Powiem wam iż chętnie bym poznał inżyniera (księgowego?) który wymyślił iż panda nie będzie posiadać otwierania bagażnika z kabiny. I to nawet w drugiej z kolei najbogatszej wersji wyposażenia (dynamic) z fabrycznym centralnym zamkiem.
Na szczęście z Elektrykiem Piotrkiem udało się nam zaradzić temu. Kosztowało to trochę pracy i funduszy ale nie żałuję.
<-- klik
Guziczek powyżej lewarka zmiany biegów służy właśnie otwieraniu bagażnika. Lokalizacja przypadkowa nie jest gdyż w tym miejscu była zaślepka (plastikowa siateczka. Według elektryka od czujnika temperatury od klimy) więc obyło się bez wiercenia, rzeźbienia, wystarczyło kable przeciągnąć.
p.s. Nowa panda takoż ma otwieranie bagażnika ino z kluczyka . Pomyłka
Ostatnio edytowane przez ciril ; 15-05-2012 o 20:55
ciril nie widzę fotki bo fotosika mi wycina ale dorobienie takiego przycisku to ani bardzo skomplikowana operacja ani jakaś droga. Nie wiem gdzie masz go tam włożonego ale jeżeli jakaś siateczka była to faktycznie może tam czujnik temp od klimy jest i wtedy średnio fajnie że go tam przysłaniasz..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
fotkę daję w załączniku. specjalnie dla Ciebie. Jak to możliwe że fotosika ci wycina? Coś nie tak masz.
Brzydki guziczek prawda? Myślałem o innych lokalizacjach ale panu co mi to zakładał nie chciało się w plastikach wiercić. W sumie muszę przyznać iż wygodne miejsce.
Może założenie tego to nie jest strasznie skomplikowane (trzeba było dokupić zamek z siłownikiem) ale za to jaka wygoda i radocha teraz jest
Co do czujnika to problemu nie ma gdyż klimy brak więc i czujnika też.
Fotosika mi wycina bo tak mamy skonfigurowany serwer w pracy.. Nie rozumiem czemu wrzucacie fotki z jakiś zewnętrznych serwisów skoro na FKP tak fajnie się to robi..
Miejsce ok tylko ten przycisk - skąd Ty go wziąłeś? Od odkurzacza? Sa fajne i ładne przyciski nawet podświetlane..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
warsztat organizował. Mieli jeszcze taki ino czerwony :p
jakieś propozycje przycisku? Fajny jest od fiesty mk6 (okrągły do otwierania bagażnika) ale 50zł za takie cuś to ciut dużo.
Widziałem ten od fiesty.. 50zeta fakt ale byś miał elegancko..
Ja myślałem coś tego typu:
v19-21r-12y-s.jpg
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
hej
odgrzebię sprawę felg. powiedzcie czy zimą można jeździć na oponie o szerokości 195 czy lepiej na seryjnym kapciu 155?
Można a czemu by nie tylko zależnie gdzie jeździsz może być to niebezpieczne na lodzie i odsnieżonej drodze będziesz miał lepiej bo szerszy bieżnik = większa powierzchnia styku = lepsza przyczepność.. Natomiast na śniegu już diametralnie odwrotnie - zamiast wbijać się głęboko w śnieg wąskim kołem będziesz sobie tylko ubijał go pod kołami..
Różne były i są szkoły odnośnie opon na zimę - kiedyś prawie zawsze kupowało sie trochę węższe a teraz chyba tręd jest taki żeby kupować takie jak zaleca producent..
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
hmm w sumie zwykle jest to odśnieżona droga, i ok 200m ubitego przez auta śniegu. Trzecie w kolejności jest błoto pośniegowe (zanim pług przejedzie), kopny śnieg raczej sporadycznie. Pomijam iż w ostatnich latach pierwszy konkretny śnieg jest koło Nowego Roku. Wychodzi iż można zaryzykować szerszą oponę, lecz co by nie ryzykować lepszy byłby fabryczny rozmiar.
Cała rzecz w tym iż myślę o alu (w tym roku uda się pewno skompletować nowe alu i oponki ) i trzeba będzie jakieś oponki dobrać. I albo będą to letnie uniroyale (stalowe 13" były by wtedy na zimę) albo całoroczne Hankooki optimo 4s - ten sam model co m.in. ford i volswagen dają w USA na pierwszy montaż.
Jeżdżę mało i dość spokojnie (po emerycku ) więc poważnie się nad całorocznymi zastanawiam (chociaż droższe są, ale potem się na przekładkach oszczędza i nie trzeba mieć 2. kompletów).
ps.
odnośnie środka czyszczącego wtryski to jestem już po wypaleniu jednego baku (nieco powyżej 30litrów i pół buteleczki specyfiku). Efekty jakieś tam są ale na granicy placebo.
Ostatnio edytowane przez ciril ; 24-05-2012 o 10:45
Krótka piłaka: lepsze na zimę wspomniane całoroczne (szer. 195) czy fabryczne 155 zimowe?
Zdecydowanie na zimę lepsze fabryczne 155 zimowe - bez dwóch zdań!
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dokładnie Kolega Byrrt ma całkowitą rację Na zimę zakładaj węższe kapcie i typowo zimowe.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'