Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 61
Like Tree4lubi to!

Temat: samodzielna naprawa turbosprężarki  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    46
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    Witam ...
    Kolego mozesz podac jakis link do tych czesci do turbinki
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Mielec
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Stilo 2.4 20V
    Słuchaj, sam sobie możesz naprawić zestawem naprawczym podstawowe elementy eksploatacyjne oraz wirnik wymienić na nowy jeżeli jest uszkodzony mechanicznie. A testowanie turbosprężarki odbywa się na sprzęcie, który powinien podkręcać ją do 160-180tys. obr/minutę. Jeżeli twoja zregenerowana przez Ciebie turbina wytrzyma to - to znaczy, że jest dobrze zrobiona.

    Profesjonalne firmy robią to właśnie w ten sposób, zresztą dużo ciekawych informacji jak to robić i jak to się robi znajdziesz na stronie firmy MR Radka. Zobacz na czym polega dokładnie regeneracja turbin (-> turbosprezarki.mielec.pl) tak samo sprawdź sobie co może być przyczyną awarii Twojej turbiny bo pomimo naprawy nadal możesz ją rozwalić przy pierwszym uruchomieniu jeżeli np. masz ciała obce w instalacji turbo.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Trzemeszno
    Postów
    65
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 ps
    Rocznik
    2009
    Witam.Ja myślę ze przez samo kręcenie nie sprawdzisz czy turbina jest sprawna trzeba by było sprawdzić czy jest szczelna i jaką ma zdolność sprężania powietrza bo chyba oto głównie chodzi.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9
    Rocznik
    2004
    Forumowicze, przeczytałem ten post oraz wasze komentarze od samego początku kilka razy i sam nie wiem czy śmiać się do rozpuku czy płakać i Wam gorąco współczuć na przyszłość. Z całym szacunkiem (nie chcę nikogo obrażać) ale to w większości bzdury i samodzielna regeneracja turbosprężarki jest w 99% niewykonalna.

    Nie wiem w ogóle od czego zacząć swój post, gdyż zszokowało mnie kilka rzeczy !!!

    1) Po pierwsze dziwię się, że nikt przede mną nie zaprzeczył temu o czym jest mowa. Czyżby nie było ani jednej osoby, która ma jakiekolwiek monimalne pojęcie o regeneracji turbosprężarek, o prędkościach z jakimi się kręcą, o szybkoobrotowym doważaniu i wartościach niedoważenia rdzenia, które trzeba skorygować???

    2) Po drugie prawdopodobieństwo że forumowiczowi Edwardo65 udało się złożyć turbinę na starym wałku i kole kompresji bez doważania i to że turbina nie wyje lub nie gwiżdże jest jak 1 do 100. Aczkolwiek nie twierdzę że tak nie było bo zawsze statystycznie rzecz ujmując jest prawdopodobieństwo że się udało. Sam osobiście od 11 lat zajmuję się turbosprężarkami i wiem że raz na 100 przypadków udaje się tak złożyć rdzeń turbiny że po pierwszym kręceniu na szybkoobrotowej doważarce okazuje się że nie trzeba dokonywać jakiejkolwiek korekcji niedoważenia. Prawie zawsze turbina jest niedoważona i musi być korygowana. Złożenie rdzenia turbiny i np. przekręcenia koła kompresji o 30-40 stopni względem wirnika diametralnie zmienia niedoważenie, nie wspominając o tym że nakrętka kontrująca jest stara i cięta była wcześniej. Poza tym czy Edwardo65 ma pojęcie z jakim momentem (siłą w niutonometrach należy) dokręcić potem nakrętkę kontrującą tak aby nie było za mocno bo się wałek skrzywi (wygnie) lub za lekko bo się może odkręcić mimo że mamy lewy gwint i w teorii jest to nie możliwe. Skąd wiecie w którą stronę odkręcać jeśli nie widać gwintu i nie wiadomo czy jest lewy czy prawy (takie też bywają)???

    3) Rozebranie turbiny a w szczególności zmiennej geometrii jest kłopotliwe gdyż bardzo łatwo urwać śruby, które pozostają w muszli. Natomiast samodzielne czyszczenie zmiennej geometrii np. WD40 na nic się przyda. Powinno się zmienną geometrię wykąpać w wannie ultradźwiękowej, wypiaskować odpowiednim granulatem, etc. Często też powinno się wymienić rolki i piny.

    4) Ktoś z was pisał o prędkościach i podał wartość 10.000 obr. Turbiny się doważa z prędkościami około 70-80 tys. stare typy oraz w większości obecnych na rynku około 120-130 tys. obrotów - nowe typy Garretta VNT (takie akurat są w Stilo 1.9 115PS / 140PS). Piszę ogólnie bo mamy też turbiny KKK, Mitsubishi, IHI, Hitachi i inne i w zasadzie każdy model (typoszereg) turbin doważa się przy określonych przez producenta indywidualnych prędkościach. Są i takie które kręcą się 170-200 tys. ale to nie o to chodzi akurat w tym temacie.

    Czyżby Edward65 celowo pisał takie rzeczy aby inni idąc w ślad za nim uszkodzili swoje turbosprężarki i przysporzyli więcej pracy i zysków Serwisom Turbosprężarek? Z całym szacunkiem dla kolegi ale tak to na pierwszy rzut oka wygląda.

    Dlaczego nie zareagował Admin tego forum, bo przecież może ktoś spróbować to zrobić samemu i uszkodzić turbinę jeszcze bardziej a nawet i silnik??? Rozumiem że mamy otwartą dyskusję ale to tak jakby ktoś nie będący lekarzem instruował innych (też nie lekarzy) jak wyciąć woreczek żółciowy w domowych warunkach a inni zagłębiając się z zaciekawieniem w temat w końcu by spróbowali - konsekwencje były by oczywiście nieporównywalne !!!

    Jeśli Admin pozwoli to podałbym linki do artykułów poświęconych profesjonalnej regeneracji turbin na przy użyciu urządzeń diagnostycznych i testowych takich samych jakie używane są przez producentów turbosprężarek. W innym przypadku była by to niedozwolona autoreklama.

    Pozdrawiam wszystkich !!!

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    I oczywiście zgadzam się z tym co już pod koniec napisali Kamil_32 oraz Lemoniada. Ale jeśli oni wysłali linki to ja też sobie pozwolę:

    http://www.turbo-serwis.blogspot.com

    http://turbosprezarki-warszawa.blogspot.com

    Odpowiadam wezwany. Na forum mamy wolność słowa. A to, że komuś chociaż 1 na 100 razy się udało nie powoduje tego, aby z miejsca usuwać temat. Każdy samemu zdecyduje się, czy brnąć w taką regenerację czy oddać do serwisu. /Admin

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    36
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cały ten post wyglada na reklame w stylu nic nie róbcie bo tylko ja to umiem więc zaprasza.
    Gdyby wszyscy brali pod uwagę takie rady to nadal siedzielibyśmy na drzewach i stukali we wszystko kijkami i kamieniami. Jak kupowałem interfejs do diagnostyki miałem zaraz popsuć gniazdo.. innych aut miało się wogóle nie dać podłączyć a zmiana jakichkolwiek bloków była profanacją a jednak wszystko jest ok i nawet lepiej niż było.
    Do fiata wstawiłem MBC i znacznie odżył zamiast wybuchnąć.
    Regenerowalem również sprężarkę do 2,5TDI w mega profesjonalnej firmie i jak lała olej tak leje. po kilku misiącach.. również żaden szanujący się tuner nie chce robić modów na takiej turbinie.. większosć zgodnie twierdzi że używka jest lepsza. Myślę że w garażu zrobiłbym identyczny zabieg tylko nie za 900 lecz 100zł bo tyle są warte części firmy mellet.
    Dlatego stereotypy nigdy mnie nie przekonają.. słyszałem też że fiat to najgorsze auto nie umywające sie do niemieckich.. sprawdziłem i wiem że jest na odwrót (patrzać oczywiście podobną klase auta) nie można też zmieniac gorszego oleju na lepszy.. wiedziałem że będe mocno kręcił mój silnik więc jeździ na pełnym syntetyku i również nic się nie stało w tym przypadku również że efekt jest raczej odwrotny..
    Dlatego jeżeli ktoś chce regenerować turbo niech to robi.. jeśli chce wyważyć statycznie niech robi.. może ktoś odkryje coś nowego.. Znaczna cześć odób regenerujących turbo to zwykli ściągacze kasy bo kasują za usługę ok 700-1000zł gdzie części warte są 100zl a czas pracy wynosi ok3h dlatego nie dziwie się że kazdy chce pilnować swojego interesu bo kto miałby wypuścić kurę znoszącą złote jaja
    Dlatego proszę kolegę janeczek niech nie zamyka nam forum przez głoszone tutaj herezje
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 17-02-2013 o 00:13

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2009
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    117
    Auto
    Fiat Bravo II 1,4 120KM
    Rocznik
    2013
    Kolego janeczek. To co piszesz to właśnie 99.99999999% stek bzdur. Ja już pomogłem w ten sposób innym sąsiadom kolegom zregenerować turbiny które hulają jak ta lala. A Ty ? Szok. Po prostu, wpuszczasz ludzi w kanał. Odniosę się tylko do kwestii czyszczenia turbiny. Tez się martwiłem tym że jakieś myjki ultradźwiękowe, piaskarki są potrzebne, bo od podobnych tobie, takich się głupot naczytałem. Wymyłem ją pistoletem do ropowania za pomocą benzyny. Było widać od razu czysty metal. Bez ULTRADŹWIEKÓW. Był w niej tylko olej i sadza - żadnego nagaru. Dalej mi się nie chce pisać. Po prostu: "PROSZĘ NIE ROBIĆ FORUMOWICZOM Z GŁOWY SIECZKI" - inaczej mówiąc nie straszyć

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: samodzielna naprawa turbosprężarki

    Cytat Napisał edwardo65 Zobacz post
    Kolego janeczek. To co piszesz to właśnie 99.99999999% stek bzdur. Ja już pomogłem w ten sposób innym sąsiadom kolegom zregenerować turbiny które hulają jak ta lala. A Ty ? Szok. Po prostu, wpuszczasz ludzi w kanał. Odniosę się tylko do kwestii czyszczenia turbiny. Tez się martwiłem tym że jakieś myjki ultradźwiękowe, piaskarki są potrzebne, bo od podobnych tobie, takich się głupot naczytałem. Wymyłem ją pistoletem do ropowania za pomocą benzyny. Było widać od razu czysty metal. Bez ULTRADŹWIEKÓW. Był w niej tylko olej i sadza - żadnego nagaru. Dalej mi się nie chce pisać. Po prostu: "PROSZĘ NIE ROBIĆ FORUMOWICZOM Z GŁOWY SIECZKI" - inaczej mówiąc nie straszyć
    Z ciekawości ile km już te turbosprężarki zrobiły po regeneracji?

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2009
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    117
    Auto
    Fiat Bravo II 1,4 120KM
    Rocznik
    2013
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Z ciekawości ile km już te turbosprężarki zrobiły po regeneracji?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    Ja zrobiłem już 16 tyś. km. Ostatnio wchodziłem pod samochód by wizualnie zobaczyć czy nie ma jakiś wycieków itp ale wszystko jest ok.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Hym ciekawe rzeczy u mnie po woli zaczynam sie zbierać do regeneracji - jeszcze oleju nie daje ale w pewnym momencie po modzie wessało mi zwykły filtr powietrza przez co poszła przepływka a sam wirnik sprężarki się powyszczerbiał - ponieważ mnie to drażni myślałem o regeneracji ale dopiero jak już wyzionie ducha - teraz naprawdę mocno się zastanawiam nad zrobieniem tego we własnym zakresie tym bardziej ze wzmocniony docisk sprzęgła który robiłem samemu działa bez zarzutów więc pewnie i samą turbinę też spokojnie można tak zrobić
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    36
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Ja jak bede zmuszony coś robić to kupie używkę albo będe regenerował.. tylko żeby wyeliminować największe bicie lub najbardziej wyczuwalne myśle nad stworzeniem statywu do statycznego wyważania wirnika jaki stosowany jest do smigieł modeli samolotów
    Jak wyelinuje się największe bicia to powinno to trochę podmuchać i robota nie powinna być stracona
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 21-02-2013 o 21:16

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał jacjacek Zobacz post
    Cały ten post wyglada na reklame w stylu nic nie róbcie bo tylko ja to umiem więc zaprasza.
    Gdyby wszyscy brali pod uwagę takie rady to nadal siedzielibyśmy na drzewach i stukali we wszystko kijkami i kamieniami. Jak kupowałem interfejs do diagnostyki miałem zaraz popsuć gniazdo.. innych aut miało się wogóle nie dać podłączyć a zmiana jakichkolwiek bloków była profanacją a jednak wszystko jest ok i nawet lepiej niż było.
    Do fiata wstawiłem MBC i znacznie odżył zamiast wybuchnąć.
    Regenerowalem również sprężarkę do 2,5TDI w mega profesjonalnej firmie i jak lała olej tak leje. po kilku misiącach.. również żaden szanujący się tuner nie chce robić modów na takiej turbinie.. większosć zgodnie twierdzi że używka jest lepsza. Myślę że w garażu zrobiłbym identyczny zabieg tylko nie za 900 lecz 100zł bo tyle są warte części firmy mellet.
    Dlatego stereotypy nigdy mnie nie przekonają.. słyszałem też że fiat to najgorsze auto nie umywające sie do niemieckich.. sprawdziłem i wiem że jest na odwrót (patrzać oczywiście podobną klase auta) nie można też zmieniac gorszego oleju na lepszy.. wiedziałem że będe mocno kręcił mój silnik więc jeździ na pełnym syntetyku i również nic się nie stało w tym przypadku również że efekt jest raczej odwrotny..
    Dlatego jeżeli ktoś chce regenerować turbo niech to robi.. jeśli chce wyważyć statycznie niech robi.. może ktoś odkryje coś nowego.. Znaczna cześć odób regenerujących turbo to zwykli ściągacze kasy bo kasują za usługę ok 700-1000zł gdzie części warte są 100zl a czas pracy wynosi ok3h dlatego nie dziwie się że kazdy chce pilnować swojego interesu bo kto miałby wypuścić kurę znoszącą złote jaja
    Dlatego proszę kolegę janeczek niech nie zamyka nam forum przez głoszone tutaj herezje
    Nie prawda że tylko ja ale tu musi być odpowiedni sprzęt. Nie ma co gadać. To już lepiej kupić używkę niż samemu grzebać. Napiszcie jak działa po naprawie w domowych warunkach. Jestem bardzo ciekaw, może kiedyś zmienię zdanie. Powodzenia...

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    321
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    jak czytam ten wątek. Sami możecie sobie zrobić ale komuś?? Jak będziecie musieli mu zwrócić ileś $$$ za naprawę silnika to się wam odechce. inna sprawa że faktycznie niektóre serwisy nie wykonują usług na poziomie ale dawanie takich rad aby samemu sobie turbo regenerować eh a jak ktoś przy demontażu wirnika delikatnie go uszkodzi to myślicie ze się nacieszy swoja robota?? Jak czytam niektóre porady to ręce opadają.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2013
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1,9 JTD ,Ducato 2,3
    Rocznik
    2003, 2004
    Witam,dołączam się do postu z tym, że mam inny problem. Turbo działa jak należy nie słychać świstów itp. Ale wczoraj rozebrałam intelculer ponieważ był mokry(olej i piasek ) w rogu od strony błotnika, obie rury też i teraz nie wiem czy intelculer jest gdzieś nieszczelny czy to wina turbo. Może gdzieś przepuszcza na uszczelkach olej i leje wszędzie. Czy ktoś miał już taki problem? Czy mógłby ktoś poradzić gdzie zerkać co rozebrać? Jak odkęcić turbo może jakiś manual. Gdzie kupić uszczelki do turbo (zestaw naprawczy).Ponieważ mnie się wydaje, że przepuszcza na uszczelkach ale mogę się mylić, jak to kobieta

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    36
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał isia2005 Zobacz post
    Witam,dołączam się do postu z tym, że mam inny problem. Turbo działa jak należy nie słychać świstów itp. Ale wczoraj rozebrałam intelculer ponieważ był mokry(olej i piasek ) w rogu od strony błotnika, obie rury też i teraz nie wiem czy intelculer jest gdzieś nieszczelny czy to wina turbo. Może gdzieś przepuszcza na uszczelkach olej i leje wszędzie. Czy ktoś miał już taki problem? Czy mógłby ktoś poradzić gdzie zerkać co rozebrać? Jak odkęcić turbo może jakiś manual. Gdzie kupić uszczelki do turbo (zestaw naprawczy).Ponieważ mnie się wydaje, że przepuszcza na uszczelkach ale mogę się mylić, jak to kobieta
    1. Jeśli jesteś kobietą i robisz takie rzeczy i Ci się chce to gratuluje. Muszę Cie poznać

    Interculer i weże u każdego chyba są wiglotne, sądzę że to normalne. Mam tak w swoim fiacie i VW LT z turbiną po regeneracji.
    Najważniejsze żeby suszarka dawała dobre ciśnienie i się nie lała (ubytki w oleju, siwy dym za autem) Jeżeli już zdjęłaś wszystkie przewody to możesz spróbować poruszać wałkiem wirnika na tubinie bo akurat masz go teraz na wierzchu, jak nie ma luzów wzdłuż osi i na boki ponadto nie widziesz objawów zużycia to skręcaj wszystko.
    Interculer przepłukaj w środku i na zewnątrz zanim go założysz. Możesz zatkać króćce interculera i dmuchać sprężarką do powietrza nawet pod wodą tak jak sprawdza się koła. Jeżeli nie puszcza powietrza to jest ok. Mój jest szczelny najprawdopodobniej bo go wyjmowałem i sprawdzałem a prawie cały czas wisi na nim kropelka oleju

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2013
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1,9 JTD ,Ducato 2,3
    Rocznik
    2003, 2004
    Cytat Napisał jacjacek Zobacz post
    1. Jeśli jesteś kobietą i robisz takie rzeczy i Ci się chce to gratuluje. Muszę Cie poznać

    Interculer i weże u każdego chyba są wiglotne, sądzę że to normalne. Mam tak w swoim fiacie i VW LT z turbiną po regeneracji.
    Najważniejsze żeby suszarka dawała dobre ciśnienie i się nie lała (ubytki w oleju, siwy dym za autem) Jeżeli już zdjęłaś wszystkie przewody to możesz spróbować poruszać wałkiem wirnika na tubinie bo akurat masz go teraz na wierzchu, jak nie ma luzów wzdłuż osi i na boki ponadto nie widziesz objawów zużycia to skręcaj wszystko.
    Interculer przepłukaj w środku i na zewnątrz zanim go założysz. Możesz zatkać króćce interculera i dmuchać sprężarką do powietrza nawet pod wodą tak jak sprawdza się koła. Jeżeli nie puszcza powietrza to jest ok. Mój jest szczelny najprawdopodobniej bo go wyjmowałem i sprawdzałem a prawie cały czas wisi na nim kropelka oleju
    No widzisz nie pomyślałam, żeby pokręcić wałkiem wirnika. No cóż jeszcze raz rozbiorę intelculer i spróbuję.Nasz intelculer cały na dole był upaprany olejem itp. A co do grzebania przy autach zaraził mnie bracik jak byłam dzieckiem i alfoholicy ponieważ wcześniej miałam AR 156. Fakt faktem pomaga mi mąż bo niektóre śruby to masakra Dzięki za radę


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Turbosprężarka NOWA do 1.3 JTD
    Napisany przez djmatti91 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2011, 14:06
  2. [silnik] Punto II 1.2 16V Rozrząd samodzielna wymiana.
    Napisany przez bobikpl na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-10-2011, 19:25
  3. Naprawa zderzaka
    Napisany przez 19gringo91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-03-2011, 20:51
  4. Naprawa rozrusznika
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-05-2010, 20:46
  5. naprawa wgniecenia.
    Napisany przez mb3366 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-08-2009, 10:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

samodzielna regeneracja turbiny

zestaw naprawczy turbo

samodzielna naprawa turbiny

zestawy naprawcze turbinregeneracja turbiny forumsamodzielna naprawa turboregeneracja turbiny samemuzestawy naprawcze do turbinwymiana turbiny krok po krokuregeneracja turbiny krok po krokukomplet naprawczy turbinyzestaw regeneracyjny turbinywymiana rdzenia turbinyzestaw naprawczy do turbinyjak naprawic turbine samemuregeneracja turbiny ford focuszestawy naprawcze turbosprezarek

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl