Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
mnie cos stuka w tylnym prawym słupku oszukałem sie orozkręcałem ostukałem i nic nie wiem co to jest, stuka na nierównosciach albo na przechyleniach
Z braku czasu wpadam na chwilę. Dziś wróciłem do domu od niedzieli (wzywali w nocy do pracy, o 3 nad ranem).
Odebrałem dziś na poczcie przesyłkę a w niej belki bazowe i uchwyty do rowerów auto-maxi. Szybko zamontowałem bo jutro wyjazd i zabieram ze sobą rowery może uda się trochę pojeździć.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
ehh w nocy zepsuł mi sie zatrzask (czy jak to sie nazywa) od pasa nie ma nikt do sprzedania?
damiano860 Na allegro są a jak nie kika BBMów było na części w odpowiednim dziale..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dziś przejechałem się do taty, zwaliłem koło, przód auta na kobyłkach i oglądałem czy gdzieśnie widać czy coś stuka.. No więc nie widać ale chyba jest delikatny luz (czuć lekkie puknięcia) na drążku lub co gorsza maglownicy.. Nie wiem tzn. jak szarpie do siebie/od siebie to nic nie czuje ale jak się kierownicą lewo prawo lekko rusza to na drążku jakby czuć było pyknięcie.. Ale żeby od tego takie stukanie głośne przy ruszaniu to nie sądzę :/ Tak to nie widać żeby cokolwiek było wyeksplatowane
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
U mnie też czasami słychać głuche puknięcia przy ruszaniu i małych prędkościach. Do tej pory myślałem że z tyłu. Zajechałem na OSKP, panowie posłuchali, pojeździli pandą, pobujali nią na kanale i na koniec stwierdzili iż nie wiedzą co to (za mało puka) ale że pewno będę miał kolumnę kierowniczą do wymiany i że amortyzatory mam do dupy (ciekawe iż jak parę miesięcy temu na innym oskp przy okazji remontu tam zaglądali to było wszystko w porządku). Te jakże cenne informacje kosztowały mnie 30zeta.
No tylko u mnie nie są one głuche tylko głośne i wyraźne, słyszalne przez zamknięte szyby choć nie niosą się one po aucie.. Takie jakbyś w jakiś stalowy masywny element walnął np. dużym gwoździem tak że po iderzeniu gwóźdź dotykałby tego masywnego elementu.. Prócz tego puka na dziurach i to coraz bardziej..
A z nowości kupiłem dziś środek do czyszczenia silnika firmy K2 oraz zapisałem bravo do gazownika na następny poniedziałek.. Od 5ego czerwca będę pomykał na gazie
Edit:
Kasę udało mi się wkulać wcześniej i auto do gazownika odstawiam w środę wieczór - ostygnie i w w czwartek biorą go na warsztat. W piątek powinienem już jeździć na LPG.
Zestaw prawie najtańszy z możliwych bo reduktor alaska, wtryski reg fast, butla mała w kole (33L ~27 można tankować), komp AGC Compact..
Oby było bezproblemowo
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 28-05-2012 o 11:37
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wczoraj umyłem fiata ale że wyjeżdżałem od taty mokry (już było po 22giej więc nie wycierałem) to przez ten pył z drogi znów auto jest brudne
Umyłem też na szybko silnik środkiem K2 i powiem Wam że nie wiem jak ale to ogólnie działa
Jadę z kolei do taty padł mi lewy siłownik szyb - coś zazgrzytało przy opuszczaniu a podnoszenie zgrzyta mocniej i szyba nie ma siły się podnieść. Na razie nie było czas dochodzić - udało mi się ją domknąć i tak zostawiam - zamówię z allegro siłownik i będę wymieniał pewnie w następnym tygodniu bo dziś oddaje auto do gazownika a weekend mam na uczelni egzaminy ..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
a u mnie znów do wymiany osłona przegubu wew. z lewej strony. guma osłaniająca przegub jest cała w oleju. nie wiem co jest grane, przecież wymieniałem to w zeszłym roku...
słuchajcie, dostałem ofertę od mechanika na wahacze Teknorot po 160 zł za sztukę. robocizna z wymianą simeringów osłon przegubów (obie strony) 100 zł. to dobra cena?
Robocizna uważam że kwota śmieszna - jeżeli robi normalnie nie zastanawiałbym się A co do samych wahaczy to nie wiem - pierwsze o firmie słyszę..
Ja się planuję zabrać za zawieszenie we fiacie - nie wiem czy nie skończy się serwisie u kolegi bo sam nie mogę dojść co trzepie a jednak coś trzepie.. Dziś i jutro jeżdżę peugeotem młodej do roboty a tu jest cisza i mnie to wkurza
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Za robotę ok,ale o tel firmie to pierwsze bo słyszę
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi