Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 91
Like Tree1lubi to!

Temat: Zapytanie odnośnie zakupu Fiata Stilo  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbr. tar. - tel 505-395-072
    Wiek
    38
    Postów
    241
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Rozwiń temat. 1.6, a 1.8 to inna linia silników. 1.6 to nie jest zły silnik. Konstrukcyjnie to stary silnik do Fiata na dwóch wałkach, tylko w czasie lekko unowocześniany. W Stilo główną różnicą było to, że każda świeca ma swoją cewkę (wcześniej podwójna cewka na 4 świece).
    -1,6 - padające Ecu silnika, problemy z cewkami, duże zużycie oleju silnikowego, słaby w porównaniu do 1,8, a spalanie niewiele mniejsze,
    -1,8 - również posiada apetyt na olej, moc już zadowalająca, lecz wariator zmiennych faz rozrządu lubi płatać figle i spalanie koło 10-11 litrów
    Dlatego mów wybór padł na jedyny słuszny silnik benzynowy 2,4 R5, spalanie niewiele wieksze od 1,8 : 12 - 13 litrów miasto, a jeśli chodzi o awaryjnośc samego silnika -> nie stwierdzono



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    o dużym zużyciu oleju w silnikach 1.6 nie słyszałem. to raczej domena silników 1.8. miałem nawet na oku bardzo zadbany ezgemplarz, ale wizja częstej kontroli poziomu oleju i problemy z wariatorem mocno mnie zniechęciły. poszukuje zatem JTD/Multijeta, ewentualnie skuszę się na zadbany egzemplarz 1.4 w benzynie. niestety wraz z końcem roku ciekawych ofert coraz mniej. dominują paździerze, ewentualnie auta, które kwitną na otomoto od kilku miesięcy.

    o coś takiego by mi pasiło:

    http://home.automobile.it/HBMOTOSRL#des_186190244

    http://home.mobile.de/LUX1AUTOMOBIL#des_183758057


  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbr. tar. - tel 505-395-072
    Wiek
    38
    Postów
    241
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Hmm może coś pomyliłem , fakt silnik 1,4 to dobry wybór jeśli chodzi o niezawodność, ale dla mnie MÓŁ

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    czy u was wszystkich obłażą plastiki przycisków na desce rozdzielczej? ogladalem dzisiaj Stilo z 2003. tragedia!!! plastik sprawial wrazenie jakby się lepił...

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    czy u was wszystkich obłażą plastiki przycisków na desce rozdzielczej? ogladalem dzisiaj Stilo z 2003. tragedia!!! plastik sprawial wrazenie jakby się lepił...
    no niestety tak to jest w stilo ale trzeba zakupić np. w biedronce zmywacz do paznokci bezacetonowy i schodzi ta powłoka gumowa a potem czymś te przyciski trzeba nawilżyć i jest gitara. Są ładne i piękne.

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,354
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    1,6 - padające Ecu silnika, problemy z cewkami, duże zużycie oleju silnikowego, słaby w porównaniu do 1,8, a spalanie niewiele mniejsze,
    ECU padające? Tego akurat nie słyszałem. Cewki - tak, ale nie są też drogie w wymianie. Olej silnikowy - to chyba większość fiatowych silników lubi go zjadać 1.6 jest wystarczająco mocny, zależy w jakiej budzie siedzi.
    Nie określałbym, że 1.6 jest słaby. To dość udana konstrukcja. 1.8 jest inną konstrukcją.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    plastik sprawial wrazenie jakby się lepił...
    Fiat już wcześniej wymyślił to. W Tipo/Tempra pamiętam było to samo, podatne na rysy, lepiące się, a w słońcu odbijające światło (TT miało całą deskę w tym!). Nawet u siebie w Lybrze mam to na pokryciu schowka i irytuje mnie to lepienie się wszystkiego.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #22
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Ten typ tak ma. Ja rozebralem deske, ciepla woda + szczotka i po problemie

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbr. tar. - tel 505-395-072
    Wiek
    38
    Postów
    241
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał mirek8423 Zobacz post
    CU padające? Tego akurat nie słyszałem. Cewki - tak, ale nie są też drogie w wymianie. Olej silnikowy - to chyba większość fiatowych silników lubi go zjadać 1.6 jest wystarczająco mocny, zależy w jakiej budzie siedzi.
    Nie określałbym, że 1.6 jest słaby. To dość udana konstrukcja. 1.8 jest inną konstrukcją.
    Z tego co się orientuje to przez felerne umiejscowienie ECU na silniku w 1,6 powoduje z nim problemy, choć dziwne to bo u mnie w 2,4 też ECU jest na silniku nad przepustnicą i nic mu się nie dzieje. Tak tak 1,6 już jest całkiem z mocą, ale ja mówiłem o 1,4 choć ponoć to tylko 10 KM różnicy.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    "ECU padające" to napisał miszko a nie ja


















    a nie ja

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    Z tego co się orientuje to przez felerne umiejscowienie ECU na silniku w 1,6 powoduje z nim problemy, choć dziwne to bo u mnie w 2,4 też ECU jest na silniku nad przepustnicą i nic mu się nie dzieje. Tak tak 1,6 już jest całkiem z mocą, ale ja mówiłem o 1,4 choć ponoć to tylko 10 KM różnicy.
    10KM różnicy w mocy maksymalnej.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    32
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Witam serdecznie posiadaczy Stilo'nów. Chciałbym się was poradzić w sprawie tegoż modelu. W niedługim czasie, być może już za ok. 3 miesiące, będę w poważnym stanie poszukiwania swojego pierwszego auta. Z racji posiadania już jednego Fiata w rodzinie mam zaufanie do włoszczyzny i nie bałbym się zakupić kolejnego auta tej marki. Do rzeczy: marzy mi się Stilo 3-drzwiowe, silnik 1.6, 1.8, 1.9 JTD, ale... Jest właśnie ale, co z tymi benzynkami? Piją one faktycznie ten olej? W jakich ilościach? Chodzi mi o dość sprawny silnik, a nie taki co puszcza dymka którędy tylko może Czy zagazowanie ich bardzo im szkodzi? Jak się sprawują na gazie? A ten diesel, on ma 115KM, czym się różni od JTD tego co mam w Bravie (CF2, 105KM)? Chodziło by mi o auto max 2003r. podejrzewam, że na młodsze nie będzie mnie stać. Obecny Fiat z którego korzystam dosyć się zwija, demonem prędkości nie jest, ale wyprzedzać nawet jest czym, a szczerze porównać z jakimś Stilo nawet nie mam gdzie. Mam nadzieję, że co nieco się dowiem o tym modelu. Pozdrawiam.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    47
    Postów
    109
    Auto
    Stilo 1,6+LPG
    Rocznik
    2002
    W moim stilonie silnik 1,6 103KM oleju dolewam 1 litr na ok 10tys,co do lpg to zamontowałem 3-mce temu i do tej pory sprawuje się bez zarzutu.Ogólnie autko godne polecenia i po ponad 4 latach eksploatacji stwierdzam że dokonałem właściwego wyboru decydując sie na niego.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    20
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 16 V Schumacher
    Rocznik
    2005
    Ja mam 1,9 JTD 140 KM w Stilonie wersja Schumacher. POLECAM - autko ładne, przyciąga uwagę czerwony lakier z Ferrari. Nawet buraki z beemek się oglądają a na dodatek autko jest bardzo żwawe. Można poczuć jak wciska w fotel i pali całkiem całkiem w cyklu miejsko - pozamiejskim ok 6,4 l/100 km. Te silniki mają dobrą opinię. Problemem jest EGR, który lubi paść po ok 150 000 oraz dwumasy ale to chyba bolączka każdego diesla. Generalnie jestem zadowolony i polecam ten silniczek, a w budzie Schumachera to już wypas

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Marcin91 Zobacz post
    Jest właśnie ale, co z tymi benzynkami? Piją one faktycznie ten olej? W jakich ilościach? Chodzi mi o dość sprawny silnik, a nie taki co puszcza dymka którędy tylko może Czy zagazowanie ich bardzo im szkodzi?
    dzwoniłem kiedyś do ASO zweryfikować Stilo z silnikiem 1.8. od serwisanta usłyszalem, że wybrałem sobie najmniej ekonomiczną wersję silnikową. potwierdził branie oleju w tym silniku i odradził montaż instalacji LPG, która jego zdaniem jeszcze bardziej problem brania oleju spotęguje. od siebie polecił silniki JTD ewentualnie silnik benzynowy 1.4 16V 95 KM.

    ja poluję na MultiJeta 140 KM ale jest ciężko. wersja Schumacher odpada. chce mieć standardowe Stilo, bez żadnych spojlerów na progach. nie mam 18 lat więc nie interesuje mnie tuning wizualny trafiłem nawet na coś mi odpowiada, ale komis w którym auto stoi ma fatalne opinie. poza tym, brak książki serwisowej i kompletu kluczyków. sprzedający pochwalił się, że autem jeździła poprzednio kobieta - czytaj sprzęgło ew. dwumas do wymiany. żeby to zweryfikować musiałbym bujać 200 kilosków w jedną stronę. szukam dalej. generalnie nie wykluczam JTD 115 KM albo Multijeta 120 KM, chociaż nie ukrywam, że wersja 140 konna to byłby mega wypas.

    a wracając do łuszczących się przycisków. czy traktowanie ich chemią nie spowoduje, że z przycisków znikną piktogramy?
    Ostatnio edytowane przez boch ; 07-12-2013 o 21:18

  16. #30
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a wracając do łuszczących się przycisków. czy traktowanie ich chemią nie spowoduje, że z przycisków znikną piktogramy?
    Z tym nie ma problemu. Nawet chemi nie trzeba - wystarczy ciepla woda


 
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. ile włożyliście w samochód od momentu zakupu
    Napisany przez adorator na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 12-04-2013, 21:13
  2. Wkładki zamka drzwi z Fiata 500 do Fiata Stilo czy pasują
    Napisany przez pacopablo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-03-2013, 10:44
  3. Chęć zakupu CC700
    Napisany przez olek383 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 10-06-2012, 21:28
  4. Parę pytań odnośnie Fiata Brava
    Napisany przez seba_999 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 05-10-2010, 17:46
  5. Zapytanie o rurke podcisnienia siena 1,4
    Napisany przez przemo33 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2010, 12:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

naklejki na fiata stilo

sprzeglo stilo 1.2 6 biegowy

boch stilo

jak sie sprawdza skrzynia 6 biegowa w stilo 1.4

lux1automobil

www.stilo 1.4 95 5d.pl

www.motoforum fiat stilo 1.4 95 5d.pl

umijscowienie watiatora w fiacie stilo 1 8

zakup stilo forum

fiat stilo naklejki na drzwi

tabliczka znamionowa naklejka podrapana

opinie fiat stilo 1 2 6biegowa skrzynia

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl