Tak to takie same tarcze Fiat Coupe, Bravo HGT i Tipo Sedicivalvole maja takie same tarcze z przodu (mówimy o 285mm)
Tak to takie same tarcze Fiat Coupe, Bravo HGT i Tipo Sedicivalvole maja takie same tarcze z przodu (mówimy o 285mm)
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
srednicowo maja 284mm ale wysokosxia jest juz gorzej , coupe ma 39,4 hgt ma 43,5,
Qboss zobacz sobie na bbtp 2 str dzialu sprzedam, tam gosciu sprzedsje tarcze bo mu tarly o zacisk
U siebie mam tarcze Boscha i klocki Ferodo. Bez problemu przyjmują kilka hamowań z ponad 200 kmh. Tyle że to dopiero po poprawieniu chłodzenia innymi felgami.
Radzę też zainwestować w nowy i dobry płyn hamulcowy. Przy ostrym traktowaniu hamulca lubi się gotować i mamy miękki pedał.
Zimmermanna nigdy nie używałem ale słyszałem skrajnie różne opinie o ich tarczach, więc ich unikam.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
ja TRW i kolcki ferodo.. i nie ma sytuacji zeby nie hamował.. (głową w szybe)
Noo właśnie tak patrze i te zimermany muszę sobie darować a szkoda bo jakie by one nie były to miałem je za bardzo dobrą cenę - nic muszę szukać czegoś do HGT - teraz pytanie pchać się w coś nawiercanego na przód czy olać temat i kupić jakieś pełne ale dobrej firmy ??
dejv667 -Płyn mam wymieniony ,tak samo jak wszystkie przewody elastyczne - klocki na przód zamówię chyba ATE ewentualnie Ferodo - powiedz mi mocno ci pylą ?? Co do wentylacji to myślę że przy tomasonach mają aż nad to
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Nie zapomnij, ze do nawiercanych musisz kupić, tez klocki z wyższej pólki, ja myślę, ze zwykle tarcze w rozsądnej cenie i dobre klocki i bedzie hamować jak tralala
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
co do pylenia ferodo to nie jest takie zle...
Ja od lat kupuje Brembo albo Boscha i z sumie bez większych problemów. Z zasady biorę gładkie chociaż kolejne chcę kupić cięte tyle że "trochę" droższe.
Czy klocki Ferodo bardzo pylą nie umiem Ci powiedzieć. W obu samochodach mam ciemne felgi a do tego oba auta są regularnie myte.
Musi lub nie musi. Na pewno cięte tarcze szybciej zjadają klocki co w sumie jest logiczną konsekwencją. To jak szybko będą te klocki zjadać to już bardziej kwestia tego jak twarde klocki zastosujemy. Miękkie klocki z zasady błyskawicznie osiągają właściwą temperaturę pracy i dobrze hamują już od początku ale szybko znikają i na dłuższą metę nie są w stanie wytrzymać długotrwałego obciążenia temperaturą. Klocki twarde i bardzo twarde (np ebc red) są odporne na temperaturę i zużycie ale równocześnie potrzebują temperatury do poprawnej pracy. Można mieć niezłą niespodziankę przy porannym hamowaniu na pierwszych światłach.
Co wybrać? Na pewno dobrze jest na chłodno zastanowić się czego potrzebujemy. Kupno klocków za 500 funtów z myślą o codziennej jeździe to gruba przesada. Z drugiej strony kupno najtańszych klocków to albo brak hamulca albo wymiana klocków po 5 tyś km (miałem taki przypadek).
Myślę, że do codziennej, nawet intensywnej eksploatacji w zupełności wystarcza solidna średnia półka. Brembo, Ferodo, ATE - kupując coś z tych raczej ciężko będzie popełnić błąd.
Ewentualnie coś z linii "performance" którą praktycznie każdy producent ma w swojej ofercie
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
dejv667 - Widzisz dlatego zastanawiam się nad ATE akurat pylenie nie jest dla mnie sprawą nadrzędną bo raz że tak jak ty myje auto bardzo często a dwa moje felgi z racji konstrukcji dość skutecznie opierają się na kurzenie - generalnie teraz szczypie się nie co z kasą bo w tym miesiącu porobiłem trochę uprawnień które mnie dość mocno pocisneły po kieszeni a auto muszę mieć zrobione bo jak w końcu odbiorę papiery to chce je zabrać do Niemiec - a tam jak wiadomo nie ma przebacz jeśli chodzi o stan techniczny - ciągle myślę nad zestawem ATE- ATE ale mam jeszcze do wymiany przednią szybę (pęknięta w rogu) i amory z przodu + jakieś tak inne pierdoły i może być tak że mi nie wystarczy funduszy na lepsze tarcze - dla tego zastanawiam się nad połączeniem ATE + Textar (tarcze) - szukałem opini w necie ale ciężko znaleźć opinie która ostatecznie odpowie mi na moje pytanie - ATE jest dość miękkim klockiem i przydała by się odpowiednia tarcza ,Textar ma twarde klocki więc i tarcze pewnie będą twarde.
Co do Ferodo - obecnie to jest loteria bo część produkcji jest w Polsce i można trafić na niezłą kupę - dlatego wystrzegam się tych klocków
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Dziś a właściwie wczoraj zrobiłem mu płukanie układu paliwowego bo któryś wtrysk nie pracował tak jak powinien przez co auto powyżej 2K obrotów przykopcało nieco na biało - do tego celu zakupiłem Liqui Moly Diesel Spulung
Preparat starcza na 70L ropy ale najlepsze efekty daje gdy silnik karmi się tylko nim ,dlatego też zalałem na prawie pusty bak - Efekt auto zdecydowanie lepiej przyśpiesza ,silnik pracuje równiej i zniknęło dokopcanie na biało - tak więc dobra inwestycja
Na dziś jeszcze przewidziałem ,wymianę uszczelki pod pokrywą i jak starczy czasu odnowa nowego zawiasu - liczę że będzie nieco niżej
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Będzie cięcie? :-)
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Ok to o ile tył siadł niżej to problem w tym że teraz przód po założeniu jednej siedzi wyżej gdzieś o 1 cm niż na starych a teoretycznie H&R są niższe niż moje o cm ,nie wiem czy to dlatego że są nieubite czy może jeszcze nie jest ułożona - przejechałem się trochę i za wiele to nie dało nadal wizualnie siedzi wyżej niż tył co mnie strasznie irytuje - nie wiem co robić czy dać się temu ułożyć czy zostawić przód na Spaco. H&R są twardsze i lepiej się na nich jeździ ale efekt wizualny dla mnie obecnie nie do zaakceptowania :/
Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 15-05-2013 o 21:33
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
No i się poukładało ale siedzi tak samo jak na poprzednich ,wydaje mi się że moje były już uklepane przez co siedziały niżej niż powinny - z nowości podczas odkręcania koła ukręcił mi się jeden pływak - na całe szczęście obeszło się bez spawania bo resztę wykręciłem palcami ;]
Już zamówione 4 nowe bo skoro jedna kutwa się ukręciła to pozostałe też już pewnie za wesołe nie są. Przy okazji wpał podłokietnik z Mery - zakupiłem za 40 zł kompletny z nawiewami mieszkami i przełącznikiem - ponieważ stan był adekwatny do ceny postanowiłem go odświeżyć i pomalować - nie miałem zamiaru robić całego na czarno bo średnio by się to komponowało do całości więc dobrałem farbę i pomalowałem
Na foto jest już po matowaniu więc nie przedstawia faktycznego stanu w jakim go kupiłem - poniżej po malowaniu
Jutro dalszy ciąg prac - planuje odświeżyć czarne plastiki + zmienić zielony welur na czarny bądź szary tak aby pasował do foteli
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Te śruby to już widać swoje przeszły - jakim Ty to momentem przykręcasz?
Nie boisz się, że ten plastik szybko oblezie?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT