Szukam testów zderzeniowych, ale chyba jeszcze nigdzie ma, znalazłem przypadkiem to :
GEÇM?Ş OLSUN! EZBER BOZAN KAZA - Nokta Bursa
Afyon'da trafik kazas?: 4 ölü 1 yaral?
mam nadzieje, że wersje europejskie nie będą się tak składać.
Szukam testów zderzeniowych, ale chyba jeszcze nigdzie ma, znalazłem przypadkiem to :
GEÇM?Ş OLSUN! EZBER BOZAN KAZA - Nokta Bursa
Afyon'da trafik kazas?: 4 ölü 1 yaral?
mam nadzieje, że wersje europejskie nie będą się tak składać.
Z opisu wynika że przywalił w ścianę więc generalnie przeszkoda nieodkształcalna. Chyba istnieją jakieś normy wg których nowe auta są homologowane i dopuszczone do ruchu, a jednym ze składników na pewno jest pozytywnie zaliczony test zderzeniowy. Co nie zmienia faktu, że zdjęcia wyglądają tragicznie.
Nie dało mi to spokoju i zacząłem szukać i gdzieś na jakimś forum tureckim ktoś napisał że przy 180 km/h stracił panowanie i ich obróciło i uderzył w ścianę, przy tej prędkości to chyba tylko z bolidu f1 wyszliby bez szwanku.
Z tłumaczenia opisu wynika, że przy bardzo dużej prędkości kierowca stracił panowanie nad autem, uderzył w mur tyłem. Autem podróżowało 5 osób, z czego tylko kierowca przeżył.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Przy 180km/h waląc w mur, każde auto zamienia się w harmonijkę niezależnie od marki pojazdu, ilości gwiazdek itp :
https://www.youtube.com/watch?v=vFYHovJEUBg
ja też szukałem testów zderzeniowych nowego tipo ale nic nie znalazłem
Po zakupie samochodów sprawdźcie sobie ciśnienie w oponach mi coś się twardo jeździło sprawdziłem było ponad 2,7 !!!, powinno być 2,2 oraz 2,1 dla motora 1,4
Jeździcie już trochę, pewnie kilka tyś km juz zrobione, widzicie jakąs różnice w pracy silnika, lepsza dynamika niż na początku ? mam na myśli 1.4 95 km.
Po przejechaniu 1000 km jest już różnica, lepsza dynamika, spalanie na poziomie 6l. skrzynia super się spisuje z tym motorem
Potwierdzam. Łatwiej zejść ze spalaniem w okolice 6 litrów (przynajmniej wg kompa bo realnie to przekłamuje około pół litra). A czy macie jakieś zużycie oleju? U mnie po 11 tysiącach zeszło w okolice minimum więc musiałem dolać tak z 200 ml.
Słów kilka NA TEMAT NOWEGO FITA TIPO.
Żeby się nie rozpisywać motłoch nie docenił BRAVO to dostał TIPO,oględziny i jazda tym samochodem potwierdziły moje przypuszczenia.NIE DA SIĘ W CENIE PUNTO ZROBIĆ SAMOCHODU KTÓRY MA PREZENTOWAĆ KLASĘ C PO PROSTU SIĘ NIE DA.ZACZNIJMY OD SILNIKA- silnik 1.4 95 km odbiera przyjemność jazdy tym samochodem ZACHWALANIE TEGO SILNIKA jaki to trwały i genialny wolnossący silnik jest przesadą GENIALNE SĄ SILNIKI to 1,2 I 1,4 8V wszyscy wiemy,że silnik 1,4 95 km 16v CHLEJE OLEJ JAK SZALONY.Nie wiem dlaczego fiat nie wsadził tam tjeta ???????Wrażenia z jazdy JEDZIE BO MUSI............ WNĘTRZE I WYKONANIE ani dobrze ani żle PO PROSTU BEZPŁUCIOWO nie można powiedzieć ,że badziew ale nie można powiedzieć że fajnie.ZAWIESZENIE I KOMFORT JAZDY.Dla mnie słabizna jedzie bo jedzie amortyzuje bo amortyzuje I NIC WIĘCEJ.Po tym jak przesiadłem się DO SWOJEGO GP czułem naprawdę przyjemność z jazdy samochodem.Felgi 15 tak jakby przeszkadzały w tym samochodzie wybierać dziury i nierównośći nie wiem może 16ki by coś pomogły.GP czasami podjeżdzam do kogoś jak skręca na 70cm od jego zderzaka i szybkim ruchem kierownicy wymijam, układ kierowniczy momentalnie skręca koła i a cały samochód posłusznie wykonuje manewr W TIPO BYM SIĘ BAŁ PRZY GWAŁTOWNYM SKRĘCIE KIEROWNICY KOŁA SKRĘCAŁY ALE KAROSERIA SAMOCHODU NIE SZŁA ZA NIMI TAK JAKBY REAKCJA NA SKRĘT TRWAŁA 2 SEKUNDY.
FIAT POWINIEN ZMIENIĆ HASŁO MARKETINGOWE NA ----------------MAŁŻEŃSTWO Z ROZSĄDKU--------------
cZY KUPIĘ NOWE TIPO?NIE NIE KUPIĘ TO AUTO NIE MA ISKRY JEST NIJAKIE UDAWANA KLASA C KTÓRA C KLASA NIE JEST.
MOIM ZDANIEM TEN SAMOCHÓD ZOSTAŁ SPYPRANY A DOWALANIE SOBIE WYPOSAŻENIA DO TACZEK W CENIE 60 TYŚ JEST PORAŻKA.TEN SAMOCHÓD NE BĘDZIE ŻADNYM HITEM PO PIERWSZYM SZALE LUDZIE SIĘ POKAPUJĄ,ŻE WCISKANY IM JEST BADZIEW POKROJU 301 CZY C-ELLISE.
aLE JAKO ZWOLENNIK GORący fiATA NA KONIEC NAPISZĘ TAK.CHCESZ MIEĆ 10 LAT SPOKOJU,OCYNKOWANĄ BLACHĘ I BEZAWARYJNY SILNIK(OLEJU TRZA DOLAĆ)kUP SE TIPO JEDZIDŁO DLA LUDU...................................
Jak wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia Ja nie opiszę moich wrażeń ponieważ odbyłem tylko 2 jazdy próbne Tipo jak również nie jeździłem GP . Mogę natomiast opowiedzieć wrażenia wujka który posiada Tipo 1.6 jak również ostatnie 4 lata jeździł GP.Pod każdym względem jest zachwycony.Począwszy od jazdy,wygladu,bagażnika , jakości wykonania jak i środka(ma wersje lounge która w porównaniu do wersji podstawowej różni się znacząco) co miałem okazję sam zaobserwować w czasie jazdy próbnej.Wiec jak ktoś liczy , że Tipo w tych pieniądzach będzie miało jakość BMW 7 to faktycznie może się zawieść.