Firma motogum
Firma motogum
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Nie pamiętam, ale naprawdę były solidne.. Sobie nawet pomyślałem - kurdę widać różnicę między złomowatymi Delphi które miałem a tymi Moogami - Lukq ma rację
No powiem tak - poprzednie delphi montowałem sam, te Moogi też.. Delphi wytrzymały ponad 20-25k po dużo gorszych drogach a te pół roku i niecałe 12kkm po prawie autostradach W dodatku wymieniałem WSZYSTKO w zawieszeniu na nowe, auto zostało opuszczone, ruszone (puściłem ręczny, metr w tył, metr w przód) i dokręcone śruby. Zaraz po tym komputerowe ustawianie zbieżności.. W tym samym miejscu z resztą jak z Delphi, z tydzień później byłem na SKP - zbieżność prawidłowa.. Nie wierze, abym ja popełnił jakieś błęd..
Moog to to samo podobno co TRW
Tak jak lukq - motogum, tanie a naprawdę dobre..
Kiedyś sprzedawali detalicznie, teraz na stronie polecają reselera: wycieraczkisamochodowe.com
Często można wymienić same pióra
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Co myślicie o wymianie samych tuleji?:
http://allegro.pl/trw-tuleja-wahacza...903107873.html
kpl to 100zł, wahacze to prawie 400 i żadnej pewności że mi uwzględnią reklamację na 300zł.. czyli i tak i tak jestem 100 + z 80zeta za zbieżność w plecy..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A niech ktoś mi mądrzejszy powie. Znalazłem nawet jakieś tutorial jak to wymienić (ściągacz i heja) ale tam są chyba 2 rodzaje - lewa i prawa tuleja oraz tylna i przednia. Tylne chyba są takie same na lewej i prawej stronie - ktoś to potwierdzi?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
sprawdzałem w katalogu i przednie są jednakowe, tylne za to masz prawą i lewą. wynika to z konstrukcji tulei. przy demontując tuleje możesz je naciąć gumówką i wówczas lekko schodzi.
u mnie jeden wahacz delphi padł po 1,5kkm... zmieniłem na kpl delphi(łączniki stabilizatora, końcówki drążków, wahacze)... po 5kkm zmieniałem silnik, co wiązało się ze zmiana zawiasu... po jakimś czasie zacząłem rozkręcać sanki i tak... na sworzniu lewego wahacza, wyczuwalny luz na prawym popękana gumka... końcówki drążków... jeden ok, w drugim nie było smaru...
delphi... - YouTube
w Grande Punto przy przebiegu 29kkm, padły łączniki stabilizatora, ori delphi, na gwarancji wymienili na delphi, padły przy przebiegu 36kkm... wymieniłem na delphi... 2 tyg temu przy przebiegu 42,5kkm wymieniłem ponownie... tym razem trw
Do do wahaczy, u znajomego w hgcie założyliśmy najtańsze maxgeary... 1,5roku 25kkm i nic... przy rozbiórce auta wahacze jak nowe... poszły wraz z całym zawiasem do innego auta.
Do siebie też kupiłem ocapy... jeden padł po miesiącu... później kupiłem maxgeary... od kwietnia i 8kkm... i trzymają się dobrze...
moje Flennory przejechały już 15 tys. km. raczej nie odczuwam zużycia. wczoraj umyłem paździerza. zauważyłem, że korozja na progach coraz większa. trzeba się będzie tematem naprawdę zainteresować.
a przy okazji. tym którzy mają problem z zaparowanymi szybami w aucie polecam Rain X:
Rain-X powraca na polski rynek - Parys - dystrybutor kosmetyków samochodowych i chemii motoryzacyjnej
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
jeśli chodzi o GP to średnio dziennie pokonuje drogę 2x7km po średniej jakości drogach...
Ma ktoś pomysł jak zedrzeć tą naklejkę z numerem rejestracyjnym na szybie z prawej strony? Czym to ruszyć?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
opalarka i ewentualnie żyletka
Uchol znany też jako Maciar
A bez opalarki? Mam utrudniony dostęp do prądu czy źródła ciepła. Może być żyletka + benzyna ekstrakcyjna?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM