Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 19 z 181 PierwszyPierwszy ... 917181920212969119 ... OstatniOstatni
Posty od 271 do 285 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #271
    Łowca_j
    Guest
    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    Czy u was po spryskaniu szyby i 3 ruchach wycieraczek po krótkim czasie wycierają szybę jeszcze raz?
    To mi się od razu spodobało. Prawie zawsze tak robiłem ręcznie w poprzednim samochodzie, a tu taka siurpryza - samo się robi .

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Moja jest bardzo matowa , tu problem leży w kącie pochylenia tej części deski w stosunku do szyby.. Ewidentny błąd projektowy.
    Pamiętajmy, że w samochodach jeżdżą ludzie o różnym wzroście i różnych preferencjach ustawienia wysokości fotela. Ja akurat mam mniej zastrzeżeń do tych refleksów w Tipo niż w Punto II.
    kolokwium lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #272
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    49
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Też mi się wydaje że z kamerki to widać ale zza fajery to już niebardzo. Kolego coś za coś albo przestronna kabina i niski Cx, albo szyba jak nie przymierzając w Trabancie i zero refleksów.

  4. #273
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Semper Zobacz post
    Też mi się wydaje że z kamerki to widać ale zza fajery to już niebardzo. Kolego coś za coś albo przestronna kabina i niski Cx, albo szyba jak nie przymierzając w Trabancie i zero refleksów.
    Nie zgodzę się. Widok z Twojej kamerki wrzuciłem tylko dlatego , że akurat był "pod ręką" i na zdjęciu doskonale to widać. Była to pierwsza rzecz , która zaczęła mi przeszkadzać jak wyjechałem z salonu i świeciło słońce. Testowe jazdy Tipo robiłem wczesną wiosną , po zmroku więc tego wcześniej nie zauważyłem. Tak to bym w życiu tego samochodu nie kupił , Nawet jak by mi dopłacali
    Pochylenie szyby i cx nie ma tu znaczenia. Winny jest kąt pomiędzy tą częścią deski , a szybą.

  5. #274
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    Moja rada to okulary polaryzacyjne, wycinają wszelkie odbicia/refleksy świetlne i poprawiają kontrast.

    2. Dziwna obsługa wycieraczek: Spryskiwacz do góry (to OK), ale żeby włączyć wycieraczki to trzeba kręcić gałką zamiast jak w pozostałych autach które znam cisnąć gałkę w dół (im niżej tym szybciej).
    Czy u was po spryskaniu szyby i 3 ruchach wycieraczek po krótkim czasie wycierają szybę jeszcze raz?
    A do czego jest jeszcze ten przycisk na końcu tej gałki to już w ogóle nie doszedłem (chyba muszę zaglądnąć do instrukcji ).
    Patent z wycieraczkami odbierałem podobnie ale jest bardzo dobry ze względu na funkcję "panic". Powiedzmy że w "normalnym" :-) aucie jest tak że wajcha ma położenie zerowe tzn. trzy biegi w dół (pierwszy z przerywaczem-czasowy i dwa ciągłe-szybki i wolny). oraz "chwilowy" w górę (albo odwrotnie). Jedziesz sobie spokojnie w czasie lekkiego deszczu i masz włączony np. pierwszy ciągły bieg. Z przeciwka jedzie tir wjeżdża w kałużę i zalewa Ci całą szybę wodą że nic nie widać (kto przeżył ten wie że wtedy jest "panic" :-). Wtedy aby szybko uruchomić wycieraczkę i machnąć "chwilowym" musisz przeskoczyć wajchą trzy pozycje i do tego jeszcze pamiętać o ile położeń przesunąć . W fiacie bez względu na aktualnie włączony bieg masz tylko jedną pozycję, "pyknięcie" dźwigni macha raz a jak przytrzymasz macha ciągle na największej prędkości("panic"). Bardzo pożyteczne i sprawdzone w boju.
    Spryskiwacz jest "do siebie"(szyba przednia) i "od siebie" (tylna)

    szkoda że nie ma płynnego interwału (jest jedynie zmiana wraz ze wzrostem prędkości) Ja dorobiłem na mikrokontrolerze funkcję uczenia - po prostu zapamiętywał czas między machnięciami chwilowymi i na przerywanym je powtarzał.

    No i jakby ktoś nie zauważył gdy masz bieg ciągły i się zatrzymasz przechodzi w przerywany/czasowy. Gdy są włączone wycieraczki przednie po włączeniu wstecznego włącza się tylna (IMHO niepotrzebne)

    Guzik z boku w innych modelach jest do zmiany wskazań komputera pokładowego.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 05-08-2017 o 02:29

  6. #275
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    49
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Jak dorwę sąsiada to pomiarze u niego konty w Mazdzie 6 (trochę gimnastyki mi się przyda )
    A z innej beczki, macie jakiś patent na zamówienie równie haczyków w bagażniku sedana? Niby pierdółka ale strasznie mi tego brakuje (zwłaszcza jak mi się zakupy wysyłka i muszę nurkować na koniec bagażnika - boję się że w końcu rozwalę głową zamek)

  7. #276
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2016
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    30
    Postów
    431
    Auto
    Tipo POP 1.4 95km
    Rocznik
    2016
    Semper, na dniach będę miał kolejna porcję kieszonek do bagażnika właśnie na zakupy itp. Monitoruj forum

  8. #277
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    49
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Ridi Zobacz post
    Semper, na dniach będę miał kolejna porcję kieszonek do bagażnika właśnie na zakupy itp. Monitoruj forum
    Oki

  9. #278
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Joozwa Zobacz post
    Dziwna obsługa wycieraczek: Spryskiwacz do góry (to OK), ale żeby włączyć wycieraczki to trzeba kręcić gałką zamiast jak w pozostałych autach które znam cisnąć gałkę w dół (im niżej tym szybciej).
    Czy u was po spryskaniu szyby i 3 ruchach wycieraczek po krótkim czasie wycierają szybę jeszcze raz?
    A do czego jest jeszcze ten przycisk na końcu tej gałki to już w ogóle nie doszedłem (chyba muszę zaglądnąć do instrukcji ).
    Już 16K km jeżdżę z wycieraczkami ustawionym w automacie. Super to działa. Jak przesiadam się do auta żony mam problem bo czekam na załączenie wycieraczek a tu nic. Dodatkowo nie pamiętam jak to ustrojstwo tam uruchomić. Komedia. Wycieraczki w Tipo = Super.

  10. #279
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Mi sie nie podoba skladanie tylnich foteli w sedanie, szkoda ze nie ma czegos podobnego jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=H5OPyteI3Xw - jak narazie tylko raz przez to nie moglem basenu przewiezc, wiec korzystalbym z tego raczej sporadycznie ale jednak by sie przydalo na jakies przeprowadzki itp.
    Skrzynia biegow przy zmianie z 1 na 2 tak jakby dusi mi samochod (przelozenie ustawione inaczej niz w poprzednim Nissanie i Audi ale pewnie jak sie przyzwyczaje to nie bedzie takiego szarpania, wiec ciezko to uznac za wade, choc bym wolal, zeby bylo tak jak w poprzednim aucie (bez robienia "zajaczkow" przy zmianie na 2)).
    Reszta samochodu idealna jak narazie.
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 20-08-2017 o 09:50

  11. #280
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    44
    Postów
    127
    Auto
    Może tipo
    Rocznik
    2017
    Ja po uzyczeniu tipo t-jet wyleczylem sie z fiata. A jechalem z przekonany na 95% ze po jezdzie zloze zamowienie. Do plusow mozna zaliczyc prowadzenie przy malych predkosciach oraz wyciszenie i prace zawieszenia na dziurach. Audio tez daje rade. Niestety minusow jest znacznie wiecej. Egzemplarz mial niewiele ponad 2tys km i wyla skrzynia biegow na 2 i 3 biegu (nie bylo to wycie z nowosci, tylko z luzow jakie miala). Przy naglym dodaniu lub puszczeniu gazu jakis stuk, czyzby dwumas? Kolejny minus to prowadzenie przy wiekszych predkosciach (np ok 90), nagly manewr moze byc trudny fo opanowania, auto ma gumowy uklad kierowniczy, zawieszenie tez nie jest stworzone do szybszej jazdy. Powinni zrezygnowac troche z komfortu na rzecz bezpieczenstwa. Nie jestem milosnikiem zapie..., ale tez lubie miec przewidywalne auto. Tipo mialo tez slawna dziure po zmianie z 1 na 2, to jest nie do zaakceptowania. Zeby zmienic bieg, gaz w podlodze a auto najpierw zwalnia, pozniej nic sie nie dzieje i w koncu zaczyna przyspieszac? W aucie 120KM za ponad 70tys? No I na koniec spalanie. 50% jazda ok 110, 35% jazda 90-100, 15% miasto praktycznie bez korkow I komp pokazal 8,4 l/100km. W tym moze ze 3x ostre przyspieszanie, wszystko na dystansie 100km. Pozniej jeszcze 20km z typowo oszczedna jazda do 100km, 6 bieg plus 5km zjazdu po pustym miescie, komp pokazal spalanie 6,5. Nie do zaakceptowania, az macalem czy ktorys hamulec nie trzyma. Ponizej 2,5tys obr nic sie nie dzieje. Wiec niestety szukanie auta czas zaczac od nowa, faworyt cenowy i konstrukcyjny odpadl...

  12. #281
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    . Egzemplarz mial niewiele ponad 2tys km i wyla skrzynia biegow na 2 i 3 biegu (nie bylo to wycie z nowosci, tylko z luzow jakie miala). Przy naglym dodaniu lub puszczeniu gazu jakis stuk, czyzby dwumas?
    Nie ma czegoś takiego jak "wycie z nowości" , skrzynia ma pracować cicho od pierwszego kilometra. Ewidentnie jakaś wada w tym egzemplarzu.
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    Kolejny minus to prowadzenie przy wiekszych predkosciach (np ok 90), nagly manewr moze byc trudny fo opanowania, auto ma gumowy uklad kierowniczy, zawieszenie tez nie jest stworzone do szybszej jazdy. Powinni zrezygnowac troche z komfortu na rzecz bezpieczenstwa. Nie jestem milosnikiem zapie..., ale tez lubie miec przewidywalne auto.
    Często zdarza mi się jeździć z prędkościami mało przepisowymi i specjalnych problemów z trakcją nie zauważam. Może to też zasługa niskiego profilu moich opon (225/40R18). Samochód prowadzi się jak każdy inny kompakt , z zawieszeniem na sztywnej belce i kolumnach McPhersona. A porównawczo jeżdżę AR159 , która jeszcze jak była produkowana , wygrywała większość testów jeżeli chodzi o prowadzenie i ma zawieszenie z zupełnie innej bajki.
    Układ kierowniczy rzeczywiście chodzi zbyt lekko i to może potęgować wrażenie "gumowatości"
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    Tipo mialo tez slawna dziure po zmianie z 1 na 2, to jest nie do zaakceptowania. Zeby zmienic bieg, gaz w podlodze a auto najpierw zwalnia, pozniej nic sie nie dzieje i w koncu zaczyna przyspieszać
    Taka rzecz ma miejsce i jest to wg mnie ewidentna wina oprogramowania sterującego pracą silnika. Też mi to przeszkadza , ale będę robił kompleksowy program , więc i to się wyeliminuje.
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    No I na koniec spalanie. 50% jazda ok 110, 35% jazda 90-100, 15% miasto praktycznie bez korkow I komp pokazal 8,4 l/100km. W tym moze ze 3x ostre przyspieszanie, wszystko na dystansie 100km. Pozniej jeszcze 20km z typowo oszczedna jazda do 100km, 6 bieg plus 5km zjazdu po pustym miescie, komp pokazal spalanie 6,5.
    To źle ? Uważam , że dobry wynik. Oczekiwałeś spalania hybrydy , albo turbo diesela o pojemności 1,4 ? Czy uwierzyłeś w dane katalogowe z pomiarów laboratoryjnych ?

  13. #282
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    Ja po uzyczeniu tipo t-jet wyleczylem sie z fiata. A jechalem z przekonany na 95% ze po jezdzie zloze zamowienie. Do plusow mozna zaliczyc prowadzenie przy malych predkosciach oraz wyciszenie i prace zawieszenia na dziurach. Audio tez daje rade. Niestety minusow jest znacznie wiecej. Egzemplarz mial niewiele ponad 2tys km i wyla skrzynia biegow na 2 i 3 biegu (nie bylo to wycie z nowosci, tylko z luzow jakie miala). Przy naglym dodaniu lub puszczeniu gazu jakis stuk, czyzby dwumas? Kolejny minus to prowadzenie przy wiekszych predkosciach (np ok 90), nagly manewr moze byc trudny fo opanowania, auto ma gumowy uklad kierowniczy, zawieszenie tez nie jest stworzone do szybszej jazdy. Powinni zrezygnowac troche z komfortu na rzecz bezpieczenstwa. Nie jestem milosnikiem zapie..., ale tez lubie miec przewidywalne auto. Tipo mialo tez slawna dziure po zmianie z 1 na 2, to jest nie do zaakceptowania. Zeby zmienic bieg, gaz w podlodze a auto najpierw zwalnia, pozniej nic sie nie dzieje i w koncu zaczyna przyspieszac? W aucie 120KM za ponad 70tys? No I na koniec spalanie. 50% jazda ok 110, 35% jazda 90-100, 15% miasto praktycznie bez korkow I komp pokazal 8,4 l/100km. W tym moze ze 3x ostre przyspieszanie, wszystko na dystansie 100km. Pozniej jeszcze 20km z typowo oszczedna jazda do 100km, 6 bieg plus 5km zjazdu po pustym miescie, komp pokazal spalanie 6,5. Nie do zaakceptowania, az macalem czy ktorys hamulec nie trzyma. Ponizej 2,5tys obr nic sie nie dzieje. Wiec niestety szukanie auta czas zaczac od nowa, faworyt cenowy i konstrukcyjny odpadl...
    Tu masz filmiki pierwszy to multijet ale zawieszenie jest to samo 223km/h https://www.youtube.com/watch?v=P53ohcljHxc widząc po jakiej drodze ten turas jedzie z taka szybkością śmiem twierdzić ,że układ jezdny jest zajebiście zestrojony
    A tu t-jeta https://www.youtube.com/watch?v=kKDL8ec3QhM
    osobiście na teście jechałem nim 170km/h i co prawda czuć już było lekka podsterowność, ale można było jeszcze śmiało cisnąć bez większych obaw,dla mnie ma byc to auto rodzinne mówie o wersjii SW, więc wiecej niz te 160km/h nie będę jeździł, co do spalania to masz super wyniki

    Jeżeli chodzi o dziurę miedzy 1a2 to ja tego nie zauważyłem ponoć wystepuje, to tylko w zagazowanych wersjach, my mielismy autko do testów bez gazu

    Spróbuj przejechać się kią ceedem tam to masz pływanie samochodu jak w dawnych amerykanskich krązownikach szos, przy hamowaniu z 170km/h w kii lekko sie spociłem
    Jak chcesz auto bardziej twardsze, a zarazem lepiej trzymającej się drogi, to mozesz nabyć asterke 5 z całymi jej wadami i zaletami. Filmik ponad 200km/h wersja kombi
    https://www.youtube.com/watch?v=4ZEz2PTl4dM
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-09-2017 o 18:54

  14. #283
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    44
    Postów
    127
    Auto
    Może tipo
    Rocznik
    2017
    @gianinni, nie mowie o nieprzepisowych predkosciach, na szybko znalazlem zachowanie tipo na kanale km77, widac dobrze ze w awaryjnych sytuacjach kierowca nie nadarza krecic, a dwa auto staje sie nieprzewidywalne i slabo slucha, to czuc podczas jazdy.
    @piteros333, watpie abys dopuscil do podsterownosci na publicznej drodze przy 170km/h. Druga sprawa ze wiekszosc aut ma nadsterownosc przy takich predkosciach (chyba ze zrobisz pol obrotu kierownica, to logiczne ze polecisz wypadkowa)

  15. #284
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008

  16. #285
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    @piteros333, watpie abys dopuscil do podsterownosci na publicznej drodze przy 170km/h. Druga sprawa ze wiekszosc aut ma nadsterownosc przy takich predkosciach (chyba ze zrobisz pol obrotu kierownica, to logiczne ze polecisz wypadkowa)
    Myśl sobie co chcesz przekonywać cie nie będę i nie jestem w stanie ci udowodnić ,że tak było, przy 170 km/h dość żwawo zmieniałem pas i czułem jak autko nie do końca zachowuje sie tak jakbym tego oczekiwał , ale tez nie wywołało to u mnie strachu tak jak to miało miejsce w ceedzie. Zobacz jak ten Turas pogina tipkiem zmieniając pasy i jadąc po nieciekawej autostradzie.
    https://www.youtube.com/watch?v=P53ohcljHxc
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-09-2017 o 23:42


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

duster czy tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

fiat tipo czy dacia duster

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombi

fiat tipo prowadzenie

fiat tipo tylna wycieraczka

logan vs tipo

tipo forum wspomaganie

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322

dacia logan czy fiat tipo sw

fiat tipo czy focus

co lepsze fiat tipo czy dacia logansandero

sandero czy tipo

Dacia Duster vs Fiat Tipo

fiat tipo wspomaganie kierownicy

Fiat tipo zostawienie swiatel

fiat tipo czy hyundai i30

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331

anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl