Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 55
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    O to musisz zapytać mechanika, bo koszt będzie zależał od tego, co jest uszkodzone. Najtaniej wyjdzie chyba wymiana pierścieni, ale gniazda zaworów i świec to już robota wymagająca zrzucenia głowicy (być może jej wymiany). Naprawa głowicy z planowaniem to zwykle 3-4 stówy, do tego nowa uszczelka i robocizna. Warto wymienić też te wężyki, o których pisałeś, a które są obecnie załatane taśmą, czy innym klejem.
    Słyszałem dużo o moto-doktorach ale raczej nie odważę się tego wlać do silnika, jeśli chodzi o głowice to znając życie nikt do niej pewnie nie zaglądał jak świece fabryczne xd. Po prostu trafiłem na auto do remontu ;/, no ale na razie nie stać mnie na ten remont, będę musiał z jakimś mechanikiem pogadać co zrobić aby do wakacji te auto dociągnęło bo wtedy dużo kasy mi wpadnie i wtedy będę mógł w niego włożyć aby służył długo jeszcze. Dziękuje z góry za pomoc Jak tylko pogadam z mechanikiem to dam wam znać co dalej, bo może komuś się przyda ta informacja.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Witam, dziś wymieniłem świece i auto teraz cichutko chodzi nie terkocze z tłumika i nawet nic nie muli i nie szarpie. Więc chyba naprawiony problem no ale jak by coś się dzialo to odezwę się. Aha i chciałbym się zapytać jak się nazywa linka która jest poniżej na zdjęciu, gdyż muszę ją kupić bo to co mam zrobione to taka prowizorka, więc wole jednak to wymienić niż żeby znów coś się działo . Z góry dziękuje za pomoc

    Zdjęcia:
    DSC_1321.jpg
    DSC_1323.jpg

    I chciałbym się zapytać jak ten przewód się nazywa?

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    to z napisem carb to filtr na moduł zapłonu a kapturka nie widzę to co zaznaczyłeś to połączenie przewodu plastik-guma a większość przewodów to nazywają się podciśnienia!

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Chodzi mi o ten materiał(został on nałożony bo wcześniej była rurka) co jest zaznaczony i nazwałem go kapturkiem oraz do czego to idzie.

    O chyba znalazłem jak to się nazywa, czy to jest przewód podciśnieniowy-map sensora?
    Ostatnio edytowane przez pawelosek ; 14-11-2013 o 01:22

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    35
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    Nie idzie to przypadkiem koło jakiegoś katalizatora? To jest chyba taka osłonka termiczna, żeby wężyk się nie przypalił.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Kapciaty Zobacz post
    Nie idzie to przypadkiem koło jakiegoś katalizatora? To jest chyba taka osłonka termiczna, żeby wężyk się nie przypalił.
    To idzie od tego metalu z 3 bolcami a według google to jest map sensor. Dziś obleciałem 2 szroty i kurde nie ma uno 0.9 tylko 1.4 lub 1.0 a tam w tym 1.0 (chyba) lub 1.4 nie widziałem czegoś takiego jak w uno ;/.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Witam, jednak jest teraz inny problem. Otóż lewe tylne koło przy mocnym skręcie w prawo o coś zahacza, dźwięk tarcia o plastik. Dziś nałożyłem 4 podkładki na koło ale teraz mniej trze ale dalej trze, jest lekki ślad przetarcia na nadkolu oraz na teleskopie amortyzatora. Ale jest drugi problem właśnie koło tego koła, ostatnio nasiliło się skrzypienie starego łóżka przy nierównościach i dźwięki słychać właśnie z tego koła. Mogę od razu powiedzieć, że hamulec ręczny na tym kole trzyma, ale wiem że jest niesprawny no i linka skorodowana. Czy to skrzypienie może zależeć od hamulca ręcznego czy raczej od łożyska piasty? Lub może jeszcze od czegoś innego? Prosiłbym o jakąś poradę. Z góry dziękuje

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Dziś nałożyłem 4 podkładki na koło
    gdzie te podkładki dałeś???

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Jak się wkłada śrubę do felgi to wewnątrz felgi włożyłem tą podkładki i tak skręciłem koło i teraz mniej na zakręcie trze ale jednak trze jak mocno zrobię zakręt lub gdy jadę prosto i gdy skręcam w prawo jest podjazd pod górę wtedy słychać to bardziej.

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    A i sorry za podwójny komentarz, moje opony to Dębica Frigo 155/80 R13

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Jak się wkłada śrubę do felgi to wewnątrz felgi włożyłem tą podkładki i tak skręciłem koło
    ja piernicze, niektórym ludziom, powinno się zakazać robienia czego kolwiek przy aucie... gratuluję pomyślunku...

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    ja piernicze, niektórym ludziom, powinno się zakazać robienia czego kolwiek przy aucie... gratuluję pomyślunku...
    To było zrobione żeby sprawdzić czy dalej będzie tarło no ale dalej trze. No ale mi nie odpowiedziałeś na moje pytanie czym to może być spowodowane...

  14. #43
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    moje opony to Dębica Frigo 155/80 R13
    Wysokość 80, cóż to za balony? Nawet rozmiaru opony nie potrafisz odczytać poprawnie. Młody moim zdaniem problem nie leży w kole. Jeśli koło trze o nadkole, to albo masz źle dobrane ogumienie (/za duże/ choć w to wątpię), albo zużyte łożyska piasty, bądź też (co wydaje mi się bardziej prawdopodobne) tuleje wahacza dokonały żywota.
    Cytat Napisał pawelosek Zobacz post
    Jak się wkłada śrubę do felgi to wewnątrz felgi włożyłem tą podkładki i tak skręciłem koło
    Twoje pomysły nie wróżą niczego dobrego. Moja rada. Weź 20 zł do kieszeni podjedź na najbliższą stację diagnostyczną i poproś o sprawdzenie zawieszenia. Przy okazji sprawdzą ci hamulce i stan podwozia.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    29
    Postów
    31
    Auto
    Uno 0.9
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Wysokość 80, cóż to za balony? Nawet rozmiaru opony nie potrafisz odczytać poprawnie. Młody moim zdaniem problem nie leży w kole. Jeśli koło trze o nadkole, to albo masz źle dobrane ogumienie (/za duże/ choć w to wątpię), albo zużyte łożyska piasty, bądź też (co wydaje mi się bardziej prawdopodobne) tuleje wahacza dokonały żywota.
    Twoje pomysły nie wróżą niczego dobrego. Moja rada. Weź 20 zł do kieszeni podjedź na najbliższą stację diagnostyczną i poproś o sprawdzenie zawieszenia. Przy okazji sprawdzą ci hamulce i stan podwozia.
    Stan podwozia to tak 50/50 , podłoga zdrowa opukana no ale progi niczego sobie, ruda daje swoje znaki, chcę je jakoś poprawić jak będzie ładna pogoda no i latem chcę wymienić je gdy trochę kasy wpadnie. Hamulce przednie tarcze i klocki nówka, hamulec ręczny uszkodzony ale wczoraj na lewarku podnosiłem i trzymało lewe koło więc na lewym kole sprawne ale na prawym nie sprawdzałem ale na pewno hamulec ręczny muszę zrobić. Bębny na moje oko są pewnie do wymiany, jeśli chodzi o zużyte łożyska piasty to po ile można kupić je?. No i teraz zamówiłem lewy wahacz przedni bo mój nadaje się już do wymiany. Najlepsze jest to, że wcześniej miałem węższe opony i niższe i nic nie tarło, no ale z tego co pamiętam to w wulkanizacji dałem im opony podpisane a oni pomieszali je i dali chyba tylną oponę na przód , a przednią na tył, może to jest powód?
    Ostatnio edytowane przez pawelosek ; 24-11-2013 o 21:48

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Wiek
    35
    Postów
    137
    Auto
    Ducato 2,5D
    Rocznik
    1995
    1. Żeby ocenić stan bębnów to zasadniczo trzeba je zdjąć. A zamiast wymiany, może można je jeszcze przetoczyć.
    2. Zdejmij te cholerne podkładki, bo mieszasz w geometrii.
    3. Jeśli podałeś prawidłowy rozmiar opon, to są one za duże: Jeśli profil 80 to szerokość 135, a jeśli mają być szersze to profil 70.
    4. Jeśli chodzi o sprawdzenia piast: jak podniesiesz samochód, to koło przy próbie szarpania nie może nawet drgnąć na boki, a po zdjęciu koła i bębna piasta musi się obracać bez żadnych wyczuwalnych oporów i dźwięków.
    5. Ręczny sprawdzą Ci na stacji diagnostycznej - to, że nie możesz koła ręką zakręcić, nie świadczy wcale o tym, że hamulec działa.
    6. Jak już będziesz na tej stacji, to niech Ci dobrze sprawdzą na szarpakach całe zawieszenie, a Ty weź ze sobą kartę i ołówek i notuj to, co Ci facet będzie wymieniał. I nie bój się jechać na stacje - jak powiesz, że przyjechałeś na sprawdzenie, to weźmie ze 20-30 zł i dowodu Ci nie zabierze.

    A progi i inne pierdoły zostaw na potem - najpierw zadbaj o bezpieczeństwo!!


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów 1.2 16v zgrzyt przy wrzucaniu biegu
    Napisany przez jj90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 20:33
  2. zgrzyt przy skręcie
    Napisany przez przemmerc na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 24-03-2013, 16:23
  3. Fiat Bravo GT 1.6 - nierówne obroty przy odpalaniu + dziwny zapach
    Napisany przez Stonek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-09-2012, 12:12
  4. [osprzęt silnika] szaprie przy odpalaniu i ruszaniu
    Napisany przez kami667 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-06-2010, 21:50
  5. Zgrzyt przy redukcji
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-04-2009, 13:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kopci z rury youtube z uno

guma cylindra fiat ubo

fiat uno 0.9 bierze olej

silnik fiat uno 900 kopci na czarno

bialy dym z rury uno 0.9

czarne spaliny fiat uno

silnik uno 900 opinie

zgrzyt przy odpalaniu silnika

wymiana pompy wodnej fiat uno 0.9

uno 0.9 forum

cisnienie na cylindrach w silniku uno fiat 0.9

glosna praca silnika w uno

modu

zgrzyt przy odpalaniu silnika 1 2 fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl