Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 38 z 42 PierwszyPierwszy ... 283637383940 ... OstatniOstatni
Posty od 556 do 570 z 624
Like Tree104lubi to!

Temat: Pierwsze wrażenie  

  1. #556
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    U mnie z tym samym zespołem napędowym w alfie nic się nie rusza a praca samego silnika na jałowym to poezja. Zero drgań jakichkolwiek (no chyba że włączona klima to coś tam czuć). Znajomi na skrzyżowaniach mówią że mi auto zgasło. To że ASO coś tam mówi to można miedzy bajki wsadzic. Jak nie ma no cos normy czy metodologii pomiaru to zawsze mozna powiedziec tttm. Obadałbym temat poduszek silnika. A najwazniejsze to zglaszac takie rzeczy formalnie z papierami a nie poprzez gadkę z panem Mieciem z serwisu. Skad mają wiedziec ze cos jest nie tak i zrobic kampanie serwisową jak nikt nie zgłasza.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #557
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Wiek
    53
    Postów
    78
    Auto
    Tipo HB 1.4 95km pop
    Rocznik
    2017
    Mi też się wydaje że TTTM nie wchodzi w grę, albo przebieg już spory w aucie testowym albo ma feler wóz. Takie drgania to na traktorze mogą być 😀

    Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka

  4. #558
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2017
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    2
    Auto
    Punto Evo 1.4 77KM
    Rocznik
    2012
    Auto testowe którym jechałam miało ok 4tys przebiegu więc też obstawiałabym problem poduszek silnika. Nie powiem, moja mina bezcenna

  5. #559
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Opiszę pierwsze wrażenia po przejechaniu 34 km

    Mój tipek to kombi w wersji POP z bazowym silnikiem benzynowym + kilka dodatków (m.in. przyciemniane szyby i podłokietnik z przodu o czym za chwilę).

    Jak na razie jestem bardzo na TAK, mimo, że Tipkowi trochę brakowało w kwestii prezencji - dealer się przeprowadza i pod nowym adresem nie mieli jeszcze czynnej myjni Ale mam się zgłosić za parę dni to mi je odpicują (w sumie nieźle, bo w poniedziałek jadę na wakacje, to mi się ubrudzi w trasie ).

    Siedzi się bardzo wygodnie; szybko znalazłem odpowiednią pozycję - mimo prawie 2 metrów wzrostu w ogóle nie dotykam kolanami kierownicy! A miejsca nad głową to mam jeszcze że ho ho! Wszystkie pokrętła, guziki łatwo dostępne; komputer pokładowy podobnie jak radio intuicyjny. Jestem zadowolony z głośników - grają głośno i czysto.

    Zapach - faktycznie, trochę przypalana folia, ale w sumie do przeżycia

    Zawieszenie - jeśli ktoś twierdzi, że jest głośne, to powinien się przejechać moim 13-letnim oplem !

    Jazda - od razu się zaprzyjaźniłem z Tipkiem; miałem jeden malutki problem z pedałem sprzęgła - noga mi się klinowała (rozmiar 46). Ale to przyzwyczajenie z opla, gdzie pedał sprzęgła jest wyjątkowo długi i pod nieco innym kątem. Po 10 minutach przyzwyczaiłem się do nieco innego układania stopy i szafa gra. Co do tej słynnej "dziury" między 1. a 2. biegiem - nic takiego nie stwierdziłem u siebie. Może jest takie delikatne "przytrzymanie" jak za późno dodam gazu, ale przy idealnym skoordynowaniu obu nóg (jednoczesne puszczanie sprzęgła i dodawanie gazu) przyspiesza bez zawahania. Silnika na niższych obrotach prawie nie słychać, wyżej przyjemnie mruczy - dla mnie ok.

    Co do dynamiki - dużo zależy czym kto jeździł wcześniej i jakie ma upodobania. Mnie to auto w 100% satysfakcjonuje - bardzo sprawnie rusza spod świateł, dobrze przyspiesza, choć nie powiem, trzeba się trochę namachać wajchą od skrzyni biegów - zanim się człowiek zorientuje już jest na "czwórce" Ale biegi w sumie zmienia się fajnie, drążek jest na takim podeście, nie trzeba mocno wyciągać ręki. Fajne te sugestie zmiany biegów - trzymając się ich udało mi się w pierwszych kilkudziesięciu minutach jazdy po centrum Łodzi zejść z 12 do 9,1 L / 100km (wg kompa). Bak zalany pod korek to zobaczymy ile wyjdzie w realu, ale jak na pierwsze km po mieście nie jest źle.

    Co do gadżetów - fabrycznie przyciemniane szyby to był strzał w "10" - od zewnątrz prawie nic nie widać, że środka wydają się tylko takie lekko przydymione, super. Podłokietnik przedni bardzo wygodny - aż mi brakuje jakiejś podpórki również na lewy łokieć Bardzo duży plus za lusterka - boczne są wręcz ogromne, wsteczne, mimo że na pozór małe, daje jednak dobrą widoczność.

    Wady? Hmmm... Na siłę jakbym miał coś wskazać to ten nieszczęsny czynnik od klimatyzacji (1234yf), no ale ten syf zalewają chyba już do wszystkich nowych aut, więc ciężko tu mieć pretensje do fiata. Nieco irytujący jest brak możliwości automatycznego domykania szyby pasażera (trzeba trzymać ciągle przycisk), no ale umówmy się - to drobiazg. W oplu mogłem co prawda z automatu otwierać i zamykać przednie szyby za to z tyłu był korbotronik a tu mam pełną elektrykę; coś za coś

    Na razie i na gorąco to tyle. Jutro jadę na autostradę, zobaczymy jakie wrażenia będą przy większych prędkościach.

  6. #560
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    43
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał jaszy Zobacz post
    Opiszę pierwsze wrażenia po przejechaniu 34 km

    Mój tipek to kombi w wersji POP z bazowym silnikiem benzynowym + kilka dodatków (m.in. przyciemniane szyby i podłokietnik z przodu o czym za chwilę).

    Jak na razie jestem bardzo na TAK, mimo, że Tipkowi trochę brakowało w kwestii prezencji - dealer się przeprowadza i pod nowym adresem nie mieli jeszcze czynnej myjni Ale mam się zgłosić za parę dni to mi je odpicują (w sumie nieźle, bo w poniedziałek jadę na wakacje, to mi się ubrudzi w trasie ).

    Siedzi się bardzo wygodnie; szybko znalazłem odpowiednią pozycję - mimo prawie 2 metrów wzrostu w ogóle nie dotykam kolanami kierownicy! A miejsca nad głową to mam jeszcze że ho ho! Wszystkie pokrętła, guziki łatwo dostępne; komputer pokładowy podobnie jak radio intuicyjny. Jestem zadowolony z głośników - grają głośno i czysto.

    Zapach - faktycznie, trochę przypalana folia, ale w sumie do przeżycia

    Zawieszenie - jeśli ktoś twierdzi, że jest głośne, to powinien się przejechać moim 13-letnim oplem !

    Jazda - od razu się zaprzyjaźniłem z Tipkiem; miałem jeden malutki problem z pedałem sprzęgła - noga mi się klinowała (rozmiar 46). Ale to przyzwyczajenie z opla, gdzie pedał sprzęgła jest wyjątkowo długi i pod nieco innym kątem. Po 10 minutach przyzwyczaiłem się do nieco innego układania stopy i szafa gra. Co do tej słynnej "dziury" między 1. a 2. biegiem - nic takiego nie stwierdziłem u siebie. Może jest takie delikatne "przytrzymanie" jak za późno dodam gazu, ale przy idealnym skoordynowaniu obu nóg (jednoczesne puszczanie sprzęgła i dodawanie gazu) przyspiesza bez zawahania. Silnika na niższych obrotach prawie nie słychać, wyżej przyjemnie mruczy - dla mnie ok.

    Co do dynamiki - dużo zależy czym kto jeździł wcześniej i jakie ma upodobania. Mnie to auto w 100% satysfakcjonuje - bardzo sprawnie rusza spod świateł, dobrze przyspiesza, choć nie powiem, trzeba się trochę namachać wajchą od skrzyni biegów - zanim się człowiek zorientuje już jest na "czwórce" Ale biegi w sumie zmienia się fajnie, drążek jest na takim podeście, nie trzeba mocno wyciągać ręki. Fajne te sugestie zmiany biegów - trzymając się ich udało mi się w pierwszych kilkudziesięciu minutach jazdy po centrum Łodzi zejść z 12 do 9,1 L / 100km (wg kompa). Bak zalany pod korek to zobaczymy ile wyjdzie w realu, ale jak na pierwsze km po mieście nie jest źle.

    Co do gadżetów - fabrycznie przyciemniane szyby to był strzał w "10" - od zewnątrz prawie nic nie widać, że środka wydają się tylko takie lekko przydymione, super. Podłokietnik przedni bardzo wygodny - aż mi brakuje jakiejś podpórki również na lewy łokieć Bardzo duży plus za lusterka - boczne są wręcz ogromne, wsteczne, mimo że na pozór małe, daje jednak dobrą widoczność.

    Wady? Hmmm... Na siłę jakbym miał coś wskazać to ten nieszczęsny czynnik od klimatyzacji (1234yf), no ale ten syf zalewają chyba już do wszystkich nowych aut, więc ciężko tu mieć pretensje do fiata. Nieco irytujący jest brak możliwości automatycznego domykania szyby pasażera (trzeba trzymać ciągle przycisk), no ale umówmy się - to drobiazg. W oplu mogłem co prawda z automatu otwierać i zamykać przednie szyby za to z tyłu był korbotronik a tu mam pełną elektrykę; coś za coś

    Na razie i na gorąco to tyle. Jutro jadę na autostradę, zobaczymy jakie wrażenia będą przy większych prędkościach.
    Też właśnie dziś odebrałem Tipola SW 1.4 120km w gazie wersja lounge z pakietem Tech(czujniki i kamera cofania) i przyciemnianymi szybami i alarmem przejechałem też koło 30km i powiem tak narazie odpukać to jestem zauroczony jazdą nawet nie sprawdzałem spalania hehe na dniach będzie relacja foto i większe przemyślenia.

  7. #561
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Dziś dalsza część opowieści dziwnej treści - tym razem relacja z trasy (ponad 200 km z czego: 50% autostrada, 30% poza terenem zabudowanym i reszta po mieście).

    Pierwsza rzecz - fotele mega wygodne. W sumie za kółkiem spędziłem dobre 4,5 h i nic mnie nie bolało: ani plecy, ani kark, ani nogi. Siedzisko mogłoby być kapkę dłuższe ale a) mam naprawdę długie nogi i b) dla 95% społeczeństwa w zupełności wystarczy. więc się nie czepiam. Siedzi się bardzo wygodnie i dość wysoko jak na zwykłą osobówkę. Miejsca jest masa - na nogi, na głowę, na wszystko po prostu Widoczność to poezja - przednia szyba jest ogromna a słupki boczne, mimo swej grubości, są tak wyprofilowane, że nie przeszkadzają w obserwacji drogi. Do tego szybę osadzono pod takim kątem, że spokojnie widzę na skrzyżowaniach światła - w oplu musiałem się wyginać i łypać spod dachu jak jakiś ogr (albo - gdy dojeżdżałem pierwszy do czerwonego - stawać trzy metry przed skrzyżowaniem). Widoczność do przodu jest wzorowa - do tyłu już tak różowo nie jest, ale zaczynam już wyczuwać auto - na tyle, że zaryzykowałem dziś parkowanie równoległe tyłem O lusterkach pisałem w poprzednim poście, ale powtórzę - są GENIALNE, w szczególności boczne. Mają kształt który przywodzi mi na myśl uszy słonia ale właśnie dzięki temu wygięciu można o wiele więcej zobaczyć co się dzieje po bokach i z tyłu auta - mam wrażenie, że niemal w 100% niwelują martwe pola!

    Dziś w centralnej Polsce była niesympatyczna pogoda - wilgotno i duszno - ale ja w środku tego nie odczułem dzięki klimie Mam zwykłą, manualną, ale jestem z niej bardzo zadowolony. Pracuje cicho i wydajnie i nie wpływa jakoś znacząco na spalanie (o tym później).

    Jazda z wyższymi prędkościami - tutaj moja ocena będzie wyjątkowo subiektywna, ponieważ będę porównywał tipka z moim poprzednim autem, czyli astrą g kombi z silnikiem 1.4 90KM (nie twinport). W oplu na autostradzie, przez wyjątkowo krótką skrzynię, komfortowa jazda kończy się na 112-115 km/h. Powyżej tej wartości prędkość obrotowa niebezpiecznie zbliża się do 4000, silnik wyje, pije olej jak głupi a w zbiorniku robi się wir Serio, na autostradzie wyprzedzałem głównie ciężarówki
    No i na tym tle tipek wypada bosko - ten szósty bieg to coś, o czym śniłem Na liczniku 130, na obrotomierzu nieco ponad 3200, spalanie chwilowe 5,7 L, słychać tylko szum wiatru i szmer opon - czego może chcieć więcej stateczny ojciec i mąż? Dziś w końcu wyprzedziłem kilka osobówek

    Właśnie - przyspieszenie - trzeba wiedzieć jak to zrobić i jest nieźle. Podstawa to redukcja, o bieg albo o dwa i pedał w podłogę. Autko naprawdę potrafi być dość żwawe jak na malutki wolnossącą benzynę. Pewnie, że taki t-jet go zjada w przedbiegach, nie mówiąc o poważniejszych autach po 200-300 KM, ale nie zgodzę się, że tym autem nie da się wyprzedzać.

    Spalanie - dziś średnie spadło z wczorajszych 9 do 5.9, ale wiadomo - trasa.

    Wbijanie biegów - skrzynia precyzyjna i cicha, nie ma żadnych problemów ze zmianą przełożeń. Przez przyzwyczajenie z opla szukam często wstecznego obok "1", ale to drobiazg. Jedynka faktycznie - jak tu już niektórzy pisali - praktycznie tylko do ruszania. Jak tylko auto zacznie się toczyć wrzucamy płynnie dwójkę, jednocześnie mocno gazu i żadnej "dziury" nie powinno być. Podpowiadanie zmiany biegów chyba momentami zbyt gorliwe - naprawdę mam jechać w mieście 50 km/h na "6"??

    Tryb CITY - to mój pierwszy fiat, wcześniej nie miałem styczności, ale już jestem fanem

    Na koniec jak zwykle wady... Trochę na siłę, ale żeby nie było, że mnie totalnie zaślepiło

    * W sumie to trochę mi jednak brakuje napędu CD w radiu - ja wiem, że są pendrivy, tidale i inne spotify'e, ale kurcze, CD jednak brzmieniowo wypada IMO lepiej.
    * Jeszcze a propos radia to faktycznie jest tak, że jak się zapamięta stację w momencie gdy leci w RDS np. info o zespole a nie nazwa stacji, to potem po naciśnięciu danego guzika pojawia się w pierwszej chwili nazwa zespołu Pod jedynką mam "T LOVE" a dopiero po chwili wyskakuje antyradio
    * Klakson trochę dziwny, jeszcze do końca nie wyczułem jak się go uruchamia
    * Klapa bagażnika dość ciężka - trzeba włożyć nieco siły, żeby ją podnieść (więcej niż w oplu)

    Uffff... Chyba tyle nie pisałem od końca studiów
    otasz lubi to.

  8. #562
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    31
    Postów
    470
    Auto
    Tipo 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał jaszy Zobacz post
    * W sumie to trochę mi jednak brakuje napędu CD w radiu - ja wiem, że są pendrivy, tidale i inne spotify'e, ale kurcze, CD jednak brzmieniowo wypada IMO lepiej.
    Dlaczego? Skoro bitrate będzie taki sam na CD jak na spotify, pendrive czy tidalu to jakość jest ta sama. Jeśli bardzo chcesz CD to możesz zamontować radio marki Witson na androidzie.


    Cytat Napisał jaszy Zobacz post
    * Klakson trochę dziwny, jeszcze do końca nie wyczułem jak się go uruchamia
    Nie rozumiem? SW ma inny klakson niż sedan?

  9. #563
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Bitrate to nie wszystko, od ponad roku używam sporadycznie tidala HIFI i mam porównanie - niektóre albumy brzmią jak CD, inne gorzej a niektóre znacznie gorzej. O radiach Witsona wiem, czytałem na forum, jest to jakaś opcja.

    Nie wiem jaki klakson jest w sedanie, pewnie taki sam jak w kombi - miałem na myśli, że jest inny niż w oplu astrze g

  10. #564
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Mam nadzieję, że klakson jest głośny i nie skrzypi jak ten z mlucha...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  11. #565
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    49
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Jest ... standardowy, dość głośny i nie piskliwo-skrzekliwy
    Po pierwszym tygodniu i 620 km ... No cóż bardzo bym skłamał gdybym nie napisał że jestem zadowolony. Do pasji doprowadza mnie tylko jedna rzecz, choć z każdym dniem coraz mniej, a mianowicie przełączanie funkcji kompa z kierownicy a nie na dźwigience, cóż lata przyzwyczajenia robią swoje. No i w szoku ciężkim jestem jak szybko silnik łapie temperaturę!

  12. #566
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Semper Zobacz post
    No i w szoku ciężkim jestem jak szybko silnik łapie temperaturę!
    O tym czy szybko i jaką , można się przekonać dopiero po podłączeniu ELM-a , czy innego urządzenia diagnostycznego. Wskaźniki są często kalibrowane tak , żeby pokazywały to co kierowca chce zobaczyć

  13. #567
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocek
    Wiek
    46
    Postów
    65
    Auto
    Mazda 5
    Rocznik
    2016
    No to ja opiszę moje drugie pierwsze wrażenie bo dostałem auto na 24h żeby się przekonać czy rzeczywiście mi pasuje.
    Pacjent: Tipo SW lounge(goły) 1,4 T-jet

    1. Cisza - Powierdzam wcześniejsze obserwacje, jest naprawdę dobrze z wyciszeniem. Przy 140km/h mamy 68db w środku a to naprawdę świetny wynik jak na tą klasę auta, (przy 160 na "niemieckiej autostradzie" jest 70/71db). Słychać że lepiej wyciszono silnik niż budę więc szumy dobiegają bardziej ze słupków drzwi i dachu ale oznacza to tyle że jak ktoś będzie miał potrzebę to go o jeszcze 1-2db może spokojnie wyciszyć. Samo wyciszenie silnika jest super przy dynamicznej jeździe miejskiej bo można ciągnąć po obrotach do 3,5-4 tyś bez niemiłych wrażeń akustycznych.

    2. Wygoda - tak jak Jaszy uważam że fotele są bardzo wygodne ale jeżeli będę atuo zamawiał pod siebie to napewno węzmę z podparciem lędźwiowym fotela.

    3. Dzieciaki - po wpięciu 2 fotelików w isofixy (co jest mega trudne - opisałem w wątku co mi nie pasuje) pozostaje pomiędzy nimi jeszcze (relatywnie) sporo miejsca na trzecie dziecko bez fotelika i pas z oparcia układa się prawidłowo na ramieniu. Oczywiście nie wejdą tam 3 foteliki (chyba że mega wąskie bez isofixu) ale na sporadczne dojazdy da się wozić trójkę z tyłu.

    4. Dynamika - T-jet jest naprawdę dynamiczny i na tle konkurencji zupełnie nie ma się czego wstydzić. Problem dziury w mocy na drugim biegu jest do ogranięcią po krótkim przećwiczeniu operowania pedałami. Ja nauczyłem się po kilku razach żeby przy zmianie z 1 na 2 przytrzymywać lekko gaz, tak żeby po puszczeniu sprzęgła nie mieć poniżej 2000 obr i wtedy auto ciągnie od razu bez zwłoki.

    5. Skrzynia biegów - nie zauważyłem żadnych niedogodności z wbijaniem poszczególnych biegów. Jedyne na co mógłbym ponarzekać to krótkie zestopniowanie biegów. Wolałbym 6-tkę do jazdy autostradowej (jakieś 3000 obr przy 140km/h) zamiast megakrótkiej jedynki do czołgania się po wertepach bo to nie Dacia Duster. No ale nie można mieć wszystkiego.

    6. Spalanie - silnik ma dwa oblicza. Jak jedziemy emerycko i muskamy gaz można zejść do 6,5 litra w jeździe podmiejskiej. Ale jak już dynamicznie operujemy pełnym zakresem obrotów w mieście to poniżej 10l nie wyświetla ;-/. W trasie przy 140 można zejść do 9 (albo i trochę mniej) ale przy założeniu LPG spalanie 10l przy takiej przelotowej to luksus.

    7. Prowadzenie - wspomaganie elektryczne nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia. Ani negatywnego ani pozytywnego, co w sumie jest plusem bo pierwsze spotkanie z takim wspomaganiem w suzuki małżonki wspominam raczej źle. Mam za to wrażenie że to o czym piszą niektórzy odnośnie braku stabilności przy większych prędkościach na autostradzie może mieć właśnie źródło w elektrycznym typie wspomagania. Da się Tipkiem lecieć wygodnie 160 ale nie jest to niestety jazda "jak po szynach".

    8. Tablet 7" - pierwotnie byłem mocno na NIE. Nie podobało mi się to jak wystaje z deski, ale po przyzwyczajeniu się jest zupełnie zgrabny i wydaje mi się że deska z nim wygląda jednak bardziej lekko.

    Werdykt - patrząc na to co można mieć za około 70kzł, czyli pojemne, wygodne kombi z dynamicznym silniem i ekonomicznym spalaniem (LPG) jestem zdecydowanie na TAK. Pozostaje tylko podjąć męską decyzję i iść do salonu czego Wam i sobie życzę.
    otasz lubi to.

  14. #568
    Łowca_j
    Guest
    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    2. Wygoda - tak jak Jaszy uważam że fotele są bardzo wygodne
    Przejechałem ostatnio prawie 700 km w jedną stronę (ok. 600 bez postoju). Nie byłem specjalnie zmęczony fotelem. W drodze powrotnej na siedzeniu pasażera po kilku godzinach zacząłem się zastanawiać co mi tu nie pasuje. Gdy tylko wróciłem na ostatnie 80 km na fotel kierowcy uświadomiłem sobie, że jest on ustawiony wyżej i dzięki temu czuję się w nim bardzo dobrze.


    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    5. Skrzynia biegów
    W 1.4 16v skrzynie nie jest idealna - Fiat chyba nie potrafi robić dobrze biegów podzielnych przez 3. I trójka i szóstka są jakieś podejrzane.


    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    7. Prowadzenie - wspomaganie elektryczne nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia. Ani negatywnego ani pozytywnego, co w sumie jest plusem bo pierwsze spotkanie z takim wspomaganiem w suzuki małżonki wspominam raczej źle. Mam za to wrażenie że to o czym piszą niektórzy odnośnie braku stabilności przy większych prędkościach na autostradzie może mieć właśnie źródło w elektrycznym typie wspomagania. Da się Tipkiem lecieć wygodnie 160 ale nie jest to niestety jazda "jak po szynach".
    Przy wyższych prędkościach wspomaganie po prostu się wyłącza, więc to nie to. Samochód z samym kierowcą ma po prostu za lekki tył i to powoduje, że po wjechaniu w wiry między ekranami na autostradzie trzeba uważać. Przy stabilnym wietrze z określonego kierunku jedzie się w miarę normalnie.

  15. #569
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocek
    Wiek
    46
    Postów
    65
    Auto
    Mazda 5
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Łowca_j Zobacz post
    Przy wyższych prędkościach wspomaganie po prostu się wyłącza, więc to nie to.
    Na pewno się nie wyłącza do zera, a czy jest progresywne (czyli wspomaga słabiej przy dużych prędkościach) to już pytanie do bardzie zorientowanych ale szczerze w to wątpię - nie ta klasa technologiczna.
    Dla mnie w porównaniu do mazdy 5 (która jest dużo cięższa ale "miota nią" jak wieje) i tak Tipo prowadzi się całkiem nieźle ale są inne auta o podobnej masie które trzymają się drogi dużo stabilniej.

  16. #570
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    49
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    Na pewno się nie wyłącza do zera, a czy jest progresywne (czyli wspomaga słabiej przy dużych prędkościach) to już pytanie do bardzie zorientowanych ale szczerze w to wątpię - nie ta klasa technologiczna.
    Dla mnie w porównaniu do mazdy 5 (która jest dużo cięższa ale "miota nią" jak wieje) i tak Tipo prowadzi się całkiem nieźle ale są inne auta o podobnej masie które trzymają się drogi dużo stabilniej.
    Jasne że są, tylko ciężko znaleźć coś co ma ładowność równa połowy swojej masy, nie ma trasaxle, jest rodzinnym autem raptem klasy C, dodatkowo w tej cenie, nie ma wrednego w naprawach zawieszenia o idiotoodpornej charakterystyce. Czasami jak czytam niektóre posty na tym forum to mam wrażenie że niektórzy chcieliby żeby nasze tanie auta były porównywalne z AUDI S8 co najmniej. Troszkę to niesprawiedliwe. Chcesz pojemności - bierz kombi, poręczności - hatchbacka, elegancki i spokoju - sedana, a jak chcesz zap...dalac, to wybierz Abartha. Zaraz ktoś będzie narzekał pewnie że przy autostradowej prędkości jego Tipo jest podsterowne, no przecież mogli dać RWD abo najlepiej AWD! A wracając do wspomagania - powyżej zaprogramowanej prędkości wyłącza się funkcja CITY i tyle.
    Ostatnio edytowane przez Semper ; 05-08-2017 o 00:38


 
Strona 38 z 42 PierwszyPierwszy ... 283637383940 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pierwsze Uno
    Napisany przez adamczyk74 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-11-2014, 09:55
  2. Dławi się przez pierwsze kilometry
    Napisany przez hajdass na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 01-03-2013, 14:04
  3. brava 1,2 12v co wymieniac pierwsze :/
    Napisany przez shane83 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-12-2011, 13:48
  4. Pierwsze Auto ! Siena
    Napisany przez Sito na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-06-2011, 00:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo forum

fiat tipo opinie forumforum fiat tipoforum tipofiat tipo 1.4 opinietipo opiniefiat tipo opiniefiat tipo 2016 forumnowy fiat tipo forumfiat tipo kombi opiniefiat tipo forum opiniefiat forum tiponowe tipo forumtipo forum fiatfiat tipo forum 2016nowe Tipo opiniefiat tipo II opiniefiat tipo 1.4 95 km opiniefiat tipo 2016 opinie forumfiat tipo 1.4 benzyna opiniefiat tipo 1.4 forumsilnik 1.4 95 km fiat opiniefiat tipo sedan forumtipo 1.4 opiniefiat tipo 2017 forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl