Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 135 z 181 PierwszyPierwszy ... 3585125133134135136137145 ... OstatniOstatni
Posty od 2,011 do 2,025 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #2011
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    42
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Jeszcze raz brzęczyk można wyłączyć przez obd



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2012
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał tipomirek Zobacz post
    Dokładnie mam 3tyś obrotów przy 130 kilometrach ale w Tipo 110 koni w automacie ,nie zapięcie pasów też mnie denerwuje ,mam z pod domu z kilkadzieści metrów do garażu i brzęczyk robi swoje ,w poprzedniej Linei włączał się przy wyższej prędkości a tak Tipek ok nie można się do czegoś przyczepić
    Czyli ewidentnie przespali sprawę ze skrzynią w 1.4 T-Jet, jeżeli dłuższe przełożenia są nawet w wolnossącym i słabszym silniku.

  4. #2013
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2017
    Skąd
    Łódź
    Postów
    585
    Auto
    Tipo sw
    Rocznik
    2017
    No nie są bo w 95km masakrycznie krotkie...

  5. #2014
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    436
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Talarsw Zobacz post
    No nie są bo w 95km masakrycznie krotkie...
    Ten wolnossacy to 1.6 110KM, co wyżej pisał Tipomirek.

  6. #2015
    Klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2018
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    211
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM + Punto Classic II 1.2 60 KM
    Rocznik
    2018
    Właśnie trochę mi szkoda że jak ja brałem Tipo to nie do było wyboru mocniejszego silnika wolnossącego. Te 95KM to już absolutne minimum na które mogłem się zgodzić z samym sobą. Z drugiej strony kiedyś się jeździło autami o podobnej masie gdzie było 70-80KM i też było, i jeździł człowiek i nie narzekał.... ale gdybym tak miał pod maską te 120 wolnossące, eh.

    Wiem, mogłem brać T-jeta ale bardzo mi zależało na wolnossącym póki jeszcze można było kupić. Przynajmniej nie martwię się turbo, dwumasem itp

  7. #2016
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    Właśnie trochę mi szkoda że jak ja brałem Tipo to nie do było wyboru mocniejszego silnika wolnossącego. Te 95KM to już absolutne minimum na które mogłem się zgodzić z samym sobą. Z drugiej strony kiedyś się jeździło autami o podobnej masie gdzie było 70-80KM i też było, i jeździł człowiek i nie narzekał.... ale gdybym tak miał pod maską te 120 wolnossące, eh.

    Wiem, mogłem brać T-jeta ale bardzo mi zależało na wolnossącym póki jeszcze można było kupić. Przynajmniej nie martwię się turbo, dwumasem itp [emoji2]
    Przecież tjet to w zasadzie tylko turbina. Nadal prosty silnik na wtrysku pośrednim..

  8. #2017
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    Przynajmniej nie martwię się turbo, dwumasem itp
    O te graty, które podałeś, nie trzeba się martwić w przypadku T-Jet'a, ogólnie TB.

  9. #2018
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Postów
    1,945
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    O te graty, które podałeś, nie trzeba się martwić w przypadku T-Jet'a, ogólnie TB.
    1.4 95km od lat ponoc ten sam , do gazu idealny a jednak w tipo glowica umiera, takze w tych czasach roznie moze byc.

  10. #2019
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Dwumase to w tjecie 120 KM raczej niełatwo zajechać. Za słabe to to na niskich obrotach. To nie diesel ze telepie jak cholera ale ciągnie. Tu nie za bardzo ciągnie wiec normalny człowiek zredukuje

  11. #2020
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    1.4 95km od lat ponoc ten sam , do gazu idealny a jednak w tipo glowica umiera, takze w tych czasach roznie moze byc.
    Nie jest to 100% ten sam silnik (np. brak wariatora).

  12. #2021
    Klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2018
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    211
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM + Punto Classic II 1.2 60 KM
    Rocznik
    2018
    Plus na pewno były też jakieś zmiany w ""oprogramowaniu" czy mapowaniu, czy jak to się tam zwie (tak, nie wiem o czym mówię, ale ktoś mi to kiedyś tłumaczył i tak to zapamiętałem). Trochę nie wierzę żeby 100% silnika i jego charakterystyki było takie same jak 10 lat temu.

    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    Przecież tjet to w zasadzie tylko turbina.
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    O te graty, które podałeś, nie trzeba się martwić w przypadku T-Jet'a, ogólnie TB.
    Niby trochę racja ale nie zgodzę się, że tylko turbina. Wiedziałem na co się decyduję biorąc wolnossaka, więc nie ma co narzekać. Zależało mi na wolnossącym, dużo mam krótkich tras i nie chciałem się martwić turbiną. 8 lat jeździłem autami z turbo, teraz podjeżdżam pod miejsce docelowe, czekam 5 sek i gaszę silnik.

  13. #2022
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    Plus na pewno były też jakieś zmiany w ""oprogramowaniu" czy mapowaniu, czy jak to się tam zwie (tak, nie wiem o czym mówię, ale ktoś mi to kiedyś tłumaczył i tak to zapamiętałem). Trochę nie wierzę żeby 100% silnika i jego charakterystyki było takie same jak 10 lat temu.




    Niby trochę racja ale nie zgodzę się, że tylko turbina. Wiedziałem na co się decyduję biorąc wolnossaka, więc nie ma co narzekać. Zależało mi na wolnossącym, dużo mam krótkich tras i nie chciałem się martwić turbiną. 8 lat jeździłem autami z turbo, teraz podjeżdżam pod miejsce docelowe, czekam 5 sek i gaszę silnik.
    Pytanie jak jeździsz, jak nie wchodzisz często na duże obroty to nie musisz czekać dłużej bo turbina się nie zgrzeje

  14. #2023
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2018
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    38
    Postów
    52
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM
    Rocznik
    2017
    Ogólnie z turbinami to ludzie często przesadzają. Jedyna sytuacja, w której moim zdaniem jest sens potrzymać dłużej silnik z turbo na jałowych obrotach (minutę?) przed wyłączeniem to zjazd z autobana na stację benzynową. W każdym innym wypadku i tak trzeba ten krótki czas zjechać do punktu docelowego przez miasto, wioske, powiatówkę a tam (jadąc zgodnie z przepisami) turbo się samo z siebie "wychłodzi". A nie, jak mój sąsiad, wściekłe 1.4 TDI w starym Polo i co wróci z biedronki to trzyma tego smroda na parkingu włączonego przez 3-4 minuty. "Bo się turbo chłodzi Panie sąsiedzie!" Ja prdl...

  15. #2024
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maccacus Zobacz post
    W każdym innym wypadku i tak trzeba ten krótki czas zjechać do punktu docelowego przez miasto, wioske, powiatówkę a tam (jadąc zgodnie z przepisami) turbo się samo z siebie "wychłodzi". A nie, jak mój sąsiad, wściekłe 1.4 TDI w starym Polo i co wróci z biedronki to trzyma tego smroda na parkingu włączonego przez 3-4 minuty. "Bo się turbo chłodzi Panie sąsiedzie!" Ja prdl...
    Nasłuchają się dziwnych opowieści i takie są efekty. Też miałem podobnego tylko ten był jeszcze lepszy. Chłodził się po 5 minut, a czasami potrafił jeszcze wyjść o 12 w nocy, bo przypomniało mu się że zostawił samochód na skręconych kołach, a tak nie wolno bo odgniotą się opony i rozciągną drążki kierownicze . Odpalał samochód, prostował koła i nie gasił silnika jeszcze przez minutę, bo tak nie wolno , bo bo zaraz po odpaleniu turbina chodzi bez smarowania.

  16. #2025
    Klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2018
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    211
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM + Punto Classic II 1.2 60 KM
    Rocznik
    2018
    Dokładnie, też mam znajomego który przesadza z tym chłodzeniem turbiny bo potrafi podjechać z żoną pod sklep, ona zdąży zabrać najważniejsze rzeczy i ustawić się w kolejce do kasy, a ten dopiero wtedy gasi auto i idzie jej szukać Ponadto, nigdy nie parkuje auta w ciemnym miejscu (żeby złodziei nie zachęcać), a jak ma stać pod chmurką to co chwila sprawdza prognozę czy nie przepowiadają gradu...
    Ale powiem szczerze - jak bym szukał używanego auta do kupienia, to chciałbym trafić na egzemplarz od kogoś, kto tak dba o auto, nie ukrywam.

    Co do turbiny żeby zakończyć wątek - fakt, nie ma co przesadzać z tym chłodzeniem. Ale jednak zawsze chwilkę czekałem ze zgaszeniem, a teraz się tym nie przejmuję. Jak zsumuję zaoszczędzony czas przez czas używania Tipo to wyjdzie mi, że zaoszczędziłem w ten sposób w życiu całe 28 minut, ha!
    nie no żart. Ale jakaś tam "wygoda" jest z wolnossakiem, nie ma co ukrywać. A że czasem koni braknie pod stopą...


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombi

fiat tipo prowadzenie

fiat tipo tylna wycieraczka

logan vs tipo

tipo forum wspomaganie

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322

dacia logan czy fiat tipo sw

fiat tipo czy focus

co lepsze fiat tipo czy dacia logansandero

sandero czy tipo

Dacia Duster vs Fiat Tipo

fiat tipo wspomaganie kierownicy

Fiat tipo zostawienie swiatel

fiat tipo czy hyundai i30

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331

anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl