Model AD182M nie obsługuje zmieniarki
Model AD182M nie obsługuje zmieniarki
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
to powinien swoje dzieło opatentowac i zrobic pare sztuk na forum
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
taka prawda że jak sie brało wiecej sztuk od kolegów ze skośnymi oczami to duzo taniej wychodziło a allegro musi na czymś zarobic coś mi sie kojarzy ze taka akcja ze zbiorowym zamawianiem tez gdzies miała miejsce we fiacie, tylko nie pamietam czy to było punto czy bbm
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Niemniej kol byrrt raz że zrobił to kilkanaście razy taniej a 2 że własnymi rękami. Świetny pomysł i realizacja
ale ja przecież nie krytykuje byrta i jestem zachwycony że mu sie udało
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
hehe zachwycony nawet dobra bez miodu mi tu hehe
Dziś sobota - dzień wolny tak więc trzeba się zabrać do roboty hehe..
Tutaj jak to wyglądało po umyciu i zdjęciu nadkola:
CameraZOOM-20120915130502209.jpg CameraZOOM-20120915130520147.jpg
Całkiem nie najgorzej, ale oprócz samego progu dobrałem się też do rantu nadkola bo farba się już tam łuszczyła..
Jan na 12-letnie auto nie tak źle tak sobie myślę
CameraZOOM-20120915140403341.jpg
Następnie po wyczyszczeniu i wyszlifowaniu na podkład poszedł Novol 395 - epoksydowy podkład antykorozyjny. Po 3ciej warstwie i wysuszeniu jej promiennikiem poszedł na to podkład akrylowy wypełniający. Tego w sumie dałem 2 warstwy bo akurat tego nie powinno dawać się kanapkowo.
CameraZOOM-20120915144629168.jpg CameraZOOM-20120915144703776.jpg
Następnie szlifowanie na sucho i w wielkim skrócie na to baza (3 warstwy) i lakier bezbarwny akrylowy (3 warstwy).
Zdjęcie jest zrobione przy pierwszej warstwie klaru. Finalnie wyszło bardziej gładko i błyszcząco..
Niestety nie idealnie ale mam nadzieje że uda się to jeszcze spolerować.. Próbowałem to jakoś cieniować ale jak to za pierwszym razem..
CameraZOOM-20120915173600403.jpg
Na zakończenie cały rant nadkola od wewnętrznej strony wysmarowałem boll'em do konserwacji podwozia i całą tą wnękę co robiłem..
CameraZOOM-20120915180922045.jpg
Efekt końcowy (choć nie wiele widać bo już nie było warunków do robienia fotek..
CameraZOOM-20120915185619533.jpg
Udało mi się dziś uwinąć z jedną stroną, niestety tylko z jedną.. Może jutro wezmę się za 2gą - zobaczymy
Aha i nie linczujcie mnie za brudne auto - wiem, że powinienem całe umyć ale już czasu nie było. Lakier stwardnieje to go całego umyje, teraz musiało starczyć mycie elementów przylegających
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 15-09-2012 o 22:33
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No to kawał niezłej roboty ogarnąłes. Wiem ile jest zabawy z takim rzeczami. Wiem też jak to cieszy jak się coś zrobi samemu. Widzę lubisz spędzać wolne weekendy jak ja.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dziś 2ga strona.. Tu było trochę gorzej dlatego też większy obszar obdarłem z farby.. Tutaj wg. mnie wyszło ogólnie lepiej no ale człowiek uczy się na błędach..
CameraZOOM-20120916121249872.jpg CameraZOOM-20120916130912903.jpg
CameraZOOM-20120916151913619.jpg CameraZOOM-20120916144138027.jpg
A dla zainteresowanych - tak jest umocowany pochłaniacz par paliwa wraz z elektrozaworem.
CameraZOOM-20120916111115328.jpg
Martwi mnie natomiast to co widać na pierwszej fotce - poniżej tego otworu (który jest zamykany taką gumową zaślepką - tu ściągniętą) widać rdzawy nalot.. I nie jest to tylko nalot bo totalnie to wszystko tam spróchniało. Jest to miejsce łączenia się tego jakby nadkola z podłogą - jakbym mocniej palcem tam wdusił to zrobiłbym dziurę w tym zabezpieczeniu antykorozyjnym i blaszce Sam nie wiem co z tym teraz robić, powinno się to wszystko wyciąć i zrobić, ale sam tego nie ogarnę bo tam i spawać by trzeba było, i ciąć pół auta.. Robota na parę dni.. Sam nie wiem czy to tykać czy narazie dać żyć własnym życiem.. Czasami lepiej nie wiedzieć co się dzieje z samochodem od spodu :/
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No super kawał dobrej roboty
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Pochwalę się małą drobnostką która już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie.
Dłuższy czas temu kupiłem sobie uchwyt do telefonu montowany na przyssawkę do szyby. Ciągle jednak drażnił mnie kabel od ładowarki wiszący przez całą konsolę środkową gdy korzystałem z telefonu jako nawigacji. W dodatku wtyczka nie zawsze kontaktowała w gnieździe zapalniczki i w trasie po jakiejś dziurze przestawało mi ładować telefon. Razem z modułem mp3 do radia zamówiłem zatem u skośnookich przetwornice regulowaną 3A z myślą o zabudowaniu jej jako ładowarki w konsoli. Moduł zbudowany naprawdę dość porządnie, tak że nie boję się tego podłączać do telefonu - wiadomo jakie dziś są ładowarki nieoryginalne - czasem strach to z pudelka wyciągać. Z płytki wywaliłem potencjometr wieloobrotowy do regulacji napięcia wyjściowego bo i tak chciałem stałe 5V na wyjściu a trochę się obawiałem, że po paru miesiącach eksploatacji w aucie potencjometr zacznie mi jakoś się przestawiać czy coś. Wstawiłem normalny rezystor, było na niego nawet miejsce na płytce więc zero fuszerki . Kabel microUSB obciąłem, przeprowadziłem przez kratkę wentylacji po czym podłączyłem go do mojego modułu. Dwa przewody odpowiedzialne za transmisje zwarłem przez co telefon (większość powinna tak reagować) widzi kabel jako normalną ładowarkę. Moduł zaciągnięty w dużą termokurczkę i na taśmę gąbkową dwustronnie klejącą zamocowany we wnęce radia. Co mnie bardzo cieszy nic nie trzeba było nic ciąć, wiercić czy modyfikować - kabel po prostu się przeciska przez kratkę, kratkę wsadza się na swoje miejsce i wuala. Zasilanie brałem z kostek od radia tak że ładowarka włącza się razem z zapłonem.
Fotki z montażu:
CameraZOOM-20120917172400733.jpg CameraZOOM-20120917180002940.jpg
CameraZOOM-20120917175915683.jpg CameraZOOM-20120917191534043.jpg
No i efekt finalny:
DSC_0911.jpgDSC_0912.jpg
Prosta modyfikacja na pół godziny. Do zdemontowania górnej kratki nie potrzeba ściągać całej deski, wystarczy odkręcić dwa górne imbusy nad radiem i ew. poluzować dwa niżej. Następnie lekko odgiąć kokpit a kratkę wyciągnąć do góry.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Fajna sprawa, chociaż mi tam nie przeszkadza wiszący kabel A tak przy okazji, uchwyt zamawiany na allegro, bo fajnie się prezentuje
Uchwyt na allegro owszem, ale osobno uchwyt i osobno głowica. Uchwyt to HR AutoComfort a głowicę dokupujemy w zależności jakie urządzenie chcemy montować. Niestety (przynajmniej jak ja kupowałem) nie można było kupić oryginalnej głowicy do Samsunga ACE i kupiłem po prostu jakąś chińską, chociaż ogólnie źle to nie leży wszystko i jestem naprawdę zadowolony . Sam uchwyt nie jest tani (ok 80zł zdaje się) ale o tyle fajnie, że przy zmianie aparatu na inny dokupuję tylko głowicę za ~20zł i mam nadal porządny uchwyt do nowego telefonu. Bardzo szybko można w nim zmienić położenie pionowe/poziome.
Edit:
Sprawdziłem i te uchwyty na allegro chodzą już po ok 50zł.. Do tego głowica pod telefon i jest fajny zestawik
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 23-09-2012 o 15:54
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT