Witamy na Fiat Klub Polska
909lubi to! -
Master

Napisał
kjk
A ja wymieniałem dywaniki na RezawPlast. Pytanie do tych, którzy mają je od dawna: Jak jest z trwałością? W gumowych zwykle wydeptuję dziurę po max 30kkm. Będą trwalsze od tych tańszych?
U mnie od 55kkm i na razie ok.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Po wymianie dwumasy dopiero teraz mam możliwość pojeździć... Zepsuli auto, bo nie słychać tego "kliku" przy zmianie biegów 
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
Niestety mój diesel nie ma ptc mam dostęp do eper sprawdziłem osobiście pracuje w fca.
-
Master

Napisał
Szary83
Po wymianie dwumasy dopiero teraz mam możliwość pojeździć... Zepsuli auto, bo nie słychać tego "kliku" przy zmianie biegów
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
To klikanie miałeś od początku, ja tam nie słyszę żadnego klikania. Z stetoskopem po masce też nie chodze
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Master
Od początku było na 1 i 2 biegu słychać
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
-
Master

Napisał
kjk
Będą trwalsze od tych tańszych?
57000 i pod piętą przy gazie już jest cieńszy ale dziury jeszcze nie ma...

Napisał
rycho1973
Niestety mój diesel nie ma ptc mam dostęp do eper sprawdziłem osobiście pracuje w fca
Widzę ze to 2016, albo wtedy nie był standardem albo trafił ci się na starcie egzemplarz na inny, cieplejszy rynek, gdzie nie był od standardem...
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
Szary83
Od początku było na 1 i 2 biegu słychać
W doblo w t-jetcie też mam to kliknięciu. Ciekawe czy klikanie ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o szybkość uszkodzenia dwumasy?
-
Master

Napisał
Qvadrat
Widzę ze to 2016, albo wtedy nie był standardem albo trafił ci się na starcie egzemplarz na inny, cieplejszy rynek, gdzie nie był od standardem...
W 2018, chyba w lutym, jeździłem przez kilka dni Tipo 1.3MJ, rocznik 2016, golas, nie miał PTC.
-
Master
A ja robię "przygotowke" pod haka. Rozczarował mnie trochę hak Westfalii, otwory boczne pod śruby M14 w podłużnicach musiałem trochę rozwiercić bo troche nie pasowały. 
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz

Napisał
steyr
otwory boczne pod śruby M14 w podłużnicach musiałem trochę rozwiercić bo troche nie pasowały.
Z której strony miałeś problem?
U mnie było podobnie i musiałem "poprawic" otwory po stronie kierowcy.
Poza tym jeżeli chodzi o montaż zarówno haka jak i instalacji, nie mogę nic złego powiedzieć.
-
Master
Praktycznie z obu stron. Ale najgorzej było od kierowcy.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Ja tylko z jednej strony poprawiłem. Ciekawe na ile to jest wina haka, a na ile dokładności wytłoczenia otworów we właściwym miejscu.
-
Master
Niewtajemniczalem się, nic to nie zmieni hak i tak trzeba zamontować.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Master
A ja nie rozumiem? Do westfalli pisz z pretensjami bo chyba nie do Fiata, wiec nie ro forum do narzekania
-
Klubowicz
Ja montowałem Brinka, śruby weszły bez żadnego problemu.
Podobne tematy
-
Napisany przez Sapphiron na forum Współpracujemy i polecamy
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 26-08-2012, 15:48
-
Napisany przez miszko na forum Strefy regionalne
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 20-06-2011, 11:29
-
Napisany przez dudu$ na forum Obsługa portalu i forum
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 17-01-2011, 23:25
-
Napisany przez Nomis na forum Stilo
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 09-10-2010, 12:32
-
Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 23-01-2010, 22:32
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
52084704
,
spinki fiat tipo nowy
,
fiat tipo uszczelka maski
,
fiat Tipo klimatyzacja nabicie
,
uszczelka pokrywy silnika tipo
,
czarne klamki fiat tipo
,
tipo czunnik klimatyzacji
,
ile czynnika wchodzi di tipo
,
czynnik chlodniczy tipo
,
jaki czynnik klimy w nowym tipo
,
tipo 2 1.4 95 km obsluga klimy
,
jaki czynik chlodniczw w tipo
,
https:fiatklubpolska.pltipo-531co-dzis-zrobilem-dla-swojego-tipo-34846252
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:42.
W sieci od 2007 roku.