ja mam wycieraczki motgum w sumie 23 zł za obie na przód i teraz jak przyszły te sniegi to własnie je wymieniłem bo stare z tesco juz skakały po szybie a teraz poezja zupełnia inna twardosc gumy pół roku na wycieraczki to sporo
ja mam wycieraczki motgum w sumie 23 zł za obie na przód i teraz jak przyszły te sniegi to własnie je wymieniłem bo stare z tesco juz skakały po szybie a teraz poezja zupełnia inna twardosc gumy pół roku na wycieraczki to sporo
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
ja mam listwowe dipp 25 zł dwie sztuki i na razie ładnie zbierają po mimo srogich mrozów i tego ze nawet raz je chamsko od szyby oderwałem. Co do ramienia tylnej wycieraczki widziałem że są tez zamienniki które maja wymienne pióro, czyli jest to metalowe ramie z hakiem ale to brzydko wyglądać będzie.
30 zł w sumie nie tak strasznie dużo, a czasem ta tylna wycieraczka się przydaje
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Yhm. Najgorsze jest to że w sedanach jej nie ma. Często jak pada deszcz, albo trochę śniegu zostawało, to drażniło strasznie
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
A ja praktycznie zawsze miałem, a teraz muszę jeździć bez tylnej wycieraczki i powiem Wam, ze strasznie jej brakuje
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Dlaczego właśnie w sedanach nikt na to nie wpadł żeby wycieraczka była?? Wim będzie to wyglądać dziwnie ale może się kryć pod linie klapy bagażnika przecież
No, sedany to tragedia z tą wycieraczką.
Chociaż, ja i tak jestem bardziej za kombi
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Dzisiaj zająłem sie swoim palio z racji że miałem wolny garaż i naprawiłem parę irytujących mnie usterek. np woda do połowy prawej tylnej lampy. winna była skremniała i źle oprawiona uszczelka. Przy okazji zmieniłem osmolone i poczerniałe żarówki stop oraz kierunkowskazów z racji tego że odpadł od nich cały pomarańczowy kolor i migały na biało.
DSC00197.JPGDSC00198.JPGDSC00199.JPGDSC00200.JPGDSC00202.JPG
Następnie zabrałem się za listwę światła stop . Nie działało już ponad 4 punkty, co bardzo nie irytowało.
Aby listwa świeciła bezawaryjnie następne parę lat wymieniłem wszystkie 10 żarówek przez co zyskałem też na mocy światła gdyż poprzednie żarówki były już mocno przydymione
DSC00203.JPGDSC00204.JPGDSC00205.JPGDSC00206.JPG
a oto efekty mojej pracy :
DSC00207.JPGDSC00208.JPGDSC00209.JPGDSC00210.JPG
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Po tej operacji zabrałem się za komorę silnika.
Niestety w dalszym ciągu obroty falowały pomimo czyszczenia krokowca. Dlatego postanowiłem zadziałać czyszcząc przepustnicę.
Załącznik 6174Załącznik 6175Załącznik 6176Załącznik 6177
Silnik umyty przepustnica wyczyszczona no i dupa.. obroty dalej wysokie co prawda spadają do 900 ale po mocnym dodaniu gazu po prostu zawieszają się. Nawet jak wykręcę go do 5tyś i odpuszczę to obroty lecą równomiernie aż do 2 tys gdzie robią chwilowe zawieszenie a potem coś je odcina do 1tyś po czym do 900. Często tez gdy silnik jest gorący i stoję np na światłach to obroty nagle wzrastają do 1,5 2 tys i odcina je chwila spokoju i znów...
Płakać mi sie chce bo nie wiem co to.
Dlatego też żeby się czymś zająć zmieniłem przewody zapłonowe.
Załącznik 6178Załącznik 6179Załącznik 6180Załącznik 6181Załącznik 6182
przy okazji dokumentuje wcześniejszą wymianę oleju . Uwage zwraca przebieg wpisany na karteczce Ale jeszcze ciekawsze było zdziwienie mechanika gdy wpisywał ten przebieg ahh nowe zegary świetnie tuszują 260tyś Załącznik 6183
wiele załączników nie weszło
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Załącznik 6204Załącznik 6205Załącznik 6206Załącznik 6207 to przepustnica
Załącznik 6208Załącznik 6209Załącznik 6210Załącznik 6211 to kable
A to kartka DSC00216.JPG
Filmik obrazuje problem
Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 29-12-2012 o 20:03 Powód: źle wklejony link
1,4 z obrotomierzem fajnie ale wracając do problemu - zimno było na dworze ? kiedy ostatnio był jeźdzony ?
mnie tez sie czasami tak zacinają obroty - ale jak sie silnik troche zagrzej to to ustepuje wiec obstawiam ze to krokowiec ale moze byc rownie dobrze czujnik połozenia przepustnicy i nie wiem czy az takie objawy moze powodowac czujnik temperatury zasysanego powietrza - interfejs by sie przydał do podpiecia pod komputer
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Tak 1,4 z obrotomierzem byłem jednym z pierwszych na tym forum którzy tego sie podjęli . Niema niestety gdzie go podpiąć choć chętnie bym to zrobił temperatura 5 stopni bo to w garażu było wiem że nigdy mu sie tak nie działo nawet w największe mrozy chwile pochodził przy obrotach 1,5 tyś potem spadało do tysiąca albo 900. Jest to strasznie irytujące bo coś daje w dupę i auto chodzi jak chce raz ma szybkie obroty raz wolne raz sam je ucina i znów rosną oszaleć można.
Jeżdżony jest prawie codziennie minimum 50 km
Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 30-12-2012 o 11:51