podłokietnik przesuwa się do przodu właśnie o te ok 5cm... Pociągnij, sprawdź...
podłokietnik przesuwa się do przodu właśnie o te ok 5cm... Pociągnij, sprawdź...
Lepszy
Power
Gamoniu
Celnik celnie odczytałeś ,przy moim wzroście 173 i ustawieniu kierownicy fotela ,przesunięciu podłokietnika do przodu jeszcze dla pełnej wygody brak kilku centymetrów ale da się żyć z tym
Serwus
Nie podoba mi się:
- brak możliwości wyłączenia LED
- opcja wygaszenia ekranu Uconnect 7'' zamiast wygaszenia całkowitego ekran wciąż świeci na szaro
- małe mankamenty typu niedoróbki uszczelek na drzwiach,
- brak miejsca na telefon
więcej mankamentów nie pamiętam.
Pozdrawiam
Co do telefonu to idealnym moim zdaniem miejscem na uchwyt jest okolica lewego słupka między nim a osłoną zegarów
Sorry, ale wydaje mi się, że wcale nie zapoznałeś się dobrze z TIPO. Zgodzę się ze spalaniem, mogłoby być lepiej. Znajdą się i kierowcy, którzy spalą znacznie więcej od Ciebie. Ja jeżdżę TIPO SW codziennie 30 km do miasta, po mieście i z powrotem znowu 30 km (razem 60 km). Średnie z komputera to 6,3 max 6,7 l/100km - naprawdę. Trzymanie drogi super. Mam odnośnik, bo mam drugie auto też od nowości Mondeo 2.0 Tdci nieco lepiej się trzyma . Na razie nic nie zgrzyta, stuka etc. Jeśli w ogóle jeździłeś to chyba uszkodzonym egzemplarzem. Auto jest w pełni przewidywalne. Świetnie trzyma się zakrętów (może to też zasługa kół mam 17''). Jeździłem Astrą i niczym nie odbiega Fiat od Niemca chyba, że ceną. Spalanie też podobnie, ale silnik mniej wyżyłowany. Za taką cenę super auto. Przyczepić się mogę jedynie do niedoróbek typu brzydko wykończone uszczelki na drzwiach, miałem poszarpane łączenie sufitu z kabiną etc. po prostu made in Turkey. Po 1000 km nie zauważam też turbo dziury. Po prostu nauczyłem się auta. Masz zbyt wielkie oczekiwania do auta i wiem, żeby je spełnić będziesz musiał poszukać auta od 100000 zł wzwyż. W tym segmencie nie ma aut bez wad dla Ciebie.
Ale jaka dziura. Proszę nauczyć się operować pedałami i nie będzie dziury. To tak jakby przedmówca czepiał się że przy wrzucaniu wstecznego skrzynia zgrzyta. A wystarczy poczekać 2 sekundy. Jak dla mnie auto boskie pomimo iż kilka razy byłem w aso
Nie pisalem o turbo dziurze. Tedybear, mam troche kilometrow za soba, jezdze wieloma roznymi autami, ale z taka dziura przy zmianie biegu sie jeszcze nie spotkalem. Kilka lat temu byla znacznie mniejsza dziura w octavi, az zaczalem szukac na necie i wiele osob o tym pisalo. Wiec skoro w 95% modeli jakimi jezdzilem noe bylo dziury przy zmianie biegu, mysle ze nie jest to kwestia nauczenia sie operowania pedalami. To fiat musi cos poprawic. Moje wymagania spelniaja 2 auta drozsze o 3tys od tipo, nie jest to astra, ona wychodzi taniej. Wiec nie musze celowac w ceny ponad 100k. Moze i trafil mi sie wadliwy egzemplarz na jezdzie, ale to pozwolilo wyrobic zdanie na podstawie wlasnych odczuc, a nie wypowiedzi innych. Co do spalania, przejechalem ta sama trase innym autem, mocniejszym, z tymi samymi predkosciami i komp pokazal spalanie o prawie 2l mniejsze. ...
Kolejny forumowy ekspert. Dajcie już spokój z tym pouczaniem. To nie jest odosobniony przypadek. Nowością dla mnie jest to, że to opóźnienie przyspieszenia między biegiem 1 a 2 dotyczy również wersji T-jet. Wajkii dokładnie opisał to, co ma mój Tipo 1.4 16V - ta dziura odbiera przyjemność jazdy tym autem.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Jedno pytanie: zgłosiłeś to do ASO? Jeśli nie to tak juz zostanie. Jesli zgłosi to 1000 osób ( i odpowiednio umotywuje np. że zagraża bezpieczeństw)u z miejsca będzie kampania serwisowa i zmienią to jebane oprogramowanie. Więc może zamiast biadolić trzeba się zorganizowac opracowac wzór pisma (bo na gębe to można sobie do końca życia za tym chodzić) i jak jeden mąż składać te papiery do ASO. Przy takiej ilości nie będą mogli tego zignorować, ewentualnie odpiszą że to wymóg norm emisji spalin (bo pewnie to jest powodem zamulenia i pewnie nie dotyczy jedynie fiata). Mogę się tego podjąć ale jak odbiorę auto i zobaczę jak bardzo mnie to wkurza.
Alternatywą jest throttle conroller i parę stów w plecy (ok 150 $).
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 06-10-2017 o 10:43
Jak myślisz, co odpiszą Uważasz, że są tacy chętni do naprawiania problemów? Np. spryskiwaczy w GP do tej pory nie poprawili. Olewają oszukanych klientów, którzy mają Uconnect 6,5" (co więcej droga prawna jest dla nich niczym).
Możecie pisać, odpowiedź znacie, zacytowałeś ją FCA klientów ma głęboko w czterech literach
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 06-10-2017 o 11:43
Czyli w granicach 0d 4,5L/100 km do 6/4L/100km...... Hm.. pokaż mi mocniejsze auto, które przy twoim stylu jazdy pali w tych granicach....
Zagiąłeś chyba przysłowiowy parol na ten samochód i chcesz go podrzucić innym.
Mimo że jest to temat "co mi się nie podoba" ja jestem jak najbardziej na TAK jeśli chodzi o to auto.
Co ty pierdzielisz? Popraw cytaty bo pomyliłeś osoby
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Spróbowac można. jest jeszcze jedna opcja -samoróbka zmieniająca poziomy napięć z potencjometru pedału czyli odpowiednik throttle controllera, bo 150 dolców za tak prosty układ to cena z dupy wzięta.