ja na dniach miesiaca wrzesien pewnie bede kupywal olej taki jak twoj - bo zostalo mi na dolewke z ostatniego razu to nie bede firmy zmieniac...Ile zaplaciles za te 4 litry??
ja na dniach miesiaca wrzesien pewnie bede kupywal olej taki jak twoj - bo zostalo mi na dolewke z ostatniego razu to nie bede firmy zmieniac...Ile zaplaciles za te 4 litry??
Bardzo dobry olej.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No tak, cos tam o uszy mi sie odbiło
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
kiedy kupiłem auto silnik zalany byl olejem GM 10W40. to bardzo tani olej, który można wyrwać w cenie 50 zł za 5L bańkę. opinie ma różne. łącznie z takimi, że jest to zwykły olej mineralny, bez jakichkolwiek dodatków syntetycznych. pisał to jakiś koleś, który zrobił badania laboratoryjne tego oleju. czy to prawda, nie wiem. cena jednak mówi sama za siebie. obiektywnie muszę stwierdzić, że silnik chodził nienajgorzej na tym oleju. popychacze zimą stukały może przez 5 sekund. wycieków specjalnie nie odnotowałem. od wymiany do wymiany zrobiłem łącznie lekko ponad 0,5L dolewek. czyli nieźle. postanowiłem jednak zalać silnik czymś lepszym i rok temu zmieniłem olej na Valvoline Max Life 10W40. olej dużo lepszy, jednak zimą dały o sobie znać popychacze. hałasowały dość długo po odpaleniu. nawet do 15 sekund. wyczytałem, że Liqui Moly takie objawy potrafi zniwelować. zobaczymy. wydaje mi się, że auto ze swoim przebiegiem powoli dobija terminu remontu silnika (250 tys. km) i jakiekolwiek zabawy w zmianę oleju niewiele pomogą. coż, przekonam się zimą
4L bańka Liqui Moly MoS2 10W40 to koszt 98 zł.
Ostatnio edytowane przez boch ; 09-07-2013 o 20:21
dzisiaj się lekko wkur.. zanim się wkur konkretnie, proszę uczonych w piśmie o odpowiedź na pytanie - co jest przedmiotem poniższej oferty?
MEGAPOL - samochodowe instalacje gazowe - LPG - auto gaz - autogaz
W zestawie:
Uwaga!
Firma Czaja zaprzestała produkcji tego typu filtra jako jeden element - w zamian sprzedajemy filtr w dwóch częściach:
1. filtr gazu fazy lotnej FL01K 12mm / 12mm - 1sztuka
2. jako osobny element - korpus czujnika temperatury 12mm/12mm z króćcem do pomiaru ciśnienia 5mm - 1 sztuka
czyli według mnie i tego co mają w ofercie napisane to filtr + ten trójnik.
zaskoczę Cię. w paczce dostałem jedynie trójnik i to bez króćca pod wężyk czujnika pomiaru ciśnienia (!!!). paczka doszła po dwóch tygodniach i mailowej interwencji. jednym słowem kompromitacja.
Ostatnio edytowane przez boch ; 11-07-2013 o 00:04
Haha, co za ćwoki.. Swoją drogą licząc przesyłkę wyjdzie Ci podobnie jakbyś zapłacił u gaziarzy z wymianą..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
no niespecjalnie. ESGI2 posiada dość charakterystyczny filtr fazy lotnej z króćcami pod czujnik temperatury i czujnik ciśnienia. jak wspomniano w ofercie, firma Czaja zaprzestała produkcji tychże filtrów, w związku z czym konieczna jest przeróbka zwykłego filtra. za coś takiego gazownicy biorą sobie ponad 50 zł. z oferty wynika jasno, iż w cenie 22 zł otrzymuję filtr oraz trójnik z króćcem. z ciekawości zajrzałem do innych działów sklepiku i odkryłem, że nic tutaj nie trzyma się kupy z punktu widzenia finansowego. sam trójnik (bez króćca) tyle że z końcówkami fi 11 to koszt 15 zł. a gdzie tu jeszcze filtr oraz króciec... bez sensu. kompletnie. napisałem już do nich paszkwila. czekam na reakcję
To jaki problem to przerobić? Daj spokój jakieś dziwne masz tam rozwiązania w tej instalacji.. Kup potrzebne graty i ładnie zrób jak trza
W handlu pojęcie logiki traci swój pierwotny sens Wydaje mi się że cena jak najbardziej realna. Koszt takiego filtra to grosze (sądzę, że ok 2-3zł w produkcji), trójnik będzie najdroższy ze względu na materiał i obróbkę CNC..
A Ty tam do nich nie pisz tylko zadzwoń i od razu ich ciśnij..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No niesamowite, ciśnij ich az do skutku
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
wiedziałem. wiedziałem, że jak zadzwonię to po drugiej stronie usłyszę babę baby i motoryzacja to jak musztarda z dżemem. obiecano mi brakujące fanty dosłać. wkur jest to, że coś co miało przyjść w ciągu 3-4 dni zamieni się w 4 i pół tygodnia. żenada.