Chętnie bym pomógł ale serio nie wiem.
Chętnie bym pomógł ale serio nie wiem.
No więc zmieniłem lusterko ze zwykłego na fotochrom tzn stage1. Oczywiście żeby za prosto nie było to nie jest plug and play więc albo trzeba przerobić uchwyt albo wymienić mocowanie na szybie(imho lekko niebezpieczny temat). Więc przerobilem uchwyt. Zresztą lusterko jest z 500l. Zrobienie tego tak żeby było solidnie i jakoś wyglądało wymagało zeszlifowania uchwytu od fotochromu do rozmiaru tulejki w której jest gniazdo, obróbki dremelem uchwytu starego lusterka wyprowadzenia przewodów i złożenie tego do kupy. Prędzej wyrwę to teraz z szyby niż puści mocowanie .
Przekonany do tego wynalazku nie jestem w volvo mnie wkurwiało bo się ściemniało nawet gdy tego nie chciałem fiat poszedl dalej i jest na nim wyłącznik więc jakby co się wyłączy. Oczywiście podpięty do wstecznego i się rozjaśnia przy cofaniu w sumie to trwa z kilka sekund więc czasem jest już po manewrze.
Stage2 będzie obudowanie go podobnie do ori ale mniejszym pudłem w którym będzie czujnik cofania który na razie smętnie zalega na lusterku. Jako dawca organów posłuży konsola z 500l. Z calego tego bajzlu jaki kupilem z lusterkiem został mi jeszcze czujnik oswietlenia ale pójdzie do szuflady
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-09-2020 o 00:11
Skrecic jedno z drugim nie problem ale trzeba zrobić ząbek żeby przy obracaniu ze sobą elementy starego i nowego współpracowały. Aha i jesscze jedno kable trzeba ciągnąć bo ta wtyczka co tam jest to nie do tego. No i jeszcze taki niuans na oryginalnym mocowaniu fotochromatyczne sterczy niżej od normalnego tzn bardziej na środku szyby
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-09-2020 o 00:19
Witam wszystkich serdecznie.
W końcu dołączam do tego tematu i oto co zrobiłem dla Tipka:
1. Zestaw zaginionych części z linii produkcyjnej, czyli izolacja pod schowkiem, osłona chłodnicy i uszczelka pokrywy maski
2. Schowek na okulary, dzięki instrukcji z forum (świetna rzecz i naprawdę cieszy, a sam bym na to nie wpadł)
3. Światełka gdzie się da powymieniane na ledowe (wnętrze ma trochę więcej szyku przy białej barwie światła). Planuję jeszcze wymianę we wstecznych i na doświetleniach zakrętów.
4. Listwy ozdobne wciśnięte w szczeliny tapicerki. Na boczkach drzwi musiałem podklejać na taśmę dwustronną, bo nie dało się absolutnie wcisnąć między tą skaję a plastik (zdania są podzielone tutaj, niektórym się podoba, a dla innych jest to wiocha rodem z odpustu). Ewentualnie myślałem o rozebraniu boczków drzwi i dopasowaniu poza autem, ale finalnie lenistwo wygrało i użyłem taśmy
Do zrobienia mam na liście:
1. Wspomniane wcześniej ledy
2. Podłączenie zasilania kamerki gdzieś przez podsufitkę, bo ten kabel mam już rok i ciągle mnie drażni. Przydałaby się tutaj instrukcja taka jak dla schowka, żeby niczego nie zniszczyć.
3. Próba dołożenia tempomatu aktywnego. Nie wiem jeszcze czy to możliwe, ale jeden temat na forum brzmi zachęcająco. Muszę tylko dowiedzieć się jak go uaktywnić w sofcie oraz jak to się robi przede wszystkim
4. Myślę o wciśnięciu uszczelki podszybia wewnątrz kabiny, chociaż nie wiem jakie to może mieć korzyści i czy jest to warte tych paru złotych.
5. Gdzieś za 2 lata po gwarancji przeróbka na VL36 ~170HP lub GT1446 ~180HP w tune-up. Mają już na koncie przeróbki na VL36 ~170HP i wychodzi to w dobrej cenie. Dodatkowo pewnie sprężyny eibacha obniżające o 25mm.
IMG_20200915_160854.jpg IMG_20200915_184138.jpg IMG_20200915_185003.jpg
IMG_20200927_174222.jpg IMG_20200927_174354.jpg IMG_20200927_174407.jpg
IMG_20200927_174617.jpg IMG_20200927_174718.jpg IMG_20200927_174727.jpg
Ad 2 pod podsufitką do slupka kierowcy pozniej na dół i bypass pod bezpiecznik zapalniczki - jak tak mam
Nie wk.wiajcie mnie :-). Pod wieczór dzień przed wyznaczonym dniem telefon z Cinsoftu że jutro nie da rady bo umarło coś na hamowni i że rano jak uruchomią to dadzą znać żeby podjechać, dadzą auto zastępcze i tipek bedzie wciśniety w tę ciasna kolejkę.
Dziś mija prawie tydzień i telefonu nie było i nie ma. Umawiałem się na termin z kilku tygodniowym wyprzedzeniem, potwierdzałem termin, wziąłem urlop itp. Mówią że profesjonalna firma ale ja doświadczyłem jakby czegoś innego.
No chyba nie będę tam wydzwaniał i się prosił w końcu to ja w zębach tam niemałą kasę zanoszę i łaski wielkiej nie robią. Można jeździć ze 120 KM. Widać albo nie ogarniają tipka i sie boją albo inne zlecenia sa bardziej intratne ale tak sie kurwa nie robi.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-09-2020 o 16:00
No jestem w szoku . Jak coś to można spróbować tu :
Chiptuning Hamownia Bielsko - diagnostyka dpf egr scr
Na zapytanie :
Witam czy istnieje u was możliwość podniesienia mocy Fiat Tipo 1,4 benzyna bez LPG 120KM na samym sofcie bez rozbierania sterownika Ile można wyciągnąć na takiej operacji i ile taka przyjemność kosztuje .
dostałem taką informację :
przyrost na okolo 140-145km 250-260nm. Koszt to 1200 PLN z wliczoną diagnostyką, pomiarem mocy przed i pomiarem mocy po.
Na razie się nie zdecydowałem Myślałem o Cinsofcie ,ale w takim wypadku ??????
Ostatnio edytowane przez KOBRA ; 28-09-2020 o 16:06
Może warto przed chipem zapytać na grupie (1.4 T-JET Tuning, mody, porady, klamoty ) o opinię na temat innych warsztatów.
Na cinsofcie świat się nie kończy, choć nie jednej osobie poprawiał parametry po innych pseudo tunerach.
https://m.facebook.com/groups/226342...rofile_browser