Dziesięć katalogów oznaczonych odpowiednio CD01 do CD10, w każdym max 99 utworów
Dziesięć katalogów oznaczonych odpowiednio CD01 do CD10, w każdym max 99 utworów
Hej.
Dziś dostałem kabel elm od Viakena - pięknie się zainstalował i śmiga że hej.
Podłączyłem do cromy i posprawdzałem na szybko kilka rzeczy. Błędów nie było. Korekty wtrysków wyszły na 1, 3 i 4 cylindrze coś około -0,23 do - 0,75 a na 2 +2,75 Trochę się przestraszyłem, poczytałem i wychodzi na to że po pierwsze programy nie zawsze są miarodajne co do takich parametrów a po drugie na zimnym silniku często się zdarzają odchyły na którymś cylindrze. Jak zrobię jakąś trasę to sprawdzę na ciepłym motorze. Ale jeżeli nadal będą takie różnice to wleję jakiegoś czyściciela albo olej 2t. W każdym razie mam zamiar poobserwować te wskazania. Autko narazie odpala bez problemu, nie dymi nie szarpie. Co radzicie w tej kwestii?
Sprawdziłem też DPF - od ostatniej regeneracji minęło 550 km a zapchanie jest 49%. Średnia z ostatnich 5 regeneracji wynosi 940 km - czy to dobrze?
Podoba mi się ten kabelek we współpracy z MES 2.2 - podpowiedzcie z własnego doświadczenia co jeszcze warto samemu sprawdzić?
Nie ryj. Po co wy sie przejmujecie pierdołami?.Rozmyslacie co niektorzy nad korektami dopalaniami itd. Jesli auto smiga elegancko to sie nie ryje jak mowi stare przyslowie. "Lepsze jest wrogiem dobrego"
Faktycznie daje radę. Poszedł od podłączenia Gra fajnie, żadnych różnic w głośności. Te dwa kabelki złączyłem razem i faktycznie działa wtedy lepiej - bez szumów.
No to teraz w sumie wszystko mam jeżeli chodzi o radio. Pozostało jeszcze dorwać gdzieś tą pieprzoną szufladkę do sim (adaptator) Nowa kosztuje 150zł z pzresyłką, ale pewnie nie będę miał wyboru...
Ostatnio edytowane przez piniasty ; 02-09-2016 o 10:09
Witam! Dziś zauważyłem lekko wilgotną wykładzinę (pod dywanikiem) po stronie kierowcy zaraz przy tunelu środkowym tak przed pedelem gazu. Wykładzina nie jest bardzo mokra tylko jak pisałem lekko wilgotna. I tu moje pytanie: czy wiecie Panowie co to może być? Inne rejony tapicerki są OK, tylko to jedno miejsce jest wyraźnie wilgotne. Pierwsze podejrzenie padło na odprowadzenie skroplin z klimy ale to jest po stronie pasażera. Może to przypadek i nie wiąże się z całą sprawą ale wczoraj w Wawie była straszna ulewa. Może ktoś z Kolegów miał podobny przypadek. Pozdrawiam.
Jak kupiłem moją to też miałem tam mokro - nawet bardzo, ale ponieważ powodu nie znalazłem zwaliłem na stanie na deszczu w komisie. Po kilku dniach jeżdzenia znikło i się nie pojawiło. Sam się chętnie dowiem czy to pr5zez ulewy czy co innego.
Niestety podejrzewam, że przyczyną może być "genialne" usytuowanie filtra przeciwpyłkowego. Niestety dokładniejsze oględziny niniejszego filtra uniemożliwiła mi pogoda (znów pada a nie mam garażu). Tak jak pisałem wczoraj w Wawie lało na potęgę (o gradzie nie wspomnę) a umieszczenie ww. filtra na podszybiu o zewnątrz jest delikatnie mówiąc nieszczęśliwe. Na myjni tego nie będzie ale jak leje wiadrami przez 0,5 h to i tamtędy może dostać się woda. Nie ukrywam, że najlepiej jak by to był nic nie ważny przypadek.
Akurat umiejscowienie filtra przeciwpyłkowego jest OK... a woda może pochodzić z odprowadzenia z podszybia.
Przy w/w filtrze jest wężyk igelitowy, który mógłby być dłuższy, zobacz co się z nim stało przy ostatniej wymianie tegoż filtra i gdzie woda z podszybia sobie leci może właśnie do filtra?
Dzięki za sugestie. Co do umiejscowienia filtra, fakt do jego wymiany miejsce jest wygodne ale takie szczegóły jak ten wężyk lub super obfite opady mogą ta wygodną lokalizacje lekko zepsuć.
Witam Klubowiczów bardzo proszę o pomoc najlepiej w postaci linku ,jaki mam kupić kabel do multiecuscan 2,2 ( pobrany z naszego forum) do Cromy 1,9 8V 2008 rok . Przyznaję się bez bicia że nie mam o tym bladego pojęcia jaki kupić .USB mam v2. I jeszcze jedno pytanie czy Mes będzie działał na telefonie z Windows 8 ?
Jeśli macie dużo wody od strony pasażera to tematu nie należy odpuszczać. To wynik zapchanych odpływów z podszybia a są dwa, i przelewania się wody przez filtr kabinowy. Zbagatelizowanie grozi ciągłym parowaniem szyb, gniciem wykładziny, rdzą i generalnie syfem. To niestety przykry dowód na to że croma wcale nie jest ach i och. Proponuję też założyć nowy dłuższh wężyk odpływu z podszybia.
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji .Znalazłem taki ,czy będzie odpowiedni?. Czy będzie pracował z Win 8 i 10 ?
Ostatnio edytowane przez kubus1 ; 05-09-2016 o 20:36
Kubus - zadzwoń do viakena, powiedz jakie masz auto, jakiego kompa czy tam telefon z jakim systemem i oni Ci wszystko powiedzą, dobiorą i będzie ok. Ja kupiłem wcześniej kabel na allegro i za cholerę nie działał. Zadzwoniłem do viakena, 5 minut rozmowy i przyszedł kabelek z odpowiednim adapterem, płytka ze sterownikami i instrukcją krok po kroku. Kilka minut i już mogłem sprawdzić w aucie wszystko co chciałem. Bez nerwów i stresu że coś nie działa. Zapłaciłem z przesyłka 130 zł. Dwie kasacje inspekcji i się zwróci. Pozdrawiam.
Dzięki za info tak zrobię
Nic dziwnego że dobrze doradzają elm327 kosztuje ok.7$ z przesyłką, wylutowanie rezystora kolejne 5 minut roboty. Do kasowania samej inspekcji wystarczy kabelkowy KKL.
Wysłane z G2