Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 281
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2019
    Skąd
    Polska
    Postów
    35
    Auto
    tipo 1,4 120km
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Tuneup jedny słuszny w Trójmieście
    Tak to ta firma. Ktoś robił u nich modyfikacje???



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Niżej wymieniony tuner podobno zna problem tych falowań i rozwiązanie w 1.4tjet:

    https://pl-pl.facebook.com/ecumodpolska
    juri lubi to.

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    25
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    Dzwoniłem do tej firmy ECUMOD. Powiedzieli, że problem falowania przy przyspieszaniu usuwają za 700zł.

  5. #94
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krzychk Zobacz post
    Dzwoniłem do tej firmy ECUMOD. Powiedzieli, że problem falowania przy przyspieszaniu usuwają za 700zł.
    A u mnie brat pisał do nich parę dni temu podali że za 500zł, wzrasta popyt na uslugę to i wzrasta cena skoro są monopolistami na rynku jak na razie. Mi tam osobiście ta "wada" nie przeszkadza, rzadko to wywołuje na drodze muszą być specjalne warunki.

  6. #95
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Przy 700 zł, to już lepiej dołożyć i zrobić od razu czipa na niepodniesienie mocy.

  7. #96
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jak tak sobie patrze na uklad to jest wąż podcisnienia, elektrozawor i gruszka która steruje upustem ciśnienia w turbo. I tam gdzieś to się może dziać w sensie bezwładności takiego układu. Jedyne co od elektronicznej strony można zrobić to przenieść nieco moment zadziałania elektrozaworu w tych określonych warunkach. Mi to się zdarzyło ze dwa razy ale nie umiem określić w jakich okolicznościach. Ale raczej nie przy bucie w podłoagę a raczej przy łagodnym przyspieszaniu

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Panowie, mam pytanie: czy jest tutaj ktoś ze Śląska kto robił chipa w Cinsoft, najlepiej w Tipo hatchback z LPG? Rozważam chipa, ale chętnie bym się najpierw przejechał zmodzonym autem, żeby mieć odniesienie jak duża jest różnica w stosunku do mojego. Widzę, że krzychk robił, ale w Tipo SW i bez gazu.

  9. #98
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    25
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    U mnie po strojeniu i przejściu na pb98 spalanie wzrosło o 0,3l n a100 km.

  10. #99
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krzychk Zobacz post
    U mnie po strojeniu i przejściu na pb98 spalanie wzrosło o 0,3l n a100 km.
    Mi przede wszystkim chodzi o poprawienie dynamiki i usunięcie "zmulenia" pedału gazu, nawet kosztem lekkiego wzrostu spalania

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    443
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Robiłem z wymianą turbo na vl36 plus większy IC, fabryczne LPG , całość w CINSOFT
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  12. #101
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Robiłem z wymianą turbo na vl36 plus większy IC, fabryczne LPG , całość w CINSOFT
    Ja mam jeszcze póki co przedłużoną gwarancję na silnik i układ napędowy, więc wchodzi w grę na razie sam program. Może się nie połapią w ASO gdybym musiał kiedyś (odpukać) skorzystać z tej przedłużonej gwarancji Dobrze widzę, że jesteś gdzieś z okolic Kęt przy granicy z województwem śląskim? Może udałoby się kiedyś umówić na krótką jazdę testową Twoim Sleeperem?

  13. #102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    15
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 169KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał tipo Zobacz post
    Tak to ta firma. Ktoś robił u nich modyfikacje???
    Ja ostatnio u nich robiłem. Wymiana Turbo na VL38 + strojenie, ostatecznie pod 95. Tak wyszło. 001.jpg
    Samo strojenie zajęło im niecałą godzinę. Czuć dużą różnicę i Cipek nieźle idzie, ale sprawa jest zbyt świeża bym mógł w pełni się obiektywnie wypowiedzieć jak spalanie i jak w trasie to się sprawdza.
    Ostatnio edytowane przez Banan-PL ; 04-10-2020 o 20:48
    juri lubi to.

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    407
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Banan - ładnie to wygląda i to jeszcze na PB95 ... chyba trafiła ci się perełka bo masz 221 Nm w serii a to bardzo dobry wynik chyba nikt tyle nie miał ... jak przyśpieszasz z niskich obrotów to czujesz to wachniecie momentu miedzy 2500 a 3000/rpm ? bo od 3 tyś powinien już ciągnąć jednostajnie i mówisz że czuć dużą różnicę ....

  15. #104
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    Banan - ładnie to wygląda i to jeszcze na PB95 ... chyba trafiła ci się perełka bo masz 221 Nm w serii a to bardzo dobry wynik chyba nikt tyle nie miał ... jak przyśpieszasz z niskich obrotów to czujesz to wachniecie momentu miedzy 2500 a 3000/rpm ? bo od 3 tyś powinien już ciągnąć jednostajnie i mówisz że czuć dużą różnicę ....
    Pomiar miał robiony pewnie na turbinie VL38, stąd te kilka KM/Nm więcej względem serii.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 05-10-2020 o 12:30

  16. #105
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    15
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 169KM
    Rocznik
    2018
    Z tego co wiem pomiar serii robili od razu jak zostawiłem im kluczyki po pracy. Przy aucie grzebali następnego dnia.
    Trochę czuć ten dołek w momencie, ale i tak jest o tyle mocniejszy, że nie przeszkadza, a po wyżej 3000RPM idzie jak demon. Z efektu jak na razie zadowolony jestem 8/10, więcej wypowiem jak zaliczę jakąś dłużą trasę.
    juri lubi to.


 
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenacinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t jet chiptipo swap turbofabryczna instalacja chipcinsoft forumcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoftfiat 1 4 t jet metatron

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl