Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 40 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 590
Like Tree105lubi to!

Temat: Tipo 2021  

  1. #91
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2020
    Skąd
    Nowa Huta
    Postów
    157
    Auto
    Fiat Tipo Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2019
    "Przyzwoity silnik" - to się jeszcze okaże. Moim zdaniem uszczęśliwanie klienta na siłę to nie jest dobre podejście - mogli 1.4 nadal zostawić w ofercie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    1,0 na bank nie jest przyzwoitym silnikiem. Przyzwoite silniki się właśnie na naszych oczach w Europie kończą.
    Obłomow lubi to.

  4. #93
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Skyactiv-x jest ciekawą opcją

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Nie wiadomo jak z trwałością tego - dość skomplikowany jednak ten silnik.

  6. #95
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Obłomow Zobacz post
    "Przyzwoity silnik" - to się jeszcze okaże. Moim zdaniem uszczęśliwanie klienta na siłę to nie jest dobre podejście - mogli 1.4 nadal zostawić w ofercie.
    I płacić drakońskie kary za emisję ? Bez sensu przy podstawowym silniku.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #96
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,218
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    I do tego super oszczędny też podobno ten 1.0 nie jest.

    Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka

  8. #97
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał nightingale79 Zobacz post
    1,0 na bank nie jest przyzwoitym silnikiem. Przyzwoite silniki się właśnie na naszych oczach w Europie kończą.
    Przy bazowym 1,4 będzie rakieta z mniejszym spalaniem. Przy odrobinie szczęścia nie będzie brał oleju. Same plusy.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    ta rakieta będzie miała z 11,5 s do setki i spalanie większe jak 1,4. Kto co lubi. Ja nie chcę mieć trzycylindrowego silnika w samochodzie.

  10. #99
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Do setki na pewno szału nie będzie ale chociaż będzie dobra elastyczność. Miałem okazje zrobić TSI 1.0 95 KM 10 tys. kilometrów - do miasta, na krajówki nic więcej nie potrzeba. 1.4 16v którego swego czasu ujeżdżałem w G. Punto nie ma co porównywać, tam wiecznie brakowało kopa.
    Wierze, że Fiatowski 1.0 nie będzie mniej wyrywny od TSI, może co najwyżej więcej palić ale więcej od 1.4 na pewno nie wciągnie.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2020
    Skąd
    Nowa Huta
    Postów
    157
    Auto
    Fiat Tipo Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2019
    Obecna generacja TSI od VAGa rzeczywiście jest już udana - przynajmniej na forach użytkownicy nie raportują o jakichś znacznych problemach. Niemniej jednak jeszcze mała ilość tych silników ma po 200 i więcej tysięcy km. Poza tym pierwsze generacje TSI to było raczej testowanie produktu na klientach - kłopoty z tymi silnikami były powszechnie znane. Może ten Fiatowski będzie od razu udany i rzeczywiście lepszy niż 1.4, a może nie. Zobaczymy. Osobiście wybrałem Tipo m.in. dlatego własnie, że ma 4 cylindry i nie ma turbiny - chciałem prosty, sprawdzony silnik.

  12. #101
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Pomału idzie rozwiązanie PSA nad wszystko https://www.clubalfa.it/286061-fiat-...aforma-cmp-psa
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  13. #102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2018
    Skąd
    Środa Wielkopolska
    Postów
    98
    Auto
    Grande Punto sport 1.4 16v Tipo 1.4 95km pop HB
    Rocznik
    2006 2020
    Niedawno znalazłem recenzję Seata Arony z 3 cylindrowym 1.0 i już w tytule było, że największą wadą był brak 1 cylindra. Jeśli znajdę link, to wkleję. Najnowsza Fabia 1.0TSI ma osiągi na poziomie 1.4 Tipo, a jest mniejsza. Spalanie wg opinii użytkowników autocentrum od ok 6 do ponad 7. Sorry, ale mnie w 1.4 Tipo minimalnie udało się zejść tez poniżej 6, a średnie przy normalnej jeździe (ok 70% trasa, 120-130km/h Max) z 2-3 osobami między 6,3 - 6,5. Wiem, że każdy jeździ inaczej, może staram się jeździć ekonomicznie i przy cięższej nodze wyszłoby więcej, ale to nie są różnice, które są w stanie mnie przekonać do downsaizingu. Nie trafiłem jeszcze recenzji 1.0, w której nie było opinii, że są oszczędne przy jeździe super-eko, a przy normalnej praktycznie nie ma różnicy.
    nightingale79 lubi to.

  14. #103
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,096
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    takie trzy cylindry będą pierdzieć jak matiz....

  15. #104
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Pytanie czy to nie jest kwestia przyzwyczajenia do 4-cylindrowych rzędówek.
    Kwestia pokoleniowa za kilkadziesiąt lat będą się dziwić, jak można było mięć 4 cylindry w silnikach
    Równie dobrze można powiedzieć, że każda czterocylindrowa rzedówka pierdzi w porównaniu w V8, baa w porównaniu z V2 w moim ex motocyklu to każdy silnik rzędowy pierdzi

  16. #105
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jednak silnik z turbo ma fajniejszą charakterystykę i to jest plus. Ale tak naprawdę chyba jest to na rękę producentom bo 3 cylindry z turbo zintegrowanym kolektorem itp. bywają mniej materiałochłonne niż normalne 4 cylindry a "ciężka" metalurgia chyba jest w tym wszystkim najdroższa a kasują za nie więcej. Oczywiście nie licząc kosztów opracowania i wdrożenia ale robi się to tylko raz więc przy wielkoseryjnej produkcji szybko się zwraca.
    Co trwałości wiele na to wskazuje że będą mniej trwałe (pomijając już ewidentne wady konstrukcyjne typu za mała pojemność cieplna jak w ecoboostach, łuszcząca się guma pływająca w oleju jak w puretechu itp.). Chodzi o to aby jak największej liczbie klientów wcisnąć to g.. obniżając średnią emisję mamiąc ich przy tym jakimiś świecidełkami typu telewizor 17 cali zamontowany na wysokości szyby czy tam ledowe światełka podświetlające dupę itp.
    Tylko jest jeszcze ten aspekt jak z ciuchami (a czasami z żoną): człowiek co jakiś czas potrzebuje zmiany i bierze coś nowego. Być może pandemia też jakoś u części ludzi na to wpłynie: po co mi auto które wytrzyma 400 kkm jak pracuję z domu i do auta wsiadam raczej po to żeby go przegonić niż z realnej potrzeby przemieszczania się.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 13-08-2020 o 11:19
    juri i nightingale79 lubią to.


 
Strona 7 z 40 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana radia na 5" w Tipo - Tipo
    Napisany przez onetek na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post: 21-04-2024, 22:12
  2. Montaż kamery cofania TIPO TIPO SEDAN
    Napisany przez TehegoZS na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-02-2022, 19:57
  3. Srategia FCA na lata 2018-2021+
    Napisany przez IT_spec na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2017, 23:30
  4. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum silnik 1.0

Fiat Tipo cross Forum Polska

silniki fiat tipo 1.0 t3 opinie LPG

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl