Tak teddybear, wymienili mi podobnie jak koledze cac (jeszcze raz dzieki za pomoc) walek z silnikiem wspomagania i temat klikania, stukania przy kręceniu kierką zniknął. Daj natomiast znac czy hałas przy nagłym ruszaniu ustał po wymianie łączników
Tak teddybear, wymienili mi podobnie jak koledze cac (jeszcze raz dzieki za pomoc) walek z silnikiem wspomagania i temat klikania, stukania przy kręceniu kierką zniknął. Daj natomiast znac czy hałas przy nagłym ruszaniu ustał po wymianie łączników
jak wymienię to dam znać. Myślę, że gdzieś na początku sierpnia jak gotówka wpłynie.
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Brylancik13 lub CAC czy jesteście w stanie podać mi kody owych wymienionych części - bo pewnie macie na to jakieś papiery? I chętnie bym im podpowiedział wraz z podaniem kodu części a przy okazji bym zadzwonił do ASO i podając owe części zapytałbym się czy obejmuje to Maximum Care
W ulotce o Maximum Care mam napisane tak:
Główne części objęte gwarancją UKŁAD KIEROWNICZY: przekładnia kierownicza, układ wspomagania kierownicy, pompa układu wspomagania kierownicy, drążki kierownicze, kolumna kierownicy, elektryczna przekładnia kierownicza
Jak myślicie owy Wasz wałek z silnikiem wspomagania pod co można podciągnąć???
Wiecie co dziwna sprawa bo w ASO powiedziano mi, że drążki stabilizatora ja już na własny koszt wymieniam i nawet JTN podał mi nazwę wzmocnionych drążków firmy Meyle. Ale tutaj widzę zapis ZAWIESZENIA a w nim wahacze, sprężyny, drążek stabilizatora. Ciekawe
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
To elektryczna przekładnia kierownicza
6070E681-5916-4FF5-AF51-403C68CC7A3F.jpeg
Numer eper: 52070306
EFC2470A-3AC7-447E-B051-BD106B9C9471.jpeg
Numer 1 na zdjęciu
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 18-07-2019 o 19:56
to wymienili Ci całą kolumnę kierowniczą w tym silniczek wspomagania. Musieli chyba rozebrać całą deskę rozdzielczą co aby to wszystko wymienić? Aż się boję im to zostawiać bo to różnie bywa - jak nie przypilnujesz to mogę zrobić jeszcze więcej gówna niż było.
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry
Deska jest na miejscu. Po zdjęciu maskownicy spod kierownicy wszystko jest na wierzchu. Sciagają poduche, kierownice, a potem już mają ten silnik wspomagania z wałkiem i wajhą do ustawiania połozenia kierki. Dostęp bezproblemowy, po wymianie zadnych negatywnych spraw nie zauważyłem
FE0B1D80-901D-4022-861C-17950A6C85EF.jpeg
Zajrzyj pod kierownice, wszystko widac w sumie bez sciągania maskownicy
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 18-07-2019 o 21:25
u mnie w papierze numeru części nie ma, ale przyznaję że mam też wymianę kolumny kierowniczej jako osobną pozycję. Natomiast u mnie oprócz stuków padły przyciski kierownicy oraz zgłosiłem rdzę na łączniku na dole kolumny więc nie wiem czy wymieniali to ze względu na rdze czy na stuki.Mam tez pozycję "konfiguracja wspomagania witech" cokolwiek to znaczy.
Ja wrzuciłem wycinek z tego co mi wysłałeś, bo nie mogłem znalezć swojego papierka
Czyli jednak Brylant... Nie umiesz kierownicą kręcić.
Ahhh to Tipo... Uczymy się motoryzacji na nowo. Przy jakich przebiegach wam padło? W sumie po gwarancji są dostępne po za ASO więc można sobie samemu rzepkę skrobać jak będzie znowu do wymiany
https://www.autodoc.pl/trw/11516594
W sumie przy tych wszystkich Tipach co gdzieś tam się jeszcze przewijają u nas w korpo to nie słyszałem żeby komuś kolumnę ze wspomaganiem wymieniali. Dobijacie bardziej niż taksówkarze. Strach potem po takich auto kupić
Mam dwie ręce wiec kierownicą sobie kręce Dobra cena tego elementu tak w ogóle
A tak powaznie to niestety Tipo ma niestety pare (naście) takich powtarzalnych bolączek. Zresztą gdzie indzie nie jest lepiej, kazde auto aktualnie ma. Jak to isłyszałem w aso, tu wymienia sie pierdoły a np w BMW silniki i skrzynie
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. U mnie z Dacią też nie tak różowo... Zaraz będę musiał wymienić klocki z przodu... Żarówka lewa stopu się przepaliła... Ciągle coś
Żeby sie w nowym aucie klocki popsuły...
Jak Prime hamuje jak baba to i klocki ściera
u mnie przy 5000 padla przepustnica, kiere miałem naprawianą przy 25k, ale czekałem na część coś koło 1-2msc więc realnie koło 20k można liczyć że padła kiera (przyciski i wspomaganie). Ze spalaniem nie mogą sobie poradzić nigdzie, a moj Tipek pali prawidłowo tylko jak..... jest 23C na dworze. Nie, to nie żart.Oczywiście zakres jest 20-25, ale wszystko poza tym to wzrost spalania. Dziś jest ostatnia wizyta w tym temacie, jak nie poradzą jadę chyba do warsztatu....