nr 1 na rysunku, poduszka amortyzatora na allegro kolo 70 zl za sztuke
nr 1 na rysunku, poduszka amortyzatora na allegro kolo 70 zl za sztuke
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
tak, sciagacz jest niezbedny bo poducha i nakretka trzyma od gory sprezyne ja sciagacze kupilem za ok 30 zl
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
A na skp patrzyłeś na kielichy od góry (po ściągnięciu osłon) jak szarpał autem? Powinno być widać lub czuć (trzymając palcem) lekkie puki.. Podnięś przód, ściągnij koła albo nawet nie i niech ktoś lekko kierownicą lewo prawo rusza a Ty trzymaj za drążki.. Mogą być wywalone właśnie one lub co gorsze maglownica..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
końcówki i drążki możesz sprawdzić ale pisałeś że nie ma luzów w zawieszeniu. należało by sprawdzić czy nie puka sama przekładnia. Luz robi się na listwie który można dość często wyczuć podczas spr ukł kierowniczego jaki i również słychać stukanie wewnątrz przekładni. wówczas przekładnie trzeba oddać do regeneracji lub wymienić na nową.
co do zawieszenia to podjedź sobie do HPA na podkarpacką do rzeszowa oni się tym zajmują i ich szczerze polecam daleko nie masz, a będziesz wszystko wiedział w temacie
Dzisiaj rano doszedł kolejny objaw. Zaczęło mi się tłuc nawet przy dodawaniu gazu i ujmowaniu. Muszę coś z tym zrobić, bo nie mam radia , to nawet nie ma co podgłośnić żeby nie przeszkadzało
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
W sumie chyba masz racje, z przemysłowej (praca) to już rzut beretem. Oby coś wymyślili.
Za radą kolegi franek552 pojechałem do HPA w Rzeszowie. Diagnoza niestety nie była zbyt radosna. Uszkodzona jest przekładnia kierownicza. Pan mechanik powiedział że koszt regeneracji do 600zl. Wymiana przekładni u nich w zakładzie 260zl + 70zl geometria. Mówi że ze za 300 zl by to zrobili, jako że u Nich robiłem diagnostykę. Summa summarum to naprawa może wynieść nawet 900 zl. To jest 1/3,może nawet więcej, wartości auta. Nie wiem teraz co z tym zrobić.Powiedzcie mi, wymiana popularnej maglownicy, to jest skomplikowana czynność? Dam rade to jakoś zgrzebać samemu?
jak masz specjalny klucz np do odkręcenia drążka kierowniczego i znasz sie na rzeczy to tak ale geometrie i tak bedziesz musiał ustawiać bo sam nie masz takiej mozliwości, ja osobiście wolałbym to dać fochowcom do zrobienia
btw w HPA jak regenerują dostajesz gwarancje na jakiś czas (nie pamiętam ile)
wnioskuje ze jak masz 1,4 to wspomagania nie masz, moze warto popatrzec na allegro tam sa nowe lub regenerowane magle z gwarancja 12 miesieczna za ok 300 zl
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA FIAT SIENA PALIO BEZ WSPO (3134125766) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Przeszukałem wczoraj neta i znalazłem dwie pozycje.Na jedną z nich się zdecyduje, może mi coś doradzicie.
Przekładnia kierownicza maglownica Palio, Siena, Albea - 82491036 + końcówki kie -
Piszą, że oryginał FIAT
Przekładnia kierownicza FIAT PALIO/SIENA
Druga to GENERAL RICAMBI. Którą wziąć? Najważniejsze ze na obie jest 2 lata gwarancji.
Najważniejsze pytanie.Czy dam rade to samemu zrobić?Trzeba opuszczać sanki żeby wymienić maglownice,czy może da rade wydrzeć gdzieś bokiem?Nie ukrywam że 300 zl to sporo pieniędzy i jeśli nie było by to zbyt skomplikowane to bym się tego podjął.
w pierwszym linku co podałęs z unto.pl nie piszą jaki rodzaj silnika a w drugim znowu rozstrzał silników (czytaj kazdy) a z tego co wiem to nie każda pasuje do kazdego motoru ja oddałęm do regeneracji ale mi zrobili w sumie za 700 z wymianą bez geometri
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Słuchaj, szukałem po numerze katalogowym z e-per i te dwie pozycje się zgadzają. W pierwszym linku w zestawie są jeszcze końcówki drążków i chyba ku temu będę się skłaniał. Tochę krucho z kasą i chyba będę musiał sam to zmęczyć. Mam nadzieje że się ktoś wypowie na temat naprawy, troszeczkę mnie naprowadzi.
Dzisiaj kurier przyniósł paczuszkę. W środku maglownica.
Obraz 020.jpg
Oryginalne maglownice dla fiata robi TRW?? Na końcówkach jest wybite FIAT TRW, a na maglu TRW.
Weszedłem pod auto i wygląda,że bez opuszczania sanek ona nie wyjdzie
Obraz 019.jpg
A potrzebne jest ok 11cm. Ja nie mam niestety możliwości opuszczenia sanek, więc będę musiał chyba zaprowadzić go do warsztatu.
W kolejce czekają zabawki
Obraz 021.jpg