Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 49 z 49
Like Tree25lubi to!

Temat: Superkondensatory wspomagające akumulator podczas rozruchu silnika  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,550
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    nie wnikam kto na co wydaje swoją kase :-)
    I chwała Ci za to... ja do firmy w jedna stronę mam ok 50km także i 100ah byłby w dobrej kondycji. Ja mam inna przypadłość, postępuje z akumulatorami bezobslugowo, tzn wstawiam i jeżedze aż padnie a jak padnie to ładuje tylko raz aby dojechać do sklepu po nowy...
    FiatPrime lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    39
    Postów
    430
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    jak to ciekawe.... diesel ma świece żarowe i z powodu wiekszej kompresji jego rozusznik ma wieksza moc i ciagnie 2 x wiecej prundu niz benzynowy. to kazdy poczatkujący elektromechanik pojazdowy wie.
    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem i postaraj się zrozumieć o co pytałemKol. Qvadrat pojął o co mi chodzi.

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    825
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał jaroslawrak Zobacz post
    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem i postaraj się zrozumieć o co pytałemKol. Qvadrat pojął o co mi chodzi.
    napisałeś "W moim Tipo jest aku jak w dieslu 63Ah 450A...ciekawe dlaczego w wersjach T-Jet z LPG są mniejsze:"

    odpowiedzialm dlaczego w dieslach sa wieksze pojemności, czyli logicznie automatycznie dlaczego sa mniejsze w benzynowej wersji, bo rozrusznik benzynowego nie ma tak dużej mocy z powodu mniejszych oporów przy starcie.

    no chyba że ja czegoś nie ogarniam w twoim pytaniu dlaczego T-jet ma mniejszy akumulator od diesla, prosze o oświecenie.

    no dobra już łapie w twój to benzynowy z SSmanem (dlatego masz tak samo jak w dieslu) , porównałes do t-Jet bez SSmana..... no teraz juz wszystko jasne.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2020
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    1
    Auto
    PUNTO II 1.2 80 KM
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Kondesatory mają to do siebie, że słabo "magazynują" prąd (niewiele i krótko) ale są w stanie oddać/pobrać bardzo dużo i bardzo szybko.

    Generalnie ułatwiają rozruch odciążając właściwy akumulator.

    https://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM

    No i mega trwałe. Ja swoje kupiłem kiedyś za jakieś grosze. I też bez płytki balansującej używam już w 3cim aucie. Teraz będę budował taki do Tipo - czekam na płytkę balansującą.
    To prawda co piszesz, sam używam kondensatorów od wielu lat, najpierw w Focusie 1.8 TDCI a teraz w Citroencie C5 2.0 HDI, zrobiłem szczegółówe pomiary i badania zachowania kondensatorów w aucie. Kondensator rozruchowy zamiast akumulatora w aucie z silnikiem Diesla - SP5MXF

    A tu można poczytać o tematach pokrewnych Wyniki wyszukiwania "akumulator" - SP5MXF

    Pozdrawiam Tomasz


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. P2009 podczas rozruchu
    Napisany przez irqus na forum Croma
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-09-2019, 06:51
  2. Zgrzyt przy zapalaniu podczas rozruchu
    Napisany przez adini999 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-04-2015, 13:22
  3. Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 29-10-2014, 19:24
  4. Samotwierający się bagażnik podczas rozruchu silnika.
    Napisany przez Szifo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-02-2014, 14:21
  5. "Tykanie" podczas rozruchu. Nie kręci rozrusznik
    Napisany przez arbe na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-02-2011, 07:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https://www.iparts.pl