Kolego bob9753 czy możesz się podzielić softem STN1170 v4.4.0.?
Kupiłem ten interfejs kilka lat temu i nie mogę znaleźć CD do niego żeby zaktualizować firmware.
Kolego bob9753 czy możesz się podzielić softem STN1170 v4.4.0.?
Kupiłem ten interfejs kilka lat temu i nie mogę znaleźć CD do niego żeby zaktualizować firmware.
gdyby ktoś potrzebował bypass SGW, to tu można kupić:
https://shop.stuff4car.com/pl/index....&product_id=51
https://shop.stuff4car.com
Obecne auta:
AR Giulia Veloce 2018 2.0T (od 2018)
AR Giulietta limitowana seria Veloce 2013 1.4TB (od 2013) 147HP/265Nm
Były:
AR 159 SW Elegante 2010 1.75TBi (2015-2018) 240HP/370Nm
AR 159 Distinctive 2005 1.9JTDm 16V (2009-2015) 190HP/380Nm
Poszukuję bajtów do fiata tipo SW, rok 2018, lounge, tjet, uconnect 7` z Nav i Dab, aktywny tempomat, AA Car play, uconnect live. Namieszałem i miga mi licznik. Mam 235 bajtów ale to konfiguracja nie oryginalna, zassałem ją dopiero po tym jak osiowanie się nieudało i licznik zaczął mi migać.
20200606_222831.jpg
Ostatnio edytowane przez harry.wesoly ; 07-06-2020 o 00:07
Aktualnie każda pomoc się przyda a Twoja wydaje się obiecująca. Dodam tylko że nie mam czujnika zmierzchu i deszczu. Steyr podeślij swoje bajty tu czy na priv. Porównam i może coś się uda zdziałać. W moich bajtach zastanawia mnie to że bajt 80 występuje na końcu.
Osiowanie zakupionym alfaobd zalatwilo sprawę. Licznik nie miga.
Ostatnio edytowane przez harry.wesoly ; 07-06-2020 o 08:39
Spróbuj odnaleźć swoje Bajty w logach zapisanych na twoim komputerze gdy było jeszcze dobrze .
Od 6 dziś walczyłem. Kupiłem dziś alfaobd na komórkę i osiowanie przebiegło pomyślnie. Licznik już nie miga a w mesie pokazuje że konfiguracja proxy auta jest we wszystkich modułach ok. Zastanawia mnie tylko jedno, podczas osiowania alfą nie woła ona o podłączenie niebieskiego adaptera, po prostu wyskakuje komunikat że zakończyło i że mam przekręcić kluczyk na stop. Jest to dla mnie o tyle ważne bo jeszcze wczoraj udało mi się w mesie z forum, jeszcze na migającym liczniku zmienić ten bajt 109 z A5 na B5 po czym osiowanie jeszcze wówczas mesem z forum i w menu radio światła pojawiło się menu wł wył Drl. Super sprawa. Menu było widoczne do czasu osiowania dzisiaj alfą legal bo po osiowaniu menu zniknęło. Z ciekawych rzeczy to zanim menu po osiowaniu zniknęło to miałem w nim odhaczone DRL, czyli były wyłączone. Po osiowaniu w alfie zakończonym powodzeniem okazało się że licznik nie miga ale DRL też nie świecą 😄 niestety wolę mieć to menu widoczne więc ponownie odpalam mesa z forum, ctrl alt C i z bajtów wynika że bajt 109 jest fabrycznie A5. Zmieniłem go znowu na B5 i ok ale nie robiłem już osiowania w mesie tylko od razu przesiadłem się na alfę i tam osiowanie ale jak już wspomniałem alfa nie zawołała o niebieski adapter i zakończyła osiowanie bez uwag. Efekt taki że menu DRL w radiu brak a dzienne nadal wyłączone, nie świecą się realnie w aucie. Mówię tak nie może być wiec znowu odpalony mes forum, zmiana A5 na B5 ale tym razem osiowanie w mesie oczywiście z błędami i wywaliło mi standardowo coś ze wspomaganiem i licznik miga ale za to medu DRL widoczne także zaznaczyłem żeby światła dzienne się włączyły i faktycznie się zapaliły. W tej sytuacji zrobiłem osiowanie w alfie legal i po nim licznik nie miga, drl się świecą choć menu z radia zniknęło a mes zgłasza że konfiguracja proxy auta jest we wszystkim ok czyli wróciłem do punktu startu choć kosztowało mnie to 150zl 😔 i tu mam pytanie, włącze to menu drl z poziomu samej alfy? W jakimś temacie wyczytałem że nie a kolega Jack też mi wspomniał że w mesie zmiana bajtu a osiowanie w alfie. ??? Druga kwestia to wychodzi na to że ten mes z forum to jednak nie ogaryna właściwie mojego auta i pewnie legal by zrobił i zmianę bajtu i osiowanie,dobrze myślę??? Alfa z forum nie potrafiła osiowac a legal bez uwag to zrobił to pewnie i mes podobnie? Rozpisałem się wiem ale dopiero schodzi ze mnie, cieszę się że obyło się bez wyjazdów po pomoc. To już się znowu czegoś nauczyłem. Mam nauczkę bo wczoraj zamiast się porządnie wczytać w forum to od razu na żywioł ze szczątkami informacji.
Kobra, wychodzi na to że tak na dobrą sprawę bajty nie potrzebne były są bo ja wczoraj ich wogole nie zmieniłem a komp nie mial czego zmieniać a mimo to licznik migał i wywalał błędy głównie wspomagania. Migał pewnie bo ja głupi to za.pierwszym razem na odpalonym silniku zrobiłem.
Ostatnio edytowane przez harry.wesoly ; 07-06-2020 o 09:53
Jak masz alfę to aktywuj tą funkcje w alfie i osiowanie w alfie
Body komputer - >zmiana konfiguracji samochodu->drl menu enable - > osiowanie proxy
U mnie poszło ale wołało niebieski adapter
Dokładnie jak wyżej kolega napisał w alfie też da
się włączyć menu DRL.
Wybierasz body computer, diagnozy akrywne, konfiguracja pojazdu, wybierasz drl menu, zmieniasz warto na Enabled i robisz osiowanie.
Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry
Dziękuję za podpowiedzi. Faktycznie od ręki alfą włączyłem to DRL menu i w końcu światła nie będą mi pożerać aku choćby aktualizując mapy Jedna dziwna kwestia bo mam ten kabel:
https://allegro.pl/oferta/stn1170-el...ource=facebook
Plus niebieski adapter i po zmianie drl menu i osiowaniu alfa nie woła mi o niebieski adapter a samo osiowanie kończy się sukcesem i menu mam na radiu. Dziwne bo w mesie forumowym żeby połączyć się np z NADWOZIE-RADIO UCONNECT to musiałem użyć adaptera (bez nie trybi bo sprawdzałem) a np INNE (czyjniki parkowania chyba) mimo ze chce adapter to łączył się i bez niego (choć to chyba wszyscy już wiedzą) No nic, udało się, jestem szczęśliwy i biedniejszy o 150zl Bardzo dziękuję za pomoc koledze JTN szczególnie, pozostałym oczywiście też. Pamiętajcie, dobra karma wraca. Ps czy tą opcją wyłączę na stałe start & stop???
Screenshot_20200607-082144_AlfaOBD.jpg
Ja mam problem z aktywacja funkcji "Fallow me home" aby działała z radia (radio 5 navi) działa tylko z manetki
Zmieniam bajt 68 na C1 ale osiowanie nie przechodzi
Brzoza nie wiem czy pomoże ale...ja mam fabrycznie tą opcję i działa z manetki a na 7 calach w menu i tak jej nie ma więc może tak po prostu jest?
20200607_105540.jpg a tak było fabrycznie 20200606_112926.jpg bo niby na co nam wł tej opcji w radio, to się łatwo i szybko manetką włącza.
Harry.wesoly po osiowanu alfa nie masz żadnego błędu na modułach?
Bo u mnie przy aktywacji halegenow oraz doświetlania zakrętów po osiowanu był błąd na radiu "Konfiguracja pojazdu nie zaprogramowana" mimo że licznik nie migał gdy podłączyłem pod mes miałem błąd modułu TELEMATYCZNEGO. Osiowanie musiałem zrobić mes ze zwiększeniem bajtów do 235 bo fabryczne miało 160 bajtów i wtedy poszło ale mes po procedurze osiowania sam zmniejszył bajty do 164. DRL aktywowałem zmieniając w MES bajt 109 i bez zwiększania bajtów osiowanie poszło. W alfie osiowanie mi nie przechidzi. Jak u ciebie to wygląda?