Normalnie niesamowite![]()
Normalnie niesamowite![]()
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
marcin.b2508
lepiej że teraz im to wyszło niż w tych górach bo ciekawie by nie było.
A ja byłem wczoraj u znajomego mechanika chwilę i oglądałem jak pewna osoba jeździ autem które niema kompletnie zawieszenia. Tuleje i gałki tak wybite że ręką wyrwać je można było.
A oto owoc mojej pracy. Nowy gadżet do bravo. Na zdjęciu widać grill ale w rzeczywistości jest niewidoczny. Siatka to był dobry pomysł i mam nadzieję że w tygodniu wyląduje juz w samochodzie.
Zdjęcie0456.jpg
Fajnie to wygląda, czekam na fote po montażu
A ja z żoną, szwagierką i jej chlopakiem bylismy dzisiaj na lodowisku pojeździć na łyżwachczuje, ze jutro zakwasy bedą
![]()
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
Ano fajna, szwagierka nas wyciągnęła i nie żałujePierwszy raz od 15lat miałem łyzwy na nogach
![]()
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
A ja dzisiaj odkryłem nową ciekawą cechę systemu nawiewów.
Otóż sterując w górę/dół przyciskami od prędkości wiatraka nie można zejść niżej niż 1 (tj. zawsze będzie się kręcił wiatrak, na najwolniejszym biegu (Lybra ma tych biegów z 7 czy 8)).
No i ostatnio stojąc i czekając za żoną doznałem szokuOtóż całkowicie wyłączyłem wiatrak przy włączonym systemie klimatyzacji.
I co ciekawe, to kolejna niespodzianka.
Otóż wiatrak można wyłączyć, ale tylko w pewnym warunkach. Musi być ECON włączone, a temperatura musi być ustawiona na Lo. Zwiększenie temperatury o jeden skok z Lo na 18 powoduje włączenie nawiewu i blokadę wiatraka minimalnie na biegu 1. Wyłączenie ECON nawet z temperaturą na Lo powoduje blokadę i włączenie wiatraka czy dla przykładu włączenie AUTO z temperaturą na Lo - taki sam efekt. Przez 3 lata posiadania tego auta nigdy nie ustawiłem tak systemu nawiewów i temperatury, aby wybrać taką kombinację i móc wyłączyć wiatrak przy aktywnym systemie klimatyzacji![]()
To kolejna rzecz po tym, jak odkryłem, że jadąc autem nie można otworzyć klapy bagażnika, dopiero po zatrzymaniu się guzik się aktywuje![]()
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
michale, co do nawiewów, to sprawdzę u siebie, co do klapy to wiem, ze podczas pracującego silnika nie da się jej otworzyć z pilota, ale ze przycisk nie dziala podczas jazdy tego nie wiedziałem ;0
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
Z pilota chmm przetestuję
Co do klapy to sprawdzone. Jak się zatrzymasz to tak po 1-2s guzikiem tym tutaj przy ręcznym idzie otworzyć klapę. Ja ruszysz natychmiast się deaktywuje.
Co do nawiewów to zrób tak.
Daj nawiew z zewnątrz (pierwszy przycisk na pomarańcz)
Włącz ECON (dioda pomarańcz)
Daj temperaturę na Lo.
Zjedź wiatrakiem do zera
Po 3 latach pierwszy raz dzisiaj włączyłem taką kombinację
Zaś kiedyś pamiętam znalazłem info, jak za pomocą naciśnięcia 3 klawiszy na systemie klimatyzacji wejść w menu. Nie pamiętam co tam można było robić, ale jakieś inne wartości się pokazywały. Nie pamiętam jednak zastosowania tego. Poszukam tą informację![]()
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
Moje słowa o "włączonym systemie klimatyzacji" nie oznaczały włączonej sprężarki, a system klimatyzacji = nawiewu.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
No OK, zrozumialem, jutro jak nie zapomne, to posprawdzam u mnie![]()
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomócSkładka Klubowa
Z tą klapą to raczej logiczne panowiew każdym aucie gdzie jest elektroniczny zamek tylnej klapy tak jest.. U młodej w P206, u taty w Fabi, u jej kobitki w C3 - norma
Ja miałem intensywny koniec tygodnia.. Nie dość, że na uczelni sesja, jakieś projekty po godzinach w domu, na uczelnie też trzeba było coś porobić, potem piątek i sobota zjazd a w sobotę wieczorem imprezka u mnie w domu - taka karnawałowa
4,5 litra whisy i ok ~3 litrów wódki poszło.. ehhNiedziela była ciężka, a dziś zaspałem do roboty
Impreza była do 7ej i na 14 osób
![]()
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 04-02-2013 o 09:37
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT