kolejne pytanie. jak sprawdzić/zweryfikować przebieg programem diagnostycznym? gdzie zapisywany jest przebieg? sterownik silnika? sterownik ABS?
kolejne pytanie. jak sprawdzić/zweryfikować przebieg programem diagnostycznym? gdzie zapisywany jest przebieg? sterownik silnika? sterownik ABS?
Sterownik komputera, body oraz selespeed (przy automatycznej skrzyni sterownik zapisuje kilometry przebyte na kazdym z biegu)
dzięki koledzy. jeszcze jedna rzecz. jest sobie Stilo. oferta jest dość ciekawa, rzekłbym nawet atrakcyjna. intryguje mnie jednak pewien szczegół. te 2 paski relingów wzdłuż dachu auta... czy one są zawsze w kolorze czarnym czy też zdarzają się wersje z tymi paskami w kolorze nadwozia? mam obawy czy aby auto nie było malowane w całości
są tak i tak.
najlepsze porównanie mam z stilo sąsiadki w rodzinnym mieście (swojego jest bardzo pewien, ona ma swój od nowości):
u mnie klamki drzwi z zew. i dokładki zderzaka są czarne (niemalowane) - ale wspomniane listwy są w kolorze nadwozia. u sąsiadki jest dokładnie na odwrót! nie wiem z czego to wynika - albo fiat "oznaczał" wersje wyposażenia, albo jakaś opcja.
dodam że widziałem ostatnio parę stil z czarnymi lusterkami, a długo żyłem w przekonaniu że zawsze są w kolorze nadwozia
Koledzy i koleżanki a ja mam pytanie czy Stilo ma silnik 1,9JTD tak samo nisko jak marea ? Tz czy miską łatwo uderzyć i urwać kolek od oleju
a co do Opli to średnio wierze w oszczędność Opli kiedyś miałem firmowego tyle ze 1,7 Astre II i bywało ze na jednym baku 48 do 52 l bardzo lekko jeździłem a więcej niz 700 nigdy nie zrobiłem inni jak na autobanie go pow 150 to 10 łapali bez problemu wiec nawet 500 nie mieli
Czy nisko? Miałem obniżona -40 mm i nic się działo. Odp na pytanie to jest podobnie
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
szu - nigdy mi sie nie zdarzyło przez 3 lata użytkowania, wiec chyba nie jest do końca tak łatwo
koledzy, miałem dziś okazję obejrzeć i przejechać się Stilo z silnikiem 1.8. wizualnie autko właściwie bez zarzutu, jedno małe wgniecenie od kamyszka na masce, małe wyoblenia i popękany lakier na tylnej klapie - to chyba jakiś standard? troche gorzej od strony mechanicznej. auto po uruchomieniu delikatnie faluje obrotami. poza tym, silnik dość niemrawo reaguje na wciśnięcie pedału gazu. to już drugie z rzędu Stilo z tym silnikiem z identycznymi objawami. czy to jakaś norma? zauważyłem też, że autko miało mocno zakorodowany i usmolony wydech. czyżby legendarne już branie oleju?
kolejna rzecz, to lewarek zmiany biegów. tak ciężko chodzącej dźwigni zmiany biegów (zwłaszcza na boki) jak żyję nie widziałem. w trakcie jazdy zamiast trójki wbijała mi się jedynka. co to może być?
Może brac olej jak okopcona rura to tak. Tylko kwestia ile bo fiatoskie benzyniaki lubią olej mniej lub więcej ale lubią. Co do biegów to linki czy wybieraki mogą już chcieć czyszczenia. Mogła sie przepustnica zasyfić i faluja obroty, trzeba by dokłądniej sprawdzić. A podpinałes pod kompa przed jazdą?
pod kompa się nie podpinałem, a wypadałoby. na desce wyświetlał się komunikat ESP/ASR Error. albo słaby akumulator albo coś uwalone. próbowałem wyłączyć ASR przyciskiem na tunelu środkowym ale się nie dało. dioda świeciła się cały czas. prawdopodobnie będę miał okazję oglądać to auto jeszcze raz, wtedy się podepnę i sprawdzę co i jak. do tego czasu sprzedający obiecuje wyjaśnić sprawę z lewarkiem. jeśli nie wyjaśni, temat odpuszczam. generalnie trochę mnie to auto rozczarowało jeśli chodzi o moc/przyspieszenie. jeśli chodzi o wrażenia z jazdy najlepiej wspominam 115 konne JTD dlatego nie dziwię się, że w każdej recenzji Stilo znalezionej w sieci zachwalane są ropniaki.
Witam wszystkich, rozglądam się właśnie za "małym" autem miejskim by zastąpić nim posiadane Punto. Wybór padł właśnie na Stilo JTD. Auto ma być głównie użytkowane w mieście, sporadycznie na trasie. Znalazłem taką ofertę, czy możecie mi coś powiedzieć na podstawie ogłoszenia, może ktoś już miał przyjemność oglądać oferowany egzemplarz.
Fiat Stilo 3D, salon Polska, od kobiety Swarzędz ? Tablica.pl
Wiem że auto nie ma klimy i moc to "tylko" 80KM co nie jest dla mnie przeszkodą. Chciałbym zakupić zadbany model aby nie utopić sporo gotówki jak to miało miejsce kiedy zakochałem się w AR 147 Poczytałem trochę forum i wiem że należy zwracać szczególną uwagę na wszelakie przełączniki i inne elektroniczne cuda, oraz dwu-masę czy układ wydechowy. Czy jest coś jeszcze co powinienem obejrzeć przed ewentualnym zakupem ? Dziękuję ze wszelką pomoc.
Do miasta diesel to nie jest dobrym wyborem.
Podstawa jest wypad na stacje diagnostyczna by spr. zawieszenie. Dwa to silnik - jak sie rozgrzeje (o ile) to sprawdzicc zy rowno idzie na kazdym biegu, czy nies ciaga. Trzy to podpiac pod lapka - jak juz zapadla decyzja o stilo to kup kabelki za ok 100 a poznasz przebieg, bledy. Reszta czyba jak w kazdym aucie
boch - W moim stilo jest wszystko w kolorze nadwozia, ale listwy relingowe są czarne. W poprzednim w kolorze nadwozia były tylko lusterka (listwy relingowe tez czarne). W poprzednim jak stał na mrozie poniżej -5st to rano i tylko rano przy odpalaniu pojawiało się ABS failure i cos jeszcze, ale tylko na sekunde i znikalo - u mnie byl to slaby aku. Co do weryfikacji przebiegu to nie wiem czy sie skutecznie da sprawdzic bo np. u mnie byl wymieniany licznik w aso i ustawili w nowym liczniku stary przebieg, ale na desce mam ponad 150 tys, a program pokazuje 60 tys (czyli od czasu wymiany licznika), takze nie wiedzac o tym mozna (oczywiscie hipotetycznie) pomyslec, ze na liczniku mam zawyzony przebieg Wersji 1.8 nie mialem, ale kojarze, ze one maja problem z obrotami.
Jeżeli chodzi o egzemplarz który ogladales i nie mozna wylaczyc asr, faluja obroty, ciezko chodza biegi, slabo przyspiesza to go odpusc bo to pewnie wierzcholek gory lodowej w topieniu kasy. Ja juz sie nauczylem, ze jezeli auto jest podejrzane i pare rzeczy w nim nie pasuje to nie ma co kupowac.
magnat21 - Co do diesla do miasta to nie uwazam, ze to zly pomysl, sam jezdze stosunkowo duzo w miescie i nie jest to problem. Natomiast nie wiem czy bym dal 8900 za 2002 rok w takim wyposazeniu, sam mam 2004 rok jtd 115 w wersji dynamic - klima aut itp. a mam ubezpieczony na 10 tys i tyle pewnie bym dostal, a auto jest polskie, od nowosci wsrod znajomych, bezwypadkowe itp. Wez pod uwage fakt, ze nawet jak nie potrzebujesz klimy to takie auto latwiej i drozej idzie sprzedac. Jezeli chodzi o to co ogladac to wg. mnie najwazniejsze by byl bezwypadkowy, a ewentualne drobne naprawy blacharskie, zeby byly robione w aso lub w porzadnym miejscu bo pozniej moze lakier pekac itp. Z rzeczy mechanicznych sprawdzic trzeba wszystko bo pozniej naprawy kosztuja - dwumas, sprzeglo, wtryski, turbo, egr, zawieszenie, wydech. Elektronika tez jest istotna bo trudno znalezc usterke jak cos nie dziala.