Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 17 z 18 PierwszyPierwszy ... 715161718 OstatniOstatni
Posty od 241 do 255 z 268
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #241
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2023
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    9
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał jacek2 Zobacz post
    To zacznij spokojniej jeździć, a spalanie wróci do normy. Myślę że teraz nogę masz bardziej ciężką, bo i frajda z jazdy kusi...
    ten etap mam za sobą

    jechałem na trasie Śląsk - Warszawa - Gdańsk - Śląsk i spalił mi 8l, na autostradzie ustawiłem tempomat na 120-130km/h

    @jacek2
    a jakie jest u Ciebie spalanie ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #242
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Matteusz86 Zobacz post
    cześć,

    jakie macie osiągi po chip-tuningu i jak kwestia spalania ?
    zastanawiam się bo wszyscy mówią ze spalanie powinno spaść, ewentualnie nie zmienić się, natomiast ja zauważam wzrost spalania o ok 1-2l/100km

    moje autko to Fiat TIPO Tjet 1.4 2018r
    MOC: 121 KM @ 143KM
    Moment: 194Nm @ 269Nm
    U mnie po chipie wyszły podobne parametry jak u Ciebie, bo 147KM i 270Nm (czy coś koło tego). Natomiast ja jeżdżę głównie na LPG i tutaj widzę wzrost spalania rzędu 0,5-1 litra czyli prawie nic.

  4. #243
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,096
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Ja mam zwykłą popierdółkę bez cudowania i modyfikacji, bez turbo, i u mnie przy przeciętnej jeździe do pracy i w koło przysłowiowego komina spala w granicach 5,5 - 6,4L/100 km.
    To nie są wskazania z kompa w aucie, tylko liczone przez motostat. Tam sobie zapisuje wszystkie wydatki...

  5. #244
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2023
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    9
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Davvid Zobacz post
    U mnie po chipie wyszły podobne parametry jak u Ciebie, bo 147KM i 270Nm (czy coś koło tego). Natomiast ja jeżdżę głównie na LPG i tutaj widzę wzrost spalania rzędu 0,5-1 litra czyli prawie nic.
    ok,
    to jakie wartosci spalania masz u siebie ?

    P.S. gdzie robiłeś Chiptuning ?

  6. #245
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2020
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    38
    Postów
    69
    Auto
    Tipo 1.4 T-JET
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Matteusz86 Zobacz post
    ok,
    to jakie wartosci spalania masz u siebie ?

    P.S. gdzie robiłeś Chiptuning ?
    Spalanie LPG w granicach 11-11,5. Trasy w zasadzie 50/50 miasto i ekspresówki.

    Chipa robiłem w CINSOFT i niestety pomimo, że mają mnóstwo dobrych opinii to SZCZERZE ODRADZAM. Typowe dla T-Jeta "kangurowanie" miało być usunięte albo przynajmniej zniwelowane => nie zostało to zrobione. Miała być poprawiona reakcja pedału gazu => nie zostało to zrobione. Przy robieniu chipa robili mi też wymianę wszystkich filtrów i przy tej okazji urwali mi linkę ze siłownika do schowka (zauważyłem dopiero w domu, bo inaczej kazałbym im to naprawiać).
    Umówiłem się na korektę na 7-go kwietnia po czym w ostatniej chwili Pan Marcin odwołał, "bo utknął na hamowni z innym autem". I od tamtej pory usiłuję się umówić na korektę, ale albo nie mogę się dodzwonić albo Pan Marcin odbiera i słyszę tylko "nie mogę teraz rozmawiać, oddzwonię" i nie oddzwania... Na maile/smsy/whatsapp brak odpowiedzi albo zdawkowa odpowiedź "Jaki termin Panu pasuje?" a jak po kilku minutach odpisuję to potem znowu brak odpowiedzi ze strony CINSOFTU przez kolejne tygodnie...

    Zostawiam tutaj opis mojej sytuacji głównie po to, żeby przestrzec potencjalnych zainteresowanych chipem w CINSOFT. Moje wrażenie jest jednoznaczne => zanim zdecydowałem się na chipa to kontakt był na bieżąco i zapewnienia, że wszystkie tematy będą ogarnięte. Jak już skasowali pieniądze to kontakt praktycznie niemożliwy a usługa nie została wykonana tak jak obiecywano.
    steyr lubi to.

  7. #246
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jest kilka ciekawych alternatyw dla Cinsoftu. Gdybym aktualnie miał coś grzebać przy aucie to pewnie w JK Garage. Ogarniają mechanikę, tuning oraz LPG grupy Fiat. Póki mam gwarę na LPG nic nie dłubię.
    Italians Do It Better

  8. #247
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2023
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    9
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    jestem po powrocie na serie ktora mialem przed chipem.
    co zauważyłem to tipek mułowaty, ale spalanie spadło o ok 2l/100km (powołuje sie na dane z kompa samochodu).
    dziwna sprawa, chyba bede szedł w ograniczony stage 1 zeby spalanie zostało na poziomie mułka, a mial troche wiecej niutkow

  9. #248
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Większy niut z dołu to gorsze dla dwumasy, która i tak nie jest szczególnie trwała. Ja zmieniałem dwumase po 130tkm i 35tkm od programu na 170KM.
    Jakie mialeś objawy dwumasy? Ja na jesień będę robił sprzęgło i wysprzęglik i się zastanawiam czy ruszać oryginalną dwumasę. Opinie nt części aftermarketowych są raczej negatywne.
    Italians Do It Better

  10. #249
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,225
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Jakie mialeś objawy dwumasy? Ja na jesień będę robił sprzęgło i wysprzęglik i się zastanawiam czy ruszać oryginalną dwumasę. Opinie nt części aftermarketowych są raczej negatywne.
    Standardowo stuki, klekot przy gaszeniu i to nie zawsze. Terkotanie, stukanie w ok. 2krpm jadąc bez dużego obciążenia. Stuki jakby panewek nie było przy ruszaniu na 1 biegu przy dużym obciążeniu. Zostawilbym org dwumase jak jest ok.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 25-06-2023 o 11:09

  11. #250
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Standardowo stuki, klekot przy gaszeniu i to nie zawsze. Terkotanie, stukanie w ok. 2krpm jadąc bez dużego obciążenia. Stuki jakby panewek nie było przy ruszaniu na 1 biegu przy dużym obciążeniu. Zostawilbym org dwumase jak jest ok.
    U mnie słychać szum/terkotanie na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika. Wcisnę sprzęgło kilka razy i objaw znika. Wg mechanika to wysprzęglik.
    Italians Do It Better

  12. #251
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,225
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    U mnie słychać szum/terkotanie na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika. Wcisnę sprzęgło kilka razy i objaw znika. Wg mechanika to wysprzęglik.
    Raczej pierwsze objawy dwumasy, wciśnij do 1/3 sprzęgło czy ustaje.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
    boch lubi to.

  13. #252
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Raczej pierwsze objawy dwumasy, wciśnij do 1/3 sprzęgło czy ustaje.
    Przy okazji sprawdzę. Objaw nie pojawia się po każdym odpaleniu. Gdyby coś taki zestaw to dobra cena?

    https://www.sprzegla24.pl/produkt/sp...52?id=12501630
    Italians Do It Better

  14. #253
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,225
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Przy okazji sprawdzę. Objaw nie pojawia się po każdym odpaleniu. Gdyby coś taki zestaw to dobra cena?

    https://www.sprzegla24.pl/produkt/sp...52?id=12501630
    Musisz sprawdzać po nr org, ten zestaw patrząc po zdjęciach jest do M32. Do Tipo tjet generalnie był duży problem poza ASO kupić sam komplet sprzęgła. Jak masz nie wielkie objawy to jeździć i obserwowac. Nowy zamiennik może być w podobnym stanie jak nie gorszym.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  15. #254
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Musisz sprawdzać po nr org, ten zestaw patrząc po zdjęciach jest do M32. Do Tipo tjet generalnie był duży problem poza ASO kupić sam komplet sprzęgła. Jak masz nie wielkie objawy to jeździć i obserwowac. Nowy zamiennik może być w podobnym stanie jak nie gorszym.
    Zdjęcia wg informacji na stronie są poglądowe. Nr kompletnego zestawu LUK to 600 0341 00. Ale póki co, dwumasy wolałbym nie ruszać jeśli okaże się, że aktualna nie ma luzów obwodowego/osiowego. Przerabiałem temat wątpliwej wymiany dwumasy w mjtd i nigdy już tego błędu nie powtórzę.
    Tak przy okazji dwumasy i czipa. Czytam, że turbo GT14 później wstaje w porównaniu z IHI VL38. Wydaje mi się, poza oczywistą wadą (mniejszy kopa w dolnym zakresie obrotów) zaletą będzie ochrona układu przeniesienia napędu czyli sprzęgła, koła dwumasowego i przegubów. Dobrze myślę?
    Italians Do It Better

  16. #255
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,225
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Zdjęcia wg informacji na stronie są poglądowe. Nr kompletnego zestawu LUK to 600 0341 00. Ale póki co, dwumasy wolałbym nie ruszać jeśli okaże się, że aktualna nie ma luzów obwodowego/osiowego. Przerabiałem temat wątpliwej wymiany dwumasy w mjtd i nigdy już tego błędu nie powtórzę.
    Tak przy okazji dwumasy i czipa. Czytam, że turbo GT14 później wstaje w porównaniu z IHI VL38. Wydaje mi się, poza oczywistą wadą (mniejszy kopa w dolnym zakresie obrotów) zaletą będzie ochrona układu przeniesienia napędu czyli sprzęgła, koła dwumasowego i przegubów. Dobrze myślę?
    W teorii, ale zakres użyteczny obrotów gdzie możesz korzystać z max momentu idzie w górę.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 21:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 12:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

1.4 t-jet 120 podniesienie mocychip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenacinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t jet chiptipo swap turbofabryczna instalacja chipcinsoft forumcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoftfiat 1 4 t jet metatron

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl