Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 25 z 55 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni
Posty od 361 do 375 z 824
Like Tree80lubi to!

Temat: Diagnostyka auta - MultiEcuScan, AlfaOBD  

  1. #361
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Nowa wersja MES-a 4,5 właśnie się ukazała



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #362
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,373
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    No wreszcie
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  4. #363
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    No wreszcie
    No pochwal się co nowego dali i co kazałeś im poprawić [emoji16][emoji41]

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  5. #364
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,373
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Między innymi zgłosiłem brak możliwości polaczenia
    z radiem uconnect 5, gdyż program błędnie prosił o żółty adapter, czujniki parkowania - program błędnie prosił o szary adapter oraz brak pełnego wsparcia dla obdlink mx+ - mieli te błędy poprawić w wersji 4.5.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  6. #365
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2019
    Skąd
    Coventry
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Witam. Jak przy pomocy ALFAOBD w wersji pełnej na androida prawidłowo zdiagnozować automatyczna klimatyzację w fiacie Bravo 2009.? Poniewaz klima mi nie działa, jest napelniona, czujnik ciśnienia i temp. nowy. Przekazniki i bezpieczniki wymienione, centrala, aktywatory. Ok. Po zrobieniu testów przy pomocy ALFAOBD sprezarka też chodzi i chłodzi. Zrobiłem Auto test i wyskoczył mi błąd 88 ale nie wiele mi to mówi. Co dalej?? Nie mam pojęcia pojecia. Będę wdzięczny za pomoc lub jakieś sugestie

  7. #366
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Arons Zobacz post
    Witam. Jak przy pomocy ALFAOBD w wersji pełnej na androida prawidłowo zdiagnozować automatyczna klimatyzację w fiacie Bravo 2009.? Poniewaz klima mi nie działa, jest napelniona, czujnik ciśnienia i temp. nowy. Przekazniki i bezpieczniki wymienione, centrala, aktywatory. Ok. Po zrobieniu testów przy pomocy ALFAOBD sprezarka też chodzi i chłodzi. Zrobiłem Auto test i wyskoczył mi błąd 88 ale nie wiele mi to mówi. Co dalej?? Nie mam pojęcia pojecia. Będę wdzięczny za pomoc lub jakieś sugestie
    Co dokładnie chcesz zdiagnozować?
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  8. #367
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2019
    Skąd
    Coventry
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Sprawdzić ciśnienie w układzie jakie jest, oraz ile jest czynnika bo wyczytałem że powinno być pomiędzy 460 a 480 a u mnie przypuszczam że jest ponad 500. Bo 3 miesiące temu była napełniana i weszło 500 plus to co tam ewentualnie było. Bo być może to jest przyczyna, dlaczego się nie załącza
    Ostatnio edytowane przez Arons ; 04-12-2019 o 14:07

  9. #368
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Arons Zobacz post
    Sprawdzić ciśnienie w układzie jakie jest, oraz ile jest czynnika bo wyczytałem że powinno być pomiędzy 460 a 480 a u mnie przypuszczam że jest ponad 500. Bo 3 miesiące temu była napełniana i weszło 500 plus to co tam ewentualnie było. Bo być może to jest przyczyna, dlaczego się nie załącza
    To muszę cie zmartwić bo ilości czynnika nie sprawdzisz. Ciśnienia raczej też nie odczytasz. Nadmiar ciśnienia nie jest przyczyna nie załączania. Nie ma takiej możliwości by napełnić plus co tam było chyba, że robił to ktoś typowo ręcznie z butli luzem bez zegarów ale w UK chyba nie ma takich specjalistów. Jeśli się nie załącza to tylko brak czynnika ma na to wpływ. Może być uszkodzony presostat ale raczej jak się uszkodzi to już się nie naprawi. Klima do sprawdzenia ale przez kogoś kto wie co sprawdza. Ogólnie urządzenie proste i sama zasada działania zawsze była taka sama, zmienia się tylko gaz z racji ekologi.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  10. #369
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2019
    Skąd
    Coventry
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2009
    To lipa straszna, a jest coś co można jeszcze sprawdzić przy pomocy ALFAOBD Sprawdzilem i wyszło tylko że aktywator przedniej szyby nie działa . Dodam że robiłem test szczelności klimy i jest szczelna oraz jak wyjąłem przekaznik od kompresora i wsadzilem na chwilę w to miejsce drucika to klima ruszyła, co prawda wentylator od chłodnicy nie działał. Niestety wymiana przekaźnika na nowy nie pomogła, już nie wiem czego szukać, możliwe że to przez chłodnice??
    Ostatnio edytowane przez Arons ; 04-12-2019 o 19:15

  11. #370
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Arons Zobacz post
    To lipa straszna, a jest coś co można jeszcze sprawdzić przy pomocy ALFAOBD. Dodam że jak wyjąłem przekaznik od kompresora i wsadzilem na chwilę w to miejsce drucika to klima ruszyła, co prawda wentylator od chłodnicy nie działał. Niestety wymiana przekaźnika na nowy nie pomogła, już nie wiem czego szukać
    Drucik uruchomił "na krótko" czyli wymusiłeś prace kompresora choć warunki na to nie pozwalają bo coś jest uszkodzone. Jeśli bedziesz się tak bawił to uszkodzisz w końcu sprężarkę i wtedy będą koszty. Musi to obejrzeć ktoś kto się na tym zna, trzeba podłączyć maszynę i wykonać serwis/diagnostykę. Teraz jest już niska temp na zewnątrz i być może, że działa czujnik zabezpieczający przed zamarznięciem dlatego nie działa. +7 stopni to temperatura graniczna kiedy klima nie powinna działać bo może zamarznąć. Wielokrotnie latem jak napełniam klimatyzacje to rurki robią się białe od szronu a na powietrzu jest np plus 25 stopni wiec teraz klima jest nieużyteczna bo jest za zimno. W Coventry jest teraz plus 3 st to chłodniej jak w W-wie
    Ostatnio edytowane przez argenta67 ; 04-12-2019 o 19:27
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  12. #371
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2019
    Skąd
    Coventry
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2009
    No to pozostaje czekać do wiosny, bo znaleźć w UK speca od klimy to jak że świeczka szukać. Zakłady od klimy ograniczają się wymiany czynnika, odgrzybiania na tym ich wiedza się kończy. Dziekuje za garść informacji. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
    Ostatnio edytowane przez Arons ; 04-12-2019 o 19:49

  13. #372
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Niestety ja jak będę w UK to maszyny nie będę miał ze sobą bo to za duże urządzenie a i tak będę w Londynie. Tam mieszka moja córka.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V

  14. #373
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2019
    Skąd
    Coventry
    Postów
    11
    Auto
    Fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Szkoda. Jakby co to jestem gotowy podjechac. Ale i tak dziękuję.

  15. #374
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    500 to za dużo czynnika. Jak koledze nabili za dużo czynnika to podwiesił się zawór rozprężny i nie dało się wlaczyc klimy. Po wymianie zaworu i właściwym ponownym napełnieniu układu wszystko działa. Jak znajdziesz fachowca to niech sprawdzi ten zawór.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  16. #375
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    57
    Postów
    97
    Auto
    Thesis 2.4 5C
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    500 to za dużo czynnika. Jak koledze nabili za dużo czynnika to podwiesił się zawór rozprężny i nie dało się wlaczyc klimy. Po wymianie zaworu i właściwym ponownym napełnieniu układu wszystko działa. Jak znajdziesz fachowca to niech sprawdzi ten zawór.
    No brawo, XXI wiek pozwolił wizjonerom na objawienia. Radzę wiedzę podszkolić i nie wprowadzać zamieszania. Zawór rozprężny zaczyna działać dopiero wtedy kiedy sprężarka zaczyna pracować. Czynnika nie wtłacza się pod ciśnieniem tylko jest zasysany przez próżnie jaką się najpierw wytwarza maszyną.
    Ciśnienie wytwarza kompresor klimatyzacji a zawór odpowiada za zmianę czynnika ze stanu ciekłego w gazowy.
    Lancia Thema 2.8V6, Lancia Kappa 3.0 24V, Lancia Thesis 2.4 5C. Vauxhall H Twin Top 1,8 16V


 
Strona 25 z 55 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Multiecuscan
    Napisany przez tomek7176 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-03-2017, 11:56
  2. MultiEcuScan
    Napisany przez JackTheNight na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-06-2016, 17:24
  3. Multiecuscan
    Napisany przez lulek123 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-09-2014, 14:06
  4. Multiecuscan
    Napisany przez LUPEK na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-09-2014, 09:15
  5. diagnostyka marea 97r diagnostyka
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-03-2014, 08:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alfaobd

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474413

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474445

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474446

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474444

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474423

alfaobd instrukcja

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-347446

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474415

alfaobd programowanie

fiat tipo 1.4 t jet obd Bluetooth

alfaobd vs fes

interfejs fiat tipo

tipo p0807

alfaobd licencja

iam alfaobd tipo

fiat multiecuscan 1.3

Tipo alfaobd log

fiat ecu scan android

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474447

Multiecuscan opinie

pmfactory

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-347445

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538diagnostyka-auta-multiecuscan-alfaobd-3474430

alfaobd fiat tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl