Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 55 z 55
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    No niestety kupiłem balony ale jeśli chodzi o szorowanie lewego koła to jest sposób, czyli zaciągnąć na maksa ręczny i przejechać 100 m i wtedy nie szoruje, więc ręczny do roboty mam tak czy siak. A opony mam 155/80R13 tak pisze na oponach więc pewnie za duże kupiłem? Kolejna rzecz to ruda , myślę że do wakacji to dojezdzi i wymienie progi bo mata szklana to nic mi nie da a jak bd czyscil szczotka progi to jeszcze zostane bez progow xd wiec lepiej tego nie ruszam i w wakacje se wymienie. A auto na razie bez zarzutow jezdzi, ale ostatnio mi sie akumulator rozladowal, wtedy przyszedl mroz i samochod mi zamarzl (odwliz a pozniej mroz chwycil) , ale naladowalem akumulator i juz tydzien jezdze i jest git jak na razie. A jeśli chodzi o szarpaki to nie mam co na razie robić tego, bo jak kupowałem auto to lewy wachacz do roboty a reszta wypadła bardzo dobrze . Na razie nie mam pieniędzy na wachacz lewy ale na nowy rok się to ogarnie .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    A więc dziś byłem wymienić lewy wahacz, od razu inna jazda, pojechałem do stacji kontroli pojazdów aby zrobić zbieżność no ale okazało się że w prawym wahaczu jest do roboty sworzeń, no ale z 2 strony wyszarpali mi całe zawieszenie 30 zł zapłaciłem i zawieszenie sprawdzone i tylko do wymiany sworzeń Już zakupiony sworzeń i jutro myślę że mi go wymienią w warsztacie. A i zaniepokoił mnie wyciek obok skrzyni biegów w przegubie chyba, ostatnio miałem kilka zgrzytów (( Czy to coś poważnego? Czasami wsteczny mi ciężko wchodzi a tak to z innymi biegami nie ma problemów.

  4. #48
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    A i zaniepokoił mnie wyciek obok skrzyni biegów w przegubie chyba,
    . Dlaczego "chyba", lokalizacja wycieku raczej nie jest sztuką tajemną. Jeśli cieknie to trzeba wymienić uszczelnienia (oringi).
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    ostatnio miałem kilka zgrzytów
    Prawdopodobnie synchronizator dokonuje żywota, ale to nie stanowi problemu o ile biegi wrzuca się umiejętnie (kiedyś synchronizatorów nie było, a ludzie jakoś dawali radę).
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Czasami wsteczny mi ciężko wchodzi
    To normalka, czasem wystarcza wymiana poduszki skrzyni biegów, albo regulacja cięgien. W niektórych modelach Fiata ten problem występuje jako wada fabryczna.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    . Dlaczego "chyba", lokalizacja wycieku raczej nie jest sztuką tajemną. Jeśli cieknie to trzeba wymienić uszczelnienia (oringi).
    Uszczelniacz skrzyni półosi Fiat Seicento Uno INA (3822525612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to jest to?
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Prawdopodobnie synchronizator dokonuje żywota, ale to nie stanowi problemu o ile biegi wrzuca się umiejętnie (kiedyś synchronizatorów nie było, a ludzie jakoś dawali radę).
    Ja już też nauczyłem się zmieniać biegi, kiedyś nie umiałem wbić bez problemu 3 biegu, a teraz paluszkiem wchodzi 3 bieg.
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    To normalka, czasem wystarcza wymiana poduszki skrzyni biegów, albo regulacja cięgien. W niektórych modelach Fiata ten problem występuje jako wada fabryczna.
    No ten wsteczny to katorga , czasami wchodzi bez problemu a czasami się męczę , tak myślałem nad olejem bo nie wiadomo kiedy był wymieniany a samochód podobno rok stał.

  6. #50
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    tak myślałem nad olejem bo nie wiadomo kiedy był wymieniany a samochód podobno rok stał.
    Młody, rozkładasz mnie na łopatki. Podstawowymi czynnościami po zakupie używanego samochodu są: wymiana płynów, olejów, filtrów, rozrządu (o ile nie masz pewności, kiedy był wymieniany) i pompy wody. Przy starych samochodach istnieje ryzyko, że kupujesz wóz od gościa, który nic przy nim nie robił, bo chciał go tylko dojeździć przed oddaniem na złom. Nie chce mi się wracać do wcześniejszych postów, ale z tego, co pamiętam to nie jedyny problem tego auta. Poważnie się zastanów nad sensem inwestowania w tego uniacza, bo moim zdaniem taniej będzie kupić zadbane auto (z pewnością znajdziesz poniżej 2 tyś), niż reanimować zwłoki (tym bardziej, że za trupa na złomie 500 zł odzyskasz).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Młody, rozkładasz mnie na łopatki. Podstawowymi czynnościami po zakupie używanego samochodu są: wymiana płynów, olejów, filtrów, rozrządu (o ile nie masz pewności, kiedy był wymieniany) i pompy wody. Przy starych samochodach istnieje ryzyko, że kupujesz wóz od gościa, który nic przy nim nie robił, bo chciał go tylko dojeździć przed oddaniem na złom. Nie chce mi się wracać do wcześniejszych postów, ale z tego, co pamiętam to nie jedyny problem tego auta. Poważnie się zastanów nad sensem inwestowania w tego uniacza, bo moim zdaniem taniej będzie kupić zadbane auto (z pewnością znajdziesz poniżej 2 tyś), niż reanimować zwłoki (tym bardziej, że za trupa na złomie 500 zł odzyskasz).
    Niby pewnie ze mną się nie zgodzisz no ale ok, rozrząd to mam na łańcuchu i na razie go nie słychać więc nie ma potrzeby wymiany. Płyny zostały wymienione po zakupie. No i teraz sam stwierdzam, że nie opłaca się inwestować w niego byłem dziś na zbieżności i się lekko zdziwiłem, gdy pan diagnosta zawołał mnie do monitora i pokazał że nie da się kąta koła ustawić i że samochód był walnięty w prawy przód i już tego się nie da zrobić, więc auto będzie ściągać na lewo ;/ . No więc byle do wakacji i się będę zastanawiał nad autem nowym Ale zawieszenie zrobione już więc raczej już nie będę musiał w niego inwestować jak na razie.

  8. #52
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Wróć do swoich pierwszych postów i zobacz, co ci napisałem w temacie inwestowania w trupa. Od początku masz same problemy z tym autem. Zgrzyty przy rozruchu, dymienie, brak kompresji na dwóch cylindrach, problemy z hamulcami, wycieki ze skrzyni biegów, trudności z wbiciem 3 biegu i wstecznego, rdzewiejące progi, rozjechana geometria (pewnie skrzywiona podłużnica), a i to pewnie nie wszystko. Nie widzę najmniejszego sensu, by cokolwiek robić z tym autem. To skarbonka bez dna! Napisałem ci w pierwszym poście, byś auto oddał sprzedającemu i żądał zwrotu kasy (do 14 dni miałeś takie prawo). Gdybyś mnie posłuchał, to pewnie woziłbyś swój zadek, czymś, co do jazdy nie wymaga niczego więcej prócz paliwa. Doprowadzenie tego trupa do stanu używalności, będzie cię kosztować więcej niż zakup dwóch zadbanych uniaczy. Weź to pod uwagę, bo choć wiem, że czasem ciężko przyznać się do błędów, to jednak warto skorzystać z gotowych rozwiązań. Z tymi starymi autami już tak jest, że zadbany wóz można kupić za śmieszne pieniądze, bywa też tak, że (w ramach oszczędności) kupując pozornie tańsze auto wpakujesz się w studnię bez dna.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Jeżdżę do tej pory i tylko wyczyściłem tłoczek w hamulcu oraz wymieniłem płyn hamulcowy a tak to zalewam paliwo i jeżdżę No ale ruda nie traktuje mnie tak ulgowo ale do końca roku to dojeździ i planuje na punto przejść A i chciałbym się zapytać bo u dziadka w uno śmierdzi przepaloną gumą (na pewno nie sprzęgło bo inaczej śmierdzi) i co to może być? Jakieś kable?

  10. #54
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    01 lipiec 2013
    Skąd
    Katowie
    Postów
    17
    Auto
    Skoda
    Rocznik
    2002
    tu *************.pl najlepszy warsztat jaki znam, i nie biorą drogo, np. konserwacja podwozia 250zł, robiłem rozrząd wzięli 200zł w porównaniu do innych tu było najtaniej i zrobione fachowo.

  11. #55
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    sprawdź przełączniki zespolony przy kierownicy, mozliwe że się przepala wiązka l ona smierdzi...


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów 1.2 16v zgrzyt przy wrzucaniu biegu
    Napisany przez jj90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 20:33
  2. zgrzyt przy skręcie
    Napisany przez przemmerc na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 24-03-2013, 16:23
  3. Fiat Bravo GT 1.6 - nierówne obroty przy odpalaniu + dziwny zapach
    Napisany przez Stonek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-09-2012, 12:12
  4. [osprzęt silnika] szaprie przy odpalaniu i ruszaniu
    Napisany przez kami667 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-06-2010, 21:50
  5. Zgrzyt przy redukcji
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-04-2009, 13:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kopci z rury youtube z uno

guma cylindra fiat ubo

fiat uno 0.9 bierze olej

silnik fiat uno 900 kopci na czarno

bialy dym z rury uno 0.9

czarne spaliny fiat uno

silnik uno 900 opinie

zgrzyt przy odpalaniu silnika

wymiana pompy wodnej fiat uno 0.9

uno 0.9 forum

cisnienie na cylindrach w silniku uno fiat 0.9

glosna praca silnika w uno

modu

zgrzyt przy odpalaniu silnika 1 2 fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl