A ja wczoraj i dzis zaliczyłem pierwsze bączki na ręcznym Hehe uwielbiam :-P A tak poza tym pierwszy śnieg na drodze a ludki najlepiej 20km by jeździli - oczywiście lewym pasem blokując cały ruch.. Normalnie szlag trafia..
A ja wczoraj i dzis zaliczyłem pierwsze bączki na ręcznym Hehe uwielbiam :-P A tak poza tym pierwszy śnieg na drodze a ludki najlepiej 20km by jeździli - oczywiście lewym pasem blokując cały ruch.. Normalnie szlag trafia..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A ja... się pochwalę niedługo czymś Auta nie zmieniłem, ale ma to związek z autem
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Nie wiem czy gorsze 20km/h jak nie czuje się na siłach czy trzy pasy autostrady i trzy tiry jadące parę km obok siebie... W zeszłym tygodniu trzy razy czekałem aż tirowcy zakończą swoją specyficzną zabawę
Druga sprawa, od paru dni podczytuję wątki o dolewaniu oleju 2T do diesla. m.in tutaj:
Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
Co sądzicie o tym?
------------------
jeszcze to:
http://suw.biblos.pk.edu.pl/resource...aSmarnosci.pdf[/QUOTE]
pytałem o to mechanika bo też niedawno o tym czytałem. skrótowo mówiąc polecał ten zabieg.
W dieslach gdzie nie ma filtra cząstek stałych to może coś to pomaga.A tam gdzie jest filtr to chyba wcześniej będzie go zapychać.Poza tym jakoś producenci samochodów jakoś nie chcą się przyznać do błędów i nie zalecają oficjalnie dolewek.Zobaczcie jaka afera była z bio-dodatkami do paliw.Mercedes nawet groził utratą gwarancji na silnik po stosowaniu paliwa z olejem roślinnym.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
Jak to co napisałem wieczorem w poście #4053, znikło u mnie, a widać w następnym wpisie bzykola?Druga sprawa, od paru dni podczytuję wątki o dolewaniu oleju 2T do diesla. m.in tutaj:
Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.
Co sądzicie o tym?
------------------
jeszcze to:
http://suw.biblos.pk.edu.pl/resource...aSmarnosci.pdf
Wracając do oleju, nie ma dpfa i chyba zaryzykuje dolewkę, zobaczę czy coś się zmieni. Nt suchości naszych paliw napisano już wystarczająco dużo.
To jest dokładnie to samo z tą różnicą że tu były dwa pasy. Lewy pas jest do wyprzedzania a nie do ślamazarnego jechania równo lub wolniej jak na prawym pasie. W poznaniu swego czasu zrobili akcje i powystawiali parę mandatów za zawalanie lewego pasa i jakoś się ludziska nauczyli jeździć - z niecierpliwością czekam na taką akcję w Bydgoszczy bo nie jednemu by się mandacik przydał..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
byłem świadkiem takiej sceny na A2. dwa jadące obok siebie TIRy przez kilkanaście (!!!) km. tam jest dwupasmówka więc kretynów nie wyprzedzisz. aż się prosiło o nagranie z kamery i przekazanie policji drogowej materiału wraz z numerami rejestracyjnymi osiołków-zgrywusków. ale i tak rekordy kretynizmów autostradowych pooglądać sobie można na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. spora część kierowców w Polsce nie ma pojęcia o poruszaniu się po autostradach. to jest dramat!
Latem jak jechałem w góry to jakieś 50 km od Gliwic na autostradzie Ukrainiec próbował wyprzedzić Słowaka oczywiście TIR-y.Ukrainiec chyba zapomniał że ma założony kaganiec na silniku i wyprzedzanie trwało chyba z 6-8km.Z osobówek zrobił się ładny korek ale ktoś chyba zadzwonił po policję bo wyprzedzili Ukraińca a potem pilotowali go na parking.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
Codziennie min 60km śmigam po tej drodze, o niej pisałem wcześniej...
Z kamerami nie jest tak różowo, Ty masz nagranie o np takim tirowcu, a w razie dzwonu ubezpieczalnia ma nagranie jak jechałeś. Słyszałem już o przypadkach niewypłacenia ubezpieczenia po sprawdzeniu nagrania. Prawdopodobnie z tego powodu unia chce wcisnąć kamerę do każdego nowego auta.
Zaciekawił mnie temat oleju 2t do diesla, ja akurat mam auto na wtrysku pd to więc tak samo delikatnie jak CR. Z tego co wyczytałem to ważne jest by nie przesadzić z ilością i by temperatura spalania oleju była zbliżona do spania ON. Chyba na próbę kupie bańke Orlen Moto 2t i zobaczymy efekty. Na bak 50l wieje do 200ml oleju. Na forum passka jest też podobny temat i wielu innych forach.
Co do tej "bezpiecznej jazdy" kierowców, to niedawno bym przez to miał nie małą stłuczke. Kobieta jechała 30km/h w terenie zabudowanym, wiec próbowałem ją wyprzedzić w miejscu gdzie jest 1km prostej, będąc już przy 1/4 długości jej auta zaczęła mnie spychac na pobocze, odbyłem by uniknąć wypadku i sam zjechalem lewymi kołami na sypkie pobocze. Dobrze że szybko zareagowałem i wyjechałem bo zaczęło mnie ściągać na bok.
Z TIRami to powinno się zrobić porządek i dawać nie małe mandaty.
Byłem dziś chwilę w norauto i auchanie, tego orlena nie mają na półkach. Może po drodze znajdę gdzieś na stacjach paliw. Proporcje planuje takie same, czyli kupić 1 litr, przelać 200ml do małej buteleczki trzymanej w kufrze. Oglądałem na regałach zalew produktów STP, jakoś do mnie nie przemawiają...
STP to jedna z czołowych firm jeśli chodzi o dodatki ale w USA.Sam kiedyś stosowałem ich dodatek do czyszczenia wtrysków w dieslu i benzynie i działają dobrze.Nie wiem jak z dodatkami do olejów.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
stosowałem dodatki do benzyny f-my STP, ale czy mają one jakieś zbawienne działanie na układ wtryskowy, nie wiem sporo dobrego marketingu w tym wszystkim
Teraz polecam ciekawszy artykuł, przeczytajcie włącznie z długim komentarzem
Temperatura mętnienia – czyli czego nie powiedział Tobie sprzedawca Oleju Napędowego | MaciejMikula.pl