jest na dole - jak jestem na postoju to się podnosi.

    Była cała pełna syfu ale ją wyczyściłem - dalej dymi na biało.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    33
    Postów
    123
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    Termostat raczej do wymiany.

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Czy przez to również może dymić?
    Dodaje film:
    http://www.youtube.com/watch?v=e0NEc...ature=youtu.be
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 18-01-2014 o 10:37

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    33
    Postów
    123
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    Dymić w sensie spalania oleju to raczej nie, ewentualnie dłużej będzie odparowywała woda z wydechu.
    Fiat Bravo SX 1.2 82KM 1999
    http://www.autocentrum.pl/awc/panterka/fiat-bravo-1999/

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    dymienie na tym filmie jest normalne przy duzej wilgotnosci powietrza, i niskiej temperaturze.
    moge ci tylko powiedziec, ze to dobry znak, bo katalizator sprawny,
    mam fiata marea 1,6 i dymi jeszcze bardziej, mam tez brave 1,2 i brak katalizatora i biały dym jest tylko przez krótki czas, zaraz po odpaleniu.
    mam tez astre diesla ze sprawnym katalizatorem i dymi na biało, prawie jak benzyna

    Także nie kombinuj, jesli to nie dym z powodu ubuwającego płynu, lub oleju to jest ok

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    No to w takim razie uszczelka odpada

    Pora zająć się alternatorem..
    Pomyślałem żeby samemu się tym zająć.
    Mój altek to:
    20140119_130220.jpg

    Regulator napięcia - Regulator napięcia Punto , Siena , Brava , Bravo , Panda , Seicento 1100 - - zgadza się kod więc będzie pasował
    Szczotki - Szczotki alternatora do alternatorów Magneti Marelli - 4/7/17,7 - - tutaj brak - będą pasowały czy szukać dalej?



    Dodatkowo..
    Panowie gdzie znajduje się termostat?
    Czy wymiana wiąże się ze zlewaniem płynu itp. czy jest to prosta zabawa?
    Prośba o strzałkę
    20140113_200204.jpg
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 19-01-2014 o 13:40

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    33
    Postów
    123
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    Termostat jest nad skrzynią, dostęp po wyjęciu akumulatora. Płyn oczywiście trzeba spuścić.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Fiat Bravo SX 1.2 82KM 1999
    http://www.autocentrum.pl/awc/panterka/fiat-bravo-1999/


 
Strona 3 z 15 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mechanik, elektryk Lodz
    Napisany przez piotrekp na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-06-2013, 21:47
  2. Problemy z elektryką?
    Napisany przez l3ochnia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-05-2013, 14:16
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-12-2012, 12:27
  4. problemy z elektryką panda 2004
    Napisany przez gold-car na forum Panda
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-11-2011, 20:19
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2010, 11:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alternator do fiata brawo1.2 16v

www.fiat brawo pracuje silnik biegi wchodza ale samochud stoi

co robic gdy biegi nie wchodza fiat brava 1.2

fiat mechanik wloclawek

fiat bravo strscilo moc i cos trzeszczy

wymiana szczotek alternatora brava 14 12v

wymiana regulatora napiecia w fiacie brawa 14 12v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl