podoba mi się ta tapicerka, zazdraszczam
Chyba była w standardzie w cromach po lifcie?
Wygodna jest, a skóry nie chciałem.
no właśnie nie była, ja miałem zwykłe ścierwo- nie welur. Po lifcie chyba były 2 rodzaje tapicerek w welurze. Do tego skóry i to co ja miałem
Może za 10-15 lat kupie sobie taką,bo teraz to najwyżej mogę znaczek na kierownice Foty wyszły elegancko aż miło zasiąść za taką kierą
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
W życiu różnie bywa, często niektóre wydarzenia są dziełem czegoś czego się nie spodziewasz... Również z wypłat może kupiłbym ze dwa takie znaczki Szukałem stilo na raty, życie tym razem pozytywnie mnie zaskoczyło... Do fotek byłem przez Kolegę koxa ciut sprowokowany, a zarazem chciałem sprawdzić czy w nocy, bez lampy, zrobię z ręki zdjęcia przy czasie 1/15s. Wyszły w miarę stabilne. Pomijając fakt, że za bardzo nie wiedziałem jak zabrać się za obstrykanie auta. Większość moich zdjęć to górki, flora i fauna. Linka nie wrzucę, za duże ryzyko przy tylu adminach. Jak dobrze poszukasz, znajdziesz
Ostatnio edytowane przez TMK ; 28-11-2013 o 10:30
Hamulce wymienione, miało być szybko trwało ze 2 godziny. Zabrakło mi nasadki E18, dobrze że sklepy jeszcze były otwarte. Do odkręcenia zacisku trzeba prawie prasy, śruby z klejem i tak trzymały, że... dobrze że szwagier pojawił się w odpowiednim momencie Hamulce sprawdzone, nie biją, na razie ręczny łapie ledwo ledwo, czekam jak zachowają się po przejechaniu kilkuset km.
1lll.jpgsi5a.jpgbzsi.jpg
a4lg.jpge8wg.jpg6hxf.jpg
p7rq.jpg
200 km starczy..
Przez tydzień doskoczyło 507km i właśnie wróciłem z przeglądu, hamulce ułożone i łapią prawidłowo. Na tę stację SKP jeżdżę od wielu lat, diagnostów znam i zawsze bardzo dokładnie przetrzepują auto. Żadnych punktów zapalnych nie było
i jeszcze mały zakup na wiosnę - koncentrat płynu letniego Nigrina, butelki 250ml, rozcieńczanie 1:100, cena ok. 3,20zł w Auchanie (posezonowa wyprz.). Taniej nie będzie, polecam.
xff1.jpg
były też rękawice do mycia z wełny po 3zł
2y2r.jpg
Ostatnio edytowane przez TMK ; 07-12-2013 o 17:18
Ale Letniego??Zimowego to bym wzial..Ale jak nie uwasz zimowych plynom...to sie kupuje bialy dynks i rozlewamy..
Kamil, koncentrat nie zając do wiosny zaczeka
Zimowy mam w tej chwili z norauto, zapasowy koncentrat od shella (zapach ok, ale do rozlania tylko 1:1), a tamten rok przejeździłem na zwykłym biedronkowym. Teraz jest dobra cena na letni, w marcu będą wyprzedawać zimowy W domu mam zamontowaną osmozę z dwoma kranikami, jeden daje wykastrowaną wodę prosto z membrany (do żelazka czy choćby do rozrobienia takiego koncentratu), drugi po remineralizacji do picia.
Dzisiaj byłem ponownie na hamowni, tuner zgodnie z moją prośbą przeniósł max moment obrotowy wyżej i dołożył parę kucyków. Poprawkę dostałem za free, co mnie bardzo miło zaskoczyło. Cromal oczywiście był ponownie hamowany (trzykrotnie). Wrażenia z jazdy całkiem inne, wcześniej mocny dół i później nic. Teraz nie ma łupnięcia, za to fajnie przyspiesza w całym zakresie obrotów. W drodze powrotnej na odcinku prawie 100km obserwowałem również spalanie, chyba będzie ciut mniejsze niż poprzednio - wyjdzie w praniu
m9lt.jpg
A może polecisz zakład, w którym dokładałeś koni do autka? Koszty? Pewnie przyda się sprawdzony spec od komputera. Czy tam też zaślepiałeś EGR?
Jak wychodzi spalanie?
A możesz trochę opisać modyfikację "nowy zawór regulujący turbinę od... volkswagena"?
Ostatnio edytowane przez miras ; 17-12-2013 o 23:04
EGR najpierw sam czyściłem, później zaślepiałem go częściowo, na koniec dostał grubą zaślepkę z kwasówki. Oczywiście był błąd w komputerze, ale fiat nie przechodzi w tryb awaryjny. Jeździłem tak parę tygodni, aż wylądowałem w Kłodzku, adres wygooglasz w razie czego. Wyprogramował egr, usunął i wyprogramował dpf (był zawalony mimo regularnego wypalania), katalizator oczywiście został, zmieniał olej z filtrami oraz wspomniany zawór. Zresztą to nie modyfikacja W Kłodzku nie było na stanie fiatowskiego, mieli od vw i był stówę tańszy. Zarobili nową wtyczkę i jeździ do dziś. Cena zdecydowanie niższa niż we Wrocławiu, w dodatku jak czytałeś poprawka była darmowa. Facet myślący, słucha co mówisz, nie przesadza z żyłowaniem silnika, bez pomysłów w stylu robimy "do dymu" Generalnie ok. Ile pojeżdżę, wyjdzie w praniu