Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 17 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 250
Like Tree15lubi to!

Temat: Tempomat w tipo tipo  

  1. #91
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    1,810
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał tinio Zobacz post
    No to trzeba poszukac dzisiaj na necie poszukam specow od licznikow i tym podobne i niech szukaja. Podjade tez do ASO, moze sie dovadam z tym Codem z mechaniorem
    Gratuluję uporu i jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie....
    Przy okazji, mógłbyś krótko napisać jak się demontuje poduszkę, kierownicę, przełączniki na kierownicy? Kiedyś komuś na pewno się to przyda, a widzę, że masz to już rozpracowane.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    27
    Postów
    98
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Bede mial czas to siąde i wstawie pdf. Na razie jestem troszke zajety ale damy rade.

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Tinio nie znalazłem nigdzie info od ciebie. Czy działały przyciski sterowania radiem jak podłączyłem te kierownice czy zupełnie nic nie działało?

  5. #94
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    27
    Postów
    98
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Przyciski od sterowania radiem rowniez nie dzialaly. Dam znac w przyszlym tygodniu co i jak, bo bede temat rozwijal. Pozdro.

  6. #95
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    1,810
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał tinio Zobacz post
    Przyciski od sterowania radiem rowniez nie dzialaly.
    Tu nie wiem czego się czepić, bo w AlfaOBD nie widzę żadnej opcji, która odnosiłaby się do sterowania radiem z kierownicy...

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    485
    Auto
    Fiat Tipo - 1.4 16V
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Tu nie wiem czego się czepić, bo w AlfaOBD nie widzę żadnej opcji, która odnosiłaby się do sterowania radiem z kierownicy...
    Może radio bez bluetooth nie ma sterowania z koła kierownicy... Dzięki takim zapaleńcom jak tinio powoli się dowiemy

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    27
    Postów
    98
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Siema tu zapaleniec

    Chlopaki nasze marzenia o tempomacie w tipo tipo pizostana na dluga chwile w sferze marzen.

    Bylem w ASO i razem probowalismy rozwiazac temat tempomatu.

    Niestety, na ta chwile:

    NIE DA SIE ZALACZYC TEMPOMATU W TIPO TIPO.

    Razem z diagnosta stwierdzilismy ze nie chce to sie uruchomic. Sterowanie radiem rowniez i nie jest to wina okablowania ale skąpego softweru w bodycompie i małymi mozliwosciami komoutera w ASO. Po prostu nie jest to kwestia aktywacji tylko po prostu nie ma napisanego programu w bodycompie co wysyla sygnaly do komputera silnika. Mowil ze sa spece co ogarniaja temat, ale na razie daje sobie spokoj. Koszt w ASO jaki ponioslem za diagnoste wraz z montazem i demontazem to cale 41,51zl wiec nie majatek (robilem to przy okazji przegladu).

    Tak wiec impreza mnie kosztowala nastepujaco:

    300 kierownica + 41,51 ASO wiec mozna powiedziec ze 350 PLN w bloto. Kierownice sprzedam chyba za 200 na Alle i tyle. Dzieki za wszystkich ktorzy trzymali kciuki.


    Pozdrawiam, temat do zamkniecia. Wstawie kiedys osobny temat ze zdjeciami jak rozebrac kierownice na czynniki pierwsze.

  9. #98
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    podkarpackie
    Postów
    55
    Auto
    Tipo Sedan Pop 1.4 95, było Punto II
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał tinio Zobacz post
    NIE DA SIE ZALACZYC TEMPOMATU W TIPO TIPO.
    Szkoda, ale dziękujemy za włożony wysiłek. Dzięki takim jak Ty świat nie stoi w miejscu.

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2016
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Tipo POP 1.4 95km
    Rocznik
    2016
    Tinio, jesteś wielki mimo wszystko! Gdybyś właśnie w podsumowaniu lub osobnym temacie mógł zebrać nabytą wiedzę co jak rozebrać oraz jakie są i jakie brakują wiązki itp byliubyśmy bardzo wszyscy wdzięczni!

  11. #100
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    1,810
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał tinio Zobacz post
    nie jest to wina okablowania ale skąpego softweru w bodycompie i małymi mozliwosciami komoutera w ASO
    .... więc problem jest software'owy a nie sprzętowy, czyli ciągle jest szansa, że da się w przyszłości coś wyczarować.
    Pozdrowienia,
    k.

  12. #101
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    1,537
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Ale kable od przycisków na kierownicy od radia powinny iść do radia a nie do body copmutera - tak mi się wydaje.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  13. #102
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    37
    Postów
    5,333
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Aż się prosi, aby zrobić jakiś dump softu takiego body i popatrzeć co w nim siedzi, ale to zabawa dla kogoś, kto zna te klimaty.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #103
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,296
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Ale kable od przycisków na kierownicy od radia powinny iść do radia a nie do body copmutera - tak mi się wydaje.
    Zgadza się, tylko się Tobie tak wydaje Wszystko idzie przez Body. Radio działa po CAN.

  15. #104
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    27
    Postów
    98
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Lewy panel w kierownicy to centralka wszystkich przyciskow to info z aso. Wiec nawet jak ktos zakupi tylko przyciski od tempomatu to nic mu to nie da. Wszystkie sygnaly ida do lewego panelu a potem do body.

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2016
    Skąd
    Będzin
    Postów
    289
    Auto
    Tipo tipo 1.4 16v + LPG
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał tinio Zobacz post
    Lewy panel w kierownicy to centralka wszystkich przyciskow to info z aso. Wiec nawet jak ktos zakupi tylko przyciski od tempomatu to nic mu to nie da. Wszystkie sygnaly ida do lewego panelu a potem do body.
    No i nareszcie mi sie wszystko klei. Męczyło mnie ze kilka wtyczek z wieloma kablami znika i pojawia sie jako 4 żyły (czy 5) co idzie do body. normalnie jak bym wydłubał drzazgę z palca


 
Strona 7 z 17 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo a LPG
    Napisany przez 66pawel na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 914
    Ostatni post: 29-01-2020, 17:30
  2. Co to ? Tipo ?
    Napisany przez 66pawel na forum Tipo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-07-2017, 20:23
  3. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 17:02
  4. Fiat Tipo 1.4 Gaz
    Napisany przez Grubypce na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-03-2013, 18:48
  5. Części do Fiata Tipo 1.4
    Napisany przez pit14 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-03-2013, 20:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tempomat fiat tipo

fiat tipo tempomat

Fiat tipo forum tempomat

montaz tempomatu fiat tipo

tipo tempomat

tempomat tipo

Tipo tempomat error lin4

Tempomat w tipo tipo

Tipo podstawowy wyswietlacz i tempomat

forum tipo tipo tempomat

fiat Adaptive cruise control acc acc plus

jak ustawic tempomat fiat tipo

fiat Tipo 2016 tempomat

fiat tipo egea tempomat

forum fiat tipo empomat

czy fiat tipo ma tempomat

tipo obsluga tempomatu

fiat tipo tempomat opinie

cruise control fiat tipo 2016

jak wlaczyc tempomat fiat tipo

mes aktywacja tempomatu

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl