Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 133
Like Tree40lubi to!

Temat: Parujące szyby  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Max def się wyłączy. A potem a/c włączone i auto też czy auto off? A może a/c off



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Max def się wyłączy. A potem a/c włączone i auto też czy auto off? A może a/c off
    W GP i 500X zapamiętuje stan przed włączeniem Max Def, więc po wyłączeniu ręcznym/automatycznym układ pracuje w poprzednio zadanych ustawieniach.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 06-02-2017 o 09:30

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2017
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    28
    Postów
    102
    Auto
    EASY 1,4 sedan
    Rocznik
    2016
    Klima do jakiej temperatury (-) zewnętrznej działa?

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2016
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    39
    Postów
    128
    Auto
    Fiat tipo 1.6 E-torq
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał BZYK70 Zobacz post
    Klima do jakiej temperatury (-) zewnętrznej działa?
    działa od 0 stopni. Poniżej nie działa.
    Aktualnie: Fiat Tipo (wersja Tipo) 1.6 E-torq
    Było: Citroen C4 1.6 Hdi
    Lanica Y 1.2

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2017
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    28
    Postów
    102
    Auto
    EASY 1,4 sedan
    Rocznik
    2016
    Wczoraj wieczorem było b ciepło więc włączyłem kimę i nie mogłem poradzić sobie z parującą przednią szybą,komfort jazdy fatalny.

  7. #36
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał BZYK70 Zobacz post
    Wczoraj wieczorem było b ciepło więc włączyłem kimę i nie mogłem poradzić sobie z parującą przednią szybą,komfort jazdy fatalny.
    Może masz włączony obieg wewnętrzny powietrza albo niedrożny odpływ skroplonej wody z parownika?? Klima chłodzi? Normalnie, jak są zaparowane szyby, to włączenie klimy osusza je w ciągu kilkunastu sekund.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2017
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    28
    Postów
    102
    Auto
    EASY 1,4 sedan
    Rocznik
    2016
    Dzisiaj po intensywnej ulewie zaparowane wszystko w środku {[klima włączona i zewnętrzny obieg} , a co ciekawe ustawiony nadmuch na szyby i szyba czołowa paruje od zewnątrz na wysokości wylotów z deski , widać po uruchomieniu wycieraczek temp zewn 30st C

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    36
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał BZYK70 Zobacz post
    a co ciekawe ustawiony nadmuch na szyby i szyba czołowa paruje od zewnątrz na wysokości wylotów z deski
    Zapewne od różnicy temperatur miedzy klimą, a temperaturą na zewnątrz. W mitsubishi też tak miałem, radziłem sobie otwierając okna i podwyższając temperaturę w kabinie na szyby. Po paru kilometrach ten efekt ustępował.

  10. #39
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Generalnie to problem obiegu zamkniętego, ale są warunki atmosferyczne takie, że jedynie pomaga jak przedmówca mówi:
    - otworzenie okien i wyrównanie temperatury,
    - w miarę możliwości dmuchanie tylko ciepłym powietrzem.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #40
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał BZYK70 Zobacz post
    szyba czołowa paruje od zewnątrz na wysokości wylotów z deski
    Takie parowanie szyby OD ZEWNĄTRZ to przy wysokiej temp zewn., dużej wilgotności i zimnym nawiewie na szybę rzecz zupełnie normalna - czysta fizyka.
    kmlnvm lubi to.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Czy w modelu sw po wcisnieciu ogrzewania tylnej szyby ten tryb po jakims czasie sam się wyłączy? Bo w seacie miałem tak, że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby samo się po jakims czasie wyłączało. Tylko proszę bez zbednych komentarzy ,że wszystko jest w instrukcji , takiej pseudopomocy nie potrzebuję.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał piteros333 Zobacz post
    Czy w modelu sw po wcisnieciu ogrzewania tylnej szyby ten tryb po jakims czasie sam się wyłączy? Bo w seacie miałem tak, że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby samo się po jakims czasie wyłączało. Tylko proszę bez zbednych komentarzy ,że wszystko jest w instrukcji , takiej pseudopomocy nie potrzebuję.
    Dzieciaki śpią, żona również, więc 2018r. zacznę na forum od uzasadnionej złośliwości, całkiem na trzeźwo
    Jest w instrukcji (jaka jest, to jest, ale potrzebne informacje tam są), tylko koledze z lenistwa nie chce się czytać, weryfikować i woli czekać na odpowiedź "miesiąc". Zapis o tym istnieje w instrukcjach innych modeli od FIAT-a od kilkudziesięciu lat. Co więcej ten "jakiś czas w Seacie" nie jest losowy, a stały, tak samo w autach od FCA - tu 15 lub 20 minut (zależnie od modelu) - o maxdef dalej. Zadowolony? Uprzedzając (inne wątki) gdy jest dostępne dwustopniowe ogrzewanie siedzeń, też jest ograniczony czas grzania na max, co więcej nie idzie go przez pewien czas na maksa włączyć ponownie. Dalej, maxdef w automacie też ma ograniczony czas działania, w zależności od modelu 2-3 minuty od dygniecia wskazówki/cegiełki temperatury płynu. Oczywiście maxdef steruje również ogrzewaniem tylnej szyby i lusterek, o ile te wcześniej nie było włączone.

    Pseudopomoc, instrukcji kolega nie przeczytał, coś po łebkach i tyle, a potem jakieś zdziwienie, że ktoś uwagę zwróci. Ja czytam wszystkie, a do swoich aut przed zakupem czytałem kilkukrotnie, potem z papierami siedziałem w autach, żeby poznać na spokojnie, zweryfikować to co przyjął papier z rzeczywistością, potestować Hill Holder, Blue &Me, Uconnect i inne gadżety, a nie zaśmiecać fora, a idąc dalej, bardzo dobrze znam dzięki temu własne auta. Teksty, że nic nie wiem sobie daruj (w jednym wątku było), bo wiem trochę więcej niż Ty
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 01-01-2018 o 02:13
    kolokwium lubi to.

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Akurat w tym przypadku do instrukcji nie zaglądałem i nie widzę nic w tym złego, nie chcesz to nie pomagaj proste, nikt cię do tego nie zmusza. Inną sprawą jest to ,że instrukcja często mija się z prawdą co udowodniłem ostatnio i o czym mówi osobno założony temat na forum, więc wolę się upewnić. Nieraz jest tak ,że ktos szybciej odpowie na forum niż się znajdzie to w instrukcji i jest to wygodne. Pomoc w jakiejś sprawie nie jest zaśmiecaniem forum, prędzej powiedziałbym tak o tematach w których kogoś się krytykuje i poucza , to jest wtedy prawdziwe zaśmiecanie forum. Takie informacje zostają dla innych użytkowników , którzy kiedyś skorzystają z tego, bez potrzeby zaglądania w instrukcje.
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-01-2018 o 16:05
    marnyd4d lubi to.

  15. #44
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał piteros333 Zobacz post
    Akurat w tym przypadku do instrukcji nie zaglądałem i nie widzę nic w tym złego, nie chcesz to nie pomagaj proste, nikt cię do tego nie zmusza. Inną sprawą jest to ,że instrukcja często mija się z prawdą co udowodniłem ostatnio i o czym mówi osobno założony temat na forum, więc wolę się upewnić. Nieraz jest tak ,że ktos szybciej odpowie na forum niż się znajdzie to w instrukcji i jest to wygodne. Pomoc w jakiejś sprawie nie jest zaśmiecaniem forum, prędzej powiedziałbym tak o tematach w których kogoś się krytykuje i poucza , to jest wtedy prawdziwe zaśmiecanie forum. Takie informacje zostają dla innych użytkowników , którzy kiedyś skorzystają z tego, bez potrzeby zaglądania w instrukcje.
    Myślisz, że nie wiem o błędach w instrukcji? Czy to oznacza, że nie należy jej czytać? Bez przesady. Nawet nie wiesz ile jest błędów i braków w instrukcji do 500X, ale wiem o nich wszystkich, bo zostało to skonfrontowane z autem i doczytane z anglojęzycznych z innych rynków. Co ciekawe do GP instrukcja praktycznie bezbłędna - moja z 2007r. Instrukcje należy czytać, żeby jednak auto poznać, dla mnie nie jest żadnym wytłumaczeniem to, że są w niej błędy, że ludzie o tym piszą - ja muszę o własnym aucie wiedzieć wszystko, inni nie mają takiej potrzeby, a potem są kwiatki. Co do Twojego pytania, to odpowiedź znalazłbyś w ciągu minuty w papierach Co do pozostawiania informacji obsługowych - w takiej formie, jak ten wątek, słabe do znalezienia. Jeśli chcesz mieć porządną bazę wiedzy, to zgłoś do adminów chęć posiadania wątku przyklejonego, np. faq, najczęściej zadawane pytania - to będzie odpowiednie miejsce na takie pierdoły. Ktoś chętny będzie dopisywał pierdoły w pierwszym poście wątku, lub coś w tym stylu.

    Co więcej w instrukcjach opisane są efekty uboczne działania systemów LA i FBC Warto je znać, żeby nie być zdziwionym
    Proponuję trochę samodzielności, chęci testowania, samodzielnego poznawania Zepsuć nic nie zepsujesz, chyba
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 01-01-2018 o 18:17
    kolokwium lubi to.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Myślisz, że nie wiem o błędach w instrukcji? Czy to oznacza, że nie należy jej czytać? Bez przesady. Nawet nie wiesz ile jest błędów i braków w instrukcji do 500X, ale wiem o nich wszystkich, bo zostało to skonfrontowane z autem i doczytane z anglojęzycznych z innych rynków. Co ciekawe do GP instrukcja praktycznie bezbłędna - moja z 2007r. Instrukcje należy czytać, żeby jednak auto poznać, dla mnie nie jest żadnym wytłumaczeniem to, że są w niej błędy, że ludzie o tym piszą - ja muszę o własnym aucie wiedzieć wszystko, inni nie mają takiej potrzeby, a potem są kwiatki. Co do Twojego pytania, to odpowiedź znalazłbyś w ciągu minuty w papierach Co do pozostawiania informacji obsługowych - w takiej formie, jak ten wątek, słabe do znalezienia. Jeśli chcesz mieć porządną bazę wiedzy, to zgłoś do adminów chęć posiadania wątku przyklejonego, np. faq, najczęściej zadawane pytania - to będzie odpowiednie miejsce na takie pierdoły. Ktoś chętny będzie dopisywał pierdoły w pierwszym poście wątku, lub coś w tym stylu.

    Co więcej w instrukcjach opisane są efekty uboczne działania systemów LA i FBC Warto je znać, żeby nie być zdziwionym
    Proponuję trochę samodzielności, chęci testowania, samodzielnego poznawania Zepsuć nic nie zepsujesz, chyba
    To ty sobie czytaj instrukcje , a ja sobie będę zadawać pytania na forum. Nie mam już chyba ochoty na dyskusje z tobą , ten twój mentorski ton i ciągłe pouczanie, co się powinno , a czego nie, trochę mnie to już zmęczyło. Odpuść sobie moją osobę, jak ci nie pasuje to nie czytaj moich postów, ani na nie, nie odpowiadaj, dla mnie EOT
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-01-2018 o 20:52


 
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Strasznie parują szyby!
    Napisany przez mlody9631 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 24-02-2015, 21:54
  2. Strasznie parują szyby!
    Napisany przez mlody9631 na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-02-2015, 01:02
  3. Dlaczego parują szyby?
    Napisany przez Jankes na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-04-2012, 23:16
  4. Parujące szyby;/
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 19-05-2010, 23:29
  5. Parujące szyby
    Napisany przez Adams_dg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 21-12-2009, 00:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plogrzewanie-i-klimatyzacja-tipo-536parujace-szyby-34798

fiat tipo parowanie szyb

https:fiatklubpolska.plogrzewanie-i-klimatyzacja-tipo-536parujace-szyby-347983

https:fiatklubpolska.plogrzewanie-i-klimatyzacja-tipo-536parujace-szyby-347986

zwirek parujace szyby forumnawiew parujace szybylancia lybra zaparowane szybytipo parowanie szyb forumhttps:fiatklubpolska.plogrzewanie-i-klimatyzacja-tipo-536parujace-szyby-347982

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl