Ok - przód i tył ok, ale z boku i oryg. felgi dla mnie tragedyja Takim jeździłem właśnie - jakaś mocna wersja disla z automatem.. Było to pewnie z 5 lat temu ale aż takiego wrażenia na mnie to nie zrobiło.. Dajmy już temu spokój - każdy ma swój gust
Ok - przód i tył ok, ale z boku i oryg. felgi dla mnie tragedyja Takim jeździłem właśnie - jakaś mocna wersja disla z automatem.. Było to pewnie z 5 lat temu ale aż takiego wrażenia na mnie to nie zrobiło.. Dajmy już temu spokój - każdy ma swój gust
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
no właśnie, każdy ma swój gust. dla mnie klasyczne felgi zaprezentowane na zdjęciu, to najlepsza rzecz jaka mogła to auto spotkać. zresztą tych klasycznych felg do Bawarek było kilka rodzajów. no ale koniec tematu. to nie to forum
Boch kup sobie BMW i Będziesz Miał Wydatki a po roku Biednego Mam Właściciela.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
ale proszę Cię... hasła są dobre podczas wieców wyborczych. ja lubię konkrety. proszę o przykład, w którym momencie posiadanie np 10 letniego diesla BMW doprowadza do ruiny? nie mówimy oczywiście o przypadkach ekstremalnych. przecież wiadomo i tak, że wszystko zależy od danego egzemplarza, tego jak użytkował, dbał o nie poprzedni właściciel. jak kupimy padakę to czy będzie to BMW czy Fiat nie ma znaczenia. wydatki i przekleństwa będą pojawiać się często
czy posiadając Fiata nie będzie wydatków? ja przykładowo już po raz trzeci będę uzupełniał olej w skrzyni biegów. dwukrotnie posypały się simeringi lewego koła. teraz rozszczelniła się skrzynia. jak się pewnie domyślasz, już mi się znudziło. do tego ryzyko zatarcia skrzyni, bo przeciez komu chciałoby się co pół roku sprawdzać poziom oleju w skrzyni. wymieniałem także sprzęgło, wahacze, 2 wtryskiwacze benzynowe, akumulator i cewkę. właściwie rzeczy typowo eksploatacyjne, ale wydatki są, a minęło niecałe 3 lata... o chronicznym problemie falowania obrotów po wciśnięciu sprzęgła już nawet nie wspominam - a parę groszy na diagnostykę poszło. niestety, to typowa bolączka silników 1.6 16V. przyczyn może być kilkanaście w związku z czym nie każdy mechanik ma ochotę przy tym grzebać, zwłaszcza że auto z gazem...
podsumowując, każde 10 letnie auto to wydatki. można oczywiście minimalizować ryzyko kupując samochód zaliczany do grupy niskiego ryzyka jeśli chodzi o awaryjność, do tego z pewnego źródła. tylko ilu z nas tak robi? większość kupuje auto oczyma, a później czytasz dziesiątki postów w dziale o Stilo o problemach ze sterownikiem w silnikach 1.6 16V. ile kosztuje wymiana sterownika lub jego naprawa, nie muszę chyba pisać
Ostatnio edytowane przez boch ; 21-07-2013 o 15:08
Boch miałem przez 3 lata Bravę 1.6 16v wymieniłem rozrząd,2 wahacze i naprawiłem za 4zł czujnik powietrza zasysanego.Od 2 lat jeżdżę Maryśką i jak na razie wymieniłem rozrząd,klocki hamulcowe, prawy przedni wahacz,końcówkę drążka kierowniczego i poprawiłem całą instalację gazową.Koszty raczej nie wielkie ale jakby to było BMW nie daj Boże M3 to oczywiście cena części X3 a na takie wydatki to mnie nie stać.Sam kiedyś byłem światkiem u mechanika jak za wymianę rozrządu wykasował 380zł za BMW a jak zapytałem ile za Fiata 180-220zł.Pytam czemu taka różnica?Jak gościa stać na BMW to niech płaci jak za zboże.Trochę to dziwne ale takie są nasze realia.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
dzisiaj dolane pół litra oleju przekładniowego. wydawało mi się, że ubyło go więcej... wybór padł na Mobil 1 75W-80 w cenie 33 zł za litr. to ponoć zamiennik dla Tuteli. w miejscowym sklepie Tutela 20 zł drożej. mimo wszystko, wciąż mam wrażenie, że coś z tam cały czas "wyje"...
Ostatnio edytowane przez boch ; 22-07-2013 o 20:06
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie no oczywiście.. Jak olej jest zgodny ze specyfikacją to czemu nie Tyle tylko, że do skrzyni ile tego oleju kupujemy? I co ile? heh.. Wg. mnie warto wtedy kupić najlepszy możliwy. Czytałem też czasem opinie, że po wymienię na inny ludzie czują negatywne różnice. Wg. mnie jakaś ściema, ale po co kusić los I jeszcze jedno - wszystko też zależy jaki olej już tam bym jeżeli robisz tylko dolewkę..
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
a co do smrodu to faktycznie olej - przekładniowy szczególnie - śmierdzi tak że od tego zapachu potrafi głowa rozboleć.. Rozpuszczalniki, paliwa (te to nawet lubie ) mnie nie ruszają ale przy wymianie oleju w skrzyni zrobiło mi się chwilowo niedobrze..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja niestety ostatnio mocno zaganiany jestem i nie ma mnie praktycznie w domu. Choć ostatnio widziałem ładną BMK'ę serii 6. Fakt, faktem że z BMW to podoba mi się stary rekin serii 3, oraz te nowsze (najnowsze). Niestety części jak ktoś wspomniał są horrendalnie wysokie. Czego nie robi się dla pasji .
Teraz alfa ma wejść podobno w segment aut luksusowych, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Z rzeczy bardziej ciekawych, udało mi się natoczyć dopiero 2 tys km na rowerze od Maja, więc słabo w tym sezonie. Plan jest na 10 tys. Zobaczymy niebawem urlop :-)
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Dziś zasiadlen za sterami mani, lezka mi sie w oku zakrecila! jakie to piękne auto
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
No w prawdzie na żywo widziałem raz ale prezentowała się zacnie
Jakieś plany w najbliższym czasie na swoje 4 kółka?
Ja dziś byłem na kanale obcykać jak wygląda podwozie.. W sumie to załamany jestem. Przed zimą trzeba będzie zrobić porządek z rudą bo po zimie może już nie być wesoło.. Szukam warsztatu, który by mi to wycenił bo sam raz że nie mam gdzie, a dwa, że gdyby okazało się konieczne jakieś spawanie czy coś to brak mi wiedzy i narzędzi.. Rozglądam się też za przewodami hamulcowymi bo te co ich jeszcze nie wymieniłem zdecydowanie się tego domagają.. ehh ciągle coś
Jutro przegląd - mam nadzieje, że mimo wycieku oleju mi go puszczą - reszty jestem pewien więc spokojnie..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
pytanie, mam tutaj wśród gratów zapasowy czujnik temperatury do mojego auta (401930, JAEGER). postanowiłem sprawdzić jego oporność. w mieszkaniu mam teraz 25 stopni C więc zgodnie ze specyfikacją znalezioną w dziale download czujnik powinien mieć 3kOhma. tymczasem ma 1.9 kOhma. sprawdziłem jeszcze serwisówkę i zgodnie z nią oporoność przy temperaturze 25 stopni powinna wynosić ok. 2kOhma. czyli jest ok. ktoś ma jakieś rzetelne informacje w tym temacie, które rozwieją wszelkie wątpliwości?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi