Oryginalnie mijania u były osram zwykłe, a długie philips tez zwykłe, i oczywiście na mijania osram nb laser a długie osram nb ultimate, róznica jest oczuwalna na duży plus tylko teraz przeciwmgielne teraz nie pasują kolorystycznie.
Oryginalnie mijania u były osram zwykłe, a długie philips tez zwykłe, i oczywiście na mijania osram nb laser a długie osram nb ultimate, róznica jest oczuwalna na duży plus tylko teraz przeciwmgielne teraz nie pasują kolorystycznie.
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
Nie pisałem chyba jeszcze w tym wątku, więc się wypowiem. Spośród nowych samochodów, na które mnie stać, niewiele jest takich, które mi się zwyczajnie podobają. Nie piszę o kwestiach technicznych, tylko że patrzę na auto i myślę "o, fajne!". Tipo ma "to coś".
To jako, że jestem marudą to też napiszę co mi się w autku podoba. Pop SW:
- reflektory: Bałem się, że w aucie budżetowym będzie bieda. Zaskakująco dobrze swiecą
- lampy cofania tył: Też dają dużo światła - gdy cofamy ładnie nam oświetlają okolice tyłu auta
- rozmiar opon: fajnie się kupuje opony w takim rozmiarze
- widoczność wewnątrz auta - nawet w SW nie ma wielkiego martwego pola. W sumie może trochę za gruby słupek B
- tapicerka deski i materiałowa - taksówka, co tutaj dużo gadać. Zawsze kupowałem szyte na rozmiar pokrowce z alcantry. W Tipo ta tapicerka jest fenomenalna, drzwi czy siedzisko kanapy tylnej: Brudne? Przetrzeć mokrą SZMMMAAATĄĄĄ i jest czysto
- uchwyty na kubki: No kufa. Po dwa w każdych drzwiach. Dwa po środku przy ręcznym. No wow! W Citroenie miałem 1 w dodatku w tak pechowym miejscu, że szkoda gadać
- bagnet do sprawdzania oleju: No jest taki sprężynowy Fajny. Przykuł moją uwagę, bo zaglądam tam co 3 dni
- zegary: są widoczne, proste, nawet ładne
- podłokietnik: w aucie za tą kasę obszyty materiałem
- komputer pokładowy: mam ten opcjonalny i jest funkcjonalny
- fabryczny zestaw głośnomówiący: mam z podstawowym radiem. Jakość rozmów jest BARDZO dobra. Lepsza nawet od tych aut gdzie jest 7calowiec. Kilku moich znajomych ma - jak z nimi rozmawiam gdy są w aucie to coś przerywa, szarpie, zniekształca. Sami się zdziwili, że w "golasie" działa to lepiej niż w 7 calowej nawi. Może poprawią aktualizacją. Nie mniej jednak znacznie lepszy od fabrycznego zestawu w nowym Crosslandzie, czy C5, Corsie
- głośniki - nawet to gra. Przysłowiowo d... nie urywa, ale jest bardzo dobrze jak za tą kasę
- wycieraczki - dobrze zaprojektowali kwestię wycieraczek. Ładnie zbierają w deszczu z dużej powierzchni szybki (pomijam te nieszczęsne spryski).
- 6 bieg - lubię ten "tramwajowy" świst łożysk 6 biegu w tych skrzyniach
No nie wierzę
No dużo tego nie ma Ale coś wycisnąłem
Podpinam się do wycieraczek i 6 biegu też lubię świst. Uchwyty na kubki nie robią na mnie wrażenia, bo jakoś z nich nie korzystam.
No to jeszcze ja: wspomaganie. Przyszlo mi dzis pojachać miciakiem i krecenie kierą jest tam troche męczace. Nigdy bym nie przypuszczal że będzie mi brakowało city. Chyba się starzeję .
Btw powiem wam że jednak ten silniczek wolnossący nie jest taki zły. Wprawdzie mito lżejsze ale w sumie fajnie liniowo oddaje moc tyle że z pedału gazu trzeba korzystać w pełnym zakresie
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 30-01-2018 o 22:06
W Lagunie III, C5 III, Grand Espace IV to tryb "city" masz cały czas Mają tak mocne wspomaganie Nie to co w tym włoskim badziewiu
No ale tu se mozesz wybrać. I progresja dobrze dobrana
Ty jesteś fanem. Po co wybierać? Niech zawsze lekko kręci. 5km/h czy 50km/h. Opór wzrasta tam powyżej chyba 50km/h ze względów oczywistych. Tutaj nie wiem czemu przy 10 już nie działa Jak jedziesz 20km/h i będzie mocno wspomaganie działać to przy tym przełożeniu układu kierowniczego polecimy na dach? Dla mnie funkcja bez sensu
No wiesz to dla prawdziwych twardzieli mogą sobie wybrać czy trenować bicepsy czy nie.
Taki sam sens mają tryby pracy sport/dynamic/itp. w innych autach. Zwiększają czułość gazu i siłę wspomagania czasami program ESP czy moment włączenia wastegate. W lepszych wersjach z aktywnym zawieszenim zmieniają tłumienie amorów. Że to niby sportowe doznania. A przecież mogłoby być raz a dobrze. Taki bajer tanim kosztem. Ale ma prawo się to nie podobać- nie każdy to zauważy i nie każdy potrzebuje udziwnień .
Pamietam jak w mito ludziska się zachwycali DNA bo poczytali jakies nieudolne tłumaczenie marketingowego bełkotu na fiatpress. Niektórzy mówili że mają inne obroty na poszczególnych biegachw trybie dynamic i że zawieszenie całkiem inaczej pracuje. Oczywiście to był efekt placebo bo to były zwykłe skrzynie manualne i zwykłe nieaktywne zawieszenia z tradycyjnymi amortyzatorami.
BTW wg opisu City działa do 40 kmh i to tez progresywnie. A ogólnie progresja układu jest ciągła (nie wiem czy dokładnie liniowo) nie skokowa (od 50 kmh czy ileś). Centralka bierze dane z CAN o prędkości pojazdu i zmienia częstotliwość falownika sterującego silnikiem - ot cała filozofia
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-01-2018 o 09:17
Układ wspomagania w Tipo nie do końca mi się podoba, ze względu na stawiany sztuczny opór skrętu kierownicy przy prędkościach "pozamiastowych", co trochę męczy jadąc w trasie.
Moja lepsza połowa jest zachwycona trybem city, mówi że na miasto to dla niej super sprawa
A mi sie podoba i nie czuje żadnego dyskomfortu - ale ja z tych co mało lub mniej narzekaja i ciesza się z autka
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear