Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 55
  1. #16
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Jutro zrobię zdjęcie oleju w silniku oraz płynu chłodzącego.
    Tak to nam wszystkim poprawi humory. Przydało by się jeszcze zdjęcie miejsca parkingowego i końcówki wydechu.
    Młody ty lepiej zmierz kompresję, a nie wygłupiaj się z fotkami płynów. Równie dobrze sprzedający mógł dolać wody do oleju, bo akurat nic innego nie miał pod ręką.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Witajcie, nie miałem ostatnio czasu bo byłem zabiegany no ale kupiłem dziś akumulator i o dziwo teraz białego dymu nie ma a leci czarny ^^ I to przy dodawaniu obrotów. A i przy pierwszym rozruchu na nowym akumulatorze auto pluło no ale przejechałem się no z 1 km i już nie pluło tym czarnym osadem, no ale martwi mnie jedno, że przy dodawaniu gazu leci czarny dym (lekko biały się pokazuje ale to lekko) oraz jak dodaje gaz lekko i puszczam to on tak jak by chciał zgasnąć ale jakoś się ratuje i dalej trzyma i tak ciągle jest.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    wykręć świece i zobacz ich stan jak są koloru rdzawego w co wątpię to jest dobre spalanie , jak są zakopcone czarnym grubym nalotem to złe - bierze olej , ale na zimę to załóż nowe świece + nowe kable wn może świece kończą żywot

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Witam, odkręciłem świece z problemem ale dałem rade i wszystkie 4 są czarne i to mocno. Przeczyściłem i jakoś auto żwawiej jeździ ale za to gdy dodaje gazu w silniku to pobiera płyn chłodniczy a jak puszczam gaz w silniku to płn chłodniczy cofa się do góry i czy to jest dobry objaw? . Następna sprawa czasem przy dodawaniu gazu i puszczaniu silnik bierze obroty i gdy one spadają na jałowe obroty to silnik tak szarpnie. Kolejna rzecz to z rury wydechowej przez jakiś czas leciał biały dym po przejechaniu się leci czarny i samochód zachowuje się jak by był jakiś sportowy i ryczy i tłumik cały się trzęsie. A i gdy świeca nie była dobrze dokręcona to leciał olej z niej, ale po dokręceniu przestało lecieć.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    gdy świeca nie była dobrze dokręcona to leciał olej z niej, ale po dokręceniu przestało lecieć.
    Bawisz się w trolling!? To co piszesz jest żenujące. Myslę sobie, że powinieneś zmierzyć kompresję na wszystkich cylindrach, stan kabli WN, stan wydechu, a dopiero potem pisz i pytaj o porady.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Bawisz się w trolling!? To co piszesz jest żenujące. Myslę sobie, że powinieneś zmierzyć kompresję na wszystkich cylindrach, stan kabli WN, stan wydechu, a dopiero potem pisz i pytaj o porady.
    Nie bawię się w trolling, chcę po prostu napisać to co mi się przytrafiło przy tym silniku. Ten silnik mnie już dobija wręcz, okej sprawdzę to wszystko i dam znać.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Witam, odkręciłem świece z problemem ale dałem rade i wszystkie 4 są czarne i to mocno. Przeczyściłem i jakoś auto żwawiej jeździ ale za to gdy dodaje gazu w silniku to pobiera płyn chłodniczy a jak puszczam gaz w silniku to płn chłodniczy cofa się do góry i czy to jest dobry objaw? . Następna sprawa czasem przy dodawaniu gazu i puszczaniu silnik bierze obroty i gdy one spadają na jałowe obroty to silnik tak szarpnie. Kolejna rzecz to z rury wydechowej przez jakiś czas leciał biały dym po przejechaniu się leci czarny i samochód zachowuje się jak by był jakiś sportowy i ryczy i tłumik cały się trzęsie. A i gdy świeca nie była dobrze dokręcona to leciał olej z niej, ale po dokręceniu przestało lecieć.
    silnik na śmietnik biały dym i wahania płynu - uszczelka pod głowicą czarne świece jeśli mocno zakopcone to pierścienie - kup drugi silnik i załóż , stary oddaj po rozbiórce na złom różnicę ceny weźmie mechanik za przekładkę

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    pytanie ? czemu z problemem ? powinny po ostrym szarpnięciu dawać się wykręcać , jeśli ciężko szły to źle były wkręcone , albo nagar już taki powstał że zalepił gwint

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    hak64 nie dołuj chłopaka on już ma problem proszę

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Witam, a więc dziś byłem na kompresji i się okazało że na 1 i 2 cylinder pali a na 3 i 4 nie pali. Jeśli chodzi o syczenie w silniku to wężyk jeden był przerwany i dostawało się lewe powietrze i został uszczelniony ten wężyk i silnik od razu zaczął lepiej pracować i nie ma już tego syczenia. A i dziś kupiłem komplet świec NGK made in france i jutro wkręcę je i bd śmigał aż się rozsypie silnik bo raczej się nie opłaca tego robić (tych cylindrów). Na to że stanie auto się nie boje, mam w ubezpieczeniu lawetę gratis. Dzięki wielkie za pomoc, jeśli coś się polepszy to dam znać.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Witam, a więc dziś byłem na kompresji i się okazało że na 1 i 2 cylinder pali a na 3 i 4 nie pali.
    Młody, gdzieś ty był? Mechanik powinien ci powiedzieć, jakie masz stopnie sprężania na każdym z cylindrów. To, czy silnik pali na trzy, albo dwa cylindry może być spowodowane przebiciami na kablach (brak iskry), zaszlakowaniem lub uszkodzeniem świec, bądż też innymi czynnikami, w tym i takimi, które dyskwalifikują opłacalność naprawy silnika. Jeśli więc nadal masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, to prędzej rozsypie ci się silnik, niż sobie pośmigasz. Po pierwsze, silnik nie będzie miał mocy (słaba kompresja), a pomimo tego będzie żłopał paliwo niczym wawelski smok . Drugie, płyn chłodniczy może dostawać się do silnika (będziesz miał budyń zamiast oleju i ryzyko zatarcia silnika). Trzecie, ciśnienie spalin może wywalać płyn chłodniczy i też zatrzesz silnik, bo nie będzie chłodzenia (ani ogrzewania w aucie). Po czwarte, zarówno paliwo, olej, jak i płyn chłodniczy nie płynie w przydrożnym rowie, tylko trzeba to kupić. Najlepsze jednak dopiero przed tobą, przygotuj się na częste korzystanie z wykupionego assistace, bo na mrozie nie odpalisz auta.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    jakie masz stopnie sprężania na każdym z cylindrów
    stopnie sprężania będą takie same, ciśnienie już nie

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Jeśli chodzi o 2 pierwsze cylindry to po 12 mówił że wychodzi, a 3 i 4 w ogóle nie chciało iść ciśnienie. Jeśli chodzi o płyn chłodniczy to sprawdzam jego stan i przez 2 tygodnie jest nadal taki sam stan a już zrobiłem z 200km przez te 2 tygodnie. Olej jest czarny, zdaję mi się że nie wygląda na budyniowy. A jeśli chodzi o kable WN to koszt wymiany oscyluje się mniej więcej w jakiej cenie? A jesli chodzi o swap silnika to wiesz ile może kosztować sama robocizna?

  13. #27
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Jeśli zatem nie masz ciśnienia w dwóch cylindrach, to przyczyną będą nadpalone gniazda zaworów, uszkodzone gniazda świec, albo zużyte (pęknięte pierścienie na tłokach). W takim przypadku nie trzeba wymieniać silnika, ale naprawa jest konieczna, bo nie pojeździsz długo tym samochodem.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Jeśli zatem nie masz ciśnienia w dwóch cylindrach, to przyczyną będą nadpalone gniazda zaworów, uszkodzone gniazda świec, albo zużyte (pęknięte pierścienie na tłokach). W takim przypadku nie trzeba wymieniać silnika, ale naprawa jest konieczna, bo nie pojeździsz długo tym samochodem.
    A mniej więcej ile by to kosztowało? Bo to dla mnie też ważne, gdyż już trochę włożyłem w te auto i widać poprawę auta, no i chcę żeby mi ono trochę pojeździło. Z góry dziękuje za pomoc.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    O to musisz zapytać mechanika, bo koszt będzie zależał od tego, co jest uszkodzone. Najtaniej wyjdzie chyba wymiana pierścieni, ale gniazda zaworów i świec to już robota wymagająca zrzucenia głowicy (być może jej wymiany). Naprawa głowicy z planowaniem to zwykle 3-4 stówy, do tego nowa uszczelka i robocizna. Warto wymienić też te wężyki, o których pisałeś, a które są obecnie załatane taśmą, czy innym klejem.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    35
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    Ja bym się w półśrodki nie bawił. Skoro bierze Ci olej i nie ma kompresji to pewnie pierścionki, ale i kompresja na pozostałych cylindrach wskazuje, że masz tam dużo nagaru, co może później prowadzić do poważnych uszkodzeń. Prawda jest taka, że na razie jest sens brać się za remont tego silnika.

    Jeśli chcesz trochę zaoszczędzić to znajdź u siebie w mieście jakąś "samochodówkę" i tak powinni Ci ten silnik zrobić za całkiem ludzie pieniądze. Ew. może masz jakiegoś znajomego, który uczy się w samochodówce - wtedy mógłby on przyprowadzić takie auto na warsztat (jako swoje) i nie sądzę, żeby ktoś robił problemy, żeby z kolegami zrobili Ci ten silnik w szkolnym warsztacie. A i sam ten silnik jest bardzo prosty, więc uczniowie powinni sobie z nim bez trudu dać radę. W takim rozwiązaniu koszt remontu silnika byłby naprawdę śmieszny.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów 1.2 16v zgrzyt przy wrzucaniu biegu
    Napisany przez jj90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 20:33
  2. zgrzyt przy skręcie
    Napisany przez przemmerc na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 24-03-2013, 16:23
  3. Fiat Bravo GT 1.6 - nierówne obroty przy odpalaniu + dziwny zapach
    Napisany przez Stonek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-09-2012, 12:12
  4. [osprzęt silnika] szaprie przy odpalaniu i ruszaniu
    Napisany przez kami667 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-06-2010, 21:50
  5. Zgrzyt przy redukcji
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-04-2009, 13:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kopci z rury youtube z uno

guma cylindra fiat ubo

fiat uno 0.9 bierze olej

silnik fiat uno 900 kopci na czarno

bialy dym z rury uno 0.9

czarne spaliny fiat uno

silnik uno 900 opinie

zgrzyt przy odpalaniu silnika

wymiana pompy wodnej fiat uno 0.9

uno 0.9 forum

cisnienie na cylindrach w silniku uno fiat 0.9

glosna praca silnika w uno

modu

zgrzyt przy odpalaniu silnika 1 2 fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl