Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 142
Like Tree28lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2019
    Skąd
    Polska
    Postów
    35
    Auto
    tipo 1,4 120km
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Tuneup jedny słuszny w Trójmieście
    Tak to ta firma. Ktoś robił u nich modyfikacje???



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Niżej wymieniony tuner podobno zna problem tych falowań i rozwiązanie w 1.4tjet:

    https://pl-pl.facebook.com/ecumodpolska
    juri lubi to.

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    21
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    Dzwoniłem do tej firmy ECUMOD. Powiedzieli, że problem falowania przy przyspieszaniu usuwają za 700zł.

  5. #94
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krzychk Zobacz post
    Dzwoniłem do tej firmy ECUMOD. Powiedzieli, że problem falowania przy przyspieszaniu usuwają za 700zł.
    A u mnie brat pisał do nich parę dni temu podali że za 500zł, wzrasta popyt na uslugę to i wzrasta cena skoro są monopolistami na rynku jak na razie. Mi tam osobiście ta "wada" nie przeszkadza, rzadko to wywołuje na drodze muszą być specjalne warunki.

  6. #95
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,145
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Przy 700 zł, to już lepiej dołożyć i zrobić od razu czipa na niepodniesienie mocy.

  7. #96
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jak tak sobie patrze na uklad to jest wąż podcisnienia, elektrozawor i gruszka która steruje upustem ciśnienia w turbo. I tam gdzieś to się może dziać w sensie bezwładności takiego układu. Jedyne co od elektronicznej strony można zrobić to przenieść nieco moment zadziałania elektrozaworu w tych określonych warunkach. Mi to się zdarzyło ze dwa razy ale nie umiem określić w jakich okolicznościach. Ale raczej nie przy bucie w podłoagę a raczej przy łagodnym przyspieszaniu

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Panowie, mam pytanie: czy jest tutaj ktoś ze Śląska kto robił chipa w Cinsoft, najlepiej w Tipo hatchback z LPG? Rozważam chipa, ale chętnie bym się najpierw przejechał zmodzonym autem, żeby mieć odniesienie jak duża jest różnica w stosunku do mojego. Widzę, że krzychk robił, ale w Tipo SW i bez gazu.

  9. #98
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    21
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    U mnie po strojeniu i przejściu na pb98 spalanie wzrosło o 0,3l n a100 km.

  10. #99
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krzychk Zobacz post
    U mnie po strojeniu i przejściu na pb98 spalanie wzrosło o 0,3l n a100 km.
    Mi przede wszystkim chodzi o poprawienie dynamiki i usunięcie "zmulenia" pedału gazu, nawet kosztem lekkiego wzrostu spalania

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    36
    Postów
    438
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Robiłem z wymianą turbo na vl36 plus większy IC, fabryczne LPG , całość w CINSOFT
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  12. #101
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Robiłem z wymianą turbo na vl36 plus większy IC, fabryczne LPG , całość w CINSOFT
    Ja mam jeszcze póki co przedłużoną gwarancję na silnik i układ napędowy, więc wchodzi w grę na razie sam program. Może się nie połapią w ASO gdybym musiał kiedyś (odpukać) skorzystać z tej przedłużonej gwarancji Dobrze widzę, że jesteś gdzieś z okolic Kęt przy granicy z województwem śląskim? Może udałoby się kiedyś umówić na krótką jazdę testową Twoim Sleeperem?

  13. #102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    14
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 169KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał tipo Zobacz post
    Tak to ta firma. Ktoś robił u nich modyfikacje???
    Ja ostatnio u nich robiłem. Wymiana Turbo na VL38 + strojenie, ostatecznie pod 95. Tak wyszło. 001.jpg
    Samo strojenie zajęło im niecałą godzinę. Czuć dużą różnicę i Cipek nieźle idzie, ale sprawa jest zbyt świeża bym mógł w pełni się obiektywnie wypowiedzieć jak spalanie i jak w trasie to się sprawdza.
    Ostatnio edytowane przez Banan-PL ; 04-10-2020 o 19:48
    juri lubi to.

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    366
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Banan - ładnie to wygląda i to jeszcze na PB95 ... chyba trafiła ci się perełka bo masz 221 Nm w serii a to bardzo dobry wynik chyba nikt tyle nie miał ... jak przyśpieszasz z niskich obrotów to czujesz to wachniecie momentu miedzy 2500 a 3000/rpm ? bo od 3 tyś powinien już ciągnąć jednostajnie i mówisz że czuć dużą różnicę ....

  15. #104
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    Banan - ładnie to wygląda i to jeszcze na PB95 ... chyba trafiła ci się perełka bo masz 221 Nm w serii a to bardzo dobry wynik chyba nikt tyle nie miał ... jak przyśpieszasz z niskich obrotów to czujesz to wachniecie momentu miedzy 2500 a 3000/rpm ? bo od 3 tyś powinien już ciągnąć jednostajnie i mówisz że czuć dużą różnicę ....
    Pomiar miał robiony pewnie na turbinie VL38, stąd te kilka KM/Nm więcej względem serii.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 05-10-2020 o 11:30

  16. #105
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    14
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet 169KM
    Rocznik
    2018
    Z tego co wiem pomiar serii robili od razu jak zostawiłem im kluczyki po pracy. Przy aucie grzebali następnego dnia.
    Trochę czuć ten dołek w momencie, ale i tak jest o tyle mocniejszy, że nie przeszkadza, a po wyżej 3000RPM idzie jak demon. Z efektu jak na razie zadowolony jestem 8/10, więcej wypowiem jak zaliczę jakąś dłużą trasę.
    juri lubi to.


 
Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 21:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 12:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet 120 podniesienie mocy

fiat 1 4 t jet metatron

cinsoft forum

fabryczna instalacja chip

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cena

cinsoft cena

cinsoft lpg

cinsoft cena site:fiatklubpolska.pl

1.com4 tjet tuning

cinsoft

fiat 1.4 turbo modyfikacji

cinsoft program garrett

silnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft

1.4 t jet podnoszenie mocy

fabryczna instalacja LPG chip fiat tipo

1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterowniku

t-jet tuning forum

chip tuning fiat tipo 1.4 Facebook

chip tuning fiat tipo 1.4 forum

gt1446 tipo

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl