Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 15 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 217
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Jak zweryfikować problem z odmą w tym silniku?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    są 2 przewody od odprowadzania par oleju.

    Jeden gruby w którym bardzo czesto gromadzi sie szlam, zatyka sie i olej potrafi wywalic miarką

    jeden cienki który idzie pod kolektor służy do wyrównania cisnienia w misce

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    No tak ale co z pozostałymi objawami?
    Muszą sugerować uszczelkę?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    dym biały, to trudno zweryfikowac, moze byc to zwykłą para wodna ze skraplania sie wody w tłumiku, moze pochłaniac płyn, ale wtedy zauwazysz cisnienie w zbiorniczku, ewentualnie zapach spalin

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Dziwne jest to iż jak dolewam płynu chłodniczego to po jeździe zawsze wraca do tego samego punktu..
    Tak jakby się spalał a później już nie..

    Dziwny objaw.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Tak korek wygląda w moim , jazda na krótkich odcinkach 4-5 km i postój .
    korek.jpg
    Bulgotanie w nagrzewnicy wskazuje na 100% UPG.
    Słychać syczenie przy odkręcaniu korka od chłodnicy ?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    zadzwon i pogadamy, numer masz na PW

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Robert pewnie już śpi ;]
    Więc pytanie na szybko do kolegów z forum..
    Które koło to odma?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...b23dfa419.html

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    39
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    Na niebiesko zaznaczyłem odmę, w króćcu na zielono jest tłumik płomienia warto zobaczyć czy nie jest zapchany jak na fotce niżej. Ja tak miałem i mi sączył się olej z uszczelek, na razie go wyciągałem.
    6ddd9e1b23dfa419.jpg

    Co u Ciebie tyle oleju na silniku.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez panterka ; 13-01-2014 o 23:00
    Fiat Bravo SX 1.2 82KM 1999
    http://www.autocentrum.pl/awc/panterka/fiat-bravo-1999/

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    Robert jeszcze nie spi.
    Panterka dokładnie opisał to co tłumaczyłem uzytkownikowi Rick

    Też podejrzewam, że przezemnie nazwany druciak jest zapchany.

    Z tego co Rick opisywał, to z uszczelka głowicy wszystko dobrze.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Dzięki panowie! Tak też myślałem ale nie chciałem niczego popsuć bo dziś potrzebuję samochód

    Co do oleju na silniku - powycieram ;]

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Jeszcze mam sprawę..
    Chodzi nadal o alternator.
    Jak było mokro świeciła się kontrolka akumulatora - teraz jest ok
    Na włączonym pokazuje 13,7v - chyba.. zbyt mało?
    Kupiłem nowy akumulator za Centrę.
    Pokonuję krótkie odcinki więc coś czuje że nowy aku Bosch S5 długo nie pociągnie..
    Pasek jest dobrze naciągnięty - nie skręca się o 90 stopni.
    Ale jak się kręci mam wrażenie jakby się - ocierał? Specyficzne brzmienie jak - szu, szu, szu, szu szu..
    Czytałem że wymiana szczotek może pomóc - ale gdzie je dostać bo nie widzę ich choćby na alledrogo..

    Dodatkowo muszę pokręcić wtyczką od gniazda 12V żeby zaczęło ładować mi nawigację itp.
    Może jest zwarcie? Szkoda tylko że nie wiem który to bezpiecznik :]
    No i na włączniku światła w kokpicie otwartych drzwi - cały czas świeci się żarówa
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 14-01-2014 o 12:24

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    29
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    alternator powinien miec ładowanie ok 14,2 14,5v.. jesli bd jezdził na za małym ładowaniu to nowy aku na nic sie zda po paru miesiacach niedoładowania bd do wrzucenia czyli masz problem z alternatorem.. do do zapalniczki to moze podegnij blaszki w srodku gniazda..

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Odmą zajmę się pod koniec tygodnia - ciekawe ile syfu mnie tam czeka :]
    Zdam relację.

    Co do alternatora - podzwoniłem po mechanikach i albo słyszę - Panie ja to oddaje do elektryka i on jak zrobi to poda cenę - pytam ile tak na oko może wyjść a on że do 250 zł - Inny że 280 - jeszcze inny 230 bo to wymiana szczotek, regulator napięcia - itd..
    No to w końcu się zastanawiam czy nie lepiej uderzyć w nowy..
    Alternator Fiata Brava/o, Punto, Siena, Seicento, Doblo, Panda/ ze wspomaganiem -
    I mieć święty spokój..
    Ponoć ma wzmocnioną obudowę.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    alternator, który daje 13,7vto jeszcze nie tragedia.
    zbadaj napiecie na zaciskach alternatora i na akumulatorze, moze tam masz strate


 
Strona 2 z 15 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mechanik, elektryk Lodz
    Napisany przez piotrekp na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-09-2022, 12:47
  2. Problemy z elektryką?
    Napisany przez l3ochnia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-05-2013, 14:16
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-12-2012, 12:27
  4. problemy z elektryką panda 2004
    Napisany przez gold-car na forum Panda
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-11-2011, 20:19
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2010, 11:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alternator do fiata brawo1.2 16v

www.fiat brawo pracuje silnik biegi wchodza ale samochud stoi

co robic gdy biegi nie wchodza fiat brava 1.2

fiat mechanik wloclawek

fiat bravo strscilo moc i cos trzeszczy

wymiana szczotek alternatora brava 14 12v

wymiana regulatora napiecia w fiacie brawa 14 12v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl