Normalnie niesamowite
Normalnie niesamowite
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
marcin.b2508
lepiej że teraz im to wyszło niż w tych górach bo ciekawie by nie było.
A ja byłem wczoraj u znajomego mechanika chwilę i oglądałem jak pewna osoba jeździ autem które niema kompletnie zawieszenia. Tuleje i gałki tak wybite że ręką wyrwać je można było.
A oto owoc mojej pracy. Nowy gadżet do bravo. Na zdjęciu widać grill ale w rzeczywistości jest niewidoczny. Siatka to był dobry pomysł i mam nadzieję że w tygodniu wyląduje juz w samochodzie.
Zdjęcie0456.jpg
Fajnie to wygląda, czekam na fote po montażu
A ja z żoną, szwagierką i jej chlopakiem bylismy dzisiaj na lodowisku pojeździć na łyżwach czuje, ze jutro zakwasy bedą
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Ano fajna, szwagierka nas wyciągnęła i nie żałuje Pierwszy raz od 15lat miałem łyzwy na nogach
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
A ja dzisiaj odkryłem nową ciekawą cechę systemu nawiewów.
Otóż sterując w górę/dół przyciskami od prędkości wiatraka nie można zejść niżej niż 1 (tj. zawsze będzie się kręcił wiatrak, na najwolniejszym biegu (Lybra ma tych biegów z 7 czy 8)).
No i ostatnio stojąc i czekając za żoną doznałem szoku Otóż całkowicie wyłączyłem wiatrak przy włączonym systemie klimatyzacji.
I co ciekawe, to kolejna niespodzianka.
Otóż wiatrak można wyłączyć, ale tylko w pewnym warunkach. Musi być ECON włączone, a temperatura musi być ustawiona na Lo. Zwiększenie temperatury o jeden skok z Lo na 18 powoduje włączenie nawiewu i blokadę wiatraka minimalnie na biegu 1. Wyłączenie ECON nawet z temperaturą na Lo powoduje blokadę i włączenie wiatraka czy dla przykładu włączenie AUTO z temperaturą na Lo - taki sam efekt. Przez 3 lata posiadania tego auta nigdy nie ustawiłem tak systemu nawiewów i temperatury, aby wybrać taką kombinację i móc wyłączyć wiatrak przy aktywnym systemie klimatyzacji
To kolejna rzecz po tym, jak odkryłem, że jadąc autem nie można otworzyć klapy bagażnika, dopiero po zatrzymaniu się guzik się aktywuje
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
michale, co do nawiewów, to sprawdzę u siebie, co do klapy to wiem, ze podczas pracującego silnika nie da się jej otworzyć z pilota, ale ze przycisk nie dziala podczas jazdy tego nie wiedziałem ;0
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Z pilota chmm przetestuję
Co do klapy to sprawdzone. Jak się zatrzymasz to tak po 1-2s guzikiem tym tutaj przy ręcznym idzie otworzyć klapę. Ja ruszysz natychmiast się deaktywuje.
Co do nawiewów to zrób tak.
Daj nawiew z zewnątrz (pierwszy przycisk na pomarańcz)
Włącz ECON (dioda pomarańcz)
Daj temperaturę na Lo.
Zjedź wiatrakiem do zera
Po 3 latach pierwszy raz dzisiaj włączyłem taką kombinację
Zaś kiedyś pamiętam znalazłem info, jak za pomocą naciśnięcia 3 klawiszy na systemie klimatyzacji wejść w menu. Nie pamiętam co tam można było robić, ale jakieś inne wartości się pokazywały. Nie pamiętam jednak zastosowania tego. Poszukam tą informację
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Moje słowa o "włączonym systemie klimatyzacji" nie oznaczały włączonej sprężarki, a system klimatyzacji = nawiewu.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
No OK, zrozumialem, jutro jak nie zapomne, to posprawdzam u mnie
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Z tą klapą to raczej logiczne panowie w każdym aucie gdzie jest elektroniczny zamek tylnej klapy tak jest.. U młodej w P206, u taty w Fabi, u jej kobitki w C3 - norma
Ja miałem intensywny koniec tygodnia.. Nie dość, że na uczelni sesja, jakieś projekty po godzinach w domu, na uczelnie też trzeba było coś porobić, potem piątek i sobota zjazd a w sobotę wieczorem imprezka u mnie w domu - taka karnawałowa
4,5 litra whisy i ok ~3 litrów wódki poszło.. ehh Niedziela była ciężka, a dziś zaspałem do roboty Impreza była do 7ej i na 14 osób
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 04-02-2013 o 09:37
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT