Amples kolego naucz się używać opcji "Cytuj WYŻEJ zaznaczony tekst" bo cytujesz nie moje słowa a mnie podajesz jako autora..
Amples kolego naucz się używać opcji "Cytuj WYŻEJ zaznaczony tekst" bo cytujesz nie moje słowa a mnie podajesz jako autora..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Panie... ale nagrał byś też stukanie silnika na wyższych obrotach A najlepiej dodając gazu powiedzmy między 2-2.5 k rpm
http://www.youtube.com/watch?v=E_mp8...ature=youtu.be coś w tym stylu, tutaj dla przykładu panewka stuka jak cholera
Ostatnio edytowane przez limen77 ; 23-01-2014 o 14:12
Limen teraz jak jechałem to następny bieg wbijam przy 2000tyś obr/min bo zaczyna stukać.Nie chcę go tak męczyć
Zrobiłem też screen z podłączenia się pod wariator.Coś jest nie tak,jak podał Amples na stronie 5 jest napisane,że wszystkie pozycje mają być na zielono.U mnie niestety "Paliwo" jest na czerwono i mimo że silnik pracował na gazie,program dalej pokazywał "Benzyna".
Zapytałem też na Autokąciku i dostałem odpowiedź że nie da się go wyłączyć,a jeżeli nie chcę żeby pracował,to powinienem mu wpisać kąt wyprzedzenia 0*.
A tak wygląda screen:
tap.JPG
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
a moze mapy rozjechane..
Dziwne, że pracując na LPG pokazuje benzyna. Da się go jednak wyłączyć. Tutaj instrukcja PL - STAG-TAP-01_02_v1-3-3.pdf
Na stronie 4 masz schemat wyprowadzeń kabli. Należy mu odciąć "główne" zasilanie, wtedy wyłączysz go, to jak widzę tutaj w tabelce jest to kabel pod pozycją 8, +12V, niebieski.
Wygląda na to że nie dostaje +12V z elektrozaworu gazu i dlatego nie wie że jest włączony gaz.Popatrzę na to ale jak będzie ciepło.Dzisiaj niestety umarł kolejny zamek,tym razem w drzwiach kierowcy.Jutro jadę ściągać miskę,to autko troszkę postoi w ciepłym garażu i mam nadzieję że te problemy z zamkiem mu przejdą.Najlepsze jest to że zaświeciła się rezerwa paliwa a ja nie mogę otworzyć klapki bo całe auto jest dalej pokryte grubą warstwą lodu.
Oczywiście olej do silnika mam w bagażniku który jest zaspawany przez lód
Ostatnio edytowane przez Zielony ; 24-01-2014 o 23:38
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Zielony miałem dokładnie taki sam problem jak Ty,cale auto oblodzone. Gość w sklepie doradził mi to claren -80°C z K2,przelałem preparat to butelki z sprayem i psikałem całe auto,wszystkie drzwi,zamki uszczelki i powiem że preparat dał rade. Wszystkie drzwi otwieram, zamki działają. Może spróbuj tego
Seba Lucyna postała parę godzin w ciepłym garażu i problemy z zamkami zniknęły Udało mi się otworzyć wlew paliwa i klapa bagażnika też po dłuższym czasie puściła.
Autko się odmrażało a ja leżałem pod spodem i kręciłem śruby.Powoli zaczynają mnie wkurzać Włosi ze swoimi pomysłami.Pierwszy problem to tylna łapa silnika.Trzeba ją całkiem zdemontować bo nie ma dojścia żeby odkręcić dwie śrubki od miski,drugi problem to uszczelniacz którym posmarowana jest miska (pomógł młotek i przecinaki) ale najlepszy numer czeka na samym końcu,czyli zdjęcie miski.Jak by nie robił to przeszkadzała skrzynia biegów,blacha montażowa katalizatora i jego osłony no i oczywiście z drugiej strony ktoś przykręcił sanki
45 minut,tyle trwało kombinowanie jak ją wyjąc i na szczęście się udało.Byłem przerażony jak ja to teraz złoże,a dodatkowo musiałem to zakładać z uszczelką.Na szczęście poszło jak z płatka i ogólnie składanie szło bardzo dobrze i nadrabiałem stracone godziny przy rozbiórce.
Oglądnąłem wszystkie cztery panewki korbowe i jedną podporę wału.Na żadnej z nich nie znalazłem nic złego.Tak wyglądała jedna z nich
Panewka.jpg
Przy okazji wyczyściłem miskę w środku i wylałem z niej wodę Niestety ale było sporo mleka i trochę wody w postaci luźno pływających kropel.Nie wiem tylko czy była to woda czy płyn.Tato ma spróbować oddzielić ten płyn i zobaczyć co to jest.
Tak więc 1-0 dla Lucyny Jak stukało tak stuka.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Jakieś nowości masz? Z ciekawości rozglądałem się za Lybrą właśnie 1.6 i chętnie czytam Twój wątek
Na razie nic się nie dzieje bo autko stoi.Niestety ale rozłożyła mnie choroba i nigdzie nie ruszam się na krok.Muszę trochę pojeździć żeby się upewnić co to tak stuka o ile za nim się dowiem nie wyjdzie wcześniej korba bokiem.Sytuacja prosta nie jest ale nikt nie mówił że będzie łatwo.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Oj. To wracaj do zdrowia szybka.
Niestety ale łatwo nie jest.Byłem dzisiaj ponownie u lekarza bo leki nie działają
Przy okazji podjechałem na warsztat żeby zapytać ile mechanik by wziął za przekładkę silnika i usłyszałem około 600zł.Dodając do tego cenę silnika chyba będę musiał się posiłkować .......
Ostatnio edytowane przez Zielony ; 03-02-2014 o 20:32
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
A jakie uszkodzenie byś obstawiał. Bo już wykluczyłeś panewki, to co innego może tak stukać? A może wałek rozrządu stuka?
Wygląda na sworzeń na którymś cylindrze.Muszę trochę pojeździć to luz się powiększy i wtedy będzie wiadomo gdzie tak stuka.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
słuchaj Zielony a ogólnie jak jedziesz i wdepniesz to ma odejście ? bo tu może być coś z rozrządem a nie z sworzniem może zawory, popychacze. bo kupić silnik to nie problem, ale kupić dobry silnik to już inna sprawa.
Uchol znany też jako Maciar