Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 58

Temat: Nierówna praca  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Jak można sprawdzić działanie cewek? Muszę mieć oprócz tych w silniku jedną sprawną? ;/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Nie wiem jak w Stilo ale ja u siebie sprawdziłem, że cewka jest uszkodzona w taki sposób
    silnik uruchomiony:
    zdejmujesz z którejkolwiek świecy przewód i efekt powinien byc taki, że silnik bedzie pracował gorzej, jesli nic sie nie zmienia, to na ten cylinder nie pali

    Read more: http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...#ixzz2vTgRW6DO

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Sprawdzałem w ten sposób, ale nic mi to nie dało bo jest reakcja. Jeśli z jednej z cewek wypada zapłon to nie będzie chyba takiego efektu jakby cewka całkowicie padła :/

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Czy nieszczelna klimatyzacja ma wpływ na pracę silnika? Zauważyłem te plamy w okolicach przedniego koła po stronie kierowcy ;/ Niepokoi mnie też to...

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Nowe wiadomości!
    Z układem wydechowym jest już wszystko ok To nie był katalizator... Dolegliwości zostały. Po podłączeniu do komputera mamy jeden błąd którego nie da się usunąć, a mianowicie jest to błąd P0530 (czujnik ciśnienia klimatyzacji). Była robiona też próba ciśnienia i na każdym cylindrze wychodzi taka sama wartość, tj. 12 bar Sprawdzane były również cewki poprzez kolejno zdejmowanie ich z świec, reakcja była. Macie jeszcze jakieś pomysły?

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2014
    Skąd
    Kutno
    Wiek
    31
    Postów
    55
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Witam, podepnę się pod ten temat ponieważ moje stilo ma takie same dolegliwości. Na biegu jałowym trzęsie a jak ostro wkręcam na obroty to ma takie jakby wahania. Może ktoś jeszcze miał taki problem i wie jak go rozwiązać?

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Wydaje mi się, że coraz bardziej prawdopodobny jest sterownik komputera :/

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2014
    Skąd
    Kutno
    Wiek
    31
    Postów
    55
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Oby nie, jutro pojadę podepnę pod kompa i zdam relacje jakie u mnie będą błędy o ile będą. Wczoraj mi przez chwile wyskoczyła kontrolka engine fault ale dzisiaj już było ok.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Czekam na relacje

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Fiat Stilo 1,6 16V 2002 engine fail - YouTube
    Bardzo podobnie wygląda to u mnie... Właśnie takie szarpanie, bujanie silnikiem, a przy tym telepie całą budą. Tylko, że na kompie nie wyskakują żadne błędy ;/ Już nie wiem co to może być ;(

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2013
    Skąd
    Konin
    Wiek
    33
    Postów
    71
    Auto
    Stilo 1,4
    Rocznik
    2004
    Jak wywala Ci checka to sproboj docisnąć go tak zeby ten check został na kompie, wtedy podepnij sprawdź na których cylindrach wywala błąd, przełóż cewki (zamień 1 i 3 na 2 i 4) i jeszcze raz dociśnij tak żeby wywalilo checka. W ten sposób określisz która cewka jest walnięta i czy to wogóle cewka, bo jeżeli mimo zmiany- przęłożenia cewek- wywali ci błąd tych samych cylindrów to raczej coś innego

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Checka wywaliło mi przez nieszczelnosx w wydechu. Tlumik zrobiony - bledow brak, jedynie od klimy jest blad, ale ta nie ma nic do rzeczy. Silnik ma strasznego mula na niskich obrotach, a i jak ciepły duzo mniej mocy w calym zakresie obrotow. Strach wyprzedzac :/ i to szarpanie przy przyspieszaniu
    Ostatnio edytowane przez piotr55122 ; 17-03-2014 o 23:04

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Jak wkręcę go na ok 3,5 tys obrotów i trzymam na tym poziomie to wskazówka faluje szybko w granicach 3200 obr, a 3500 obr ;/ Cały czas błędów brak, a praca ta sama. Buja silnikiem i szarpie jak przyspieszam, szczególnie na 2. Do tego wciskam gaz, a on zaczyna przyspieszać po jakimś czasie do 2,5 ledwo co idzie...

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2003
    Samochód wrócił od mechanika, który powiedział, że przeprogramował komputer, poustawiał go tak jak powinno być, ble ble ble. Powiedział również, że to bujanie całe to wina poduszki pod skrzynią biegów. Co do poduszki skrzyni biegów: co ma owa poduszka do nierównej pracy silnika gdyż, nawet z wydechu wylatują nierównomierne wybuchy spalin, a przy przyspieszaniu samochód pełza, a nie przyspiesza ;/

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2013
    Skąd
    Wawa
    Wiek
    46
    Postów
    10
    Auto
    Stilo 1.6
    Rocznik
    03.2003
    Piotr, czy masz może fejs elm327, żeby podłączyć fiata pod komputer?
    Po podłączeniu do FiatEcuScan, możesz sprawdzić wersję oprogramowania. Obecnie walczę z ECU i błędami, bardzo ciężkim odpalaniem silnika (za 5 lub 6 razem kręcenia odpala)dlatego ciekawi minie jaką wersję posiadasz.
    Moja wersja:
    Kod ISO 0D 07 98 01 02
    Numer rysunku FIAT 55186425
    Numer sprzętu IAW5NFHW102
    Wersja sprzętu 00
    Numer oprogr. 2615K33A
    Wersja oprogr. 0000
    Numer homologacji 5NFT9
    Data zaprogramowania 02/11/2003

    Ja w swoim Stilonie, mam też problem z nierówną pracą silnika (uszkodzoną poduszkę rzeczywiście mam) ale może to nie poduszka, z komputerem walczę cały czas, na chwilę obecna wiem że wymiana na inny akumulator pomogła połowicznie, prawdopodobnie czeka mnie jeszcze naprawa alternatora, i zobaczymy dalej.


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 22:27
  2. Nierówna praca na LPG
    Napisany przez krzastek19 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2013, 15:32
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 18:46
  4. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 17:02
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 21:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo 1.6 16v trzesie na biegu jalowym

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl