Marx - lusterko lepiej działa jak jest zamontowane czujnikiem do góry ale irytujący jest ten wolny czas przyciemniania, w innych autach działa to momentalnie a w fiacie przyciemnia się konkretnie dopiero po kilku sekundach. Dobrze ze zamontowałeś sobie fotochroma bo ty lubisz "grzebać w aucie" wiec pewnie je rozbierzesz i sprawdzisz czy czasami nie ma tam jakiejś regulacji czułosci :-)
Marx - lusterko lepiej działa jak jest zamontowane czujnikiem do góry ale irytujący jest ten wolny czas przyciemniania, w innych autach działa to momentalnie a w fiacie przyciemnia się konkretnie dopiero po kilku sekundach. Dobrze ze zamontowałeś sobie fotochroma bo ty lubisz "grzebać w aucie" wiec pewnie je rozbierzesz i sprawdzisz czy czasami nie ma tam jakiejś regulacji czułosci :-)
Można w szereg lub rownolegle z czujnikiem przednim dać potencjometr ( konfiguracja zależy od rezystancji czujnika). Oczywiscie to zadanie z gwiazdką i eleganckie rozwiązanie. Ale działa zaklejenie czujnika z przodu i sciemnia sie mocniej niz potrzeba czyli można jego zamalowaniem/ czesciowym zaklejenim dobrać odpowiedni poziom. Obrocenie lusterka do gory nogami daje chyba taki efekt i czujnik jest bardziej w cieniu malunku na szybie tyle że to chujowo wygląda. A wgl to musi działać do dupy z samej zasady. Tylny czujnik zbiera swiatlo pod innym kątem a kierowca widzi pod innym. Wiec moze byc tak ze sciemnią lusterko światła auta którego nie widzimy w lusterku a mogą nie działać te które widzimy. Wszystko zależy od wzrostu pozycji za kierownicą itp. każdy ma to lusterko inaczej ustawione. Ale patent z zaklejeniem przedniego jest skuteczny.
Obrócenie lusterka powoduje że czujnik jest na górze i przyciemnianie zawsze działa. W SW czesto jest tak, że kiedy auto za tobą jedzie to środkowy zagłówek przesłania snop światła i czujnik nie jest oświetlony więc nie przyciemnia lusterka.
Na szczescie to zasloniecie działa w nocy jest ok w dzień zobaczymy. Kwestia dobrania transparentości. zasłaniacza. Żeby to działało idealnie to musiałbym być kwa robocop i mieć czujnik w oku.
Szanowni koledzy czy ktoś dołożył do swojego Tipka PTC dodatkowe ogrzewanie elektryczne. Posiadam Tipo 1.6 M jet i słabo się grzeje chciałbym coś z tym zrobić. Trochę poczytałem w temacie o ogrzewaniu ale nie nikt nie zakończył chyba montażu choć z tekstu wynika że takowe próby były.
A ja zapłaciłem za wymianę dwumasy, amortyzatorów itd... 2 miesiące po gwarancji się tipo posypał, tzn amorki już na PT były z tyłu do wymiany wg. Diagnosty
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Szanowni koledzy czy ktoś dołożył do swojego Tipka PTC dodatkowe ogrzewanie elektryczne. Posiadam Tipo 1.6 M jet i słabo się grzeje chciałbym coś z tym zrobić.
To może napraw to ptc co masz bo każdy diesel ma to ustrojstwo w standardzie... przynajmniej w katalogach, sprawdź swój vin.
Poza tym ptc grzeje tylko powietrze wtłaczane do kabiny a nie ciecz w silniku... diesel tak ma, wysoka sprawność i niskie temperatury...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Napisał Szary83
amortyzatorów
U mnie lewy tył zapocony amor ale na ścieżce wychodzi tak samo sprawny jak prawy to nie zaczepiam...