Problem w tym że ja w korkach mało co stoje a do pracy mam 25km i to trasą krajową w większości.. Czasem sobie myślę - może ja katalizator już mam tak zawalony po prostu? Bo to nie jest wrażenie - auto ma teraz kopa aż miło ale to się z czasem znów złagodzi..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
To podejrzewam że jechaliście niedaleko moich okolic
Też zawsze mam takie wrażenie jak przejadę większą trasę z większą prędkością, a to dlatego też bo w dieslach z turbo, to własnie turbinka jest w swoim żywiole i sama się czyści
Często słyszę że jak auto jest zamulone to najpierw najlepiej jechać w trasę i przez co najmniej odcinek 3 km jechać autem na dużych prędkościach
Mój fiacik niema diesla ale wysoko obrotowego benzyniaka całe życie na benzynie i w mieście taki spokojny spokojne 70 km a jak go powykręcam na to 5500 wtedy kiedy ma moc max to jest pazur mam wtedy odmulone ostre 70Km;] No chyba ze to jakieś złudne odczucie jest tylko
Kiedyś pisałem że nie szaleję tam gdzie nie można ale jeżdząc do pracy często i 140km śmigam, dopinam 6tyś obrotów jak trzeba coś wyprzedzić tak więc to nie jest kwestia mojej emeryckiej jazdy na codzień. A mam do pracy 25km obwodnicą.. Taka różnica to dopiero po przejechaniu np. 200km z prędkością 120-130km/h. Tak jak teraz do Zakopca i z powrotem.. Cały czas 110-130 a bywały i momenty szybsze..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Co prawda w teorii trzeba by zmniejszyć ciśnienie i zwiększyć dysze w wtryskiwaczach u mnie ale powoli nawet bez ruszania "hardware" staram się ustawić prawidłowo mapy.. Boję się też że jak zmieni ciśnienie i mapy zacznie wychodzić fakt za słabego reduktora. Teraz nie widzę żeby stwarzał jakiekolwiek problemy ale cały światek LPG twierdzi że jest za słaby do tego auta. Przy wyższym ciśnieniu ma generalnie wyższą sprawność więc pewnie tak zostanie. Wczoraj wyglądało to tak:
Clipboard02.jpg
Lekko zmodyfikowałem krzywą mnożnika i zobaczymy jak będzie. Dziś trasa do pracy na paliwie, powrót na gazie i zbieramy mapy
Auto od czasu moich regulacji przestało się przyduszać przy ruszaniu na paliwie tak więc jestem coraz bliżej pełnego sukcesu
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-08-2012 o 10:34
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Z mapą zgrałem się chyba już tak że nie mam co tego tykać Jeszcze ew. zrobię korekcję na jałowych obrotach bo lekko zmienia czasy wtrysku na przełączeniu na gaz. Silnik się już nauczył pracować na gazie i teraz jak odpalam to ma takie jakby trochę za niskie obroty na Pb.. Ale tak to chodzi pszczółka Żadnych kopnięć, szarpnięć itp..
Wczoraj auto wypucowałem, umyłem, odkurzyłem i wyczyściłem plastiki. Parę fotek z telefonu:
CameraZOOM-20120823200811922.jpg CameraZOOM-20120823200846590.jpg CameraZOOM-20120823200907628.jpg
W następnym miesiącu muszę zabrać się za te progi i ze znajomym może umówię się na konserwację podwozia (natryskowo).
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No prezentuje sie ładnie
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Tak, bardzo ładnie się prezentuje, ale felga i tak by się przydała
No przydałaby się ale za darmo nigdzie nie rozdają Może kiedyś choć szczerze coraz częściej zaczynam myśleć że prędzej auto zmienię - nawet jeżeli jeszcze nie planuję
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No niestety nie rozdają to jest właśnie myślenie rozsądnego Polaka!
Wczoraj wkulał mi się fajny przebieg
CameraZOOM-20120904205239088.jpg
A dziś będę działał finalnie z radiem
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
W sumie 3 sprawy:
1. Radio AD182M + MP3 ukończone - więcej można poczytać na: elektroda i fkp
2. Kupiłem wczoraj zestaw do naprawy tych progów:
CameraZOOM-20120909131011953.jpg
Lakier podkłądowy antykorozyjny Bool 500ml - 18zł
Lakier baza Fiat/Lancia Black Ink 820 400ml dorabiany - 40zł
Lakier bezbarwny akrylowy 500ml + 14,50
Kit szpachlowy Bool 0,25kg - 7zł
Papier ścierny z metra 150 0,5m - 1zł
Papier ścierny z metra 300 0,5m - 1zł
Papier ścierny wodny 75 arkusz - 1,5zł
Klocek z korka - 5,5zł
Taśma malarska mała - 2,5zł
Całość ok 90zł..
Za naprawę zabiorę się najprawdopodobniej w następny weekend bo to pewnie trzeba liczyć że dzień mi zejdzie..
3. Będąc w markecie patrze a tu Mobil 1 10W40 za 65zł/4L to wziąłem - za jakieś ~2000km mam wymianę to akurat będzie
CameraZOOM-20120909131121030.jpg
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 09-09-2012 o 22:25
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
hmm a nie łatwiej było dokupic moduł emulujący zmieniarke
NEW ZMIENIARKA MP3 SD USB FIAT ALFA ROMEO LANCIA (2597879847) - motoAllegro
pozdro
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Jasne, że łatwiej. Ale niektórzy (np. elektronicy) myślą kategoriami "zrób to sam"