Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 350 z 371 PierwszyPierwszy ... 250300340348349350351352360 ... OstatniOstatni
Posty od 5,236 do 5,250 z 5564
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #5236
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jestem praktycznie na końcu prac
    No proszę Pana, kawał dobrej i ładnej roboty. Szacun się należy
    fal OK.jpg
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 13-11-2015 o 22:00
    byrrt lubi to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #5237
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Byrrt Ty tu urządzasz
    byrrt lubi to.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #5238
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #5239
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Super, będzie gdzie układać części do aut
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #5240
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Medal bohatera domu sie należy
    Pozdrawiam


  7. #5241
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj ogarnąłem do końca

    CameraZOOM-20151119220415080.jpg CameraZOOM-20151119220456423.jpg

    Dzięki za miłe opinie
    boch i aux lubią to.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #5242
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Dobrze że moja żona tego nie widzi. Co ty tu jakąś pornografię meblową wklejasz?
    LOL
    Ładnie wyszło, dobra robota.

    Dawno mnie tu nie było. Brak czasu i natchnienia. Albo odwrotnie.

    Ale ja nie w tej sprawie, wypłakać się chciałem. Otóż wydmuchałem sobie uszczelkę. Znaczy nie sobie, tylko silnikowi. I nie byle jaką, tylko pod głowicą. Właściwie to nie tyle ja ją uszkodziłem, co silnik uznał że "już czas". Więc wziął i popuścił. Dobrze że sprawdzam często poziom płynu (tak, wiem, cieknący zawór nagrzewnicy sie wymienia a nie sprawdza płyn), ale ubytki typu pół szklanki na tydzień nie były niebezpieczne. Szczególnie że na upartego mogłem to co wykapie zbierać do garnka i "recyklować". Zauważyłem ubytek dużo większy niż zwykle, włączyłem silnik, pokazały się bąbelki (zapach też był odpowiedni). Tyle dobrego, że olej na razie czysty, płyn spuściłem i tak sobie siedzę i myślę.
    Bo tak: auto stare i mało warte, naprawa niby nie taka droga zakładając że sam rozbiorę i złożę (wyjdzie około 500 w sumie za części i naprawę głowicy albo zakup sprawnej), ale takich napraw powinienem zrobić kilka. Uszczelka, nagrzewnica, hamulce z przodu (tarcze nie dadzą się już wyrównać, za mały zapas), sprzęgło (moja wina, nie dopilnowałem naprawy i założyli najtańszą podróbę - złom po przejechaniu mniej niż 30 000 km), komplet naprawczy tylnego zawieszenia (też "prawie nowy", równie badziewny jak sprzęgło), plus drobiazgi typu klamka tam albo plastik (urwany) ówdzie, plus wymiana oleju. Dużo tego, cała kupa. Razem łącznie prawie wartość auta, nawet licząc bez robocizny (a nie wszystko dam radę zrobić sam). Z drugiej strony za takie pieniądze nie kupię nic innego niż skarbonka na kółkach, i pewnie jeszcze bita / składa z pięciu "ćwiartek" / zgnita wszędzie gdzie tylko się da.
    Nie wiem co z tym fantem zrobię, siedzę i myślę. Może kupić rower? ale idzie zima, słaby pomysł. Zresztą to co wożę w bagażniku nie mieści się na rowerze (nawet z przyczepką), a wozić muszę.
    Co bym nie zrobił będą wydatki.

  9. #5243
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Normalnie bym powiedział by zrobić głowicę coby auto jeździło i pchnąć auto dalej. Przecież na złom nie oddasz.
    Tylko właśnie co w zamian?
    Skoro potrzebujesz auta to trzeba robić to co najpilniejsze i jeździć dalej. A w międzyczasie na spokojnie rozglądać się za czym nowym i składać pieniążki na kupkę. I nie wyglupiaj się z jakimiś rowerami. Rower tak ale dla przyjemności własnej.

  10. #5244
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No zważywszy że to tylko jeździdło zrobiłbym to co konieczne i dalej bym jeździł.. Skoro obecny stan (nie licząc UPG) Ci odpowiadał to nie licz wszystkiego.. No chyba że masz odłożone na nowe auto to może już nie warto. Tu z kolei rodzi się pytanie - nie zrobisz i co z nim dalej? za 500 na złom? Za jeżdżący pewnie dostaniesz z 1,5 lub więcej (nie mam orientu) więc może warto te 500zł zainwestować..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #5245
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A u mnie... 2 diody z 4 w jednym ze świateł do jazdy dziennej przestały świecić. Magneti Marelli produkcja, działały dobrze, nie miałem żadnych zastrzeżeń. Mam pomysł, aby go rozebrać i sprawdzić styki, ale wszystko tam jest "utopione" w jakiejś twardej gumie... Zastanawiam się czy po prostu nie wymienić samych lamp - myślałem o Philips DRL9 - jak dla mnie bardzo ładnie świecą.


    Byrrt bardzo ładna robota. A powiedz sam mierzyłeś i dałeś do wykonania czy tylko już montaż samemu? Za jakiś czas mnie też to czeka i też chcę robić jak najwięcej samemu.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #5246
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    No zważywszy że to tylko jeździdło zrobiłbym to co konieczne i dalej bym jeździł.. Skoro obecny stan (nie licząc UPG) Ci odpowiadał to nie licz wszystkiego.. No chyba że masz odłożone na nowe auto to może już nie warto. Tu z kolei rodzi się pytanie - nie zrobisz i co z nim dalej? za 500 na złom? Za jeżdżący pewnie dostaniesz z 1,5 lub więcej (nie mam orientu) więc może warto te 500zł zainwestować..
    Nie mam odłożone na nowe auto, bo nie zamierzam kupować niczego nowszego. A tym bardziej nowego. Nie potrzebuję, ma jeździć a nie wyglądać i wzbudzać zazdrość sąsiadów etc.
    Problem w tym, że aktualnie używany egzemplarz tak jakby przestał jeździć.
    Za sprawne Palio z rocznika 1999 dostaję najwyżej 1200, i to nie jutro a gdzieś za pół roku (jak dobrze pójdzie). Oczywiście są ogłoszenia za 2k PLN i więcej, w komisach też widuję takie okazy - ale na ten towar nie ma klienta. Podzwoniłem po znajomych handlarzach, i coraz bardziej zastanawiam się czy w ogóle cokolwiek naprawiać w mojej padlinie. Za 2200-2500 mogę mieć teraz-zaraz-natychmiast sprawną sztukę z nowszego (trochę) rocznika, jest duży wybór (bo nie ma chętnych do zakupu). Jeden nawet oglądałem (1,6 z LPG), poza tym że musiałbym przełożyć zbiornik gazu (atest mu się skończył) wszystko działa OK. Albo Peugeota 406 z rocznika 2000, też w niezłym stanie. Mechanicznie i optycznie to co drugi jest w lepszym stanie niż mój, chyba że przed chwilą wpadł pod tira. Tylko co drugi, bo ludzie nie naprawiają uszkodzeń na bieżąco, a w dodatku rdza "lubi" ten model. No ale mało kto używa Palio jako ciężarówki jeżdżąc po bardzo bocznych drogach.

    Gdybym miał dalej wozić się tym co mam, to muszę naprawić co najmniej uszczelkę sprzęgło i hamulce z przodu. Hamulce i sprzęgło były w planie, nie umiem jeździć niesprawnym samochodem. Zresztą hamulce mogę zrobić sam, tylko ze sprzęgłem nie dam rady i dlatego jeszcze nie jest zrobione. Z silnikiem (UPG) też sam sobie poradzę, tylko głowicę dam do wyrównania. Ewentualnie, bo nadal nie wiem czy chcę naprawiać to auto.

    Miszko - lampy MM to "made in PRC, distributed by MM" (i to wcale nie jest produkt z grupy tych "lepszych" chińskich podróbek części zamiennych). Phlilips pewnie też chiński (montowałem ale nie pamiętam co tam było napisane na kartonie), ale rzeczywiście DRL9 ładnie świecą (w porównaniu do innych).

  13. #5247
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Byrrt bardzo ładna robota. A powiedz sam mierzyłeś i dałeś do wykonania czy tylko już montaż samemu? Za jakiś czas mnie też to czeka i też chcę robić jak najwięcej samemu.
    Mierzyłem sam, projektowałem sam, dałem tylko do docięcia formatki (wykaz kawałków z oznaczeniem ile i długich i ile krótkich boków oklejać). Tyle.. Reszta właściwie sam. Projekt sobie zrobiłem w programie cadowskim - są w prawdzie programy do mebli specjalne ale nie miałem z nimi do czynienia więc starczył tylko rysunek 2D w pełni zwymiarowany Trochę wyobraźni, parę pdfów do akcesoriów, systemów jezdnych itp i da radę to ogarnąć od zera samemu
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #5248
    aux
    aux jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2013
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    16
    Auto
    Marea Weekend 1.9 105 JTD
    Rocznik
    2000
    @byrrt
    Pełna profeska.

    A ja w sobotę (dopiero) założyłem zimówki - w sama porę . Przy okazji wstrzyknąłem trochę smaru do łożysk w tylnich kołach,
    bo jakby cosik mało go tam było. Powiadają, że kto smaruje ten jedzie.
    Ostatnio edytowane przez aux ; 24-11-2015 o 13:21
    byrrt lubi to.

  15. #5249
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Ja zimowych do tej pory nie założyłem. W sobotę kończy mi się przegląd i wtedy myślę zmienić. Zwyczajnie nie chciało mi się dwa razy jechać. Trochę niefajnie, że na czwartek śnieg przepowiadają. W ostateczności sam w garażu wymienie.

  16. #5250
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Zagadka hydrauliczna.
    Gdzie znika płyn chłodzący w aucie z uszkodzoną uszczelką pod głowicą?
    Podpowiedź:
    Po włączeniu wentylatora chłodnicy następuje szybki wypływ wody objawiający się kałużą po przednim zderzakiem. Włącznik termiczny sprawny i szczelny, od strony silnika na chłodnicy nic nie widać (w sensie "coś ciurka"), włączenie wentylatora metodą "na zwarcie" daje identyczny efekt.



    Sąsiad dwa domy dalej ma warsztat samochodowy, kiedyś specjalizował się we Fiatach. No więc padlina pojechała do sąsiada w celu potwierdzenia diagnozy. Zalaliśmy wodą, badanie w toku ... a tu nagle kałuża!
    CDN, bo teraz wyjmuję chłodnicę.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl