Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 63
Like Tree2lubi to!

Temat: Szarpanie=turbina do regeneracji.  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    korekty 4.JPGkorekty 5.JPGkorekty 6.JPGkorekty 7.JPGkorekty 8.JPGkorekty 9.JPG

    Tak wyglądają moje korekty od lewej-czas,obroty, korekty cyl 1,2,3,4i dwie ostatnie kolumny to ciśnienie turbo zmierzone i oczekiwane. Wygląda to chyba nie ciekawie? Czy ktoś mógłby mi pomóc jak połączyć się z nadwoziem przez ELM327? Cały czas wywala mi błąd. Nie mam już pomysłów. Na stronie multiecuscan jest napisane że powinien się połączyć bez adaptera ale ni diabła nie chce.
    Ostatnio edytowane przez TomaszR ; 17-02-2016 o 16:52



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Warto prócz tego co sprawdziłęś dorzucić jeszcze zmierzoną i oczekiwaną masę powietrza.
    Załączyłeś te dane jako obrazki to nie pozwala za bardzo ich przeanalizować Do excela już dane zapakowałeś- zrób więc tabelę przestawną (czas jako wiersze i dane w kolumnach - a następnie wykres na ich podstawie ( a najlepiej dwa wykresy: obroty, i w tej samej skali zmierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania, a na kolejnym zmierzona i oczekiwana masa powietrza - na odrębnych wykresach, bo są różne rzędy wielkości i nie będzie to czytelne)
    Samo podpinanie nie jest groźne ale warto robić to w określonej sekwencji: najpierw podpinasz centralkę do kompa, a potem odpalasz silnik. Raczej ne odwrotnie bo słyszałem że potrafiło to zaawiesić centralkę.
    Co do korekt - trochę spore korekty na 4 cylindrze ale na razie bym się tym nie przejmował - ale sprawdź to na biegu jałowym na rozgrzanym silniku (bo tak się to powinno sprawdzać).

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Na jałowym korekty są prawie identyczne. Różnią się minimalnie o ile dobrze pamiętam. Jutro jadę 100km więc podepnę kompa i zrobię taki 1,5h test. Czyli bez problemu mogę zmierzyć od razu korekty 1,2,3,4 dołądowanie obroty i masę powietrza a potem te dane rozdzielić na wykresach? Jeszcze pozostaje mi ogarnąć jak podłączyć się pod nadwozie. Plik excela mam gdyby ktoś chciał już teraz na maila.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Zrob logi korekt na rozgrzanym silniku, bez radia, swiatel, nadmuchu i innych pozeraczy pradu.. na wolnych obrotach. Tylko wtedy masz jakis punkt zaczepienia..

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Czyli korekty podczas ciśnienia auta na 4 biegu w okolicach 3000 rpm sa Malo miarodajne? Niech ktos podpowie jak polaczyc sie z body komputerem przez elm bo mnie szlag trafi zaraz i wygryze to obd.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    No ale z czym masz problem? Połączyłes się z ze sterownikiem ecu kablem viaken?

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Tez sa miarodajne

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Ja zawsze sprawdzam w 4 okolicznosciach.. zimny rozruch, trasa z 2000 obrótow na zagrzanym silniku, potem pod obciazeniem na trojce i na koniec postoj..

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Ze sterownikiem ecu, z ukladem abs esp,połączony ale z nadwoziem wywala blad elm327. A powinien polaczyc.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał TomaszR Zobacz post
    Ze sterownikiem ecu, z ukladem abs esp,połączony ale z nadwoziem wywala blad elm327. A powinien polaczyc.
    Kabel viaken? Czy w programie masz ustawione jako obdlink czy elm?
    Ustaw interfejs na OBD LINK USB i spróbuj.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Ok wszystkiego próbowałem. Nie mogę zresetować interwału, wejść w dwie pierwsze opcje body computer, klimatyzację. Czy to może być wina kabla? Wywala mi cały czas błąd połączenia elm-ecu sprawdź kabel i port com. Wszystko mam ustawione jak w instrukcji, prędkości na 38400 czy jakoś tak, ze strony kompa też wszystko ok. Nie mam już pomysłów. Czy potrzebna jest przejściówka żeby połączyć się elm z body can i computerem? Mam jedną przejściówkę i dzięki niej mogę połączyć się z ABS i ESP oraz wspomaganiem.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Ok już chyba wiem...http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493 tylko skąd wziąć ten rezystor?

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Chłopaki pisali jak kabel będzie ok, tylko viaken jest godny polecenia i nie sprawia żadnego problemu typu właśnie wlutowywanie jakiś rezystorow.
    No niestety nie wziąłeś sobie tego do serca i kupiłeś chinola...

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Ale mam kabel viakena. I duuuuupa nie łączy z Can. Chyba go zareklamuję.WP_20160217_19_18_04_Pro.jpg
    Ostatnio edytowane przez TomaszR ; 17-02-2016 o 19:23

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    To zwracam honor...tu raczej przejściówki nie potrzebuje do łączenia się body. Z innymi modułami nie ma problemu?

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Ja bym spróbował za pomocą innego kabla, jest kilku chłopaków z Wawy. Umów się I zobacz może wina nie leży po stronie kabla...


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-09-2015, 19:46
  2. alternatory po regeneracji
    Napisany przez Mariusz_91 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-05-2014, 14:27
  3. Alternator po regeneracji, cały czas niskie napięcie
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-07-2013, 22:33
  4. czy to turbina?
    Napisany przez hubert222 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2010, 14:46
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446szarpanie-turbina-do-regeneracji-316722

1.9cdti czasem szarpie po regeneracji turbiny

szarpie autem turbina

ford mondeo mk4 po regeneracji turbiny czasami szarpie

turbina szarpie

multiair pada turbina

multiair szarpie

uszkodzona turbina szarpanie

przeladowuje Szarpie cdti

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl