Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 288
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #211
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Raper6 Zobacz post
    Mam okazje kupic hybryde ihi 38 z ecumod wlasnie obecnie mam soft na seryjnej vl38 jest 169hp oplaca sie isc w hybrydyzacje wytrzyma to turbo?nie puszcza oleju ? Chialbym lepszefo niuta z dolu i max 190hp
    Pisałem z jednym użytkownikiem bodajże z Tarnowa co miał hybrydę VL38 z Ecumod. Tam montowana i robiony program. Miał znany problem z występowaniem falowania pod obciążeniem na autostradach w dodatku po paru kkm zaczęła cieknąc. Miał ją reklamować. Dalszych szczegółów nie znam. Gdzie robiłeś program na tej VL38? Większy niut z dołu to gorsze dla dwumasy, która i tak nie jest szczególnie trwała. Ja zmieniałem dwumase po 130tkm i 35tkm od programu na 170KM.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    No i na mnie przyszła pora i dołączyłem do "zachipowanych" modyfikacja robiona w Cinsoft, generalnie wychodzi na to, że trafiłem na bardzo zdrową serię. Niestety problemu falowania opisywanego powyżej przez steyr'a nie udało się Panu Marcinowi wyeliminować. Mówił, że próbował na różne sposoby, ale nic nie pomagało :/
    Odczucia mam takie, że górą jest bardzo fajnie i na przykład na autostradzie znacznie rzadziej muszę robić redukcje. Natomiast na minus jest to, że chyba jeszcze bardziej odczuwam teraz te falowania, pewnie z powodu większego momentu. No i to trochę odbiera radość :/
    Mam też u siebie LPG, oczywiście "najlepsze z możliwych" i polecane przez dealerów Fiata, czyli Tartarini... okazało się niestety, że gazownik, którego polecił p. Marcin nie zajmuje się Tartarini. Także finalnie będę zmuszony to wystroić w Auto Gaz Śląsk prawdopodobnie. Pozostaje mieć nadzieję, że dobrze to ogarną.
    Poniżej wykresy.
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  4. #213
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Davvid Zobacz post
    No i na mnie przyszła pora i dołączyłem do "zachipowanych" modyfikacja robiona w Cinsoft, generalnie wychodzi na to, że trafiłem na bardzo zdrową serię. Niestety problemu falowania opisywanego powyżej przez steyr'a nie udało się Panu Marcinowi wyeliminować. Mówił, że próbował na różne sposoby, ale nic nie pomagało :/
    Odczucia mam takie, że górą jest bardzo fajnie i na przykład na autostradzie znacznie rzadziej muszę robić redukcje. Natomiast na minus jest to, że chyba jeszcze bardziej odczuwam teraz te falowania, pewnie z powodu większego momentu. No i to trochę odbiera radość :/
    Mam też u siebie LPG, oczywiście "najlepsze z możliwych" i polecane przez dealerów Fiata, czyli Tartarini... okazało się niestety, że gazownik, którego polecił p. Marcin nie zajmuje się Tartarini. Także finalnie będę zmuszony to wystroić w Auto Gaz Śląsk prawdopodobnie. Pozostaje mieć nadzieję, że dobrze to ogarną.
    Poniżej wykresy.
    A to mnie zaskoczyłeś, że Cinsoft poległ na falowaniu. A pisałem z p. Marcinem i twierdził że temat do ogarnięcia bez problemu. Pozostaje wytestować inny patent, taki jaki mam u siebie.

  5. #214
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    A to mnie zaskoczyłeś, że Cinsoft poległ na falowaniu. A pisałem z p. Marcinem i twierdził że temat do ogarnięcia bez problemu. Pozostaje wytestować inny patent, taki jaki mam u siebie.
    No właśnie przed strojeniem też miałem takie rozmowy, że nie powinno być problemu, żeby to ogarnąć...

    A u Ciebie finalnie udało się rozwiązać problem całkowicie? O ile dobrze kojarzę coś tam kombinowałeś z luzem na sztandze od gruszki?

  6. #215
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Davvid Zobacz post
    No właśnie przed strojeniem też miałem takie rozmowy, że nie powinno być problemu, żeby to ogarnąć...

    A u Ciebie finalnie udało się rozwiązać problem całkowicie? O ile dobrze kojarzę coś tam kombinowałeś z luzem na sztandze od gruszki?
    Tak, praktycznie nie wystepuje. Zawór regulacji ciśnienia doładowania, sterujący gruszką turbiny [potocznie N75] ma problem z utrzymaniem stałego ciśnienia doładowania. Zmniejszam napięcie wstępne sprężyny w gruszce zaworu WG. Ostatnio miałem Doblo tjet po programie, ten to dopiero falował.

  7. #216
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Tak, praktycznie nie wystepuje. Zawór regulacji ciśnienia doładowania, sterujący gruszką turbiny [potocznie N75] ma problem z utrzymaniem stałego ciśnienia doładowania. Zmniejszam napięcie wstępne sprężyny w gruszce zaworu WG. Ostatnio miałem Doblo tjet po programie, ten to dopiero falował.
    A to napięcie wstępne da się regulować przy oryginalnej gruszce i turbinie? Czy robiłeś jakieś mody?

  8. #217
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Davvid Zobacz post
    A to napięcie wstępne da się regulować przy oryginalnej gruszce i turbinie? Czy robiłeś jakieś mody?
    Fabryczna IHI nie ma tej regulacji, rozcinasz pręta wstawiasz tulejkę gwintowana i masz regulacje. Żeliwo IHI z Jrone np ma już taka regulacje, tj w komplecie z żeliwem jest specjalna gruszka do tego.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  9. #218
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Fabryczna IHI nie ma tej regulacji, rozcinasz pręta wstawiasz tulejkę gwintowana i masz regulacje. Żeliwo IHI z Jrone np ma już taka regulacje, tj w komplecie z żeliwem jest specjalna gruszka do tego.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
    Dobrze wiedzieć, będę się musiał skontaktować z p. Marcinem z Cinsoft czy by mi tego tak nie ogarnął. Dzięki za info!

  10. #219
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Davvid Zobacz post
    Dobrze wiedzieć, będę się musiał skontaktować z p. Marcinem z Cinsoft czy by mi tego tak nie ogarnął. Dzięki za info!
    Znają temat pewnie, ale to jest tak że nie raz trzeba się ujeździć i wypróbowac różnych ustawień. Wiem ile na tym spędziłem czasu. Z drugiej strony na hamowni też to może zrobić, ale to czas a w przypadku takiej działalności nie małe $. Więc klient jak chce kombinować, to niech sam sobie kombinuje i jeździ wokół komina i próbuje różnych ustawień. Do tego dochodzi jazda bez górnej osłony turbiny i górnej osłony silnika.

  11. #220
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2012
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    29
    Auto
    FIAT TIPO 1.4 t-jet LPGTECH
    Rocznik
    2017
    Cześć chłopaki. Widzę, że temat falowania odżył. Jak wspominał Stery miałem robionego moda w ECUMOD. Faktycznie pierwsza turbina puściła olej między korasem a żeliwem (podczas wyjazdu do Chorwacji). Szczęśliwie wyciek nie był duży i udało się objechać 3000 km. U mnie po modzie występuje falowanie, choć obecnie bardzo rzadko. Po odebraniu samochodu falowanie było okropne. Później Paweł z ecumod wstawił jakieś mapy z abartha i było dużo lepiej. Finalnie skończyło się na modyfikacji, którą opisuje Stery, ale i ona nie rozwiązała w pełni problemu falowania. Tak się zastanawiam czy problem nie leży gdzieś po stronie elektryki samochodu. Nosze się z wymianą cewek, bo mam jakieś przeczucie, że one mogą być przyczyną. Co prawda mam przejechane samochodem 48 tyś. km, co dla cewek powinno być znikomym przebiegiem, zwłaszcza że wymieniam świece po 25 tyś km a nawet wcześniej się zdarzyło. Jeśli ogarnę temat o nie omieszkam się podzielić efektami.

  12. #221
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał arrhenius Zobacz post
    Cześć chłopaki. Widzę, że temat falowania odżył. Jak wspominał Stery miałem robionego moda w ECUMOD. Faktycznie pierwsza turbina puściła olej między korasem a żeliwem (podczas wyjazdu do Chorwacji). Szczęśliwie wyciek nie był duży i udało się objechać 3000 km. U mnie po modzie występuje falowanie, choć obecnie bardzo rzadko. Po odebraniu samochodu falowanie było okropne. Później Paweł z ecumod wstawił jakieś mapy z abartha i było dużo lepiej. Finalnie skończyło się na modyfikacji, którą opisuje Stery, ale i ona nie rozwiązała w pełni problemu falowania. Tak się zastanawiam czy problem nie leży gdzieś po stronie elektryki samochodu. Nosze się z wymianą cewek, bo mam jakieś przeczucie, że one mogą być przyczyną. Co prawda mam przejechane samochodem 48 tyś. km, co dla cewek powinno być znikomym przebiegiem, zwłaszcza że wymieniam świece po 25 tyś km a nawet wcześniej się zdarzyło. Jeśli ogarnę temat o nie omieszkam się podzielić efektami.
    A to u mnie 140tkm, cewki org i nie zamierzam zmieniać. Miałem do czynienia z Doblo 2018r z1.4tjet z lpg Tartarini po programie na 145KM, przebieg 85tkm. Ten to dopiero falował, patent z gruszką gwintowaną pomógł praktycznie w 98%. Tuner podrzedny też nie mógł ogarnąć, auto po wymianie wcześniej świec na Boscha, cewek na NGK i sond na Delphi. Bez rezultatu na zjawisko falowania.

  13. #222
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Znają temat pewnie, ale to jest tak że nie raz trzeba się ujeździć i wypróbowac różnych ustawień. Wiem ile na tym spędziłem czasu. Z drugiej strony na hamowni też to może zrobić, ale to czas a w przypadku takiej działalności nie małe $. Więc klient jak chce kombinować, to niech sam sobie kombinuje i jeździ wokół komina i próbuje różnych ustawień. Do tego dochodzi jazda bez górnej osłony turbiny i górnej osłony silnika.
    Ja to ogólnie najchętniej bym się dogadał z jakimś sprawdzonym tunerem, żeby mi wpięli jakiegoś kompa do jeżdżenia na stałe przez parę tygodni i potem żeby zczytali dane i zrobili z tym porządek raz na zawsze ale nie wiem czy w ogóle da się coś takiego zrobić. Poza tym tak jak piszesz oni za bardzo nie mają w tym interesu niestety.
    Póki co nie wiem czy nauczyłem się jakoś inaczej operować pedałem gazu czy jak, ale trochę jakby rzadziej mi się zdarzają falowania. Trochę pojeżdżę i poobserwuję a jak będzie mnie to strasznie drażnić to rozważę moda z gruszką, no chyba że do tego czasu ktoś wynajdzie inny 100% pewny sposób na załatwienie tematu

  14. #223
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2020
    Skąd
    Sapowice
    Wiek
    43
    Postów
    32
    Auto
    TIPO SW 1.4 T-jet LPG STAG
    Rocznik
    2019
    Hejka,
    Jestem z Wielkopolski (okolice Poznania) chciałbym dłubnąć programowo mojego fiacika, czy orientujecie, albo polecacie jakiś warsztat z moich okolic ??? Do Cinsoftu mam kawał drogi...

  15. #224
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    Hejka,
    Jestem z Wielkopolski (okolice Poznania) chciałbym dłubnąć programowo mojego fiacika, czy orientujecie, albo polecacie jakiś warsztat z moich okolic ??? Do Cinsoftu mam kawał drogi...
    Goodhope w okolicach Pleszewa. To taki Cinsoft w świecie VAG. Ale włoskie też dłubie.
    elnino1981 lubi to.
    Italians Do It Better

  16. #225
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2020
    Skąd
    Sapowice
    Wiek
    43
    Postów
    32
    Auto
    TIPO SW 1.4 T-jet LPG STAG
    Rocznik
    2019
    A wypowie się, może ktoś w temacie kosztów modyfikacji, bo tak sobie myślę dłubniecie na oryginalnych gratach +-2000 PLN i pozostaje jeszcze temat falowania, wymiana TURBO + program jakie rzędu to koszty ??? Lepiej chyba dozbierać dołożyć i mieć kompleksowe podjescie do tematu...co sądzicie ???


 
Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

cinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t-jet 120 podniesienie mocy1.4 t jet chiptipo swap turbohttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474914chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenafabryczna instalacja chipcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoft

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl