Jeżdżę tylko do nich. Byłem po 1500 i 15000 Km i mam podobne opinie jak Zafferano. Wolę dojechać 220 Km z Łodzi niż oddawać w niewiadome ręce u siebie. Po ich regulacjach samochód jeździ jak marzenie.
Jeżdżę tylko do nich. Byłem po 1500 i 15000 Km i mam podobne opinie jak Zafferano. Wolę dojechać 220 Km z Łodzi niż oddawać w niewiadome ręce u siebie. Po ich regulacjach samochód jeździ jak marzenie.
Jesteś bo rozwiązałeś moje wątpliwościkonkretne odpowiedzi i przykłady prosto ze źródła
Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
Jest Tipo HB 1.4
A bo ludzie lubią się przepychać ze jednej skrajności w drugą. Mam prawie wszystkie auta w LPG i jeszcze w żadnym nie wypaliłem zaworów czy remontowałem silnika z powodu LPG. Dodam, że Tempra na LPG jeździ lepiej niż na benzynie. Regularnie wymiana filtrów, co jakiś czas spojrzenie na komputer jak się mapy benzyna/lpg mają. A silnik w Tipo to stara sprawdzona konstrukcja, żaden bezpośredni wtrysk czy inne wygibasy. LPG ma tutaj jak w domu.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Jaki jest koszt takiej instalacji ?
To nie LPG psuje silniki tylko ludzie , pseudo flachowców nie brakuje
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
No tak, wszystko fajnie ale z opisu kolegów nie wynika wcale, że montaż LPG to bułka z masłem, tylko dokładnie na odwrót - trzeba montować u fachowców a potem jeździć 200 km na regulację![]()
jaszy nie wierzę, że w Łodzi nie ma polecanego zakładu montującego LPG
ja jeżdzę 60 km do Bydgoszczy i nie żałuję , od 2008 r![]()
Mnie policzyli w ASO 3900 za Tartarini z bakiem 60L
Z Łodzi masz prstą i nie długą trasę do Katowic! Umawaisz się do AGŚ na termin, bierzesz dzień urlopu, przyjeżdżasz i Ci montują! Po południu wracasz i masz super test instalacji w warunkach drogowychJa bym tak zrobił na Twoim miejscu! To jest cena spokoju i pewności! I nie musisz czekać do końca gwarancji
![]()
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
To nie jest tak że wychwalamy AGŚ ponad chmury i to bez powodu. Są dystrybutorem chyba nawet na całą Polskę instalacji Tartarini które FCA wybrało jako instalację "dopuszczoną" do montażu w nowych autach. Sama instalacja zrobiona u mnie w ASO została oceniona przez AGŚ bardzo dobrze. Ja sam chciałem mieć pewność, że wszystko jest tak jak trzeba więc udałem się do nich. Auto jeździło równo i bez problemów, lecz miałem wrażenie że można troszkę więcej ugrać na LPGMiałem rację, bo była ustawiona standardowa mapa dla gazu dla tego silnika, co nie dawało pełnych możliwości. Ustawienie mapy w warunkach drogowych, ustawienie samoadaptacji mapy LPG dało oczekiwane efekty. Na gazie auto hula aż miło i nie jestem w stanie bez patrzenia na kontrolkę ocenić na jakim paliwie obecnie się poruszam. Raz miałem wrażenie że idzie lepiej na LPG niż na PB
Tak więc warto zadbać o instalacje, choćby dla samej przyjemności z jazdy a także standardowo dla kondycji silnika.
Nie stawiam AGŚ ponad innych gazowników ale w sprawie fiatowskiego Tartarini są specjalistami.
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 02-08-2017 o 11:23