hej wszystkim klubowiczom. Mam pytanko. Jaka jest przecietna zywotnosc alternatorow po regeneracji ? oplaca sie regenerowac jesli nie przekracza wartosci nowego altka ?
hej wszystkim klubowiczom. Mam pytanko. Jaka jest przecietna zywotnosc alternatorow po regeneracji ? oplaca sie regenerowac jesli nie przekracza wartosci nowego altka ?
Najczęściej się opłaca. Jednak alternatory fiatowskie mają tendencję do pękania obudów, więc trudno przewidzieć. Generalnie myślę, że warto.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Nawet obudowę można wymienić - bez problemowo są dostępne zamienniki obudów. Tylko regenerować - zawsze będzie to lepsze niż chińczyk..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
no swój alternator nie regenerowałem, gdyż poszedł stojan , o połowe mniej zapłaciłem za używke która była regenerowana 6 lat temu( nie wiem co dokładnie, gdyż na szybko kupował - trudno się mówi). W jednym jak i w drugim obudowy są całenawet nie wiedziałem, że są tak liche .