Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 25 z 86 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575 ... OstatniOstatni
Posty od 361 do 375 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #361
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Model AD182M nie obsługuje zmieniarki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #362
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    to powinien swoje dzieło opatentowac i zrobic pare sztuk na forum
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #363
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    Kościan / WLKP
    Wiek
    37
    Postów
    26
    Auto
    AR 155 2.0 TS / AR GT 1,9 jtdm
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    hmm a nie łatwiej było dokupic moduł emulujący zmieniarke

    NEW ZMIENIARKA MP3 SD USB FIAT ALFA ROMEO LANCIA (2597879847) - motoAllegro

    pozdro
    Tak w ogóle to strasznie drogo sprzedają tą zmieniarkę. Mam taką samą kupioną grupowo na Alfaholikach była za ok 160 albo 180 - już nie pamiętam.

  5. #364
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    taka prawda że jak sie brało wiecej sztuk od kolegów ze skośnymi oczami to duzo taniej wychodziło a allegro musi na czymś zarobic coś mi sie kojarzy ze taka akcja ze zbiorowym zamawianiem tez gdzies miała miejsce we fiacie, tylko nie pamietam czy to było punto czy bbm
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #365
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    Kościan / WLKP
    Wiek
    37
    Postów
    26
    Auto
    AR 155 2.0 TS / AR GT 1,9 jtdm
    Niemniej kol byrrt raz że zrobił to kilkanaście razy taniej a 2 że własnymi rękami. Świetny pomysł i realizacja

  7. #366
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale ja przecież nie krytykuje byrta i jestem zachwycony że mu sie udało
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #367
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    krytykuje byrta i jestem zachwycony że mu sie udało
    hehe zachwycony nawet dobra bez miodu mi tu hehe

    Dziś sobota - dzień wolny tak więc trzeba się zabrać do roboty hehe..

    Tutaj jak to wyglądało po umyciu i zdjęciu nadkola:
    CameraZOOM-20120915130502209.jpg CameraZOOM-20120915130520147.jpg

    Całkiem nie najgorzej, ale oprócz samego progu dobrałem się też do rantu nadkola bo farba się już tam łuszczyła..
    Jan na 12-letnie auto nie tak źle tak sobie myślę

    CameraZOOM-20120915140403341.jpg

    Następnie po wyczyszczeniu i wyszlifowaniu na podkład poszedł Novol 395 - epoksydowy podkład antykorozyjny. Po 3ciej warstwie i wysuszeniu jej promiennikiem poszedł na to podkład akrylowy wypełniający. Tego w sumie dałem 2 warstwy bo akurat tego nie powinno dawać się kanapkowo.

    CameraZOOM-20120915144629168.jpg CameraZOOM-20120915144703776.jpg

    Następnie szlifowanie na sucho i w wielkim skrócie na to baza (3 warstwy) i lakier bezbarwny akrylowy (3 warstwy).
    Zdjęcie jest zrobione przy pierwszej warstwie klaru. Finalnie wyszło bardziej gładko i błyszcząco..
    Niestety nie idealnie ale mam nadzieje że uda się to jeszcze spolerować.. Próbowałem to jakoś cieniować ale jak to za pierwszym razem..

    CameraZOOM-20120915173600403.jpg

    Na zakończenie cały rant nadkola od wewnętrznej strony wysmarowałem boll'em do konserwacji podwozia i całą tą wnękę co robiłem..

    CameraZOOM-20120915180922045.jpg

    Efekt końcowy (choć nie wiele widać bo już nie było warunków do robienia fotek..
    CameraZOOM-20120915185619533.jpg

    Udało mi się dziś uwinąć z jedną stroną, niestety tylko z jedną.. Może jutro wezmę się za 2gą - zobaczymy
    Aha i nie linczujcie mnie za brudne auto - wiem, że powinienem całe umyć ale już czasu nie było. Lakier stwardnieje to go całego umyje, teraz musiało starczyć mycie elementów przylegających
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 15-09-2012 o 22:33
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #368
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    No to kawał niezłej roboty ogarnąłes. Wiem ile jest zabawy z takim rzeczami. Wiem też jak to cieszy jak się coś zrobi samemu. Widzę lubisz spędzać wolne weekendy jak ja.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #369
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Widzę lubisz spędzać wolne weekendy jak ja.
    Chyba wolałbym się pobyczyć w domu Motywuje mnie to że mam to zrobione za pół darmo. Chociaż naczytałem się trochę forów o lakierowaniu to tam wszyscy b. krytykują naprawy farbami w sprayach.. I że to raczej za długo nie wytrzyma - zobaczymy, oby się mylili...
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #370
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś 2ga strona.. Tu było trochę gorzej dlatego też większy obszar obdarłem z farby.. Tutaj wg. mnie wyszło ogólnie lepiej no ale człowiek uczy się na błędach..

    CameraZOOM-20120916121249872.jpg CameraZOOM-20120916130912903.jpg

    CameraZOOM-20120916151913619.jpg CameraZOOM-20120916144138027.jpg

    A dla zainteresowanych - tak jest umocowany pochłaniacz par paliwa wraz z elektrozaworem.

    CameraZOOM-20120916111115328.jpg

    Martwi mnie natomiast to co widać na pierwszej fotce - poniżej tego otworu (który jest zamykany taką gumową zaślepką - tu ściągniętą) widać rdzawy nalot.. I nie jest to tylko nalot bo totalnie to wszystko tam spróchniało. Jest to miejsce łączenia się tego jakby nadkola z podłogą - jakbym mocniej palcem tam wdusił to zrobiłbym dziurę w tym zabezpieczeniu antykorozyjnym i blaszce Sam nie wiem co z tym teraz robić, powinno się to wszystko wyciąć i zrobić, ale sam tego nie ogarnę bo tam i spawać by trzeba było, i ciąć pół auta.. Robota na parę dni.. Sam nie wiem czy to tykać czy narazie dać żyć własnym życiem.. Czasami lepiej nie wiedzieć co się dzieje z samochodem od spodu :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #371
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2011
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    33
    Postów
    193
    Auto
    Fiat Marea 1.9JTD 110KM;)
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Czasami lepiej nie wiedzieć co się dzieje z samochodem od spodu :/
    Może i tak, ale jak wcześniej coś odkryjesz jest duża szansa na naprawienie tego zanim będzie gorzej

  13. #372
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No super kawał dobrej roboty
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #373
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pochwalę się małą drobnostką która już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie.

    Dłuższy czas temu kupiłem sobie uchwyt do telefonu montowany na przyssawkę do szyby. Ciągle jednak drażnił mnie kabel od ładowarki wiszący przez całą konsolę środkową gdy korzystałem z telefonu jako nawigacji. W dodatku wtyczka nie zawsze kontaktowała w gnieździe zapalniczki i w trasie po jakiejś dziurze przestawało mi ładować telefon. Razem z modułem mp3 do radia zamówiłem zatem u skośnookich przetwornice regulowaną 3A z myślą o zabudowaniu jej jako ładowarki w konsoli. Moduł zbudowany naprawdę dość porządnie, tak że nie boję się tego podłączać do telefonu - wiadomo jakie dziś są ładowarki nieoryginalne - czasem strach to z pudelka wyciągać. Z płytki wywaliłem potencjometr wieloobrotowy do regulacji napięcia wyjściowego bo i tak chciałem stałe 5V na wyjściu a trochę się obawiałem, że po paru miesiącach eksploatacji w aucie potencjometr zacznie mi jakoś się przestawiać czy coś. Wstawiłem normalny rezystor, było na niego nawet miejsce na płytce więc zero fuszerki . Kabel microUSB obciąłem, przeprowadziłem przez kratkę wentylacji po czym podłączyłem go do mojego modułu. Dwa przewody odpowiedzialne za transmisje zwarłem przez co telefon (większość powinna tak reagować) widzi kabel jako normalną ładowarkę. Moduł zaciągnięty w dużą termokurczkę i na taśmę gąbkową dwustronnie klejącą zamocowany we wnęce radia. Co mnie bardzo cieszy nic nie trzeba było nic ciąć, wiercić czy modyfikować - kabel po prostu się przeciska przez kratkę, kratkę wsadza się na swoje miejsce i wuala. Zasilanie brałem z kostek od radia tak że ładowarka włącza się razem z zapłonem.

    Fotki z montażu:
    CameraZOOM-20120917172400733.jpg CameraZOOM-20120917180002940.jpg

    CameraZOOM-20120917175915683.jpg CameraZOOM-20120917191534043.jpg

    No i efekt finalny:
    DSC_0911.jpgDSC_0912.jpg

    Prosta modyfikacja na pół godziny. Do zdemontowania górnej kratki nie potrzeba ściągać całej deski, wystarczy odkręcić dwa górne imbusy nad radiem i ew. poluzować dwa niżej. Następnie lekko odgiąć kokpit a kratkę wyciągnąć do góry.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #374
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2011
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    33
    Postów
    193
    Auto
    Fiat Marea 1.9JTD 110KM;)
    Fajna sprawa, chociaż mi tam nie przeszkadza wiszący kabel A tak przy okazji, uchwyt zamawiany na allegro, bo fajnie się prezentuje

  16. #375
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Uchwyt na allegro owszem, ale osobno uchwyt i osobno głowica. Uchwyt to HR AutoComfort a głowicę dokupujemy w zależności jakie urządzenie chcemy montować. Niestety (przynajmniej jak ja kupowałem) nie można było kupić oryginalnej głowicy do Samsunga ACE i kupiłem po prostu jakąś chińską, chociaż ogólnie źle to nie leży wszystko i jestem naprawdę zadowolony . Sam uchwyt nie jest tani (ok 80zł zdaje się) ale o tyle fajnie, że przy zmianie aparatu na inny dokupuję tylko głowicę za ~20zł i mam nadal porządny uchwyt do nowego telefonu. Bardzo szybko można w nim zmienić położenie pionowe/poziome.

    Edit:
    Sprawdziłem i te uchwyty na allegro chodzą już po ok 50zł.. Do tego głowica pod telefon i jest fajny zestawik
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 23-09-2012 o 15:54
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 10:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 23:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 14:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 04:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 18:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

fiat bravo gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

fiat brawo gtwymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 opiniefiat bravo 1.8 gt opinieceny fiata brawo gtbyrrtfiat 1.8 16v gt filtr paliwabyyrtforum fiat brawa1 412vco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4fiat bravo 18 gt sondabravo 1.8 gtpasek klinowy fiat brawa 18 16vuszczelniacz wtrysku fiat 1 8
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl