Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 40 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 590
Like Tree102lubi to!

Temat: Tipo 2021  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Dacii tez się oberwie nowymi normami i tez nie będzie kolorowo z lpg... o ile w ogole Dacia na rynku UE zostanie...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    37
    Postów
    1,591
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Dacii tez się oberwie nowymi normami i tez nie będzie kolorowo z lpg... o ile w ogole Dacia na rynku UE zostanie...
    No przecież można sobie daczkę zamówić z silnikiem Tce 100 i LPG

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    52
    Postów
    825
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Agszi Zobacz post
    No i kluczowa sprawa w kwestii podstawowego Tipo czy 1.0 T będzie można jakoś sensownie przerobić na LPG, bo jeśli nie, to sprzedaż Tipo spadnie o połowę. Ludzie pójdą do konkurencji np. Dacii.
    Jeżdżenie Dacią, to jeszcze większy obciach niż jeżdżenie Fiatem

  5. #49
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    37
    Postów
    1,591
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Jeżdżenie Dacią, to jeszcze większy obciach niż jeżdżenie Fiatem
    eeeee trzeba przyznać, że w tej wersji Celebration całkiem całkiem wyglądają

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    42
    Postów
    371
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Jeżdżenie Dacią, to jeszcze większy obciach niż jeżdżenie Fiatem
    Dacia i Fiat to obciach, ja kiedyś miałem ukrainską Tavrię przez 3 lata, a to bylo w 1996 roku w 99 roku sprzedałem.

    To byly czasy, żałuje że nie mam zdjecia, ale z tym wtedy też był problem, aparat musiał mieć kliszę.
    Ostatnio edytowane przez bartusssp ; 16-04-2020 o 13:37

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2019
    Skąd
    Kraków
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4 95KM
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał bartusssp Zobacz post
    Dacia i Fiat to obciach, ja kiedyś miałem ukrainską Tavrię przez 3 lata, a to bylo w 1996 roku w 99 roku sprzedałem.

    To byly czasy, żałuje że nie mam zdjecia, ale z tym wtedy też był problem, aparat musiał mieć kliszę.
    Ja za młodu tj. w 1995 śmigałem Trabantem 601 Kombi. Pierwsze auto, ale go najmilej z wszystkich wspominam. Opona całoroczna D124 nikt wtedy nie myślał o zimówkach . Instalacja 6 Voltowa. Prądnica nie alternator. Pamiętam jak się dodawało w gaz to lampy jakby jaśniej świeciły - chociaż trudno to było nazwać świeceniem,bo kto myślał wtedy o halogenowych żarówkach. Zbiornik paliwa nad silnikiem. Pomiar paliwa plastikowy bagnet wpuszczany do zbiornika. Zbiornik miał zamykany kurek w kabinie. Każdy porządny Trabanciarz zamykał na noc paliwo. A nuż mogło wyciec przez gaźnik w glebę. Gaźnik oczywiście nie miał pompy - paliwo (mieszanka)wpadało do niego prosto ze zbiornika. Nie pamiętam składu mieszanki, ale chyba 1:40. Niektórzy chroniąc silnik przed zatarciem dolewali więcej miksolu - większe chmury dymu za Trabantem. Zapach z rury Trabanta rzecz niedopisania

    Acha pamiętam, że mój egzemplarz był wzbogacony o czteroramienną kierownicę z Trabanta Polo - to było coś. Jakby kto nie pamiętał Trabant po upadku muru berlińskiego przeszedł największą modernizację, otrzymał silnik czterosuwowy prosto z VW Polo (chyba 1.0 45 koni), dla porównania dwusuw 0.6 litra 26 KM i uwaga był mocniejszy od naszego malucha o 2 KM.
    Trabant byłe lekki zbudowany w większości z kartonu, niestety był też czasami bardzo niebezpieczny ze względu na wspomniany zbiornik nad silnikiem, gdzie w przypadku dzwonu z przodu mógł łatwiej wybuchnąć pożar, a karton jak karton szybko się jarał. Takie czasy.

    Mój Trabant przy sprzyjających warunkach pogodowych osiągał 110-115 km/h. Przyśpieszenia od 0-100 km/h się nie mierzyło. Spalanie nie pamiętam, ale palił więcej od malucha, mniej od Poloneza.

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    42
    Postów
    371
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Agszi Zobacz post
    Ja za młodu tj. w 1995 śmigałem Trabantem 601 Kombi. Pierwsze auto, ale go najmilej z wszystkich wspominam. Opona całoroczna D124 nikt wtedy nie myślał o zimówkach . Instalacja 6 Voltowa. Prądnica nie alternator. Pamiętam jak się dodawało w gaz to lampy jakby jaśniej świeciły - chociaż trudno to było nazwać świeceniem,bo kto myślał wtedy o halogenowych żarówkach. Zbiornik paliwa nad silnikiem. Pomiar paliwa plastikowy bagnet wpuszczany do zbiornika. Zbiornik miał zamykany kurek w kabinie. Każdy porządny Trabanciarz zamykał na noc paliwo. A nuż mogło wyciec przez gaźnik w glebę. Gaźnik oczywiście nie miał pompy - paliwo (mieszanka)wpadało do niego prosto ze zbiornika. Nie pamiętam składu mieszanki, ale chyba 1:40. Niektórzy chroniąc silnik przed zatarciem dolewali więcej miksolu - większe chmury dymu za Trabantem. Zapach z rury Trabanta rzecz niedopisania

    Acha pamiętam, że mój egzemplarz był wzbogacony o czteroramienną kierownicę z Trabanta Polo - to było coś. Jakby kto nie pamiętał Trabant po upadku muru berlińskiego przeszedł największą modernizację, otrzymał silnik czterosuwowy prosto z VW Polo (chyba 1.0 45 koni), dla porównania dwusuw 0.6 litra 26 KM i uwaga był mocniejszy od naszego malucha o 2 KM.
    Trabant byłe lekki zbudowany w większości z kartonu, niestety był też czasami bardzo niebezpieczny ze względu na wspomniany zbiornik nad silnikiem, gdzie w przypadku dzwonu z przodu mógł łatwiej wybuchnąć pożar, a karton jak karton szybko się jarał. Takie czasy.

    Mój Trabant przy sprzyjających warunkach pogodowych osiągał 110-115 km/h. Przyśpieszenia od 0-100 km/h się nie mierzyło. Spalanie nie pamiętam, ale palił więcej od malucha, mniej od Poloneza.
    Trochę lat minęło, tylko kiedy to tak szybko zleciało. Niby niedawno, a jak to się wszystko pozmieniało. Mój sąsiad to co drugi rok trampka na podwórku wałkiem malował. Szok chu.....a.

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    204
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    A mój pierwszy sprzęt to Wartburg 353 kombi oczywiście dwusuw i mega bajer-biegi w podlodze...
    W aucie nie było tunelu środkowego i koleś pasażer lewa nogą przyciskal mi gaz w czasie jazdy ...🙂
    Auto ciągnęło 140 i więcej, miało hak i nawet przyczepę z Niewiadowa ciągnęło na Mazury.
    A od biedy można było złożyć tylne fotele i na płaskiej podłodze rozłożyć materac dmuchany.
    To były czasy....
    Jechało się gdzie chciało i kiedy bo nie było tego sk....la co teraz 🤣🤣🤣

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    42
    Postów
    371
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Pierwszy raz w życiu jak jechałem pod namiot kumpla brat nas zawoził warczyburgiem sedanem, bagażnik przepastny. Ze startu miał odejście, ale chyba dwusuwy dobrze przyspieszały.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2019
    Skąd
    Kraków
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4 95KM
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał bartusssp Zobacz post
    Pierwszy raz w życiu jak jechałem pod namiot kumpla brat nas zawoził warczyburgiem sedanem, bagażnik przepastny. Ze startu miał odejście, ale chyba dwusuwy dobrze przyspieszały.
    Pamiętam też jak wyszły zmodernizowane Wartburgi po zjednoczeniu Niemiec z silnikiem Golfa 1.3 55 KM. Ustawiały się po nie kolejki schodziły jak ciepłe bułeczki. Ale żeby nie było, że o Wartburgach na forum Fiata muszę tu napisać, że pierwszym tzw. zachodnim samochodem, którego ujeżdżałem był Fiat Tipo. Pamiętam jak na początku lat 90 tych kupili u nas w przedsiębiorstwie nowego Fiata Tipo do wożenia dyrektora . Ale fura wszyscy oglądali, dotykali. Udało mi się kiedyś przejechać co na tamte czasy dla młodego chłopaka nie było byle czym. Ale to była maszyna na tamte czasy, miała odejście - wciskało w fotel . Za rok lub dwa kupili Temprę. Też jeździłem, ale szok był już mniejszy .

  12. #56
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    No przecież można sobie daczkę zamówić z silnikiem Tce 100 i LPG
    Jeszcze można... zobaczymy o będzie jak normy wyśrubują... a to już niedługo...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #57
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Przeciez wiadomo ze firefly sa na bezposrednim wiec o LPG mozna zapomniec.

  14. #58
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,743
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Przeciez wiadomo ze firefly sa na bezposrednim wiec o LPG mozna zapomniec.
    Eh pierdolicie Hipolicie...

    Nawet tak znienawidzone przez was AGŚ juz to gazuje oczywiscie Tartarini, informowali o gazowaniu samochodow FCA na przykładzie Jeepa Renegade. Jednostki zagazowane 1.3 150 KM i 180 KM na bezposrednim wtrysku. Instalka to Tartarini EVO001ID

  15. #59
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Skrót myślowy. Myślałem o instalkach nie zuzywajacych 20% benzyny.

  16. #60
    Master
    Dołączył
    18 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    1,842
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Z informacji bezpośrednio z ASO.
    Stare modele będą produkowane do sierpnia tego roku. Od sierpnia przerwa w fabrykach aby dostosować produkcję do nowego wyglądu aut. Pod koniec roku produkcja i premiera na początku 2021r.
    Mają być też wprowadzone mocniejsze silniki (nie pamiętam czy powiedział 130KM czy 150KM) oraz silniki 3cylindrowe takie jak ma Fiat 500L.

    A i wspominał coś o elektrykach i trzech odmianach 500 w pełni elektrycznych i nie mam na myśli La Prima ale dodatkowo 3 wypaśne stylówki elektrycznego fiata: Armani, Bvlgari, Kartell
    Mówił, że problem nie polega na tym iż Fiat nie robi elektryków ale ogólnie mamy słaby prąd do ładowania tych samochodów. Wspominał coś iż rozmawiał z kolesiem z Enea i ten facet mówi, że gdyby teraz cała Polska jednego dnia przesiadła się na elektryki to sieć zbudowana do tej pory nie dałaby rady.
    Prawdopodobnie teraz w prawie budowlanym jest tak iż deweloper chcąc wybudować osiedle musi przystosować infrastrukturę elektryczną pod ewentualne stacje ładowania. Że niby elektryki potrzebują proądu o innych parametrach niż jest obecnie.

    To na tyle z nowości
    Ostatnio edytowane przez tedybear ; 22-04-2020 o 18:09
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear


 
Strona 4 z 40 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana radia na 5" w Tipo - Tipo
    Napisany przez onetek na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post: 19-04-2021, 21:08
  2. Montaż kamery cofania TIPO TIPO SEDAN
    Napisany przez TehegoZS na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-12-2019, 19:37
  3. Srategia FCA na lata 2018-2021+
    Napisany przez IT_spec na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2017, 23:30
  4. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum silnik 1.0

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl