Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 151
Like Tree3lubi to!

Temat: Nowy Żuczek w rodzinie  

  1. #61
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ten patent z diodą dpf'a co ostatnio proponowałeś - super. No ale ten przełącznik ihmo będzie szpecił..
    pomyliłeś tematy chyba



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    W tygodniu jadę do znajomego on takie rzeczy fajnie rozwiązuje zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak myślisz podgrzewacz przed parownikiem lpg czy przed nagrzewnica?

  4. #63
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    pomyliłeś tematy chyba
    Fakt trochę się zakręciłem W związku z powyższym proponuję zastosować patent boch'a .
    Ja bym chyba montował ogrzewacz przed parownikiem - choć ciecz jest i tak w obiegu zamkniętym to jeżeli ciepło szybciej dotrze do parownika ten szybciej się nagrzeje i instalacja szybciej przełączy się na gaz. Na gazie silnik się szybciej rozgrzewa.. Choć zależy też na czym Ci zależy. U mnie w aucie prawdę mówiąc jest lodówka z rana i mimo że mam do pracy 25km to wcale jakoś mega rozgrzany nie dojeżdżam.. Wskazówka podnosi się już po paru kilometrach, wieje ciepławe powietrze, nagrzewnica w miarę świeża więc to nie jej problem a w aucie raczej chłodno.. Zanim się te wszystkie plastiki i inne rzeczy w aucie rozgrzeją ja już dojeżdżam do pracy.. Jestem ciekaw czy zaobserwujesz znaczącą różnicę. Kiedyś czytałem porównania ludzi to pisali że to jednak coś daje..

    Kiedyś przez chwilę myślałem o dołożeniu gdzieś na nagrzewnicy dodatkowej grzałki powietrza - coś jak w suszarce.. Ale na myśleniu się w sumie skończyło..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #64
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Ja do roboty mam niecałe 8km a po 2 km przy temp 0 mam już lpg. Zależy mi na szybszym przelaczeniu i szybszym ciepłym powietrzu. W sumie u mnie po 5 km jest już w miarę dobrze.

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No ja przy 0'C to nawet jade na lpg po niecałym kilometrze, ale co z tego jak w aucie zimno Tak więc jak uważasz.. Jeśli Ty nie masz problemów z ogrzewaniem to wstawiałbym przed parownik żeby to bardziej jego grzało..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Po obejrzeniu autka myślę że za pracownikiem będzie najwięcej miejsca. Niemniej będę robił wszystko żeby założyć go przed nim.

  8. #67
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    20141128_101445.jpg
    Dziś wyczyściłem podgrzewacz, wykręciłem mocowanie i świece. Wszystko poszło pod szczotkę i potem benzyna. Świece są sprawne więc mam nadzieję że będzie to działało. Po przemysleniu bede jednak robił to na przycisk zamontowany w bocznej części tunelu mniej więcej na wysokości drążka zmiany biegów. Powód prosty chcę mieć nad tym kontrolę.

  9. #68
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    DOGRZEWACZ PŁYNU CHŁODNICZEGO ZE STEROWNIKIEM 12V (4837988552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    tu masz nawet fajny patent. mają na dwie lub trzy świece. skoro już masz podgrzewacz to możesz się ich instalacją zainspirować. mają jakiś termo wyłącznik w instalację wpięty. widziałem kiedyś na forum jakiś manual i tam rozłączał przy 65 stopniach wyłącznik termiczny jakiś samochodowy.

  10. #69
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Widziałem to coś. Ją nie chce żeby mi to się uruchamiało do temp. 0° a przy Tym rozwiązaniu lub przy wpieciu w moduł będzie. Mi wystarczy ze się na lpg zrzuci

  11. #70
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Dziś dostałem ustne info o tym na ile pan z ubezpieczalni wycenil bravo. Oczywiście zrobił to na podstawie zdjęć które ja mu wysłałem bo sam się nie pokwapil. A więc za uszkodzona klamke, otwarte przednie drzwi z lekkim dolkiem, otarte tylne drzwi i zderzak oraz zarysowana druga klamkę daje 2tys.

  12. #71
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Oj. Jak zwykle powiadomienia o odpowiedziach dochodzą mi w sposób dość wybiórczy i przegapiam różne rzeczy.
    Ja jak kolega byrrt też bym wolał oddać auto komuś i nie naciągać się z Ubezpieczycielem. Plus taki, że można potestować autko zastępcze
    Ale ja to ja.
    Wydaje mi się że 2 tysiące za 3 elementy + klamkę to nie jest strasznie tragicznie. Choć mogło by oczywiście być lepiej.

  13. #72
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    źle nie jest oczywiście ale zamiast malować wole kupić w kolor elementy. Zawsze to oryginał a takie coś w centrum odszkodowań nie wchodziłoby w gre.

  14. #73
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Dziś rano po całym wczorajszym dniu i nocy poszedłem odpalić auto. Okazali się ze rano bylo -17 więc postanowiłem nagrać jak odpali moje stilo. I jakie było moje zaskoczenie http://youtu.be/N6qZwXvRaCc

  15. #74
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Benzyna to nie ropniak - odpala bez jęknięcia i w niższych temp
    Ten przycisk od gazu tak sobie tam wisi?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #75
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Po ostatnich latach jazdy na ON takie odpalanie to istna poezja. Tak przełącznik lpg sobie stoi oparty o licznik.


 
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nowy samochód...
    Napisany przez Sapphiron na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-01-2017, 09:42
  2. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 05-01-2013, 15:47
  3. Lancia Ypsilon na rynku polskim: nowa perła w rodzinie
    Napisany przez ubek na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-06-2011, 13:12
  4. Nowy
    Napisany przez zigi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-09-2009, 19:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl