Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 33 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 485
  1. #181
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja mam wycieraczki motgum w sumie 23 zł za obie na przód i teraz jak przyszły te sniegi to własnie je wymieniłem bo stare z tesco juz skakały po szybie a teraz poezja zupełnia inna twardosc gumy pół roku na wycieraczki to sporo
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ja mam listwowe dipp 25 zł dwie sztuki i na razie ładnie zbierają po mimo srogich mrozów i tego ze nawet raz je chamsko od szyby oderwałem. Co do ramienia tylnej wycieraczki widziałem że są tez zamienniki które maja wymienne pióro, czyli jest to metalowe ramie z hakiem ale to brzydko wyglądać będzie.

  4. #183
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    30 zł w sumie nie tak strasznie dużo, a czasem ta tylna wycieraczka się przydaje
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  5. #184
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    czasem ta tylna wycieraczka się przydaje
    Oszalałbym chyba bez tylnej wycieraczki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #185
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Yhm. Najgorsze jest to że w sedanach jej nie ma. Często jak pada deszcz, albo trochę śniegu zostawało, to drażniło strasznie
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  7. #186
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Oszalałbym chyba bez tylnej wycieraczki
    7 lat żyłem beż tej wycieraczki bo była zatarta w tulei

  8. #187
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    A ja praktycznie zawsze miałem, a teraz muszę jeździć bez tylnej wycieraczki i powiem Wam, ze strasznie jej brakuje
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #188
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dlaczego właśnie w sedanach nikt na to nie wpadł żeby wycieraczka była?? Wim będzie to wyglądać dziwnie ale może się kryć pod linie klapy bagażnika przecież

  10. #189
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No, sedany to tragedia z tą wycieraczką.

    Chociaż, ja i tak jestem bardziej za kombi
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  11. #190
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dzisiaj zająłem sie swoim palio z racji że miałem wolny garaż i naprawiłem parę irytujących mnie usterek. np woda do połowy prawej tylnej lampy. winna była skremniała i źle oprawiona uszczelka. Przy okazji zmieniłem osmolone i poczerniałe żarówki stop oraz kierunkowskazów z racji tego że odpadł od nich cały pomarańczowy kolor i migały na biało.

    DSC00197.JPGDSC00198.JPGDSC00199.JPGDSC00200.JPGDSC00202.JPG

    Następnie zabrałem się za listwę światła stop . Nie działało już ponad 4 punkty, co bardzo nie irytowało.

    Aby listwa świeciła bezawaryjnie następne parę lat wymieniłem wszystkie 10 żarówek przez co zyskałem też na mocy światła gdyż poprzednie żarówki były już mocno przydymione
    DSC00203.JPGDSC00204.JPGDSC00205.JPGDSC00206.JPG

    a oto efekty mojej pracy :
    DSC00207.JPGDSC00208.JPGDSC00209.JPGDSC00210.JPG

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Po tej operacji zabrałem się za komorę silnika.

    Niestety w dalszym ciągu obroty falowały pomimo czyszczenia krokowca. Dlatego postanowiłem zadziałać czyszcząc przepustnicę.

    Załącznik 6174Załącznik 6175Załącznik 6176Załącznik 6177

    Silnik umyty przepustnica wyczyszczona no i dupa.. obroty dalej wysokie co prawda spadają do 900 ale po mocnym dodaniu gazu po prostu zawieszają się. Nawet jak wykręcę go do 5tyś i odpuszczę to obroty lecą równomiernie aż do 2 tys gdzie robią chwilowe zawieszenie a potem coś je odcina do 1tyś po czym do 900. Często tez gdy silnik jest gorący i stoję np na światłach to obroty nagle wzrastają do 1,5 2 tys i odcina je chwila spokoju i znów...

    Płakać mi sie chce bo nie wiem co to.

    Dlatego też żeby się czymś zająć zmieniłem przewody zapłonowe.

    Załącznik 6178Załącznik 6179Załącznik 6180Załącznik 6181Załącznik 6182

    przy okazji dokumentuje wcześniejszą wymianę oleju . Uwage zwraca przebieg wpisany na karteczce Ale jeszcze ciekawsze było zdziwienie mechanika gdy wpisywał ten przebieg ahh nowe zegary świetnie tuszują 260tyś Załącznik 6183

  12. #191
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    wiele załączników nie weszło
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #192
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v

  14. #193
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Filmik obrazuje problem
    Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 29-12-2012 o 20:03 Powód: źle wklejony link

  15. #194
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    1,4 z obrotomierzem fajnie ale wracając do problemu - zimno było na dworze ? kiedy ostatnio był jeźdzony ?

    mnie tez sie czasami tak zacinają obroty - ale jak sie silnik troche zagrzej to to ustepuje wiec obstawiam ze to krokowiec ale moze byc rownie dobrze czujnik połozenia przepustnicy i nie wiem czy az takie objawy moze powodowac czujnik temperatury zasysanego powietrza - interfejs by sie przydał do podpiecia pod komputer
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #195
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Tak 1,4 z obrotomierzem byłem jednym z pierwszych na tym forum którzy tego sie podjęli . Niema niestety gdzie go podpiąć choć chętnie bym to zrobił temperatura 5 stopni bo to w garażu było wiem że nigdy mu sie tak nie działo nawet w największe mrozy chwile pochodził przy obrotach 1,5 tyś potem spadało do tysiąca albo 900. Jest to strasznie irytujące bo coś daje w dupę i auto chodzi jak chce raz ma szybkie obroty raz wolne raz sam je ucina i znów rosną oszaleć można.

    Jeżdżony jest prawie codziennie minimum 50 km
    Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 30-12-2012 o 11:51


 
Strona 13 z 33 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 18:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 18:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 14:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 22:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 11:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl