Co do Windows Phone to spróbuj sprawdzić czy masz najnowszą wersję Blue&Me
http://www.blueandme.net/blueandme/i...pport/download
Co do Windows Phone to spróbuj sprawdzić czy masz najnowszą wersję Blue&Me
http://www.blueandme.net/blueandme/i...pport/download
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
rozumiem że wybrac np. 500 ? bo nie widze tipo w liście
przycisk MEDIA, tym przyciskiem na przemian przechodzisz pomiędzy odtwarzaniem z USB a Bluetooth.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Myślałem o tym ale jednak zrobie normalnie po 15 000 pierwszy przegląd z wymianą olejową. Sa w autach w końcu filtry oraz magnetyczne korki spustowe od oleju gdzie w razie co opiłki sie przykleją
Jestem użytkownikiem nowego fiata tipo 2016r auto ma przejechana 2200km I wczoraj byłem na serwisie bo coś z prawej strony delikatnie puka. Zaczęli od sprawdzenia skuteczności amortyzatorów wynik dla mnie był szokujący I sam nie wiem co mam o tym myśleć skuteczność przednich amortyzatorów miała następujące wartości lewe koło 63% prawe koło 58%. Oś tylna lewe koło 53% prawe koło 52%. Jeśli ktoś może odnieść się do tych wartości to byłbym wdzięczny bo nie wiem co dalej robić reklamować amortyzatory czy dać sobie spokój. Proszę o informację. Sprawdzili też geometrię zawieszenia I zbieżność lewego przedniego koła była nieprawidłowa. Myślałem że kupując nowe auto będę miał spokój na kilka lat ale chyba nowy fiat tipo jest poskładany z najtańszych części dostępnych na rynku bo patrząc na wyniki skuteczności amortyzatorów można dojść do takiego wniosku. Moja stara toyota avensis z 2004r ma skuteczność amortyzatorów w okolicy 80% a ma ona przebieg 190 tys km I amortyzatory są jeszcze oryginalne. Obawiam się że zakup tego auta dostarczy mi jeszcze wielu niespodzianek które sprawią że marka fiat nie będzie w moich oczach dobrze postrzegana. Nigdy nie wierzyłem w głupie gadanie ludzi że nie kupuje się samochodów na "F" ale chyba jednak coś w tym jest bo nowy samochód powinien cieszyć użytkownika a nie powodować myślenie co jeszcze może być skopane w tym samochodzie
Dla pewności udaj się do innego ASO lub SKP i niech dokonają sprawdzenia amortyzatorów. Test na innym sprzęcie poprawi jakość wyników, możliwe, że tutaj sprzęt na którym był robiony test zawodzi.
Wartości, które podałeś nie dyskwalifikują tym amortyzatorów. Jedź i zrób test na innym urządzeniu i wtedy porównaj.
Generalnie te pomiary amortyzatorów są obarczone dużym ryzykiem błędu, dochodzi bezwładność masy niereserowanej, źle ustawiony przyrząd itp.
Jedź w to miejsce gdzie tą Toyotą robiłeś ten test i tam zrób test.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Słyszałem ze sporą różnice robi profil opony na feldze, im mniejszy tym gorszy wynik skuteczności. Znajomy na 17 tkach pojechał to nie przeszedł badania a był pewiem swoich amortyzatorów. Założył 15 zimowe i każde koło miało ok 80% skutecznośći. Może to błędna regulacja urządzenia do pomiaru.
To jest aż nieprawdopodobne, aby amortyzatory po przebiegu 2tyś. km dawały wynik połowy zużycia i to do tego wszystkie. Wg mnie wskazuje to na montaż starych, zleżałych "amorów" lub są takiej jakości. Jakaś chałtura.
Dobrze, że w tym roku nie złożyłem zamówienia na auto. Planuję to zrobić na jesieni, bo mam na myśli tylko automat. Auto byłoby na wiosnę. Ciekawe ile jeszcze do jesieni wyskoczy ciekawostek w użytkowaniu tego modelu Fiata.
Ostatnio edytowane przez Zjak ; 25-06-2016 o 19:53
Wyluzuj amortyzatory masz sprawne, to nie one pukają. Wynik powyżej 60% to nowe amortyzatory. Na tylnej osi wyniki są zawsze mniejsze, bo tył jest mniej obciążony.
Jak chcesz mieć lepsze samopoczucie, to wrzuć do bagażnika 50kg worek cementu i wyniki na tylnej osi ci podskoczą o 15%.
Tym się nie przejmuj, to nie amor puka.
Zawsze przy nowym aucie człowiek jest wyczulony na różne dźwięki i trochę przeważnie panikuje. A na trzepakach sprawdzałeś zawieszenie ?
Ale i tak pewny jestem, że test na trzepakach też wyjdzie dobrze.
Aby zlokalizować co stuka, musi ktoś jechać autem a ty na spokojnie nasłuchuj. Otwórz szybę po kolej, może jakiś kamień ci wszedł w oponę.
Nic nie napisałeś, w jakich okolicznościach ci coś tam puka. Czy przy zakrętach, czy przy nierównościach na drodze. Czy przy przejeździe po leżącym policjancie itd.
Witam!
Jestem po pierwszej wizycie w ASO.
Pojechałem z dwoma usterkami tzn. wypadająca z podsufitki tylna lampka oraz samoczynne wyzerowanie się licznika dni do przeglądu.
Przy okazji spytałem dlaczego w serwisie internetowym MyFiat po zarejestrowaniu się mam wiadomość abym skontaktował sie z ASO celem wykonania usługi serwisowej.
Zatem okazało się że w lampce wyłamał się (bądź wogóle go nie było) mały plastikowy zaczep - lampka zamówiona.
Drugi temat licznik dni do przeglądu - ustawiony ale kosztem tego że zresetowało także ilość km i ustawiło z powrotem 15000 km.
Przy okazji okazji okazało sie że moje auto podlega dwum akcjom serwisowym:
1. Aktualizacja oprogramowania
2. Sprawdzenie dokręcenia dolnej osłony silnika
Aktualizacja wykonana, natomiast śruby zamówione także czekam jeszcze na lampkę i przy następnej wizycie w ASO o wszystko szczegółowo wypytam.
Pozdrawiam
ten dźwięk to jest głuche stukanie najbardziej słyszalne podczas zjazdu z krawężnika lub jazdy po pofałdowanej drodze. podobne dźwięki miałem gry w moim poprzednim aucie amortyzator był niesprawny i zalany olejem. w tipo amortyzator jest suchy ale wartości procentowe skuteczności przednich amortyzatorów mnie przerażają. wiem że z tyłu amortyzatory zawsze mają mniejsze wartości ale z przodu powinny mieć skuteczność w okolicy 80%
Wcale nie muszą.
Ja w swoim poprzednim aucie od nowości przez kolejne 8 lat miałem około 60 %.
Na ostatnim przeglądzie miałem powyżej 50%.
A czytałem również gdzieś, że w niektórych nowych autach z powodu jakieś tam konstrukcji zawieszenia ciężko było uzyskać powyżej 30%, chociaż wszystko było sprawne.
koledzy, pytanie z innej beczki
wrzuciłem pliki .mp3 na pendrive i pokazuje mi po podłączeniu, że nie może czytać z urządzenia. Pendrive jest za duży (32gb) czy radio w tipo nie czyta .mp3?
Według instrukcji obsługuje pliki mp3 jak również pendrive do 64GB sformatowane w FAT32 :
System ten może odtwarzać,
w przypadku źródeł USB i iPod, pliki
o następujących rozszerzeniach
i formatach:
.MP3 (32 â 320 Kbps);
.WAV (8/16 bit, 8-48 KHz);
.WMA (5 â 320 Kbps) mono i stereo,
o ile nie są bezstratne;
.AAC (8 â 96 KHz) mono i stereo;
.M4A (8 â 96 KHz) mono i stereo;
.M4B (8 â 96 KHz) mono i stereo;
.MP4 (8 â 96 KHz) mono i stereo.UWAGA System obsługuje wyłącznie
urządzenia USB sformatowane
w systemie FAT32. System ten nie
obsługuje urządzeń o pojemności
przekraczającej 64 Gb.